kamil-vag Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 (edytowane) Moje doświadczenie z Audi to już kilka parę ładnych lat. Ale zawsze pozostaje wierny marce ^^ Dotychczas bawiłem się: A6 C5 2.4 ALF A4 B5 1.9 TDI AFN A3 8L 1.9 TDI ALH Passat B5 2.0 ALT Lupo 1.0 ALL Polo 1.9 TDI po SWAPIE z 1.4 TDI BWB - obecnie jako drugie auto No i teraz czas na zabawę z Audi A4 B6 1.9 TDI AVF - z 6 biegową skrzynią. A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF 131KM '03r. Kolor: Niebieski Ming-Perlisty Z5L/Q5 Tak wyglądała po kupnie i rejestracji. W sumie wersja za specjalnie bogata nie jest. Ale nie na tym mi zależało. Jest to wersja z pakietem S-Line (E4J + WQS we wlepce) pełnym wnętrza + zawieszenie (1BV): Zawieszenie sportowe S line 9-ramienne obręcze ze stopów metali lekkich, o rozmiarach 7,5J x 17, z oponami 235/45 R17 Emblemat S line na listwach ochronnych tylnych drzwi po obu stronach pojazdu Sportowe siedzenia z bokami pokrytymi czarną skórą i środkową częścią tkaniny "Speed" w kolorze czarnym Wstawki w tapicerce drzwi z tkaniny „Speed” w kolorze czarnym Podparcie odcinka lędźwiowego kręgosłupa, regulowane elektrycznie, dla obu przednich foteli Podsufitka i elementy przy suficie w kolorze czarnym Elementy dekoracyjne z matowego aluminium Sportowa trójramienna kierownica, pokryta czarną, perforowaną skórą Gałka drążka zmiany biegów z aluminium Osłona drążka zmiany biegów z czarnej skóry Uchwyt hamulca ręcznego pokryty czarną skórą System informacji kierowcy FIS Pakiet oświetleniowy Wnętrze bardzo mi się podoba, połączenie czerni ze wstawkami alu daje niesamowity efekt http://images77.fotosik.pl/261/b6e02dd5aee883f4med.jpg Reszta to: - Zwykłe radio Concert - Podnoszenie elektryczne szyb tylko z przodu - tu Audi dało d*py z korbkami z tyłu, ale akurat mi jako kierowcy to nie przeszkadza - Roleta nad tylną kanapą oddzielająca kufer (nawet fajny bajer) - Ori dywaniki gumowe - świetnie leżą, ale brakuje mi zaczepów z tyłu. Ostatni wpis na 217 tys w lutym 2014r. Przy zakupie ok 230.000 - ile w tym prawdy ? Nie wiem Ale wydruki z ASO pokrywają się z książką, więc jeśli jest cofnięte to z głową Zakup oczywiście z VAGiem i próbami dynamicznymi. Koleś mówił, że nigdy nie miał takiego kupującego haha. UPDATE 30.06.2019 Prace wykonane: Czyszczenie EGR i wymiana uszczelnień zaworu oraz oringów na rurach dolotu powietrza Wymiana silniczka tylnej wycieraczki na nowy Valeo 579 603 Wymiana poduszek silnika na nowe ORI 8E0199379BF + 8E0199382AG, wymiana poduszki skrzyni na Lemforder 31106 01 Wymiana świec żarowych na BERU GN046 Wymiana rozrządu na ORI zestaw 038198119A + Pasek wieloklinowy i klimatyzacji Conti + napinacz paska klimy i wieloklinowego INA Wymiana rygielka klapki trójkąta ostrzegawczego 4B9867899 Uzupełnienie brakujących zaczepów tylnych dywaników 8E0864521 + 8E0864523 Wymiana klocków hamulcowych na obu osiach - Ferodo FDB1323 - klocki przód / Ferodo FDB1788 - klocki tył Wymiana listwy uchwytowej tylnej klapy na poprawioną 8E0827574C Dołożenie spoilerków przy nadkolach przednich 8E0853887A - spoiler koła L + 8E0853888A - spoiler koła P Wymiana skrzyni biegów na JEM z B7 + Wymiana oleju w skrzyni na Fuchs Titan Sintofluid Wymiana wycieraczek szyb: przód OXIMO WEZ450450 + tył BOSCH H722 Philips White Vision w postojówki Czyszczenie silniczków klap klimatronika środkiem Kontakt PR Pełen serwis pompo-wtrysków, wymiana uszczelnień Bosch'a + nowe śruby z ASO. Pompki na myjce ultradźwiękowej. Zakup nowych zimówek Nexen WINGUARD SNOW`G 205/55 R16 Serwis lewarka skrzyni - wymiana osadzenia drążka i odbojników