Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APR] Black Avant Fresh&Clean V6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jedno foto z akcji ode mnie :

2ad3d7c1737f.jpg

 

Czekam na relację jak z twardością :D

 

Opublikowano

No i c**j. Z okazji moich urodzin Audi sprawiło mi prezent - nie chciało wjechać na krawężnik. Nie ze względu na wysokość. Coś jakby sprzęgło się ślizgało. Szybki research - 90% że kosz wstecznego umiera. I teraz dylemat. Kupić drugą ze sprawnym wstecznym i przełożyć, przy okazji ucząc się budowy skrzyni automatycznej, czy robić swapa na manual, a jeśli tak to jaki....Hmmmmm...

 

 

Opublikowano

Wrzucaj 6-stkę z 2.5tdi

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

SWAP na 6 -stkę chyba będzie najlepszym rozwiązaniem..

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

Nie zaglębiałem się w temat. Jaki wychodzi całkowity koszt swapa skrzyni w 1.9tdi na 2.5tdi? Bo u mnie też biegu brakuje :D

Opublikowano

Okolo 1500zl wyrwiesz juz gotowy zestaw na swapa

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
2 godziny temu, robertjudi napisał:

Okolo 1500zl wyrwiesz juz gotowy zestaw na swapa

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
 

Czyli w moim przypadku nie warto :D

Opublikowano

Do 1.9 jeszcze poloski trzeba zmienic podobno ale to juz madrzejszych trzeba pytac ;)

Opublikowano

Przekładaj na manual. Zawsze warto :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No to chyba tak się skończy. Ten sezon dokończę na tipie i zabiorę się za zbieranie gratów. Swoją drogą ciekawe co będzie potrzebne do pełnej wymiany oprócz skrzyni.

Opublikowano

Wszystko jest w necie opisane musisz dobrze poszukać. Odezwij się na pw jak będziesz miał problem to cos Ci podpowiem :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Wszystko jest w necie opisane musisz dobrze poszukać. Odezwij się na pw jak będziesz miał problem to cos Ci podpowiem [emoji4]

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Jeszcze nie robiłem żadnego researchu, więc z grubsza zielony jestem w temacie [emoji6] tak na szybko to zastanawiam się nad tym czy półosie inne, czy wał ma taką samą długość, jak z przełożeniem dyfra, jakie sprzęgło do tego no i czy coś z wydechem trzeba kombinować [emoji14] A Ty robiłeś taki zabieg? Jeśli tak to też 2.8 czy inne V6?

 

 

 

Opublikowano

Opiszesz dokładnie objaw? Mi też raz się przydarzyło coś dziwnego w trakcie cofania pod górkę na grząskim piachu...

Opublikowano (edytowane)
23 godziny temu, Houdini napisał:

Jeszcze nie robiłem żadnego researchu, więc z grubsza zielony jestem w temacie emoji6.png tak na szybko to zastanawiam się nad tym czy półosie inne, czy wał ma taką samą długość, jak z przełożeniem dyfra, jakie sprzęgło do tego no i czy coś z wydechem trzeba kombinować emoji14.png A Ty robiłeś taki zabieg? Jeśli tak to też 2.8 czy inne V6?

 

 

 

 

wał jest innej długości i musisz dobrać tylni dyfer do przełożenia skrzyni, mam gdzieś fajne zdjecie tabelki z przełozeniami to ci podrzuce

tez mam zamiar robic taki zabieg wiec bedzie mi razniej :D 6stka z 2.5 tdi moze wymagac przerobek, 5tka z 2.8 podchodzi p&p z tego co kojarze

a tak to oczywista sprawa przewody sprzegla i inny zestaw pedalow, do tego troche elektroniki jest...

ktorys kolega przekladal tu 2.8 tipa na manual tylko ze byla to fwd wiec troche prostsza sprawa

