Houdini Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Witajcie, Tak więc nadeszła pora i na mnie aby pochwalić się swoim skarbem [emoji4] Audi mam od początku 2015 i tak wyglądało zaraz po kupnie: Opis: 2000r Avant 2.8 V6 (APR) 193KM, manual (swap z tiptronica), Quattro LZ9W Wyposażenie: ksenon valeo ABS ESP Immo El. lusterka 4x el szyby 4x airbag dzielona kanapa alu 17 centralny zamek hak holowniczy LPG Lovato dekory drewno climatronic pełny fis podłokietnik pokrowiec na narty skórzane grzane kubełki Mody: 18" 9j et38 Dare LM, rant polerka, rotor malowany na złoto ze złotym brokatem naprawiona blacharka el składane lusterka w tym prawe duże i szkła fotochromatyczne wewnętrzne lusterko fotochromatyczne z kompasem od B6 ringi zegarów dekory oklejone na carbon czarny sufit S4 Recaro RS4 boczki RS4 z czarnymi klamkami i maskownicami BOSE Czerwone podświetlenie klamek Ledowe podświetlenie schowka nowa skóra na kierownicy(od Reggiego) podświetlenie"ziemi" w drzwiach siatka bagażnika usunięta tylna wycieraczka ramiona przednich wycieraczek aero od passata B5 spryskiwacze mgłowe od passata B5 ogarnięty reduktor lpg wymiana nagrzewnicy heble przód 312 żółte przeciwmgielne wywalony hak filtr powietrza K&N klapa RS4 ze spojlerem Rozpórka góra Zderzaki i progi S4, tył z pdc Pełna korekta lakieru z zabezpieczeniem unc-r 1.5 Elektryczne składane lustra podpięte pod centralny Bixenon Kierunki USA Coming/Leaving home dokładka Cupra gwint ap tempomat podpięty pod guziki tiptronica w kierownicy układ zapłonowy na pojedynczych cewkach z a3 tfsi kierunkowskazy led dywaniki welurowe z flockiem własnego projektu gumowe dywaniki OEM Audi ze znaczkiem Audi sport, dostępne tylko na rynek US swap na manual Plany: ori grill RS4 zegary RS4 heble przód min 345 i tył 300 wymiana instalacji LPG na pojedyńcze wtryski, coby osłonę na motor można założyć prawdziwe dekory carbon obszycie łokcia, ręcznego i lewarka doświetlanie zakrętów wydech Dyfuzor z rs4 b7/rs6 c6 rozbudować audio 2 din bagażnik dachowy doposażenie kosmetyczki [emoji4] naprawa wszystkiego co nie działa [emoji4] Obecny wygląd: Silnik 2.8 raczej nie należy do modyfikowalnych dzięki czemu mogę się skupić na upiększaniu i doprowadzaniu do stanu"igła",a nie przeznaczaniu $$$ na mody silnika pomimo że 193KM to już za mało[emoji14]Nie ufam mechanikom ani większości ludzi którzy dotykają moją Audi, więc staram się robić wszystko sam, oczywiście jeśli jest to możliwe [emoji4] Dodatkowo zagłębiam się w detailing przez co każdą chwilę kiedy nie modzę poświęcam na czyszczenie wszystkiego czego się da [emoji3] A tutaj trochę fot z modzenia i tego co zrobiłem do tej pory. Pierwsza naprawa-rozrząd i ból tego silnika uszczelki dekli plus tradycyjnie filtry olej itp. Tak na hardcora u szwagra przed domem [emoji4] Czyste musi być nawet od środka [emoji6] Potem wypadły el składane lustra Carbon, czarny mat, kiera i ramki zegarów Naprawa uchwytów rolety Zmiana rektora i zbiorniczka wyrównawczego na nowy, bo stary był już brzydki [emoji6] w ogóle to reduktor był do aut max 150km przez co nie wyrabiał i sypał błędami na vagu, wpadł kme gold i jest git [emoji6] Przymiarka tył S4 Oraz przód S4 Porównanie starych i nowych foteli [emoji6] I ten magiczny napis [emoji4] Chyba największy hardcore. 3 dniowa wymiana nagrzewnicy na parkingu pod biedronką przy ok 0 stopni... Winowajca Przy okazji wymieniłem wąż między chłodniczką oleju a blokiem silnika, gdyż gazownik tam wpiął się z wodą do rektora, przez co na gaz przełączał się nawet po pół h jazdy. Klapa po podróży do domu [emoji4] Piękny daszek Swap hebli przód Stare tarły już blachą więc nie było czasu na malowanie jarzma, ale wszystko w swoim czasie No i parę sztuk po smalcowaniu plus kosmetyczka Edytowane 17 Sierpnia 2017 przez Houdini
j4s2c2vr Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Nooo wreszcie zazdraszczam paru bajerow Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Houdini Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 Aaa to mnie cieszy że coś się komuś w niej podoba
j4s2c2vr Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Skąd wytargałeś te taborety? Pewnie warte tyle co pół mojego dyliżansu
Houdini Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 Od nas z forum razem z boczkami i klapą ze spojlerem przy okazji wycieczka nad morze
enczu Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Ładna jest, fajne bajery ale ja osobiście cenię bardziej fakt jak dba się o samochód, a tutaj stoi wszystko na odpowiednim poziomie - widać po czyszczeniu kierownicy szczoteczką
Houdini Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 Ładna jest, fajne bajery ale ja osobiście cenię bardziej fakt jak dba się o samochód, a tutaj stoi wszystko na odpowiednim poziomie - widać po czyszczeniu kierownicy szczoteczką Mimo że auto na codzień, celem jest poziom chociażby kolegi Gracjana, mimo iż długa droga przede mną. Ale mimo wszystko dzięki za dobre słowo
