zonee Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 15 godzin temu, Wandej napisał: Nie ma opcji zwrotu pieniędzy w przypadku uznania reklamacji? W moim przypadku odesłali mi dwa wahacze nowe - a nie pieniądze i to tak jak pisze z gwarancja opartą na zakupie zestawu z przed roku ( wiec masz na nich rok w plecy z gwarancją ) - nie wiem jak gdzie indziej właśnie chce to ustalić.
Langista Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 (edytowane) Dnia 6.05.2017 o 12:52, zonee napisał: W moim przypadku odesłali mi dwa wahacze nowe - a nie pieniądze i to tak jak pisze z gwarancja opartą na zakupie zestawu z przed roku ( wiec masz na nich rok w plecy z gwarancją ) - nie wiem jak gdzie indziej właśnie chce to ustalić. Kontaktuj się bezpośrednio z Esen, bo tu ewidentnie chcą Cie zrobić w wała, powinieneś dostać gwarancje na nowe wahacze osobno na 2 lata, bo są nowe. Chociaż dziwne że 2 lata, bo ja na stronie Esen widziałem 12 miesięcy, tak tez mam na karteczce z gwarancji.. Edytowane 8 Maja 2017 przez Langista
Wandej Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Dnia 6.05.2017 o 12:52, zonee napisał: W moim przypadku odesłali mi dwa wahacze nowe - a nie pieniądze i to tak jak pisze z gwarancja opartą na zakupie zestawu z przed roku ( wiec masz na nich rok w plecy z gwarancją ) - nie wiem jak gdzie indziej właśnie chce to ustalić. Było napisać że nie chcesz wahaczy tylko pieniądze i powinni oddać. Zawsze tak to niestety wygląda że trzeba kupić drugą część a zużytą reklamować.
ryba85 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 6 godzin temu, Langista napisał: Kontaktuj się bezpośrednio z Esen, bo tu ewidentnie chcą Cie zrobić w wała, powinieneś dostać gwarancje na nowe wahacze osobno na 2 lata, bo są nowe. Chociaż dziwne że 2 lata, bo ja na stronie Esen widziałem 24 miesiące, tak tez mam na karteczce z gwarancji.. a nie jest tak że gwarancja jest na 2 lata ale na cały komplet ?jak ci sie zepsuje telewizor to po naprawie też ci dają pełną gwarancję czy dalej ta sama obowiązuje od kupna ?
zonee Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 no właśnie jak to jest kiedy kupię zestaw i wymienię z niego 2 wahacze ? bo ja nie brałem oddzielnie tylko zestaw. Co do gwarancji faktycznie nie podkreśliłem faktu iż chcę pieniądze - bo nie bardzo wiedzieliśmy o jakich kwotach mówimy ( cena pojedynczego wahacza jest inna a niżeli kupując w zestawie i nie wiadomo było o jaka kwotę wnioskować ? ) PS. też uważam iż 2 lata to to samo co 24 miesiące
k232 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Gwarancja jest 2 lata, w tym czasie zmieniłeś 2 sztuki wahaczy po np. roku, gwarancja dalej idzie aż przekroczy dwa lata, w tym czasie dali Ci dwie nowe sztuki w ramach gwarancji ale to nie jest tak, że od nowa masz 2 lata na te dwie nowe sztuki bez przesady. Jesteśmy w Polsce xd
zonee Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 9 godzin temu, k232 napisał: Gwarancja jest 2 lata, w tym czasie zmieniłeś 2 sztuki wahaczy po np. roku, gwarancja dalej idzie aż przekroczy dwa lata, w tym czasie dali Ci dwie nowe sztuki w ramach gwarancji ale to nie jest tak, że od nowa masz 2 lata na te dwie nowe sztuki bez przesady. Jesteśmy w Polsce xd No i dokładnie tak u mnie jest
