soul87 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 w ASN to pół bidy bo kolektor plastikowy .....
House Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) Co jest plastikowe w ASN ? kolektor jest aluminiowy. http://allegro.pl/kolektor-dolotowy-ssacy-audi-a6-c5-a4-b6-3-0-asn-i6065523391.html Edytowane 21 Marca 2016 przez House
soul87 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 to że ma kolor aluminium nie oznacza ze jest aluminiowy. idz do auta i sobie w niego popukaj. Kolektor jest plastikowy
House Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) Dałbym sobie palec obciąć, że jest aluminiowy i wiesz co? Chyba bym teraz nie miał palca Ale tandeta hehehe Edytowane 21 Marca 2016 przez House
soul87 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Nie tandeta... tworzywo sztuczne nie będzie się tak bardzo nagrzewać i trzymać temperatury jak aluminium to raz, a dwa ... waga. Głupotą było by stawianie na jednostce napędowej która swoją konstrukcją dążyła do jak najmniejszej wagi cięzkiego aluminiowego kolektora
House Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Właśnie miałem napisać, że tylna kanapa waży z roletą jakieś 40KG przednie fotele to samo, na każdym kroku jak dłubię w tym aucie, to klasyczny element waży o ileś tam procent kilogramów więcej niż taki sam w aucie typu opel. ford etc Z nagrzewaniem masz rację, natomiast aluminium dosyć dobrze odprowadza ciepło. No mniejsza o większość, kolejna rzecz "dziwna" w tym aucie lub taka której się nie spodziewałem.
damian92x Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Właśnie miałem napisać, że tylna kanapa waży z roletą jakieś 40KG przednie fotele to samo, na każdym kroku jak dłubię w tym aucie, to klasyczny element waży o ileś tam procent kilogramów więcej niż taki sam w aucie typu opel. ford etc Z nagrzewaniem masz rację, natomiast aluminium dosyć dobrze odprowadza ciepło. No mniejsza o większość, kolejna rzecz "dziwna" w tym aucie lub taka której się nie spodziewałem. Skoro to taka dla Ciebie niespodzianka to proponuję zajrzeć do kolektora (sprawdzić stan wałka w nim) i zobaczyć co się dzieje pod kolektorem
damian92x Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Polecam, bo często jeździ się nieświadomie. Kolega kruk jeździł bez wałka przez co auto na hamowni wypluło mu o 30 koni za mało
Dominik93 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) Co do tematu to reduktor zavioli zeta s do 250 km w ostateczności ac Czerwony a pchać dwa reduktory to bez sensu bo to tylko 220 km. Wtryski Barracuda pojedynczo,nie w szynie-czyt. Listwie i będzie ok ? Edytowane 22 Marca 2016 przez Dominik93
House Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) Polecam, bo często jeździ się nieświadomie. Kolega kruk jeździł bez wałka przez co auto na hamowni wypluło mu o 30 koni za mało Ja muszę swoje wozidło hamować, i jeśli coś będzie nie tak, to wtedy będę dłubał Do czego służy ten wałek? to chodzi o ten z dwoma gruszkami? Edytowane 22 Marca 2016 przez House
damian92x Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Tak ten z gruszkami. Służy do skracania i wydluzania dolotu w kolektorze ssącym. Może się okazać, że nawet go nie masz Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Kto Wie ten Wie Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Opublikowano 22 Marca 2016 Oki dominik bedzie tak jak gadasz kozak zestaw..:-) a gdzie wstawiac na reja? Czy partacze he
Dominik93 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Oki dominik bedzie tak jak gadasz kozak zestaw..:-) a gdzie wstawiac na reja? Czy partacze he Proponuję rezerwować termin u Zlotorzynskiego bo na Reja to zrobią popierdolke jednego dnia bez porządnego strojenia i bez zdjęcia kolektora. Pozdrawiam.
damian92x Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Oki dominik bedzie tak jak gadasz kozak zestaw..:-) a gdzie wstawiac na reja? Czy partacze he Dopilnuj żeby nawierty do wkrętek były przy zdemontowanym kolektorze..
dm88 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Też stałem przed wyborem instalacji LPG. Na początku myślałem nad instalacją Stag. Jednak pojechałem do gazownika, który dobrze ogarnia temat i polecił mi Lovato Fast, ponieważ Stag nie współpracuje tak dobrze ze sterownikiem w Audi. Jestem mega zadowolony. Koszt 3200 PLN
soul87 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Też stałem przed wyborem instalacji LPG. Na początku myślałem nad instalacją Stag. Jednak pojechałem do gazownika, który dobrze ogarnia temat i polecił mi Lovato Fast, ponieważ Stag nie współpracuje tak dobrze ze sterownikiem w Audi. Jestem mega zadowolony. Koszt 3200 PLN[emoji1] no nie mogę nie wytrzymam. Co te miszcze potrafią wymyślić żeby wcisnac to co mają w dobrej cenie z hurtowni
_quattro_ Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 ponieważ Stag nie współpracuje tak dobrze ze sterownikiem w Audi. dobre
dm88 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Chodzi o to że Stag nie ma tak szerokiego zakresu regulacji jak Lovato. Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się