PiotrasPoznań Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Pięknie wygląda z pakietem S będzie jeszcze większy kosior Powodzenia
Houdini Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) A to dzisiejsze zmagania z rozpórką. Ogólnie jest od a6 więc idzie do skrócenia, ale najpierw trzeba przygotować, więc malowanie i polerka. Dodam że to pierwsze polerowanie alu w moim życiu więc proszę o wyrozumiałość Taki był stan początkowy Nic tu nie widać ale to jedyne jakie mam zacząłem od łap, zdjęcie starej farby z odrobiną rdzy i na to pierwsza warstwa czarnej farby antykorozyjnej. Dalej zająłem się rozpórką. Na początek wiertarka z gąbką ścierną i usuwanie utlenionego alu, efekt: Następnie jazda z papierami. Źle zrobiłem gdyż zacząłem od razu 1000 i na końcu widać że nie wyciągnęło głębszych rys (1000-1200-2000-2500-autosol alu) Efekt zdecydowanie za słaby. Z racji że kończył mi się czas wolny, postanowiłem spróbować naprawić jedynie mały odcinek. I tak zacząłem tym razem od 800-1000-1200-2000-2500-pasta. Jest znacznie lepiej ale nadal głębokie rysy zostały. Więc albo muszę zejść niżej z papierem albo więcej roboty 800. 800 1000 1200 2000 2500 Pasta Coś tam się odbija, ale trzeba będzie się pozbyć głębokich rys Tak więc jeszcze do tego wrócę niedługo Edytowane 8 Lutego 2016 przez Houdini
j4s2c2vr Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Daj foto jak już zamontujesz...Nie wiem czy z tego miejsca gdzie siedzi rozpórka, będzie widaćtak ładnie efekty Twojej pracy
Houdini Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 Wiem że ona jest bardzo mocno schowana, dlatego też jest idealna do nauki bo jak spartaczę robotę to nikt nie będzie widział[emoji14]a swoje się nauczę
misiek95 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 fajnie fajnie lz9w po korekcie robi robote nie? też coś tam walcze z detailingiem i uważam że utrzymać auto jeżdżone na codzień w czystości jest 5 razy trudniej niż takie co stoi w ciepłym garażu pod plandeką przez większość czasu co do polerowania alu to rozpórka dobra do nauki ja polerowałem dekory i powiem ci jedno- bez maszyny lustra nie będzie. Muszą być obroty, musi być temperatura i wtedy można sie w aluminium przeglądać. co do auta to jednej rzeczy tutaj bardzo brakuje i pewnie sie domyślasz czego
Houdini Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 fajnie fajnie lz9w po korekcie robi robote nie? też coś tam walcze z detailingiem i uważam że utrzymać auto jeżdżone na codzień w czystości jest 5 razy trudniej niż takie co stoi w ciepłym garażu pod plandeką przez większość czasu[emoji14]co do polerowania alu to rozpórka dobra do nauki ja polerowałem dekory i powiem ci jedno- bez maszyny lustra nie będzie. Muszą być obroty, musi być temperatura i wtedy można sie w aluminium przeglądać. co do auta to jednej rzeczy tutaj bardzo brakuje i pewnie sie domyślasz czego Korekta na pewno zrobi robotę, tym bardziej że u mnie już pod mat podchodzi zrobiłem kawałek maski dla próby i motywacji i wiem że będzie się działo Co do utrzymania, to o tyle dobrze że nie mam dzieci a i zazwyczaj auto robi jako 2 osobowe, do tego dorzucić mycie co weekend po 3-4h i jakoś tam się prezentuje Domyślam się gleba i większe koło zapomniałem się pochwalić że poprzedni właściciel podniósł ją bo za nisko stała. Amory sa 1be ale ale, uwaga uwaga! Z tyłu między zwoje sprężyny są wsadzone gumy które je rozpychają, natomiast z przodu do dolnej części amora ktoś dospawał kawałek druta...Janusz tuningu jak się patrzy... Chyba zanim gwint wpadnie to to ogarnę, na przód nowe amorki z tyłu oswobodzę sprężyny i będzie zestaw na zimę[emoji14]
j4s2c2vr Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) łooo stary co do tyłu, to tak jak Ci opowiadałem rozejrzyj się za mocowaniami amora do budy, bo pewnie masz tam już nieźle przegnite...poszukaj jakichś używek w niezłym stanie i pomaluj proszkowo... powinno na długo starczyć... Edytowane 9 Lutego 2016 przez j4s2c2vr
Houdini Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) łooo stary[emoji14]co do tyłu, to tak jak Ci opowiadałem rozejszyj sięza mocowaniami amora do budy, bo pewnie masz tam już nieźle przegnite... poszukaj jakichś używek w niezłym stanie i pomaluj proszkowo... powinno na długo starczyć... Właśnie tyle razy co ściągałem tylne koła, miałem sprawdzić stan tych mocowań i ni cholery ani razu nie spojrzałem... Edytowane 9 Lutego 2016 przez Houdini
j4s2c2vr Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 problem w tym, że z zewnątrz mogą wyglądać nienajgorzej, tragedia jest od strony budy, bo tam sięzbiera błotko i gnić zaczyna :/zresztą zobaczysz na zdjęciach używek, że właśnie od strony budy jest najgorzej zawsze :/
enczu Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Ludzi, którzy z takim czymś potrafią sprzedać samochód powinno się wieszać za...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się