Skocz do zawartości
IGNOROWANY

turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

[b6avf]] witam jak kupilem auto 4 miesiace temu moje turbo wstawalo przy 1800obr teraz jest to 2200 obr wspomne ze turbina byla czyszczona miesiac po zakupie powodem czyszczenia byl zanik mocy moze macie jakies sugestie

Opublikowano

sugeruję żebyś nazwał temat jakoś sensownie, bo równie dobrze mogłeś dać "pomidorowa". Auto dymi? Próbowałeś je przegonić porządnie?

Opublikowano

sugeruję żebyś nazwał temat jakoś sensownie, bo równie dobrze mogłeś dać "pomidorowa". Auto dymi? Próbowałeś je przegonić porządnie?

nie dymi ,i przegonione tez bylo i nadal to samo

i co poradzisz cos

Opublikowano

Turbo od razu po czyszczeniu zaczęło później się budzić? Jeśli tak to, albo jest, źle poskładane, albo masz miszmasz z wężami podciśnienia.

Opublikowano

witam po czyszczeniu bylo ok pare dni temu zauwazylem ze pozniej wstaje

Opublikowano

Króciec na vacum niejest luźny? Weże od podciśnienia szczelne?

Opublikowano

powiem szczerze ze niewie a jak to mozna samemu sprawdzic?

Opublikowano

Vacum jest za silnikiem na glowicy przykrecone, napedzane jest z walka rozrządu, jest to dwie pompy w jednej paliwowa i podciśnieniowa, były produkowane przez luk-a i bosh-a wersja bosh była z wkrecanym króćcem który nie luźnieje natomiast w luku juz nie i tam trzeba albo wymienić na bosha albo luka nowego typu juz z wkrecanym króćcem, ewentualnie oklepać kruciec w swojej starej i okleić klejem do metalu.

Najprościej idz za wezykami od podciśnienia az dojdziesz do pompy i spróbuj poruszać krućcem,

Opublikowano

dzieki postaram sie sprawdzic


weze od podcisnienia sa ok,mozliwe jest ze przez piec miesiecy turbo zawalilo sie znow jakims syfem?

Opublikowano

mozliwe jest ze przez piec miesiecy turbo zawalilo sie znow jakims syfem?

Nie.


weze od podcisnienia sa ok

Skad wiesz? Mierzyles wartosc podcisnienia?

Sprawdzic trzeba samo podcisnienie, zawor n75, gruszke turbiny i ewentualnie ja wyregulowac.

Opublikowano

nie niemierzylem weze sprawdzilem czy sa szczelne nic tam nie (wialo) ,teraz mam wrazenie ze audi stracilo na mocy i stalo sie glosniejsze,jakis dziwny dzwiek zaczal sie wydobywac z silnika podczas jazdy takie stukanie ciezko to okreslic kolega mowi ze taki dzwiek jest jak sie wtryski koncza(dodam ze na luzie dego niema ladnie pracuje)


jakie jeszcze moga byc przyczyny ze turbo pozniej zaczelo wstawac

Opublikowano

Tam nie ma dmuchać/wiać tylko zasysać dlatego mówi się że łapie lewe powietrze.

Opublikowano

A kruciec nie luźny? Patrzyłeś?

A co do kończenia sie pompek to zrób logi 13 23 4 w jednym logu.

A dźwięk to nagraj bo widziałem juz zdechnietych pompek ale zadne dzwięków nie wydawały jeszcze, może broki wypadły z popychacza, może wałek dokonuje żywota albo szklanka,

Opublikowano

Broki podobno nie wypadają albo sa to tak skrajne przypaki ze ciezko to spotkac. Wiesz Rafał w jakim stanie miałem auto i pompki do roboty. Mimo wszystko boki były ok.

Opublikowano

Zawsze jest jakiś wyjątek pd reguły, to jest 15 letni samochód i nigdy nie przewidzisz co może mu sie stać. Każdy samochód jest inaczej użytkowany i narażony przez to na inne awarie,

Opublikowano

Kierownice nie blokują sie same z siebie, jak wszystko w silniku jest ok to nie ma prawa sie zabrudzić. Pierwszy czynnik to spalanie oleju z cieknącej turbiny, drugi lejące wtryski, trzeci słabe podciśnienie. Jak masz 3 czynniki na raz to po pół roku turbo jest zawalone nagarem.

Opublikowano

a przyczyna pozniej chwytajacej turbiny moze byc zle dzialajaca sztanga turbiny np nie chodzi gora- dol tak jak powinna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...