Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lpg 1.8 T Bex(sprawdzone podzespoły)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Nie dawno nabyłem Bex-a,i planuję wstawienie Lpg. Moje pytanie: jakie graty założyć,żeby nie było problemów? Może ktoś ma sprawdzony zestaw(podzespoły) które dają radę i nie sprawiają problemu. Drugie pytanko gdzie polecacie założenie Lpg Lubelskie i podkarpackie województwo? I jaka cena jest za dobry zestaw +-?

Opublikowano

Kolego jezeli chodzi o polecane warsztaty to proponuje lpg forum.pl

Tam sie wszystkiego dowiesz

Wysłane z mojego SM-G386F

Opublikowano (edytowane)

Hej tez mam bexa i niedawno zakladalem gaz. Wahałem się pomiędzy stagiem a brc. Brc byl kilkaset zł tańszy ale wziąłem staga.

Sterownik Qbox staga

Parownik KME Silver

Wtryski hany

Zbiornik mozna wziąć 72l bo wchodzi, a wlew do tankowania przy wlewie beny pod klapką tez się miesci. Co prawda bez korka ale tam raczej nie potrzeba.

Jak planujesz mody z mocą to wszyscy radzą najpierw konie potem lpg ale to juz twoja wola.

Moja instalacja 3tys. moze duzo ale jeden z bardziej polecanych warsztatow z mojej okolicy z tego forum od poprzednika i po kilku tyś km żadnych problemów.

Edytowane przez sagakama
Opublikowano

sterownik q box

wtryski barakuda 130 lub lpg dragon -hana nie polecam bo przez 20 tys zameczylem dwa komplety

reduktor kme gold gt lub twin tur bo silver w zime przy predkosciach 200 km zamarza przetestowane na swoim obecnym 1.8 t 210 koni i silver nie daje rady

i miedz faro 8m i wielozawor w butli 8 mm zailanie listwy wtryskowej z dwoch stron

Opublikowano

Napisz do kolegi z forum soul 87 :banan:

Opublikowano

Wiem,że jest Adam.R koło lublina ale sobie trochę liczy np. ford fiesta 1.6 duratec 2005r 3,5 koła wyższa pólka gratów,no ale ktoś u tego Pana montował? Jest warto wydać kilka stówek więcej? I czy jest pewność,że cena jest adekwatna do montażu/podzespołów i strojenia?

Opublikowano

wtryski barakuda 130 lub lpg dragon -hana nie polecam bo przez 20 tys zameczylem dwa komplety
reduktor kme gold gt lub twin tur bo silver w zime przy predkosciach 200 km zamarza przetestowane na swoim obecnym 1.8 t 210 koni i silver nie daje rady

Co do wtrysków to wypowiem się w przyszłym roku a reduktor mi w zimę dawał rade nawet przy 200 i nogą w podłodze.

Opublikowano

Adama R Smialo moge polecic, a wydac troche wiecej na pewno warto niz pozniej placic drugie tyle za poprawki.

Opublikowano (edytowane)

Wiem,że jest Adam.R koło lublina ale sobie trochę liczy np. ford fiesta 1.6 duratec 2005r 3,5 koła wyższa pólka gratów,no ale ktoś u tego Pana montował? Jest warto wydać kilka stówek więcej? I czy jest pewność,że cena jest adekwatna do montażu/podzespołów i strojenia?

Nie warto. W Warsztatowni będziesz miał to samo sporo taniej (mi wychodziło 1kPLN taniej AR vs Warsztatownia), do tego dostaniesz u AR Hana, które ostatnio kulawo trzymają formę...

U mnie od 15kkm siedzi:

Barracuda 130NL

ACR01 RED

Stag Qbox

72l brutto w kole

Montowane w Warsztatowni. Kolektor zdjęli, powiercili wkrętki tak jak pismo nakazuje, zrobili fotki... fakt, nie wrzucili ich na LPG-Forum, ale niekoniecznie mają czas na takie lansy...

Adama R Smialo moge polecic, a wydac troche wiecej na pewno warto niz pozniej placic drugie tyle za poprawki.

Montowałeś u niego czy tylko naczytałeś się kółka wzajemnej adoracji na LPG-Forum? :kox:

Jak pojedzie do papraków to co u Rogowskiego za 4k będzie miał za 2.4kPLN... ale fakt, mogą być cyrki.

Jak dorzuci grosza to w Warsztatowni zamontuje to samo, ale bez konieczności poprawek. Już dajcie spokój z tym chwaleniem AR, są inni równie dobrze,a przy tym nie drą tak jak on. Wychodzi jakby tylko AR potrafił montować instalacje LPG... :facepalm:

Poza tym na forum jest soul87, a i jeszcze niedawno ktoś polecał inny zakład. Trzeba trochę poorientować się, poszukać, bo nie sztuki wywalić 1000zł więcej za to samo.