gumowych Wymiana uszczelki korka wlewu oleju na nowy typ 038115315 Wymiana obudowy włącznika świateł, regeneracja przycisków i paneli radia + klimatronik Wymiana zatrzasku podłokietnika Dołożenie tempomatu Dołożenie kierownicy multifunkcyjnej B6 czteroramiennej Dołożenie kierownicy MF 3 ramiennej z A5 Wymiana gałki zmiany biegów na B8 S-line + wymiana nakładki ręcznego na perferowaną + nowy przycisk ręcznego Montaż lotki i listw drzwiowych S-line Płukanie układu i wymiana płynu od wspomagania na ORI G004000 Wymiana osłonki akumulatora 8E1819422A 01C Zaślepka zapalniczki 4H0919311 Pełen serwis klimatyzacji - wymiana uszczelnień, osuszacza, dyszy rozprężnej - sprawdzenie i nabicie układu. Spryski mgłowe Podświetlanie LED tylnej tablicy rejestracyjnej Uaktywnienie zegarka radiowego w liczniku Czyszczenie zmiennej geometrii, piaskowanie kolektora ssącego, wymiana uszczelek kolektorów: ssący + wydechowy, wymiana uszczelnienia ośki klapy gaszącej w EGR Wymiana przegubów wewnętrznych na SPIDAN 24745 Program na ok. 165 KM i 395 Nm by @Galetto Multimap w ECU, do wyboru 3 mapy w czasie rzeczywistym, wybór manetką tempomatu (1 bank - Czysta mapa ORI, 2 bank - Zmodzona mapa, którą używałem do tej pory, 3 bank - Zmodzona mapa + EGR OFF + Launch Control + Soft Cut) Rozebranie lamp i gruntowne czyszczenie - soczewki, wymiana odbłyśników, malowanie w czerń itd... Doświetlanie zakrętów po CAN - info ze stopni obrotu kierownicy/kierunków Montaż RNS-D, Docinanie kosza pod 2 DIN, Montaż RNS-E ORI Moduł Bluetooth (z wyświetlaniem kontaktów na FIS) Dokładka zderzaka przód S-Line (+ chromy w czerń) Dokładka zderzaka tył S-line ORI zestaw PDC Przyciemnienie tylnych szyb DRL w światłach drogowych Montaż modułu CLH + podświetlane blendy z A6 C6 w lusterka SWAP hamulcy przednich na 312mm Felgi 18" ET43/8J (Ronal 1291) + Opny Dębica Presto UHP2 Podświetlane dekory drzwi Wymiana kompletnego zawieszenia na SKV (04SKV250) + Drążki kierownicze RTS 92-05967 Wymiana tylnych odbojów amortyzatorów 4B0512131B i tylnych łączników stabilizatora RTS 97-95970 Kolorowy FIS licznik z końcówką 930R Usunięte emblematy z tylnej klapy Wyrezanie wyciszenia dla RNS-E po wstecznym oraz kontroli głosowej SDS (voice control) Czerwone ambiente na nogi kierowcy Wymiana soczewek na Mini H1 ver 8.0 i zrobiony bi-halogen na H1 Tungsram Megalight Ultra 130% Wymiana tunelu, klapki schowka i osłony nad nogami kierowcy na poprawione z B7 Talerzyki sprężyn z B5 (KYB SG-700) + nowe odboje Lemforder 29323 01 + poduszki amorków przednich Lemforder 25859 01 SWAP hamulcy tył na 255 na nowych tarczach i klockach Hella Pagid + nowe klocki Lemfordera na przód. Montaż gumowej dokładki przedniej (ala cupra) Białe żarówki kierunków Osram Diadem Chrom Wymiana chromów w poduszce kierownicy Wymiana pozycjonerów w silniczkach klap klimatronika. Wymiana rączki otwierania maski 8E1823533B 01C i wyczyszczenie nasmarowanie zamka maski. Zderzak przód pod spryski i PDC Dołożenie PDC 8 kanałowego przód/tył, Wymiana szufladek konsoli i kubka na wersję chrom. Dołożenie systemu spryskiwania reflektorów MCE High 8E0 907 279 F + Włącznik auto + lusterko samo-ściemniające z czujnikiem światła. Przełącznik DRL/CLH DRL przeniesione w halogeny na LED, wyłączane przełącznikiem DRL 0/1 i oraz dodatkowo po zaciągnięciu ręcznego Panelu menu w tunel Dozbrojenie siedzeń w schowki, Isofix przód u pasażera, dorobienie czerwonego ambiente na nogi z tyłu... Kamera cofania do RNSE Wyłącznik airbag off + kontrolka w konsolę. 