Edytowane przez kajmanovsky
Opublikowano

Zderzak wrócił od lakiernika, prezentuje się lepiej niż się spodziewałem [emoji2] mimo iż miałem w święta nie dotykać się do auta, to nie wytrzymałem i ogarnąłem cupre [emoji14] na zdjęciach trąci różem ale na żywo jest czerwień [emoji6]

b1e7cffca2a5fc8ea8ce25c187ee03e0.jpg

700121be7fb6311aa14c58309503ce5f.jpg

ea95189f288f293f27f73092cbed0238.jpg

Najbardziej bolało dziurawienie świeżego zderzaka [emoji17]

604996db705105649c1395dcbd7d66a8.jpg

Teraz tylko wymyślić mocowanie tablicy"na szybko". Większą część czasu spędzi za szybą, ale jak się już trafi upierdliwy policjant, to żeby na szybko i bezinwazyjnie przyczepić blachę.


Opiszesz dokładnie objaw? Mi też raz się przydarzyło coś dziwnego w trakcie cofania pod górkę na grząskim piachu...


Dojechałem do krawężnika na wstecznym, powoli żeby w razie tarcia zatrzymać się. Kiedy dojechałem do progu nie mogłem wjechać. Dodawanie gazu zwiększało obroty a auto stało. Dopiero delikatny rozpęd pozwolił wskoczyć na krawężnik.
Opublikowano

obczaj ten temacik

Opublikowano
wał jest innej długości i musisz dobrać tylni dyfer do przełożenia skrzyni, mam gdzieś fajne zdjecie tabelki z przełozeniami to ci podrzuce
tez mam zamiar robic taki zabieg wiec bedzie mi razniej [emoji3] 6stka z 2.5 tdi moze wymagac przerobek, 5tka z 2.8 podchodzi p&p z tego co kojarze
a tak to oczywista sprawa przewody sprzegla i inny zestaw pedalow, do tego troche elektroniki jest...
ktorys kolega przekladal tu 2.8 tipa na manual tylko ze byla to fwd wiec troche prostsza sprawa

No to trochę roboty jest przy tym. A jeszcze dodatkowo jak już skrzynia na stole to przydało by się ogarnąć wszystko na tip top. Czyli albo zostać przy skrzyni do 2.8 i most by został, albo 2.5 i most też do wymiany, bo wał przypuszczam że w obydwu przypadkach trzeba zmienić.
Opublikowano

Wał też warto przy okazji dać do rewizji, wyważenia itd. ale to są groszowe sprawy ;)

Opublikowano

nawet jak masz 2.8 tipa to tylny most ma inne przelozenie (mozesz to sprawdzic na wlepce) wiec i tak do manuala trzeba kupic caly zestaw na tyl

tutaj kolega Banan wyjaśnił jak to jest przy 2.8

jakbyś się brał za to sam to daj znać to wpadnę, pomogę :) 

a u mnie zastanawiam sie czy nie zlecic komus tego i nie czekac az skrzynia sie rozleci bo moze cos sie jeszcze zwroci $$$

Opublikowano
nawet jak masz 2.8 tipa to tylny most ma inne przelozenie (mozesz to sprawdzic na wlepce) wiec i tak do manuala trzeba kupic caly zestaw na tyl
tutaj kolega Banan wyjaśnił jak to jest przy 2.8
jakbyś się brał za to sam to daj znać to wpadnę, pomogę [emoji4] 
a u mnie zastanawiam sie czy nie zlecic komus tego i nie czekac az skrzynia sie rozleci bo moze cos sie jeszcze zwroci $$$

Aaa czyli cały zestaw jednak. A nie wiesz jak z półosiami?
Kurde w tapatalku nie pokazuje wklejonych linków...
Ja to do sierpnia jestem już spłukany $$$ więc jestem zmuszony czekać. Czytałem że czasami wsteczny potrafi do tego stopnia umrzeć że auto trzeba pchać... Obym nie doczekał...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...