Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APR] Black Avant Fresh&Clean V6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie,

Tak więc nadeszła pora i na mnie aby pochwalić się swoim skarbem [emoji4]

Audi mam od początku 2015 i tak wyglądało zaraz po kupnie:

7362e5ab94ea3c6291e5f095892e426b.jpg

4bc7285578d4b3155116822b14c7f400.jpg

a052a8d7cd3a591c1072c65370160493.jpg

562b52ecba25dad311dc0ee4075b010c.jpg

37f33e923d1db7e246b9dd2969aed613.jpg

2d58703953bf53169f17bab1882f421d.jpg

Opis:

2000r Avant

2.8 V6 (APR) 193KM, manual (swap z tiptronica), Quattro :banan:

LZ9W

Wyposażenie:

ksenon valeo

ABS

ESP

Immo

El. lusterka

4x el szyby

4x airbag

dzielona kanapa

alu 17

centralny zamek

hak holowniczy

LPG Lovato

dekory drewno

climatronic

pełny fis

podłokietnik

pokrowiec na narty

skórzane grzane kubełki

Mody:

18" 9j et38 Dare LM, rant polerka, rotor malowany na złoto ze złotym brokatem

naprawiona blacharka

el składane lusterka w tym prawe duże i szkła fotochromatyczne

wewnętrzne lusterko fotochromatyczne z kompasem od B6

ringi zegarów

dekory oklejone na carbon

czarny sufit S4

Recaro RS4 :dance:

boczki RS4 z czarnymi klamkami i maskownicami BOSE

Czerwone podświetlenie klamek

Ledowe podświetlenie schowka

nowa skóra na kierownicy(od Reggiego)

podświetlenie"ziemi" w drzwiach

siatka bagażnika

usunięta tylna wycieraczka

ramiona przednich wycieraczek aero od passata B5

spryskiwacze mgłowe od passata B5

ogarnięty reduktor lpg

wymiana nagrzewnicy :naughty:

heble przód 312

żółte przeciwmgielne

wywalony hak

filtr powietrza K&N

klapa RS4 ze spojlerem

Rozpórka góra

Zderzaki i progi S4, tył z pdc

Pełna korekta lakieru z zabezpieczeniem unc-r 1.5

Elektryczne składane lustra podpięte pod centralny

Bixenon

Kierunki USA

Coming/Leaving home

dokładka Cupra

gwint ap

tempomat podpięty pod guziki tiptronica w kierownicy

układ zapłonowy na pojedynczych cewkach z a3 tfsi

kierunkowskazy led

dywaniki welurowe z flockiem własnego projektu

gumowe dywaniki OEM Audi ze znaczkiem Audi sport, dostępne tylko na rynek US

swap na manual

 

Plany:

ori grill RS4

zegary RS4

heble przód min 345 i tył 300

wymiana instalacji LPG na pojedyńcze wtryski, coby osłonę na motor można założyć

prawdziwe dekory carbon

obszycie łokcia, ręcznego i lewarka

doświetlanie zakrętów

wydech

Dyfuzor z rs4 b7/rs6 c6

rozbudować audio

2 din

bagażnik dachowy

doposażenie kosmetyczki [emoji4]

naprawa wszystkiego co nie działa [emoji4]

Obecny wygląd:

 

24e23173f55de63894b93975b05708c1.jpg

 

fb33f1c1990e823f43b778441b69e1ce.jpg

 

cd3ad0ab6fc09eca4e172845ef0c6d04.jpg

 

97f5166960bb0e7ebd8a6742d704fd54.jpg

 

3d4bb28e8962fa16a70a231d0a019230.jpg

 

d2ca959839e2986889784d2395059405.jpg

 

 

Silnik 2.8 raczej nie należy do modyfikowalnych dzięki czemu mogę się skupić na upiększaniu i doprowadzaniu do stanu"igła",a nie przeznaczaniu $$$ na mody silnika pomimo że 193KM to już za mało[emoji14]Nie ufam mechanikom ani większości ludzi którzy dotykają moją Audi, więc staram się robić wszystko sam, oczywiście jeśli jest to możliwe [emoji4]

Dodatkowo zagłębiam się w detailing przez co każdą chwilę kiedy nie modzę poświęcam na czyszczenie wszystkiego czego się da [emoji3]

A tutaj trochę fot z modzenia i tego co zrobiłem do tej pory.

