kt65c453 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 A jak się ma pełny wlew jak z przejsciowkami na zagraniczne? Ja mam wkretke i zadowolony, mam 3 końcówki i tylko wybieram która wkręcić, Wysłane za pomocą Commodore C64
House Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Hmmm ja w sumie jak latałem po DE i AT to nie potrzeba było przejściówki ale masz rację, może zostawię ten wlew w spokoju
kt65c453 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Jak jechałem do Uk to w de napotkałem 2 typy, a 3 typ w UK miałem komplecik więc tylko wybieralem Wysłane za pomocą Commodore C64
erchi Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 U mnie pierwsza Hana zdechła po 38tys km, więc z miejsca wymiana na Baracudy. Q-box, przewody 8mm, wielozawór extra, butla 72l, reduktor KME Gold. Wlew pod klapką, ale to standard i nie rozumiem po co w ogóle o tym pisać
przetyc Opublikowano 5 Lipca 2017 Opublikowano 5 Lipca 2017 Potrzebuje porady. Poczytałem lpg forum i wątki związane z 1.8 T. Im więcej czytam tym większy bałagan w głowie. Do rzeczy: Planuje zagazować swojego BEX-a, dłubnięty programem na 215-220KM. Od gazownika z Wrocławia dostałem oferte na Qbox + wtryski barracuda 130+ reduktor AC R01 250 czerwony. Poczytałem że reduktory AC R01 250 troche wadliwe, dużo poleca KME Gold, Barracudy dobre wtryski ale zastanawiam się czy wydadzą na tą moc. Poczytałem że mają wydajność 50KM/cylinder Dodatkowo mój tuner zalecił mi żeby szukać instalacji z zapasem na min 270 KM. Pomóżcie, co polecacie?? Może macie Bexy na LPG po chiptuningu?? Jeżeli tak to na jakich podzespołach jeździcie??
kt65c453 Opublikowano 5 Lipca 2017 Opublikowano 5 Lipca 2017 Golda odradzam, niby wyrabia ale termika lipnaWysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
aiwer Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 U mnie siedzi: KME Silver Baracudy Stag 300 wszystko na fi 8mm I nigdy, żadnego problemu nie miałem z zamarzaniem gazu itp. W tym roku wymieniałem reduktor bo membranka puszczała gaz i tyle z napraw ale po tulu km co zrobiłem to już miała prawo
kt65c453 Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 Silver ma lepszą termike, i nie pisze o zamarzaniu reduktora a temp gazu w strudze na wyjściu, to są 2 różne pojęcia Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
erchi Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 Dnia 6.07.2017 o 08:04, aiwer napisał: U mnie siedzi: KME Silver Baracudy Stag 300 wszystko na fi 8mm I nigdy, żadnego problemu nie miałem z zamarzaniem gazu itp. W tym roku wymieniałem reduktor bo membranka puszczała gaz i tyle z napraw ale po tulu km co zrobiłem to już miała prawo Ile tys km na nim przejechałeś?
alquere Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Panowie, do 1.8t po programie na 180KM lepiej KME Gold czy KME Silver S6? Do dzisiaj auto jeździło na reduktorze Romano ale niestety skończył swój żywot. Ewentualnie coś innego godnego polecenia?
k232 Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 W sprawie LPG to polecam LPG-forum, wszystko tam masz czarno na białym. Bardzo dobry jest teraz reduktor Magic III i jest o połowę mniejszy niż zwykłe reduktory, temat jest na lpg forum, warto poczytać.
GRADIENT Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Mój zestaw LPGTECH 320obd, wtryskiwacze baracuda 130, reduktor kme R2 twin, butla 72l, ten zestaw jeździ bez najmniejszego problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się