Skocz do zawartości
IGNOROWANY

piąty a szósty bieg 1.8t quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Choc temat już raz był przerabiany nie padła tam jednoznaczna odpowiedź.

Dobrze było by aby wypowiadali się właściciele a4 b6 1.8t quattro.

Czy z sześciostopniowa szkrzynia w quattro na szóstce pojedziemy na wolniejszych obrotach niż na piątce w pięciobiegowej też quattro.

Z poprzedniego wątku wynika ze wychodzi na to samo.

Mam pieciobiegową przekładnie i ewidentnie brakuje 6. Chetnie przełożył bym skrzynię o ile jest warto.

Opublikowano

To zależy bo ja mam 1.8t bfb po swapie quattro z bexa i mam dość krótka skrzynie gdzie na 6tce przy 2 tys. Mam jakieś 85kmh a mailem na handel org 1.8t bfb quattro to była jakaś dłuższą skrzynia gdzie na 6tce przy 2tys było 100kmh

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Adioss i jakie wrażenia po przekładce na kłatro? Korci mnie taki mod strasznie.

Edytowane przez MamDwieDychyNaWache
Opublikowano

W sumie same plusy. Ja zmieniłem odrazu z automata FWD na manual Q także ciężko mi cos powiedzieć co do mocy ale ogolnie lepiej się zbiera niż na FWD Multitronic, nawet przy takiej dziadkowej jeździe czuć różnice auto się tak usztywnilo jest takie bardziej spięte, pokonywanie zakrętów duży plus juz d*pa tak nie goni.. Wiadomo największa frajda na śniegu :D

A no i spalanie takie samo jak na Multi fwd. Ale myślę że przy swapie manual fwd na manual Q może trochę wzrosnąć.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Skrzynie VI biegowe były z różnymi przełożeniami.

Na skrzyni VIb z BEX quattro mam 2500RPM przy 100km/h, w BFB siedzi skrzynia z dłuższym przełożeniem VI biegu (nie wiem jak pozostałe), gdzie przy 100km/h jest jakies 2200RPM.

Opublikowano

Noo jak dla mnie o wiele lepsza jest ta skrzynia 6tka z bfb. Niby nie wiele różnicy w obrotach ale dużo przyjemniej się jedzie trasą.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dokładnie jest tak jak pisze azure.

Ja mam skrzynię VI kod GJW i przy 100 km/h mam 2200 obrotów.

Opublikowano

BEX, skrzynia HANA, 100km/h i 2500obr

Opublikowano

Noo jak dla mnie o wiele lepsza jest ta skrzynia 6tka z bfb. Niby nie wiele różnicy w obrotach ale dużo przyjemniej się jedzie trasą.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Pamiętaj, że przy quattro zmiana skrzyni ma iść w parze ze zmianą dyfra na taki "sparowany" ze skrzynią :-)

Opublikowano

Mi to mówisz? ;F

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A ile macie Panowie przy 130 km/h proszę nie podawać z głowy tylko sprawdzić. Podajemy kod silnika oraz ilość przełożeń. Sam sprawdzę i dam znać info tylko 100% nie gdybamy! Tylko właściciele quattro się wypowiadają. Będziemy porównywać.

Opublikowano

hmmm VI gang chyba najdłuzsza oznaczenie GJW

Opublikowano

hmmm VI gang chyba najdłuzsza oznaczenie GJW

Dokładnie tak jak napisałem . A 130km/h sprawdzę w wolnym czasie.

Opublikowano

hmmm VI gang chyba najdłuzsza oznaczenie GJW

Kurrr, przełożenie na V biegu jak u mnie na VI... :(

Opublikowano

no jest wygodnie.. 200km/h 4200 rpm, 160km/h 3500rpm polecam GJW ;)

Opublikowano

no jest wygodnie.. 200km/h 4200 rpm, 160km/h 3500rpm polecam GJW ;)

To aby nie jest takie samo przełożenie lub bardzo zbliżone do tego w skrzyni VI z AVF? :-)

Opublikowano

Skrzynie VI biegowe były z różnymi przełożeniami.

Na skrzyni VIb z BEX quattro mam 2500RPM przy 100km/h, w BFB siedzi skrzynia z dłuższym przełożeniem VI biegu (nie wiem jak pozostałe), gdzie przy 100km/h jest jakies 2200RPM.

u mnie silnik AMB zrobiony na ponad 200KM w tiptronicu V biegowym w quattro przy 100km/h jest niecałe 2200obr/min i spalanie pokazuke mniej wiecej 7L/100km

a przy 120km/h jest jakieś 2500obr/min

Opublikowano

BFB skrzynia manualna 5 biegów, 130km/h 3400 obr/min, 140 km/h to już 3700, 160km/h 4300

Opublikowano

BFB skrzynia manualna 5 biegów, 130km/h 3400 obr/min, 140 km/h to już 3700, 160km/h 4300

duża są różnice w przełożeniach skrzyń, jadać 150km/h mam jakieś 3400obr/min

Opublikowano

skrzynia 5 gang oznaczenie FPT , 5bieg + 100km/h = 2800obr. 140km/h =4000obr. i v-max 235km/h i trytytyty odcinka silnika

no raczej mega krótka ale na miasto do sprintów w sam raz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...