bobersky Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Miałem zwykłego Golda w Saab'ie , który miał 220KM i słabo to wyrabiało. Miałem czerwonego AC w Audi i normalnie obrabiało 180KM.
House Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Ale zaraz znajdą się obrońcy golda ja też polecam zestaw z pierwszego postu, ja latam na hankach i jest wszystko ok. podstawa u gazownika: - ma ogarnąć dobre wpięcie redutkora w układ chłodzenia - zdjąć kolektor do wiercenia (jeśli zacznie marudzić na zdejmowanie to od razu zmień gazownika) - zawór w butli ma być od strony zderzaka - fajnie gdyby zrobił na przewodach faro To takie ABC
Roboform550 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Goldy słyną z tego że mają betonowe ciśnienie...ale ich wadą jest to, że słabo grzeją gaz...zamontowałem 2 goldy kiedyś do silnika V8 350 koni...w ramach testów odłączyłem jednego i chciałem zobaczyć jak to pojedzie...z ciśnieniem problemów nie było...za to temperatura gazu momentalnie spadała poniżej zera zaczynały wypadać zapłony...i koniec jazdy.... Gold GT ma inaczej poprowadzone kanały gazowe...ma zupełnie w innym miejscu wyjście fazy lotnej. Droga odparowanego LPG w reduktorze do jego wyjścia na przewody jest kilka razy dłuższa niż w zwykłym...a co za tym idzie lepiej się on dogrzewa. A i trochę inaczej też jest cała komora zaprojektowana.
k232 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 U mnie gazownik zakłada do każdego auta LPG Tech, wtryski dragona najwyższy model, który dopiero wyszedł plus dobiera reduktor do mocy auta. Wiadomo, że jak Turbo to robi to całkiem inaczej niż do zwykłego, wszystko jest zrobione elegancko, wszystko pochowane nic nie dynda nic nie wystaje, jedynie wystaje kostka, żeby podpiąć pod kompa Codziennie jestem u niego bo to mój sąsiad i jeszcze nie gadałem z NIEZADOWOLONYM klientem a klientów ma masę plus do tego przyjeżdżają inni ludzie z innymi instalacji bo chcą robić u niego. No ale na pocieszenie, Rzeszów masz rzut beretem także rób co uważasz, na moim miejscu poświęcił bym się i przejechał te KM co Ty masz do Rzeszowa bo warto. Mogę podać kontakt i można się dowiedzieć, pozdrawiam
black1985 Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Byłem dzis u gazownika i pytałem sie co by polecił do mojej audiczki ? zaproponował : Stag 4 QBox wtryski Baraccuda reduktor KME silver butla 53l wlew we wlewie paliwa cena 2100 co wy na to ????
marhew Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Goldy słyną z tego że mają betonowe ciśnienie...ale ich wadą jest to, że słabo grzeją gaz...zamontowałem 2 goldy kiedyś do silnika V8 350 koni...w ramach testów odłączyłem jednego i chciałem zobaczyć jak to pojedzie...z ciśnieniem problemów nie było...za to temperatura gazu momentalnie spadała poniżej zera zaczynały wypadać zapłony...i koniec jazdy.... Gold GT ma inaczej poprowadzone kanały gazowe...ma zupełnie w innym miejscu wyjście fazy lotnej. Droga odparowanego LPG w reduktorze do jego wyjścia na przewody jest kilka razy dłuższa niż w zwykłym...a co za tym idzie lepiej się on dogrzewa. A i trochę inaczej też jest cała komora zaprojektowana. Pytanie czy w pierwszym zdaniu masz na myśli GT czt zwykłego golda. Ja miałem 2 auta 1.8t ze zwykłym goldem... Pierwszy przypadek 220 km, przy temp poniżej 0*C nie dało się jechać, non stop brak ciśnienia, przy normalnej ok 20*C na zewnątrz leciało na łeb na szyje ale jakoś dawał rade. Kolejne auto seria 190 km, również kme gold na pokładzie i tą moc w turbo obrabia dosłownie na styk, spadki ok 0,2 bara. Montował ktoś może KME twin? Da rade obrobić 300 koni w doładowanym aucie?
soul87 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Byłem dzis u gazownika i pytałem sie co by polecił do mojej audiczki ? zaproponował : Stag 4 QBox wtryski Baraccuda reduktor KME silver butla 53l wlew we wlewie paliwa cena 2100 co wy na to ???? Boję się trochę o jakość montażu za taką cenę....
jacek70 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Byłem dzis u gazownika i pytałem sie co by polecił do mojej audiczki ? zaproponował : Stag 4 QBox wtryski Baraccuda reduktor KME silver butla 53l wlew we wlewie paliwa cena 2100 co wy na to ???? Dobra cena . Ja bym brał.