Langista Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 (edytowane) Wybaczcie, pomyliłem się i zamiast napisać 12 miesięcy, napisałem 24 ;|, u mnie na kartce gwarancyjnej z ESEN jest 12 miesięcy.. skoro sam dystrybutor daje na 12 miesięcy, to gwarancja 24 miesięcy, którą dostałeś była od sklepu, co widać swoją drogą jak byś na tym wyszedł, gdyby po np 14 miesiącach miał coś do wymiany - nie wymieniliby Ci. Co do gwarancji.. teoretycznie powinno być tak, że jak zamawiasz cały zestaw, i któraś część z niego wysiądzie przed gwarancją, odsyłasz cały zestaw na gwarancję i żądasz albo zwrotu pieniędzy, albo wymiany całego zestawu, wtedy gwarancja musi być odnowiona. Edytowane 8 Maja 2017 przez Langista
zonee Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 (edytowane) 2 godziny temu, Langista napisał: Wybaczcie, pomyliłem się i zamiast napisać 12 miesięcy, napisałem 24 ;|, u mnie na kartce gwarancyjnej z ESEN jest 12 miesięcy.. skoro sam dystrybutor daje na 12 miesięcy, to gwarancja 24 miesięcy, którą dostałeś była od sklepu, co widać swoją drogą jak byś na tym wyszedł, gdyby po np 14 miesiącach miał coś do wymiany - nie wymieniliby Ci. Co do gwarancji.. teoretycznie powinno być tak, że jak zamawiasz cały zestaw, i któraś część z niego wysiądzie przed gwarancją, odsyłasz cały zestaw na gwarancję i żądasz albo zwrotu pieniędzy, albo wymiany całego zestawu, wtedy gwarancja musi być odnowiona. W ŻYCIU PRODUCENT NA TO NIE PÓJDZIE - Z 3 WYSŁANYCH JEDEN OKAZAŁ SIĘ DOBRY BANAN i oddali go bez wymiany - ciekaw jestem co producent na to powie - może by się wypowiedział - bo chętnie zdjął bym całe zawieszenie jak 2 wahacze padną i zażądał pieniędzy !!!! Tak jak powinno być - kupujesz zestaw to oddajesz zestaw na gwarancje nawet jak połowa tylko padła ) ..... Edytowane 8 Maja 2017 przez zonee
Dystrybutor SKV Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Opublikowano 8 Maja 2017 Nasza firma udziela gwarancji 12 miesięcznej na wahacze marki SKV. W przypadku gdy jakiś element zestawu wahaczy ulegnie uszkodzeniu z winy produktu i towar został wymieniony na nowy to kupujący otrzymuje nową gwarancję 12 miesięczną na wymieniony element. Pozdrawiam Michał
zonee Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 (edytowane) Dnia 8.05.2017 o 14:36, Dystrybutor SKV napisał: Nasza firma udziela gwarancji 12 miesięcznej na wahacze marki SKV. W przypadku gdy jakiś element zestawu wahaczy ulegnie uszkodzeniu z winy produktu i towar został wymieniony na nowy to kupujący otrzymuje nową gwarancję 12 miesięczną na wymieniony element. Pozdrawiam Michał Czyli kupując zestaw - wymianie podlega jedynie uszkodzony element a nie cały zestaw w przypadku jednego elementu ? Do doprecyzowania dla wszystkich. PS. rozumiem że 24 miesiące gwarancji to rok dystrybutora oraz rok sklepu wedle własnego uznania/bądź niewiedzy tak ? W przypadku gdy sklep twierdzi iż zawieszenie to podlega 24-ro miesięcznej gwarancji. A wedle mojej opinie 24 miesiące gwarancji w takim przypadku to konieczność - zdejmując jakikolwiek wahacz z auta musimy kupić nowy i go założyć - po zwrocie waszego z gwarancji wynikało by zdjąć wahacz zastępczy kosztem obciążyć dystrybutora i założyć nowe po gwarancji bo inaczej ten zwrotny z roczną gwarancją automatycznie traci ją całkowicie bo zakładając po roku już jest PO GWARANCJI ( a zamienny jak każdy rok wytrzyma ). Chyba że producent jak wspomniałem pokrywa koszt zamiennego wahacza to ma sens ! Gwarancja mało warta albo doskonale przemyślana W przypadku zwrotnych części/wahaczy powinna być wzmianka (w regulaminie gwarancji oraz instrukcje dla sklepów ) iż te elementy podlegają rocznej gwarancji ale od daty zamontowania w aucie ( rok poleżą w garażu ) - wahacze mają nr. seryjne. Czy można żądać tego w waszym imieniu od sklepu ? Choćby tej dwunastomiesięcznej ? To by było logiczne. (bo na razie mam wasze dwa wahacze po gwarancji z roczna gwarancją które najwcześniej założę za rok :P:P:P oczywiście w warsztacie na fakturę ) Edytowane 9 Maja 2017 przez zonee