4 szyby w elektryce, wymiana przedniego panelu sterowania szybami, wymiana tylnych boczków. Bi-xenon na soczewkach B8 FL, przetwornice Mitschubischi i nowe żarniki Osram Xenarc 4300k D3S Ramiona wycieraczek Aero Swap pokrętła włącznika świateł na chrom Założone przerobione listwy S4, wywalenie z nich blachy, klejenie. Swap na klimatronik z B7 od 16 stopni, wymiana kłopotliwego silniczka V158 (z wersji C na D) Najbliższe plany: Na razie brak Trzeba to utrzymać teraz w jak najlepszym stanie... Kilka postępowych zdjęć: 2017r: 05.2018r: Spot Świętokrzyski - Kielce 08.07.2018r: 15.04.2019: I kilka fotek wnętrza: 22.07.2020r: 08.08.2020 2021: Edytowane 11 Kwietnia 2021 przez kamil-vag 4
pyra111 Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 fajne fajne kupiłem z prawie identycznym środeczkiem za 14 tys
instruktor83 Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 gratulację audicy wnętrze masz wręcz w nowym stanie
kamil-vag Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) Na dzień dobry znalazłem 3 usterki:- Błąd żarówki tylnej lampy - Błąd poduszki silnika - Niesprawna tylna wycieraczka Wpłynęło to na cenę ostateczną, ale jakbym wiedział ile kosztują nowe rzeczy urwałbym więcej, ale o tym dalej. Jako, że mam tak, że jak coś jest nie tak w aucie to spać nie mogę, od razu w kilka dni po zakupie wziąłem się za wymiany/naprawy. Wyciągnąłem tylną lampę, oczywiście spalona żarówka i pośniedziałe wtyki, wszystko doczyściłem i już błąd od żarówki nie świeci. Rozebrałem tylną osłonę klapy, wyciągnąłem mechanizm wycieraczki i moim oczom ukazał się taki widok: Próbowałem to uratować, ale niestety skończyło się na kupnie nowego mechanizmu wycieraczek VALEO 579 603 Błąd poduszki silnika - oczywiście wylana - dylemat miałem ogromny, ale ostatecznie kupiłem nowe ori z ASO: 8E0199379BF 8E0199382AG (jeszcze nie wymienione) Czekam jeszcze na poduchę pod skrzynię, zamówiona Lemforder 31106 01 Przytrafiła mi się tez usterka ABS/ESP Pojawił się błąd 00301 - ABS return flow pump V39. Przyczyna okazała się błaha, brak zasilania na pompę ABSu. Odkręciła się nakrętka ze śruby styków przewodów pod osłoną nad nogami kierowcy. Myślałem, że spalił się bezpiecznik 50A widoczny na zdjęciu, a tu taki chochlik. Dałem drugą nakrętkę samo-zabezpieczającą i myślę, że problem się nie powtórzy. No i standardowo po zakupie wymiana oleju i filtrów: filtr powietrza MANN C27192/1 filtr paliwa MANN WK853/3x filtr przeciwpyłkowy FILTRON K1078 (bo lepszego w tych dziadowych sklepach nie mieli) filtr oleju MANN HU726/2x + Olej Valvoline Synpower Xtreme MST C3 5W40 Z racji, że było trochę zimno (-17°) i musiałem bardzo długo kręcić by odpalił, nauczony doświadczeniem z poprzedniego TDI, sprawdziłem świece żarowe. Diagnoza: jedna świeca dziura, a trzy pozostałe oporności w k i MΩ - więc grzało tyle co nic. Także do kompletu: BERU GN046 - świece żarowe Robiłem test przy - 15° nad ranem i poszedł od strzała. Wymieniłem też komplet rozrządu 038198119A (podziękowania dla H4mm3R za ORI rozrząd w dobrej cenie) czyli: 038 109 119N - pasek rozrządu - Conti 038 109 243M - rolka napinająca - Litens 038 109 244J - rolka - SKF 038 121 011J - pompa - firmy się nie dopatrzyłem, ale taka ciekawostka, że korpus,wirnik i koło napędzające mają swój osobny nr VAG Trochę mnie szarpnęło po kieszeni bo musiałem jeszcze wymienić napinacz paska klimatyzacji i napinacz paska klinowego. Oba napinacze kupiłem Ruvill'a i dodatkowo dokupiłem pasek klinowy i pasek sprężarki Contitech'a. Contitech 841 4PK - pasek sprężarki klimatyzacji Contitech 1432 5PK - pasek wielorowkowy (wieloklinowy) RUVILLE 55480 - napinacz paska klinowego RUVILLE 55464 - napinacz