tygrysek83 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) Szukałem, nie znalazłem, a jak na coś trafiłem to cząstkowe informacje dostalem. Objawy : buczenie/huczenie z przodu, przy skręcie w prawo. diagnoza - lewe łożysko w kole. Moje pytanie: czy łożysko kupujemy z piasta jako jeden zespolony element? Czy demontaż faktycznie ciężki? Zrzucamy koło, zrzucamy jarzmo, potem tarcze.. I co dalej? Piasta jest chyba na 4 srubach? Wystarczy odkręcić? Czy trzeba co prasą działać? Jest potrzeba zdemontować zwrotnice? Podpowiedzcie, bo nie wiem czy brać się sam czy oddać. Edytowane 3 Marca 2016 przez tygrysek83
pyra111 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) tak lozysko z piasta jeden element. Demontaż jest ciężki osobiscie sam bym sobie nie poradził bo to wszystko jest zasniedziałe i bardzo ciezko schodzi , nie trzeba demontować zwrotnicy. Odpuśc sobie wymiane daj do serwisu za 70zł Ci wymienią. Edytowane 3 Marca 2016 przez pyra111
Mateuszek1001 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Ja wymieniłem bez piasty, nawet łatwo poszło. Czoła stawiło mi wybicie łożyska ze zwrotnicy (utlenione aluminium) przez co nie obyło sie bez wyciągnięcia zwrotnicy.
balonikb6 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 daj do serwisu za 70zł Ci wymienią. oj za 70 zł to Pan Henio młotem wybije dobry warsztat liczy sobie za wymianę zapieczonego łożyska 120 do 150 zł sama wymiana nie jest trudna ale żeby wybić piastę z łożyska to trzeba się trochę na pocić
Marcin974 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Hmm, a jak bym przykładowo sprzedał komuś zwrotnice z piasta i łożyskiem za 150zł to nie łatwiej i taniej by wyszło? :-) Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Kamel34 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Aby dobrze to zrobić trzeba mieć prasę ! 1.Wyciągamy zwrotnice 2.Wprasowujemy piastę 3.Wykręcamy śruby od tyłu z łożyska 4.Wprasowujemy łożysko 5.Potem ładnie oczyścić miejsce gdzie leżało łozysko 6. Wprasować nowe, zakręcić śruby 7. Wprosowac piaste uważając aby nie uszkodzić nowego łożyska Jedna strona zajęła mi około 2,5-3 godziny z demontażem i montażem zwrotnicy. Zestaw ma same łożysko. Piasty do B6 są tylko z ASO i Meyle (nie ma sensu ich wymieniać chyba że są krzywe od uszkodzeń mechanicznych).
W.W. Opublikowano 13 Marca 2019 Opublikowano 13 Marca 2019 Czy nowe piasty Meyle są warte założenia ,zamiast używanych ori ,z nowymi łożyskami SKF.Wyglądają super i są identyczne z wyglądu jak oryginały audi.Narazie leżą i czekają na opinię.Tutaj przeczytałem o nich 1-szy raz na tym forum,bo się zastanawiam nad wymianą.Czy Meyle piasty są wysokiej jakości.Cenowo to 150,- około za sztukę.Napiszcie jak to jest ,ok? Dziękuję. WW
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się