Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki silnik do gazu 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, planuje zakup a4 b6 z silnikiem 1.8T i docelowo ma być zagazowana ale jest kilka typów silnika 1.8 (150KM, 163KM, 170KM, 190KM) który jest najlepszy do gazu - mniej awaryjny.

Opublikowano

Z tym 190 kunia ,czyli bex to z czesciami niektorymi problem ,ale to potwierdza pewnie zaraz koledzy z forum cala reszta jak najbardziej ok ,szukaj najmocniejszego bo te 150 kunia troche slaby do tej budy ,a jak bedzie jeszcze Q , to juz naprawde trzeba go dusic,druga sprawa to szukaj zadbanego bo beda koszta i zlosc z ciaglymi awariami dupereli

Opublikowano

163 KM wystarcza w zupełności w tym nadwoziu, a poza tym BFB to fajny silnik, w miarę tani w obsłudze (koszty części typu rozrząd) bardzo blisko AWT - z drugiej strony po grzyba to gazowac.

Opublikowano

z drugiej strony po grzyba to gazowac.

Zapewne po to, by zaoszczędzić. 1.8t pije tej benzyny jak szalony jak na swoje marne warunki. Mój poprzedni Saab z większym silnikiem mniej palił.

Opublikowano

No za dzisiejsze ceny lpg robisz ,minimum 300km za 70 zl ,to warto chyba jak ktos duzo jezdzi

Opublikowano

Bo ja wiem - b6 '02 w sedanie, ośka z BFB - od maja zeszłego roku średnia 9/100 z całego przebiegu (niecałe 35 tys km) z czego może 5 tys po trasach czyli stówa za 300 km za to bagażnik jest pusty a źle założona i skonfigurowana instalacja nie rozpieprzy silnika. Zresztą może jestem uprzedzony bo kiedyś pracowałem przy "gazowaniu".

Opublikowano

9l/100km po 4zł kontra 12l/100km x 1.60zł/litr

Dobrze dobrana, zainstalowana i zestrojona instalacja nie zaszkodzi 1.8T.

Nie wyobrażam sobie przejechania moim autem w niespełna 1,5 roku przebiegu 40tys km jeżdżąc tylko na Pb. (koszt spalonego LPG: 8928zł)

Opublikowano

Ja niestety jezdzilem tyle i dlatego mam lpg

Opublikowano

A wracając do pytania autora tematu to każdy z tych silników które wymieniłeś nadaje się idealnie do gazu. Nie ma problemu , oczywiście trzeba dobrać dobrą instalacjię i oczywiście dobrze ją wystroić. Szukaj po prostu nie zmęczonego silnika najlepiej bex a będzie ok. Oczywiście bex ciężko upolować więc może być bfb. (lepszy zdrowy bfb niż zajeżdżony bex )☺

Opublikowano

Ok, dzięki za informacje.

Opublikowano

Z tym 190 kunia ,czyli bex to z czesciami niektorymi problem

Nie bardzo rozumiem z którymi częściami problem bo wydaje mi się że to te same silniki i 95% rzeczy mają takie same.

Opublikowano

Np turbo ,fmic x2 czyli wiecej nieszczelnosci ,ale to tylko. Mozliwe awarie ktore nie musza nastapic ,dlatego napisalem zeby ktos potwierdzil moje wywody bo nie jestem pewien grunt to nie kupic zajechanego parcha ,i tyle. Kazde auto mozna dlubnac i sypnac wirusa ,i roznica sie zatrze

Opublikowano

BEX ma inną skrzynię i to może być największym problemem na rynku części używanych.

Inne turbo czy wtryskiwacze paliwa nie stanowią już takiego problemu.

Opublikowano (edytowane)

Raczej w bfb ma w q skrzynie 6 która jest rzadko spotykana na rynku wtórnym i swoje kosztuje.

Edytowane przez otis89
Opublikowano

Tak jak Michał mówi ze skrzynią.W BEX i ASN Avant w manualu 6 jest w standardzie.Jak ma być w Q i niekoniecznie dłubanie z mocą to patrz jednak za BEX :)

Opublikowano

A nie jest tak, że skrzynia w BEX ma krótsze przełożenia niż pozostałe sześciobiegówki?

Opublikowano

Nie jeździłem innymi.Ale wydaje mi się,że 4 jest krótka.Kilka razy się złapałem już przy wyprzedzaniu,że obroty i owszem ale prędkość jednak nie wzrasta i trzeba 5 wrzucić :kwasny: .Za to 6 jest elegancka bo od 70 spokojnie idzie do przodu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...