Dystrybutor SKV Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Opublikowano 9 Maja 2017 (edytowane) 35 minut temu, zonee napisał: Czyli kupując zestaw - wymianie podlega jedynie uszkodzony element a nie cały zestaw w przypadku jednego elementu ? Do doprecyzowania dla wszystkich. PS. rozumiem że 24 miesiące gwarancji to rok dystrybutora oraz rok sklepu wedle własnego uznania/bądź niewiedzy tak ? Tak gwarancji podlega uszkodzony element nie całe zawieszenie. Tak samo jak na gwarancji gdy popsuje się auto to nie jest ono wymieniane na nowe tylko wymieniany jest wadliwy element. Nie mamy wpływu na to co piszą sprzedawcy w aukcjach allegro. My dajemy rok gwarancji, odcinamy się od tego co robią inni - gdyż każdy ma własny pomysł na biznes. 35 minut temu, zonee napisał: W przypadku zwrotnych części/wahaczy powinna być wzmianka (w regulaminie gwarancji oraz instrukcje dla sklepów ) iż te elementy podlegają rocznej gwarancji ale od daty zamontowania w aucie ( rok poleżą w garażu ) - wahacze mają nr. seryjne. Czy można żądać tego w waszym imieniu od sklepu ? Choćby tej dwunastomiesięcznej ? To by było logiczne. Nie byłoby logiczne, gdyż przez dziwny zbieg okoliczności okazywałoby się, że wszystkie sprzedane przez nas zawieszenia psuły się w 11 miesiącu gwarancji (a 3-4 lata leżały nie zamontowane). Gdy kupi Pan nową pralkę to od kiedy jest gwarancja? Od pierwszego prania czy od dnia zakupu? Edytowane 9 Maja 2017 przez Dystrybutor SKV
zonee Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 (edytowane) Więc najlogiczniej jest obciążyć was kosztem zastępczego wahacza na czas rozpatrywania gwarancji ( koszty dodatkowe wynikające z wady produktu - a każdy użytkownik ma prawo do utrzymania auta w ruchu bez czekania miesiąca na rozpatrzenie gwarancji ) - inaczej jak wspomniałem oddajecie wahacze BEZ gwarancji BO po roku jej już nie MA , każdy zastępczy wahacz rok wytrzyma do zdjęcia. Więc może to nie pralka I pierwsze pranie ale to wielowahacz jak sama nazwa mówi. Przykład bez sensu. "Nie byłoby logiczne, gdyż przez dziwny zbieg okoliczności okazywałoby się, że wszystkie sprzedane przez nas zawieszenia psuły się w 11 miesiącu gwarancji (a 3-4 lata leżały nie zamontowane)" Brednie !!! Tu chyba szukasz oszustów - Wystarczy iż każdy sprzedawca ( nie allegro - kupuje w stacjonarnym sklepie ) zapisze nr. wahacza który wraca z gwarancji ( na pewno macie ich miliony heh ) i tylko te podlegają gwarancji rocznej od daty montażu i wystarczy dopisać nie więcej niż 2 LATA _ PROSTE JAK SIĘ CHCE !!!! CHYBA że wasze wahacze padają po 2 latach leżenia :P:P:P to sory ( pamiętaj mówimy tylko o skrajnych przypadkach dobrego zawieszenia - po zwrocie z gwarancji i zapisach "Nie więcej niż 2 lata" - od daty zwrotu ). Przypomina ci to PRALKĘ DALEJ ? MONTAŻ W WARSZTACIE NIE OSOBISTY NA FAKTURĘ - podstawą realizacji gwarancji pOZDRAWIAM Edytowane 9 Maja 2017 przez zonee
Dystrybutor SKV Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Opublikowano 9 Maja 2017 (edytowane) ta... i po chwili połowa klientów zacznie płakać, że dlaczego mają montować w warsztacie skoro sami dużo lepiej potrafią i że są zmuszani do montażu w warsztacie gdyż podstawą gwarancji w jest montaż na fakturę. Jeszcze się taki nie urodził co by każdemu dogodził. Edytowane 9 Maja 2017 przez Dystrybutor SKV
