Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Felerny imbusik - zabierak - pompy olejowej


grzesiekk23

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie tak już od miesiąca przed rozsypką napędu pompy olejowej było słychać jakieś chrupanie,lekkie stuki,i odgłos silnika dawał taką twardą pracę.Tego felernego dnia przed wybraniem się w podróż odpaliłem silnik i paliłem papierosa,(zawsze tak robię że jak silnik jest zimny to że by sobie popracował przez parę minut na wolnych obrotach) i słyszałem jak silnik twardo pracuję,jak nigdy lecz ja to zlekceważyłem.Po ruszeniu pojechałem.Zrobiłem coś 200 km i moje uszy usłyszały dzwięk na fisie ,a oczą ukazała się czerwona konewka na fisie.Pierwsza reakcja była taka że nie dowierzałem,a następnie szybka reakcja z mojej strony-zgasiłem silnik w czasie jazdy,awaryjne i na luzie wskoczyłem na pas awaryjny i koniec dalszej jazdy.ADAC przyjechało,furę pod dom podwiozło.Lecz chcę zrobić teraz kajstrację tego gówna kombinuje co dalej.Szukam lawetę która zabierze moją furę z De do Polski do Gdańska gdzie zostanie dokonana kajstracja.

Jak już będzie wszystko po kojstarcji to z chęcią opiszę efekty wywalenia tego zasranego napędu i zastosowanie normalnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taniej Ci chyba będzie wypożyczyć w Polsce autolawetę za 200 czy 250 zł za dobę i przewieź to auto samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeeeezuuuu! czytałem ponad godzinę cały temat i jestem normalnie załamany...

idę się przespać i podjąć decyzję co robić dalej bo mam jużnalatane 196kkm i na 100% nic nie było w nim robione...

za 4 kkm będe wymieniał rozrząd i chyba polecą inne części przy okazji.

[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2011, 17:42_________________________________________________przespałem się i mam nowe pytania:

- czy ciśnienie w silniku spada stopniowo, aż do momentu, jak się wyświetli komunikat na FISie? (sądząc po wypowiedziach, że w misce olejowej jest spokój i jest równa linia na bagnecie to sądze, że tak, ale poproszę o odp)

- jeżeli ciśnienie spada stopniowo to czy alternatywą dla tych, którzy nie wiedzą, jak ich wałeczki z całymi wadliwymi dudami wyglądają i czy jest odpowiednie ciśnienie nie lepiej byłoby zamontować dodatkowy wskaźnik ciśnienia oleju niż z miejsca rozbierać i wymieniać. Jak widzimy przypadki były różne, niektórzy rozbierali i byli zaskoczeni dobrym stanem, a jeszcze inni załamani...

Ja mam 160 tys i też nic nie było robione, czytałem forum i ludzie piszą że przy mniejszych przebiegach zabierak się ścierał , Ty masz już nalatane prawie 200 tyś i śmiga dalej mam wozik z tego samego rocznika co Ty może w tych modelach już tak bardzo zabierak się nie wyciera ;) kto tam wie ja też myślałem żeby coś z tym zrobić ale....zostawienie wozu na parę dni u mechanika trochę mi nie na rękę poza tym to wiem że lepiej zapobiegać niż leczyć i to mnie dręczy trochę , a Ty jaką podejmiesz decyzję ? zaglądasz do tego szajsu i wymieniasz jak co czy jeździsz dalej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko, bo czytam i czytam, czyli ja ze swoim mam się o nic nie martwić i nie mam problemu z tym nieszczęsnym zabierakiem? bo mam z 2007 roku? Mam teraz przebieg 90 000.

Też masz zabierak, wszystkie 2.0TDI w A4 mają zabierak :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DLA WSZYSTKICH KTÓRZY POSIADAJĄ 2.0 TDI ROK PRODUKCJI OD 2005 ROK Z SYMBOLEM BLB BPW

NIE OSZUKUJCIE SIĘ ŻE WASZ ZBIERAK BĘDZIE TRZYMAŁ WIECZNIE!!!!! JA TEŻ MYŚLAŁEM ŻE MÓJ ZBIERAK JEST WIECZNY :thumbdown:

jEDNA RADA-TYLKO KAJSTARCJA POMOŻE :good: I ŚWIĘTY SPOKÓJ Z GŁOWY :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ale przerobisz i masz zajebistą B7

Dopuki nie zaczna sie problemy z DPF-em :>

Nie wszystkie b7 miały DPFa :gwizdanie: :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DLA WSZYSTKICH KTÓRZY POSIADAJĄ 2.0 TDI ROK PRODUKCJI OD 2005 ROK Z SYMBOLEM BLB BPW

NIE OSZUKUJCIE SIĘ ŻE WASZ ZBIERAK BĘDZIE TRZYMAŁ WIECZNIE!!!!! JA TEŻ MYŚLAŁEM ŻE MÓJ ZBIERAK JEST WIECZNY :thumbdown:

jEDNA RADA-TYLKO KAJSTARCJA POMOŻE :good: I ŚWIĘTY SPOKÓJ Z GŁOWY :evil:

ok kolego ta kastracja polega na zmianie pompy z 1.9 czy trzeba cos mechanicznie przerabiac czy tylko wymienia sie naped na ten z 1.9 jak to jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imbusa można przerobić na szerszy i z dobrego materiału,a gniazdo poszerzyć.u nas robią to za ok.800zł i(mogę dać namiar)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rafcisz-oplacalo ci sie to wlec do Polski jak wszystko policzysz(szczerze :decayed:)?

Kolego opłacało się,serwis za naprawę policzył mi 2200 euro,za nowy zestaw naprawczy + koszta za nowe turbo(jakieś 1200 euro) co daje razem wynik 3400 euro,jeden mechanik co to przerabia policzył mi 1800 euro + koszta za nowe turbo (jakieś 1200 euro) co daje wynik 3000 euro

A w Polsce za naprawę wyjdzie mnie to jakieś od 5000zl do 5500zl + laweta 2000zł za wszystko,czyli przerobienie tego zasranego napędu i nowe turbo,to na euro wyjdzie mnie to coś o koło 1300 euro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imbusa można przerobić na szerszy i z dobrego materiału,a gniazdo poszerzyć.u nas robią to za ok.800zł i(mogę dać namiar)

żaden mi to interes

i tak trzeba rozebrać silnik a jak już bym rozbierał to aby być spokojnym to odrazu bym wrzucił pompę z 1.9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...