Pierwsza naprawa-rozrząd i ból tego silnika uszczelki dekli plus tradycyjnie filtry olej itp. Tak na hardcora u szwagra przed domem [emoji4]

c0af1a7fdc3bf39918f1c5e6bacb112b.jpg

941926617212e221e88d553c613ab8c0.jpg

12fb016d2102fad24642e963e81a202d.jpg

73cce530d263e82c6a0848d9714b272f.jpg

27d6bb14d53d42012fe269b3a30cd168.jpg

Czyste musi być nawet od środka [emoji6]

Potem wypadły el składane lustra

b4c49aa524d0629e72360ba99f608605.jpg

714248d245c98e0fc93769fc4855310e.jpg

Carbon, czarny mat, kiera i ramki zegarów

7f2517ef0febfb62561358a672e872c8.jpg

9f6ac109a2e6bb7fa961cf72974f0367.jpg

b7c9178a7aab460d7621d96dea2b4fbb.jpg

50aa7cd65a6a6f3cec99565496b14bcf.jpg

1718d4af0b2f487dbaccd1a979e68eaf.jpg

086779077b35979b914e84d9a23cc6d8.jpg

Naprawa uchwytów rolety

9172a67fed7437a9c2e9e5b711fc7228.jpg

5b5f052b54d9277a669fc612956aecdf.jpg

Zmiana rektora i zbiorniczka wyrównawczego na nowy, bo stary był już brzydki [emoji6] w ogóle to reduktor był do aut max 150km przez co nie wyrabiał i sypał błędami na vagu, wpadł kme gold i jest git [emoji6]

b52633f00f6a6010bf98b863a5100f64.jpg

ec78b61851da88ac0cc886e028cc6db5.jpg

b93aa506a3aa5417bdf746822476ea1b.jpg

96665319454a0c8ee6d06e0386bf4deb.jpg

a293269a144317e88c892521da98d2b8.jpg

55dddb0349c3eb70bfaf2a1d06599300.jpg

Przymiarka tył S4

9bd59ff7ebe0ad81c61b0f91d1b84d7e.jpg

02f400a3e0876a675cf446d0d7b479fd.jpg

Oraz przód S4

eba040469ed33ea8ab86acd9921a80b8.jpg

99a93a9d8481b757bfde6471f02c36b2.jpg

Porównanie starych i nowych foteli [emoji6]

522d8372930eb0c507a419541bc798d3.jpg

I ten magiczny napis [emoji4]

b2baba6f30305b56b1345b703f9dd269.jpg

Chyba największy hardcore. 3 dniowa wymiana nagrzewnicy na parkingu pod biedronką przy ok 0 stopni...

406b9ce0f96a833d88da2e6f92e730f7.jpg

a85767217e29bbdb2f12b01773ee8660.jpg

545d0e0014e9beccc5e7507c21289dfd.jpg

Winowajca

077730d5b0b0e1343e04c38c2db3e5c9.jpg

Przy okazji wymieniłem wąż między chłodniczką oleju a blokiem silnika, gdyż gazownik tam wpiął się z wodą do rektora, przez co na gaz przełączał się nawet po pół h jazdy.

7563192b08f65a2f9d23ea8f125d1803.jpg

Klapa po podróży do domu [emoji4]

c0b948fbeda2f7c3f9a662ec37308018.jpg

Piękny daszek

bb4477e33f7dd6d5736a34b84b1cb8f3.jpg

b9b5eb3026cecbe61ec552b51015469b.jpg

Swap hebli przód

64eaba1b5f5fcd44b192e9d85c0b5cfe.jpg

e9933e7ac4f0ff63ae669f05694b305b.jpg

Stare tarły już blachą więc nie było czasu na malowanie jarzma, ale wszystko w swoim czasie

30c81e390128bce5d88be1bd63b5b721.jpg

No i parę sztuk po smalcowaniu plus kosmetyczka

2a5198e6059ce190149ed0c0de27ced5.jpg

7cce981a56ec5a11c4e810efb68e78ae.jpg

4a4d2ccde2651628d7d07c702ad161cd.jpg

cbebeee0cee8cada8a9da94e2ee746f2.jpg

71fa1924c48015bede48c9dfff44ec58.jpg

8a6971934479a7b957b730a6e139b182.jpg

cb883beff427aba37a92387bb83c1651.jpg

de7d5751ad715f4e09ccdc4e4b9e9f44.jpg

310a10feb5166b010e0bd16abd1959c9.jpg

74c58fe0f4807512c323a895788b66a9.jpg

c575eb609af18ed096ff14cc605111cf.jpg

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez Houdini
Opublikowano

Nooo wreszcie :) zazdraszczam paru bajerow ;)

