Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t AVJ Audi b6 quattro plany na 300km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do turbiny to mam dwa typy albo td04-19t lub TD05h big 16g na żeliwie 6cm2.

Ale to będzie tema za jakiś czas. W przyszłym tygodniu spróbuje wymienić ic i wtryski i będę testował softy.


Dzisiaj znalazłem trochę czasu i wymieniłem wtryski. W systemie przeskalowałem je jak by były 450 ale jeszcze ciut za dużo paliwa dają. Przyjme że przy 4 barach mają 470cc skoro przy 3 mają 408cc. Wymiana zajmuje 20min:) wszystko pięknie pasuje:)

Co do intercoolera to wleci jakiś bardziej normalny coś grubszego.

Teraz tak się podpytam ludzi stosujących turbiny z flansza t25. Jaki kolektor stosowaliście? Coś gotowego czy spawany na miarę?

Opublikowano

chinol żeliwny,tylko trzeba go troszkę przygotować aby pasował

Opublikowano

trochę pokombinowałem z programem i sprzęgło zaczyna uslizgiwać. Pytanie co myslicie o jednomaSIE Z 1Z. Czytam sporo sprzecznych informacji. Jak to się sprawdza w b6? bo jak nie da rady to docisk od diesla pójdzie.

Opublikowano

w weekend zrobie:) bo narazie to nawet nie ma czasu samochodem się przejechać. Ostro leje paliwa. Które kanały chcesz?

Opublikowano (edytowane)

Standardowy komplet :)

Ciągniesz 3 bieg do konca, zmieniasz na 4 i dalej ile starczy drogi a potem pokaz 118 i 3

Edytowane przez wampir
Opublikowano (edytowane)

2+31+33 3+20 115+118

pokaz jak zrobiles LDRXN

Edytowane przez Imhotet
Opublikowano

Coś ruszyłeś z tematem ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...