Gastovski Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 WitamAudi A4 B5 1.9 TDI 90 KMPodczas jazdy wrzuciłem trójkę ze zgrzytem, zatrzymałem się na BP. I nie mogłem w ogóle wrzucić biegu, jak się udało wrzucić 1, to nie można w ogóle z niej wyjść. Następnie po odpaleniu, działały 1,5,R a 2,3,4 nie wchodziły. Wysprzęglanie nic nie pomagało, huczenia nie słychać sprzęgło się nie ślizgało. Jak na siłę udało mi sie wrzucić 1 to potem biegi zaczęły chodzić, przy wrzuceniu 3 jest zgrzyt. Inne bieg bez zgrzytów. Czy wysypany synchronizator 3 biegu mógł zablokować całą skrzynie ?
maicke82 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Witajcie Koledzy.I mi przytrafił się podobny problem jak @Gastovskiemu Zgrzyt na 3 biegu przy redukcji z 4 na dojeździe do światel, później problem z wrzuceniem innych biegu.Coś blokowało raz jedne ,raz drugie. Udało się wbić trójkę i na niej wróciłem do domu.W drodze nic nie zmieniałem ,żeby znowu nie przyblokowało.Po przyjeździe okazało się ,że biegi wróciły.Na postoju wszystkie wchodzą idealnie.Problem jest tylko podczas jazdy ze zgrzytającą trójką, najbardziej przy redukcji z czwórki to słychać i przy przeciąganiu na obrotach..Przy wolnym przyspieszaniu, wbijaniu trójki przy niskich obrotach problemu ze zgrzytem jakby nie było. Z tego co wyczytałem to większość obstawia padnięty synchronizator. Doradźcie za jaką używaną skrzynia mam się rozglądać,żeby pasowała bez żadnych przeróbek do silnika 1z ? Z góry dziękuję .pzdr
Alfi Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 Miałem podobnie. Wysypał mi się synchronizator 3 biegu. Widać to po oleju, ma złoty kolor. Montowałem skrzynię DHL od Passata. Szybciej się zbiera.
Gastovski Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 Potwierdzam. Padł synchronizator 3 biegu, jutro wkładam skrzynie z Anglika z Passata. Mam nadzieje że będzie!!! pasować. Skrzynka wymieniona, chodzi bardzo dobrze. Przy okazji wymienione osłony przegubów, łożysko na sprzęgle i poducha pod silnikiem. Apropos poduszki.... Po wymianie na nową zaczęła drżeć kierownica na jałowym, czy ta poducha jest felerna czy musi się ona jakoś ułożyc ?
Gastovski Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) SWAG może wymienić na FEBI ? Edytowane 30 Marca 2016 przez Gastovski
Alfi Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Ciekawe jak będą przełożenia pasowały? Jaki symbol miałeś?
Gastovski Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) Skrzynia jest z 1.9 TDI 115 KM, mój ma 90 KM, przełożenia są inne , Avantador jest teraz odczuwalnie szybszy na przyśpieszeniu, spalanie nic nie wzrosło. Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez Gastovski
Mozgu Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Wymiana znowu na zamiennik raczej niewiele da a ori avon kosztuje majatek. Ewentualnie jezeli ci bardzo przeszkadza a nie chcesz zaplacic jakies 400-450zl za poduszke to za pol ceny przyzwoite sa corteco. Oni robia poduszki dla lema. Ale czy w 100% pomoze ciezko powiedziec
Gastovski Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Na 90 % znam przyczynę drżenia kierownicy na wymienionych poduszkach silnika, w poniedziałek powiem co i jak jak "to" wymienię.
Mozgu Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Daj znac. Bardzo duzo osob ma problem z drzeniem na kierownicy
Hezen Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja tak samo mam problem z kolebającą się kierą, wszystkie poduchy wymienione i lipa :/ Co do poduch Corteco, to robią oni poduchy dla Lema. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez Hezen
Gastovski Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Po wymianie poduszek NALEŻY podobno "wypoziomowac" robi się to pod spodem zaraz przy zderzaku. Jest taka wajcha i ją się reguluje na boki...
Hezen Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Reguluje się góra-dół, jest to odbój silnika żeby za bardzo nie opadał ani się podnosił by nie pozrywać poduch. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Gastovski Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2016 No i właśnie tak trzeba wyregulować u mnie. Jak to zrobić ? Jakie klucze potrzebne ?
Maciej 6001 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Klucz 13 jak dobrze pamiętam. [emoji6] Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
pulpecik Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 ...a ustawiasz odbój możliwie centralnie w "klatce", czyli między metalowymi ściankami. Oczywiście na odprężonym układzie napędowym, czyli na luzie skrzynia. Zakładam, że poluzowałeś uprzednio wszystkie poduchy całego zespołu i pohuśtałeś autem, poprzetaczałeś je itp.? Wiele osób zapomina, że silnik ze skrzynią podobnie jak np. wydech, czy zawieszenie skręca się w określony sposób i w określonych warunkach. Nie można dociągać nowych poduszek bez pewności, że całość nie leży swobodnie i bez naprężeń.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się