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Aaa to mnie cieszy że coś się komuś w niej podoba :)

Opublikowano

piękna jest :) większe koło i bajka xD

Opublikowano

Skąd wytargałeś te taborety? Pewnie warte tyle co pół mojego dyliżansu :P

Opublikowano

Od nas z forum ;) razem z boczkami i klapą ze spojlerem :) przy okazji wycieczka nad morze :)

Opublikowano

ładna sztuka :thumbup1:

Opublikowano

Ładna jest, fajne bajery ale ja osobiście cenię bardziej fakt jak dba się o samochód, a tutaj stoi wszystko na odpowiednim poziomie - widać po czyszczeniu kierownicy szczoteczką :grin:

Opublikowano

Ładna jest, fajne bajery ale ja osobiście cenię bardziej fakt jak dba się o samochód, a tutaj stoi wszystko na odpowiednim poziomie - widać po czyszczeniu kierownicy szczoteczką :grin:

Mimo że auto na codzień, celem jest poziom chociażby kolegi Gracjana, mimo iż długa droga przede mną. Ale mimo wszystko dzięki za dobre słowo :)
Opublikowano

Pięknie wygląda :) z pakietem S będzie jeszcze większy kosior :wink:
Powodzenia

Opublikowano (edytowane)

A to dzisiejsze zmagania z rozpórką. Ogólnie jest od a6 więc idzie do skrócenia, ale najpierw trzeba przygotować, więc malowanie i polerka. Dodam że to pierwsze polerowanie alu w moim życiu więc proszę o wyrozumiałość :)

Taki był stan początkowy

a13ab53acda3a2756933271ee1868d10.jpg

Nic tu nie widać ale to jedyne jakie mam :( zacząłem od łap, zdjęcie starej farby z odrobiną rdzy i na to pierwsza warstwa czarnej farby antykorozyjnej.

be0f4e7ab303870ef1b025283d03b86c.jpg

7cb70231f01878ae6b0b0be590958d9a.jpg

Dalej zająłem się rozpórką. Na początek wiertarka z gąbką ścierną i usuwanie utlenionego alu, efekt:

b6aea8c33b934890848ced77c3ac4fcd.jpg

81b2076d03b3d9c09b0432e1a47ba5e8.jpg

Następnie jazda z papierami. Źle zrobiłem gdyż zacząłem od razu 1000 i na końcu widać że nie wyciągnęło głębszych rys (1000-1200-2000-2500-autosol alu)

9dfc9ad8ab5b121dd5b001ac5a88d53f.jpg

a4aa32565affec608d979f67cb66a05a.jpg

04d389ba89c069767b892f1d163eeeff.jpg

7f8b8a26dacc75c2b9bd507cef6c1cb1.jpg

da4295a4296b557fb370332e7de98e0d.jpg

Efekt zdecydowanie za słaby. Z racji że kończył mi się czas wolny, postanowiłem spróbować naprawić jedynie mały odcinek. I tak zacząłem tym razem od 800-1000-1200-2000-2500-pasta. Jest znacznie lepiej ale nadal głębokie rysy zostały. Więc albo muszę zejść niżej z papierem albo więcej roboty 800.

800

4197b017c3e6dff02e42ff1cf6b6b399.jpg

1000

75d34a2ba44bf2f7df170ad061a0383e.jpg

1200

ff24ffcc97e788ef043ca8ba70429fc1.jpg

2000

ab6e7ba42a7df43694a6f1ae852983a2.jpg

2500

a322e3938cd2d406e1e65fcfc0981fb4.jpg

Pasta

f9cbb94c425935baf1c03d54635b546f.jpg

3097ef687227c372163b6e0565901a7b.jpg

ad73473008b7cc5b898b40fdb0d06de6.jpg

Coś tam się odbija, ale trzeba będzie się pozbyć głębokich rys

da452212d224472c3bff9caac452b27f.jpg

fff52ab5f3fc14e2dcc48682e9ea053a.jpg

Tak więc jeszcze do tego wrócę niedługo :)