zonee Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 (edytowane) 30 minut temu, Dystrybutor SKV napisał: ta... i po chwili połowa klientów zacznie płakać, że dlaczego mają montować w warsztacie skoro sami dużo lepiej potrafią i że są zmuszani do montażu w warsztacie gdyż podstawą gwarancji w jest montaż na fakturę. Jeszcze się taki nie urodził co by każdemu dogodził. HMMMMMMM chyba wcześniej przeczytałem iż od tego roku (bądź do którejś tam daty) gwarancja uznawana jest tylko gdy "WAHACZE MONTOWANE SĄ W WARSZTACIE tj. na fakturę bądź paragon" czy coś mnie ominęło ( liczne telefony jak zamontować itp. ) ? Czy mam rozumieć że znów dopuszczony jest montaż samodzielny ( z pełnią praw gwarancyjnych na terenie RP - prawo Rękojmi - 12 miesięcy ) za okazaniem jedynie Paragonu ( kopii Paragonu - jak wyblaknie po roku ) ? Bo jeżeli jest dalej tak jak napisane wcześnie ( Gwarancja realizowana po montażu w WARSZTACIE - od daty !!!!! sory nie pamiętam ) - to aż dziwne i aż strach twierdzić że DYSTRYBUTOR coś kręci ? Ale powtórzę się - może coś mnie ominęło ! PS. Nie widzę powodu zadowalać każdego Jeżeli ktoś nie będzie chciał skorzystać z GWARANCJI NA ZWROTNE CZĘŚCI po gwarancji - to ani ty ani ja go nie zmuszam i zamontuje sam z roczną gwarancją! ŚMIESZNE - ci co niby mają płakać dalej mogą montować sami !!!!!!!!!! Napisałem ci to chyba dość dokładnie Chyba nie czytasz zbyt uważnie :P! Albo nie chcesz Edytowane 9 Maja 2017 przez zonee
zonee Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 (edytowane) Dnia 31.03.2017 o 11:39, sous1111 napisał: Dnia 31.03.2017 o 11:29, Dystrybutor SKV napisał: Tak to prawda obecnie wymagamy montażu zawieszenia w warsztacie, co nie zmienia postaci, że wszyskie osoby , które kupiły zawieszenie i montowały przed 25.03.2017 mają ważną gwarancje nawet w przypadku samodzielnego montażu. Znalazłem z nudów dla wszystkich - co tym razem w odpowiedzi DYSTRYBUTOR wykręci ? PRALKA BYŁA ZŁA ? hahaha Aż ta cisza boli ! A jest co kręcić po ostatniej WYPOWIEDZI BO SZYNY BYŁY ZŁE ALBO PODWOZIE BYŁO ZŁE: Można realizować GWARANCJE UCZCIWIE - ALE po co - haha -a jedyne co wam zaproponowałem to uczciwe traktowanie klientów i zapisy REGULAMINU uczciwe dla wszystkich reklamujących (jedynie) Edytowane 9 Maja 2017 przez zonee
szper11 Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Jak kupisz nowe auto i padnie Ci jeden wahacz to też będziesz domagał się wymiany wszystkich???
zonee Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 (edytowane) 16 minut temu, szper11 napisał: Jak kupisz nowe auto i padnie Ci jeden wahacz to też będziesz domagał się wymiany wszystkich??? ZIOMEK - chodzi o kupno zestawu - oddaniu 2 wahaczy na gwarancję z całego zestawu ( musisz zamontować dwa nowe ). Oddają ci po-gwarancji twoje DWA PO MIESIĄCU i dają ROK GWARANCJI - zakładam że od-razu ściągasz te na zamianę i montujesz te po zwrocie !! ( pamiętaj one maja tylko ROK GWARANCJI ). Czy jeździsz na tych zamiennych rok aż padną i wymieniasz na te po zwrocie ? ( które już po roku leżenia nie mają gwarancji )? Jak tak to chwała ci ziom Dla mnie to NIE MA GWARANCJI i jak byś czytał uważnie to stwierdził byś to samo. Albo bóg wie co ! Poczekam co DYSTRYBUTOR ODPISZE bo coś zamilkł ps. dystrybutor powinien części po zwrocie gwarancyjnym objąć gwarancją minimum "roczną od momentu montażu" - oraz nie więcej niż 2-a lata od zwrotu. Wtedy jakakolwiek GWARANCJA ( po wadliwym towarze ) ma sens. Czytaj uważnie albo kup pralkę Edytowane 9 Maja 2017 przez zonee
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się