ryba12 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 [b6avf]] witam jak kupilem auto 4 miesiace temu moje turbo wstawalo przy 1800obr teraz jest to 2200 obr wspomne ze turbina byla czyszczona miesiac po zakupie powodem czyszczenia byl zanik mocy moze macie jakies sugestie
Awra Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 sugeruję żebyś nazwał temat jakoś sensownie, bo równie dobrze mogłeś dać "pomidorowa". Auto dymi? Próbowałeś je przegonić porządnie?
ryba12 Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Opublikowano 19 Lutego 2016 sugeruję żebyś nazwał temat jakoś sensownie, bo równie dobrze mogłeś dać "pomidorowa". Auto dymi? Próbowałeś je przegonić porządnie? nie dymi ,i przegonione tez bylo i nadal to samo i co poradzisz cos
lukasz51237 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Turbo od razu po czyszczeniu zaczęło później się budzić? Jeśli tak to, albo jest, źle poskładane, albo masz miszmasz z wężami podciśnienia.
ryba12 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 witam po czyszczeniu bylo ok pare dni temu zauwazylem ze pozniej wstaje
nik23 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Króciec na vacum niejest luźny? Weże od podciśnienia szczelne?
ryba12 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 powiem szczerze ze niewie a jak to mozna samemu sprawdzic?
nik23 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Vacum jest za silnikiem na glowicy przykrecone, napedzane jest z walka rozrządu, jest to dwie pompy w jednej paliwowa i podciśnieniowa, były produkowane przez luk-a i bosh-a wersja bosh była z wkrecanym króćcem który nie luźnieje natomiast w luku juz nie i tam trzeba albo wymienić na bosha albo luka nowego typu juz z wkrecanym króćcem, ewentualnie oklepać kruciec w swojej starej i okleić klejem do metalu. Najprościej idz za wezykami od podciśnienia az dojdziesz do pompy i spróbuj poruszać krućcem,
ryba12 Opublikowano 26 Lutego 2016 Autor Opublikowano 26 Lutego 2016 dzieki postaram sie sprawdzic weze od podcisnienia sa ok,mozliwe jest ze przez piec miesiecy turbo zawalilo sie znow jakims syfem?
sssV Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 mozliwe jest ze przez piec miesiecy turbo zawalilo sie znow jakims syfem? Nie. weze od podcisnienia sa ok Skad wiesz? Mierzyles wartosc podcisnienia? Sprawdzic trzeba samo podcisnienie, zawor n75, gruszke turbiny i ewentualnie ja wyregulowac.
ryba12 Opublikowano 26 Lutego 2016 Autor Opublikowano 26 Lutego 2016 nie niemierzylem weze sprawdzilem czy sa szczelne nic tam nie (wialo) ,teraz mam wrazenie ze audi stracilo na mocy i stalo sie glosniejsze,jakis dziwny dzwiek zaczal sie wydobywac z silnika podczas jazdy takie stukanie ciezko to okreslic kolega mowi ze taki dzwiek jest jak sie wtryski koncza(dodam ze na luzie dego niema ladnie pracuje) jakie jeszcze moga byc przyczyny ze turbo pozniej zaczelo wstawac
Ralen Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Tam nie ma dmuchać/wiać tylko zasysać dlatego mówi się że łapie lewe powietrze.
nik23 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 A kruciec nie luźny? Patrzyłeś? A co do kończenia sie pompek to zrób logi 13 23 4 w jednym logu. A dźwięk to nagraj bo widziałem juz zdechnietych pompek ale zadne dzwięków nie wydawały jeszcze, może broki wypadły z popychacza, może wałek dokonuje żywota albo szklanka,
Ralen Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Broki podobno nie wypadają albo sa to tak skrajne przypaki ze ciezko to spotkac. Wiesz Rafał w jakim stanie miałem auto i pompki do roboty. Mimo wszystko boki były ok.
nik23 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Zawsze jest jakiś wyjątek pd reguły, to jest 15 letni samochód i nigdy nie przewidzisz co może mu sie stać. Każdy samochód jest inaczej użytkowany i narażony przez to na inne awarie,
lukaszooo Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Kierownice nie blokują sie same z siebie, jak wszystko w silniku jest ok to nie ma prawa sie zabrudzić. Pierwszy czynnik to spalanie oleju z cieknącej turbiny, drugi lejące wtryski, trzeci słabe podciśnienie. Jak masz 3 czynniki na raz to po pół roku turbo jest zawalone nagarem.
ryba12 Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Opublikowano 29 Lutego 2016 a przyczyna pozniej chwytajacej turbiny moze byc zle dzialajaca sztanga turbiny np nie chodzi gora- dol tak jak powinna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się