j4s2c2vr Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Jedno foto z akcji ode mnie : Czekam na relację jak z twardością
Houdini Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2017 No i c**j. Z okazji moich urodzin Audi sprawiło mi prezent - nie chciało wjechać na krawężnik. Nie ze względu na wysokość. Coś jakby sprzęgło się ślizgało. Szybki research - 90% że kosz wstecznego umiera. I teraz dylemat. Kupić drugą ze sprawnym wstecznym i przełożyć, przy okazji ucząc się budowy skrzyni automatycznej, czy robić swapa na manual, a jeśli tak to jaki....Hmmmmm...
robertjudi Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Wrzucaj 6-stkę z 2.5tdiWysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
xBladex Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 SWAP na 6 -stkę chyba będzie najlepszym rozwiązaniem..
enczu Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Nie zaglębiałem się w temat. Jaki wychodzi całkowity koszt swapa skrzyni w 1.9tdi na 2.5tdi? Bo u mnie też biegu brakuje
robertjudi Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Okolo 1500zl wyrwiesz juz gotowy zestaw na swapaWysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
enczu Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 2 godziny temu, robertjudi napisał: Okolo 1500zl wyrwiesz juz gotowy zestaw na swapa Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Czyli w moim przypadku nie warto
OficeR Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Do 1.9 jeszcze poloski trzeba zmienic podobno ale to juz madrzejszych trzeba pytac
misiek95 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Przekładaj na manual. Zawsze warto Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Houdini Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2017 No to chyba tak się skończy. Ten sezon dokończę na tipie i zabiorę się za zbieranie gratów. Swoją drogą ciekawe co będzie potrzebne do pełnej wymiany oprócz skrzyni.
misiek95 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Wszystko jest w necie opisane musisz dobrze poszukać. Odezwij się na pw jak będziesz miał problem to cos Ci podpowiem Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Houdini Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Wszystko jest w necie opisane musisz dobrze poszukać. Odezwij się na pw jak będziesz miał problem to cos Ci podpowiem [emoji4] Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Jeszcze nie robiłem żadnego researchu, więc z grubsza zielony jestem w temacie [emoji6] tak na szybko to zastanawiam się nad tym czy półosie inne, czy wał ma taką samą długość, jak z przełożeniem dyfra, jakie sprzęgło do tego no i czy coś z wydechem trzeba kombinować [emoji14] A Ty robiłeś taki zabieg? Jeśli tak to też 2.8 czy inne V6?
demoniszcze Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opiszesz dokładnie objaw? Mi też raz się przydarzyło coś dziwnego w trakcie cofania pod górkę na grząskim piachu...
kajmanovsky Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 (edytowane) 23 godziny temu, Houdini napisał: Jeszcze nie robiłem żadnego researchu, więc z grubsza zielony jestem w temacie tak na szybko to zastanawiam się nad tym czy półosie inne, czy wał ma taką samą długość, jak z przełożeniem dyfra, jakie sprzęgło do tego no i czy coś z wydechem trzeba kombinować A Ty robiłeś taki zabieg? Jeśli tak to też 2.8 czy inne V6? wał jest innej długości i musisz dobrać tylni dyfer do przełożenia skrzyni, mam gdzieś fajne zdjecie tabelki z przełozeniami to ci podrzuce tez mam zamiar robic taki zabieg wiec bedzie mi razniej 6stka z 2.5 tdi moze wymagac przerobek, 5tka z 2.8 podchodzi p&p z tego co kojarze a tak to oczywista sprawa przewody sprzegla i inny zestaw pedalow, do tego troche elektroniki jest... ktorys kolega przekladal tu 2.8 tipa na manual tylko ze byla to fwd wiec troche prostsza sprawa Edytowane 17 Kwietnia 2017 przez kajmanovsky
Houdini Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zderzak wrócił od lakiernika, prezentuje się lepiej niż się spodziewałem [emoji2] mimo iż miałem w święta nie dotykać się do auta, to nie wytrzymałem i ogarnąłem cupre [emoji14] na zdjęciach trąci różem ale na żywo jest czerwień [emoji6]Najbardziej bolało dziurawienie świeżego zderzaka [emoji17]Teraz tylko wymyślić mocowanie tablicy"na szybko". Większą część czasu spędzi za szybą, ale jak się już trafi upierdliwy policjant, to żeby na szybko i bezinwazyjnie przyczepić blachę. Opiszesz dokładnie objaw? Mi też raz się przydarzyło coś dziwnego w trakcie cofania pod górkę na grząskim piachu... Dojechałem do krawężnika na wstecznym, powoli żeby w razie tarcia zatrzymać się. Kiedy dojechałem do progu nie mogłem wjechać. Dodawanie gazu zwiększało obroty a auto stało. Dopiero delikatny rozpęd pozwolił wskoczyć na krawężnik.
Houdini Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2017 wał jest innej długości i musisz dobrać tylni dyfer do przełożenia skrzyni, mam gdzieś fajne zdjecie tabelki z przełozeniami to ci podrzuce tez mam zamiar robic taki zabieg wiec bedzie mi razniej [emoji3] 6stka z 2.5 tdi moze wymagac przerobek, 5tka z 2.8 podchodzi p&p z tego co kojarze a tak to oczywista sprawa przewody sprzegla i inny zestaw pedalow, do tego troche elektroniki jest... ktorys kolega przekladal tu 2.8 tipa na manual tylko ze byla to fwd wiec troche prostsza sprawaNo to trochę roboty jest przy tym. A jeszcze dodatkowo jak już skrzynia na stole to przydało by się ogarnąć wszystko na tip top. Czyli albo zostać przy skrzyni do 2.8 i most by został, albo 2.5 i most też do wymiany, bo wał przypuszczam że w obydwu przypadkach trzeba zmienić.
demoniszcze Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Wał też warto przy okazji dać do rewizji, wyważenia itd. ale to są groszowe sprawy
kajmanovsky Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 nawet jak masz 2.8 tipa to tylny most ma inne przelozenie (mozesz to sprawdzic na wlepce) wiec i tak do manuala trzeba kupic caly zestaw na tyl tutaj kolega Banan wyjaśnił jak to jest przy 2.8 jakbyś się brał za to sam to daj znać to wpadnę, pomogę a u mnie zastanawiam sie czy nie zlecic komus tego i nie czekac az skrzynia sie rozleci bo moze cos sie jeszcze zwroci $$$
Houdini Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2017 nawet jak masz 2.8 tipa to tylny most ma inne przelozenie (mozesz to sprawdzic na wlepce) wiec i tak do manuala trzeba kupic caly zestaw na tyl tutaj kolega Banan wyjaśnił jak to jest przy 2.8 jakbyś się brał za to sam to daj znać to wpadnę, pomogę [emoji4] a u mnie zastanawiam sie czy nie zlecic komus tego i nie czekac az skrzynia sie rozleci bo moze cos sie jeszcze zwroci $$$Aaa czyli cały zestaw jednak. A nie wiesz jak z półosiami? Kurde w tapatalku nie pokazuje wklejonych linków...Ja to do sierpnia jestem już spłukany $$$ więc jestem zmuszony czekać. Czytałem że czasami wsteczny potrafi do tego stopnia umrzeć że auto trzeba pchać... Obym nie doczekał...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się