blackp7 Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Witajcie. Choc temat już raz był przerabiany nie padła tam jednoznaczna odpowiedź. Dobrze było by aby wypowiadali się właściciele a4 b6 1.8t quattro. Czy z sześciostopniowa szkrzynia w quattro na szóstce pojedziemy na wolniejszych obrotach niż na piątce w pięciobiegowej też quattro. Z poprzedniego wątku wynika ze wychodzi na to samo. Mam pieciobiegową przekładnie i ewidentnie brakuje 6. Chetnie przełożył bym skrzynię o ile jest warto.
Adioss Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 To zależy bo ja mam 1.8t bfb po swapie quattro z bexa i mam dość krótka skrzynie gdzie na 6tce przy 2 tys. Mam jakieś 85kmh a mailem na handel org 1.8t bfb quattro to była jakaś dłuższą skrzynia gdzie na 6tce przy 2tys było 100kmh Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
LukeCabrio Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 (edytowane) Adioss i jakie wrażenia po przekładce na kłatro? Korci mnie taki mod strasznie. Edytowane 15 Marca 2016 przez MamDwieDychyNaWache
Adioss Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 W sumie same plusy. Ja zmieniłem odrazu z automata FWD na manual Q także ciężko mi cos powiedzieć co do mocy ale ogolnie lepiej się zbiera niż na FWD Multitronic, nawet przy takiej dziadkowej jeździe czuć różnice auto się tak usztywnilo jest takie bardziej spięte, pokonywanie zakrętów duży plus juz d*pa tak nie goni.. Wiadomo największa frajda na śniegu A no i spalanie takie samo jak na Multi fwd. Ale myślę że przy swapie manual fwd na manual Q może trochę wzrosnąć. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
azure Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Skrzynie VI biegowe były z różnymi przełożeniami. Na skrzyni VIb z BEX quattro mam 2500RPM przy 100km/h, w BFB siedzi skrzynia z dłuższym przełożeniem VI biegu (nie wiem jak pozostałe), gdzie przy 100km/h jest jakies 2200RPM.
Adioss Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Noo jak dla mnie o wiele lepsza jest ta skrzynia 6tka z bfb. Niby nie wiele różnicy w obrotach ale dużo przyjemniej się jedzie trasą. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Dokładnie jest tak jak pisze azure. Ja mam skrzynię VI kod GJW i przy 100 km/h mam 2200 obrotów.
azure Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Noo jak dla mnie o wiele lepsza jest ta skrzynia 6tka z bfb. Niby nie wiele różnicy w obrotach ale dużo przyjemniej się jedzie trasą. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Pamiętaj, że przy quattro zmiana skrzyni ma iść w parze ze zmianą dyfra na taki "sparowany" ze skrzynią :-)
Adioss Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Mi to mówisz? ;F Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
blackp7 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Opublikowano 17 Marca 2016 A ile macie Panowie przy 130 km/h proszę nie podawać z głowy tylko sprawdzić. Podajemy kod silnika oraz ilość przełożeń. Sam sprawdzę i dam znać info tylko 100% nie gdybamy! Tylko właściciele quattro się wypowiadają. Będziemy porównywać.
Imhotet Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 hmmm VI gang chyba najdłuzsza oznaczenie GJW
jacek70 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 hmmm VI gang chyba najdłuzsza oznaczenie GJW Dokładnie tak jak napisałem . A 130km/h sprawdzę w wolnym czasie.
azure Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 hmmm VI gang chyba najdłuzsza oznaczenie GJW Kurrr, przełożenie na V biegu jak u mnie na VI...
Imhotet Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 no jest wygodnie.. 200km/h 4200 rpm, 160km/h 3500rpm polecam GJW
azure Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 no jest wygodnie.. 200km/h 4200 rpm, 160km/h 3500rpm polecam GJW To aby nie jest takie samo przełożenie lub bardzo zbliżone do tego w skrzyni VI z AVF? :-)
QuikSilver Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Skrzynie VI biegowe były z różnymi przełożeniami. Na skrzyni VIb z BEX quattro mam 2500RPM przy 100km/h, w BFB siedzi skrzynia z dłuższym przełożeniem VI biegu (nie wiem jak pozostałe), gdzie przy 100km/h jest jakies 2200RPM. u mnie silnik AMB zrobiony na ponad 200KM w tiptronicu V biegowym w quattro przy 100km/h jest niecałe 2200obr/min i spalanie pokazuke mniej wiecej 7L/100km a przy 120km/h jest jakieś 2500obr/min
Nail77 Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 BFB skrzynia manualna 5 biegów, 130km/h 3400 obr/min, 140 km/h to już 3700, 160km/h 4300
QuikSilver Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 BFB skrzynia manualna 5 biegów, 130km/h 3400 obr/min, 140 km/h to już 3700, 160km/h 4300 duża są różnice w przełożeniach skrzyń, jadać 150km/h mam jakieś 3400obr/min
krzysiekml Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 skrzynia 5 gang oznaczenie FPT , 5bieg + 100km/h = 2800obr. 140km/h =4000obr. i v-max 235km/h i trytytyty odcinka silnika no raczej mega krótka ale na miasto do sprintów w sam raz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się