Edytowane przez Houdini
Opublikowano

Daj foto jak już zamontujesz...
Nie wiem czy z tego miejsca gdzie siedzi rozpórka, będzie widaćtak ładnie efekty Twojej pracy :D

Opublikowano

Wiem że ona jest bardzo mocno schowana, dlatego też jest idealna do nauki :) bo jak spartaczę robotę to nikt nie będzie widział[emoji14]a swoje się nauczę :)

Opublikowano

fajnie fajnie :) lz9w po korekcie robi robote nie? :naughty: też coś tam walcze z detailingiem i uważam że utrzymać auto jeżdżone na codzień w czystości jest 5 razy trudniej niż takie co stoi w ciepłym garażu pod plandeką przez większość czasu :P

co do polerowania alu to rozpórka dobra do nauki :) ja polerowałem dekory i powiem ci jedno- bez maszyny lustra nie będzie. Muszą być obroty, musi być temperatura i wtedy można sie w aluminium przeglądać.

co do auta to jednej rzeczy tutaj bardzo brakuje i pewnie sie domyślasz czego :naughty:

Opublikowano

fajnie fajnie :) lz9w po korekcie robi robote nie? :naughty: też coś tam walcze z detailingiem i uważam że utrzymać auto jeżdżone na codzień w czystości jest 5 razy trudniej niż takie co stoi w ciepłym garażu pod plandeką przez większość czasu[emoji14]co do polerowania alu to rozpórka dobra do nauki :) ja polerowałem dekory i powiem ci jedno- bez maszyny lustra nie będzie. Muszą być obroty, musi być temperatura i wtedy można sie w aluminium przeglądać.

co do auta to jednej rzeczy tutaj bardzo brakuje i pewnie sie domyślasz czego :naughty:

Korekta na pewno zrobi robotę, tym bardziej że u mnie już pod mat podchodzi :( zrobiłem kawałek maski dla próby i motywacji i wiem że będzie się działo :D

74d96d4d5a6e47fc139e9fb3d7648469.jpg

Co do utrzymania, to o tyle dobrze że nie mam dzieci a i zazwyczaj auto robi jako 2 osobowe, do tego dorzucić mycie co weekend po 3-4h i jakoś tam się prezentuje :)

Domyślam się :) gleba i większe koło :) zapomniałem się pochwalić że poprzedni właściciel podniósł ją bo za nisko stała. Amory sa 1be ale ale, uwaga uwaga! Z tyłu między zwoje sprężyny są wsadzone gumy które je rozpychają, natomiast z przodu do dolnej części amora ktoś dospawał kawałek druta...Janusz tuningu jak się patrzy...

71dcee0ae822a0f75dde7425f836dde7.jpg

d6ef2978cdff0cd0c0a266a3229c31ea.jpg

4606724446cda637c573f065a2208218.jpg

Chyba zanim gwint wpadnie to to ogarnę, na przód nowe amorki z tyłu oswobodzę sprężyny i będzie zestaw na zimę[emoji14]

Opublikowano

o f*ck, co za Janusz :grin:

Opublikowano (edytowane)

łooo stary :P
co do tyłu, to tak jak Ci opowiadałem rozejrzyj się za mocowaniami amora do budy, bo pewnie masz tam już nieźle przegnite...
poszukaj jakichś używek w niezłym stanie i pomaluj proszkowo... powinno na długo starczyć...

Edytowane przez j4s2c2vr
Opublikowano (edytowane)

łooo stary[emoji14]co do tyłu, to tak jak Ci opowiadałem rozejszyj sięza mocowaniami amora do budy, bo pewnie masz tam już nieźle przegnite...

poszukaj jakichś używek w niezłym stanie i pomaluj proszkowo... powinno na długo starczyć...

Właśnie tyle razy co ściągałem tylne koła, miałem sprawdzić stan tych mocowań i ni cholery ani razu nie spojrzałem... Edytowane przez Houdini
Opublikowano

problem w tym, że z zewnątrz mogą wyglądać nienajgorzej, tragedia jest od strony budy, bo tam sięzbiera błotko i gnić zaczyna :/
zresztą zobaczysz na zdjęciach używek, że właśnie od strony budy jest najgorzej zawsze :/

Opublikowano

Ludzi, którzy z takim czymś potrafią sprzedać samochód powinno się wieszać za... :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...