Zbieram się już prawie rok, żeby wrzucić fotki jak wygląda montaż Warsztatowni... i zebrać się nie mogę. Obiecuję poprawę :grin:

Edytowane przez azure
Opublikowano (edytowane)

Azure dobrze prawi :-)

Jak coś to zapraszam

Edytowane przez soul87
Opublikowano

Wiem,że jest Adam.R koło lublina ale sobie trochę liczy np. ford fiesta 1.6 duratec 2005r 3,5 koła wyższa pólka gratów,no ale ktoś u tego Pana montował? Jest warto wydać kilka stówek więcej? I czy jest pewność,że cena jest adekwatna do montażu/podzespołów i strojenia?

Nie warto. W Warsztatowni będziesz miał to samo sporo taniej (mi wychodziło 1kPLN taniej AR vs Warsztatownia), do tego dostaniesz u AR Hana, które ostatnio kulawo trzymają formę...

U mnie od 15kkm siedzi:

Barracuda 130NL

ACR01 RED

Stag Qbox

72l brutto w kole

Montowane w Warsztatowni. Kolektor zdjęli, powiercili wkrętki tak jak pismo nakazuje, zrobili fotki... fakt, nie wrzucili ich na LPG-Forum, ale niekoniecznie mają czas na takie lansy...

Adama R Smialo moge polecic, a wydac troche wiecej na pewno warto niz pozniej placic drugie tyle za poprawki.

Montowałeś u niego czy tylko naczytałeś się kółka wzajemnej adoracji na LPG-Forum? :kox:

Jak pojedzie do papraków to co u Rogowskiego za 4k będzie miał za 2.4kPLN... ale fakt, mogą być cyrki.

Jak dorzuci grosza to w Warsztatowni zamontuje to samo, ale bez konieczności poprawek. Już dajcie spokój z tym chwaleniem AR, są inni równie dobrze,a przy tym nie drą tak jak on. Wychodzi jakby tylko AR potrafił montować instalacje LPG... :facepalm:

Poza tym na forum jest soul87, a i jeszcze niedawno ktoś polecał inny zakład. Trzeba trochę poorientować się, poszukać, bo nie sztuki wywalić 1000zł więcej za to samo(o to mi chodzi :wink: )

Zbieram się już prawie rok, żeby wrzucić fotki jak wygląda montaż Warsztatowni... i zebrać się nie mogę. Obiecuję poprawę

:grin:

Właśnie chce się zorientować gdzie ile biorą i jakie opinie mają przed montażem. Ale pisałem z kolegą Soul87 i fajną cenę podał :)

Opublikowano

komp KME Nevo,Stag Qbox lub LPG TECH

reduktor KME GOLD

wtryski baracudy 130

radze omijać BRC lub Prinsy czy inną włoszczyzne,Polskie instalacje są bardzo dobre i tańsze w serwisie

Opublikowano

wtryski barakuda 130 lub lpg dragon -hana nie polecam bo przez 20 tys zameczylem dwa komplety

reduktor kme gold gt lub twin tur bo silver w zime przy predkosciach 200 km zamarza przetestowane na swoim obecnym 1.8 t 210 koni i silver nie daje rady

Co do wtrysków to wypowiem się w przyszłym roku a reduktor mi w zimę dawał rade nawet przy 200 i nogą w podłodze.

mi reduktor kme silver zamrozil gaz przy temperaturze otoczenia -4 stopnie i gaz zmrozil do -3. wez sobie zima kompa do srodka i zobacz co sie dzieje z temperatura ja mam moc 210 koni i z ta moca se ten reduktor nie radzi w zimie meczac go bo dajesz buta i temperatura pada na ruj z 45 stopni strasznie.

dobrze zalozony gaz do tego na miedzi 8 mm i wielozawor 8 mm i ez 8 mm i dobry reduktro z dobrymi wtrskami to koszt okolo 3000 tys zl ja dalem za instalke 2400 i co z tego jak mi powiedzieli ze zalozyli miedz 8m ale tylko okazlao sie ze przewod miedziany jest 8 mm a reszta na 6 mm i mial byc reduktor do 250 koni a okazalo sie ze jest do 200 i musalem sam wszytko po zmieniac bo oni mowia ze to wszytko daje rade tak daje rade jak sie jezdzi maks 140 bez szalenstw:D

