Łukasz Dras Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Witam mam pytanie, planuje modyfikacje przy aucie i chcial bym sie dowedziec jednej rzeczy, mianowicie jakie turbo najlepiej załozyc ? Doszły mnie słuchy, ze ludzie zakladaja od Transportera t5 2.5tdi poniewaz pasuje razem z kolektorem ,czy to prawda ? Nastepnie tez dostałem informacje ze od 2.0Tdi ( Passat b6 ). Planowana moc okolo 200km , wtryski 216, intercoller wiekszy no i wydech 2,75cala
Marek24 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 pompa z 1z nie puści cię na taką moc dorzuć 11nastkę na poczatek
Łukasz Dras Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Opublikowano 15 Lutego 2016 ok dzieki. Ale nadam wracam do mojego wytania wyzej
Tyrath Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Mi pod 200 koni polecają gtb17 z 2.7tdi i taką turbinkę mam zamiar wrzucić. Jest trochę przeróbek, ale efekt rekompensuje wszystko. Na tą moc możesz też zapodać turbo z 2.0tdi BRD, pasuje bez kombinacji, ale krążą ploty, że kultura pracy brd może myć stopy gtb.A co do tej pompy to faktycznie musisz kupić wydajniejszą, bo ta nie ogarnie takiej mocy
lapek85 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) Na tą moc możesz też zapodać turbo z 2.0tdi BRD, pasuje bez kombinacji do 1Z turbo z BRD podejdzie bez kombinacji ?? ciekawą masz teorie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/17774-b5-ahu-wymiana-turbiny-w-ahu-na-awx-lub-afnahhbrd/ poza tym dobrze zrobić 1Z na 200PS to finansowo wyjdzie tyle co Twoja b5tka jest warta (albo i więcej) Edytowane 15 Lutego 2016 przez lapek85
Tyrath Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 do 1Z turbo z BRD podejdzie bez kombinacji ?? ciekawą masz teorie Byłem pewien, że 1z i afn mają taką samą budowę. Jeżeli nie podchodzi bez kombinacji to przepraszam za wprowadzanie w błąd.
lukasz51237 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 do 1Z turbo z BRD podejdzie bez kombinacji ?? ciekawą masz teorie Byłem pewien, że 1z i afn mają taką samą budowę. Jeżeli nie podchodzi bez kombinacji to przepraszam za wprowadzanie w błąd. 1Z ma turbo WG, a AFN VNT. Jeśli miałyby taką samą budowę to miałyby taki sam kod silnika
wesz82 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Słuchaj z 1z tanio i w miare ok wychodzi dać 11 pompe 216 wałek sdi i turbo z cytryny. Napisz do kolegi baca2309 i zapytaj sie od czego dokładnie te turbo wejdzie. Co do 1z pamietajmy ze tam jest inny układ i tak jak kolega zaznaczył zeby to ugrać to ładna sumka sie nazbiera.
Majkeltaker Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Żeby wstawić turbo z VNT trzeba zmienić komputer,n75 i chyba coś jeszcze ale nie pamiętam. Przy takiej mocy będziesz musiał wsadzić dodatkowo jakieś mocarne sprzęgło(bo myślę, ze nawet to z 1Z nie wytrzyma). Co do modyfikacji 1Z na 200km to jak dla mnie jest to zarznięcie tego silnika. Pojeździsz na takich modyfikacjach 80 tys i silnik padnie a na modyfikacje wywalisz minimum 5 tys złotych.
lukasz51237 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Żeby mieć tam 200km i żeby to było bezpieczne to chyba trzeba mieć dół z silnika pd.
Łukasz Dras Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 Podziakował za informacje Wiec moze podpowiecie co by mozna było zrobic zeby jakos to optymalnie jezdzilo i zeby uzyskac odpowiednia moc
Majkeltaker Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Wtryski 216 + program- wyjdzie gdzieś 120-130 km i z 280Nm i jak na ten silnik nie ma co wymyślać bardziej bo to już będzie żyłowanie go.
fanthomas18 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Panowie, orientuje się ktoś do jakiej mocy wystarczy pompa w 1Z?
Hezen Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Z tego co wiem jak jest zdrowa to 165KM? Ktoś by musiał potwierdzić. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
spanky Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 (edytowane) Z tego co wiem jak jest zdrowa to 165KM? Ktoś by musiał potwierdzić. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Marne szanse na takie moce , no chyba ze jakies DUZE wtryski , ale to bez sensu jak mozna kupic za grosze wydajniejsza pompe od AFN-a Edytowane 20 Lutego 2016 przez spanky
Hezen Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 (edytowane) A ja myślałem że zecior ma taką samą pompe jak AFN :] Pisałem o pompie AFN, ale jak 1Z ma 9mm i nieco mniejszą fale to 165KM nie da rady. Przy 216 da jeszcze rade o ile z mocą się nie przesadzi, ale przy wtryskach 230 nie da rady podlać tyle ropki. Jak wymieni turbo, to go bedą wtryski blokować, jak wymieni wtryski to pompa... cóż, żeby wykrzesać moc z zeciora to mody szarpią po portfelu. O ile autor bedzie uderzał w moce 160-170KM w tym silniku. Najlepiej cena/wydajność wychodzą wtryski 216 + program, jak majkel napisał Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 20 Lutego 2016 przez Hezen
Majkeltaker Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Zecior ma chyba pompe 10mm ale ma niska fale i to blokuje.
spanky Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Tutaj kres 20-letniej pompy 1Z ;-) https://www.facebook.com/edctuning/posts/965512383526722:0
fanthomas18 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Tutaj kres 20-letniej pompy 1Z ;-) https://www.facebook.com/edctuning/posts/965512383526722:0 Spokojnie, będzie poprawiony, już wszystko dogadane
spanky Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Tutaj kres 20-letniej pompy 1Z ;-) https://www.facebook.com/edctuning/posts/965512383526722:0 Spokojnie, będzie poprawiony, już wszystko dogadane Wiem ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się