Dominik93 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Byłem dzis u gazownika i pytałem sie co by polecił do mojej audiczki ? zaproponował : Stag 4 QBox wtryski Baraccuda reduktor KME silver butla 53l wlew we wlewie paliwa cena 2100 co wy na to ???? Bardzo tanio bo dla mnie za taki zestaw krzyknął 3200.. Ale montaż Pojedynczych wtryskow,czas pracy 3 dni porządnego strojenia a nie popierdolki. Edytowane 27 Lutego 2016 przez Dominik93
Roboform550 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Pytanie czy w pierwszym zdaniu masz na myśli GT czt zwykłego golda. Zwykłego...
Dominik93 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 Byłem w ' serwisie stag ' - Suwałki. Właściciel stwierdził że baraccudy to szajs wtryski bo zbyt delikatne,reduktor kme Tour 2 to szajs bo iglice ulegają uszkodzeniu. Cały zestaw zaproponował z staga i to jest najlepszy wybór z jego tokiem myślenia - montaż wtryskow w listwie. On dla mnie zestawu takiego jak QBox plus,barracuda 130 nl,reduktor kme Tour 2 nie założy bo nie chce za pół roku z moim samochodem walczyć - z góry zakłada że będzie się chrzanilo. Odradzam ten zakład.
bobersky Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Montował ktoś może KME twin? Da rade obrobić 300 koni w doładowanym aucie? Mój ojciec ostatnio montował w A8 4.2 V8 310KM i daje radę Edytowane 27 Lutego 2016 przez bobersky
black1985 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Byłem dzis u gazownika i pytałem sie co by polecił do mojej audiczki ? zaproponował : Stag 4 QBox wtryski Baraccuda reduktor KME silver butla 53l wlew we wlewie paliwa cena 2100 co wy na to ???? Bardzo tanio bo dla mnie za taki zestaw krzyknął 3200.. Ale montaż Pojedynczych wtryskow,czas pracy 3 dni porządnego strojenia a nie popierdolki. fakt autko mam zostawic na 2 dni
Dominik93 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 Skąd jesteś ze takie ceny tam u Was są? jedz zorientuj się do innego zakładu ile wezmą za taki zestaw bo to mega promocja ^.^
House Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) reduktor KME silver Olej tego gazownika, nie wie co bredzi. KME TWIN TUR bardzo dobry reduktor, miałem go ładować zamiast AC ale niestety nie zmieścił się w 3.0 v6 w tym miejscu którym mam zamontowane AC Wlew- pełny wlew super sprawa, wchodzi cały pod klapkę ale pomyśl, czy nie lepsza wkrętka. Jak będziesz leciał w świat, zawsze sobie wkręcisz przejćiówkę taka jak Ci potrzebna i gaz zatankujesz w kraju w którym będzie on dostępny Moją instalację facet montował równo tydzień czasu wliczając w to sobotę: Edytowane 28 Lutego 2016 przez House
Przemox6 Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Do pełnego wlewu pod klapką też można wkręcić przejćiówkę Nic nie musisz odkręcać łapy nie śmierdzą gazem ja się dziwie ludziom czemu montują niepełne wlewy LPG do B6 i B7 Edytowane 28 Lutego 2016 przez Przemox6
sagakama Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 butla 53l Lepiej dopłacić do większej butli. Miejsca masz na 72l, Większa butla = rzadsze wizyty na stacjach
roman_tyk Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Pany mam na stanie uzywke po niewielkim przebiegu lovato rgj super fast na 360ps, realnie dzialal dobrze do 240ps w turbo, jakby ktos potrzebowal oddam po taniosci.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się