Opublikowano (edytowane)

ja sie przymierzam do modernizacji moich bebechów ale to jak wrócę do kraju około kwietnia działam, puki co czytam czytam bo nic w uk nie zrobie, reduktor kme gold ma słabiutka termike, temp gazu leci na pysk, kme silwer mniejsza wydajność ale termika lepsza, ale on odpada bo za słaby . kme gold gt jest poprawionym goldem i ma lepsza termike i temp gazu tak nie leci, kme tur dobry ale na mniejsze moce, kme twin to kanapka z 2 reduktorami i dodatkowo klapkowe co ponoć lepsze ale on juz sporo na wyrost i cena też duża , tobie polecam kme gold gt i ja do siebie też taki biorę, ja mam kme i dlatego wybieram kme i nie twierdze ze inne firmy reduktorów są złe, poprostu o nich nie czytałem, wtryski ... kiedyś tylko hana i nic więcej, teraz już jakość spadła wiele ludzi na nie narzeka a sa baraccudy które sie sprawdzają super i mało a wręcz sporadyczne są z nimi problemy, w twoim wypadku wydajności 130 , ja też je biore ale mam wiecej garów wiec u mnie starcza spokojnie 115. przekrój czy miedź czy faro bież 8 mm. Co do komputera się nie wypowiem bo nie zmieniam mojego wiec się nie orientowałem, to masz taki zbiór opinii , opisów z całego forum lpg

Edytowane przez kt65c453
Opublikowano

mi reduktor kme silver zamrozil gaz przy temperaturze otoczenia -4 stopnie i gaz zmrozil do -3. wez sobie zima kompa do srodka i zobacz co sie dzieje z temperatura ja mam moc 210 koni i z ta moca se ten reduktor nie radzi w zimie meczac go bo dajesz buta i temperatura pada na ruj z 45 stopni strasznie.

Może ci się jakiś ujowy trafił. Kompa do gazu jeszcze nie mam w sumie nie widziałem potrzeby bo wsiadam i jadę zero problemów więc nie mam potrzeby szukania dziury w całym. Ja mam co prawda podobno 190km ale nie widać różnicy pomiędzy benzyną a gazem. Autko ma za*ier*alać i to też robi. Jak będę miał kiedyś okazje to sprawdzę te temperatury.

Opublikowano

też mi za***rdalał i jak bym nie sprawdził i odkrył jak miałem ubogo to już pewno bym nie za***rdalał a zbierał na remont głowic . Ja się nikogo nie czepiam ale jak sie samemu nie sprawdzi to sie nie wie do czasu az coś nie jebnie i potem jakto przecież było sprawdzane i mówili że jest dobrze a potem a kto panu to tak spierdolił. Mój przykład, kupiłem auto i przeszło pełen serwis od klimy przez silnik poprzez lpg . wszyscy cos porobili i mówili że jest oki. Wszystko przed wyjazdem do uk 2000 km, klima nawaliła a na serwisie nie zauważyli że czujnik wariuje, ale całe szczęście że jeszcze w pl i zrobili (czujnik ciś) , lpg ubogo że aż dziwne że chodził a też twierdzili że jest super, okazało sie że nawet nie podłączali kompa bo w KME zapisuje sie każde podłączenie komputera , ehhhh tak mnie naszło

Opublikowano

Dzieki za wskazowki bo mnie zmotywowales i zacznę szukać tego przejścia do podlaczenia kompa do gazu co by jednak posprawdzac.

Opublikowano

Wiem,że jest Adam.R koło lublina ale sobie trochę liczy np. ford fiesta 1.6 duratec 2005r 3,5 koła wyższa pólka gratów,no ale ktoś u tego Pana montował? Jest warto wydać kilka stówek więcej? I czy jest pewność,że cena jest adekwatna do montażu/podzespołów i strojenia?

Zapomniałeś dodać, że czas oczekiwania to miesiąc minumum :D

Ja zakładałem z forum lpg u gościa który także ma pojęcie i robi to tak samo jak "kultowe" zakłady.

W Lublinie zagazowanie 3,0 v6 4800pln ja zapłaciłem o 1000pln taniej ;)

Opublikowano

Gdzie robiłeś?

Opublikowano (edytowane)

Warszawa Wrocławska. Masz na forum LPG moją galerię założoną przez montera.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/342093-zdjecia-naszych-instalacji-gazowych/

Tu foty pod maską. Ogólnie auto robił przez tydzień czasu, wszystko na faro 8mm, kolektor zrzucony do wiercenia. Komputer sterujący wewnątrz auta, centralka w schowku, jedyne nieporozumienie, to zrobił mi wkrętkę (nie dogadaliśmy się ) zamiast pełnego wlewu ale ma mi to przerobić :) Reduktor wpięty tak jak powinien być - a jest to podobno problem i wielu monterów źle go wpina w obieg wody :), wtryski hany pojedyncze, wszystkie przewody zaizolowane i zabezpieczone :D Gościu na przeglądzie nie zauważył, że mam gaz :)

Edytowane przez House

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...