paska klimatyzacji Czyli za części wyszło ponad 1000 zł Ale wiem, że mam zrobione na porządnych gratach. Wymieniłem połamany rygielek klapki trójkąta ostrzegawczego 4B9867899 Oraz uzupełniłem brakujące zaczepy tylnych dywaników 8E0864521 + 8E0864523 Wymieniłem komplet klocków na obu osiach. Kupiłem Ferodo, podobno teraz TOP firma wśród klocków. Tarcze zostają stare, na jeszcze jeden komplet klocków wystarczą. Ferodo FDB1323 - klocki przód Ferodo FDB1788 - klocki tył Klocki wymienione dosłownie w ostatniej chwili. Przy okazji odkręciłem nadkola i wymyłem cały syf zebrany tam przez lata. Audi dało d*py z tymi nadkolami i błotnikami zagiętymi do środka pod kątem większym niż 90 stopni. Zbiera się tam straszny syf i potem błotnik zaczyna rdzewieć. Może jakby co roku czyścić te miejsca to by się udało uchronić błotniki... Dobrałem się tez do EGR'a. Nie był jakoś strasznie brudny. Założyłem nowe ORI uszczelnienia zarówno EGR'a jak i węży ciśnieniowych (chodzi o tego typu połączenia rur jak na poglądowym zdjęciu po lewej). N 909 273 02 - Oring EGR 069 131 547 D - Uszczelka rury łączącej po stronie EGR 038 131 547 A - Uszczelka rury łączącej po stronie wydechu (nie ująłem na zdj) 3C0 145 117 F (2 szt) - Uszczelnienia na rurach ciśnieniowych (do turbo) i tu zauważyłem od razu wielki plus bo na starych uszczelnieniach rury latały luźno na zatrzaskach a na nowych siedzą bardzo sztywno i nie da rady ich ruszyć. No i oczywiście EGR wyczyszczony: Kolejna rzecz nie dawała mi spokoju. Listwa uchwytowa klapy tylnej. Przy wymianie silniczka wycieraczki widziałem, że jest cała pośniedziała, pordzewiała i kij wie jak to jeszcze nazwać... rozleciała mi się w rękach przy próbie czyszczenia :/ Ori była ze stopu Zn Al Cu. Nową zakupiłem za całe 72 zł z Allegro. W szoku byłem po otworzeniu paczki bo listwa wyglądała jak nowa Ta ma na sobie oznaczenie PLASTAL 8E0827574C - Listwa uchwytowa (używana, ale prawie jak nowa) Więc tej - nawet jak puści silniczek - woda nie powinna ruszyć Oczywiście całość klapy wokół listwy zabezpieczyłem środkiem antykorozyjnym, ale na szczęście tej rdzy były małe ilości, więc mam nadzieję, że udało mi się jeszcze klapę uchronić Jednak płyn do spryskiwaczy może ładnie spustoszyć blachę :/ Kilka fotek poglądowych: Dodatkowo, naprawiłem siłownik otwierania zamka klapy. Objawy zepsucia to takie, że nie zawsze po naciśnięciu przycisku miał siłę się otwierać, lub za 1 razem otworzył a za drugim już nie. Chłopaki naprawiają to w ten sposób, że docinają nową blaszkę (półprzewodnik) w silniczku siłownika: http://a4-klub.pl/index.p...ka-w-bagazniku/Ja zastosowałem inny patent, wyciągnąłem tą blaszkę oryginalną i owinąłem ją folią aluminiową i wsunąłem z powrotem w silniczek. Działa idealnie i bez zastrzeżeń. Przygotowujemy się także powoli do sezonu letniego: Hankook Ventus V12 Evo2 235/45/17 Kółeczka wyważone, wymyte z pyłu i smoły oraz odtłuszczone, w wolnej chwili chcę jeszcze nawoskować i może dresing na opony pójdzie Edytowane 2 Marca 2020 przez kamil-vag
Gremlin0209 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Ile dałeś za opony? Bo też je miałem kupić z tym, że 225/45/17, ale zmieniłem zdanie
kamil-vag Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 pyra111, instruktor83 - dzięki Gremlin0209 - koła letnie i zimowe z oponami miałem w komplecie z autem po zakupie Także chociaż jeden wydatek mnie ominął. Panowie mam pytanko. Wiem, że brakuje mi części w osłonie dolnej silnika. Dokładnie element łączący nadkole z osłoną. Zwie się to spojler koła. Macie w ogóle ten element u siebie ? ? ? Każde B6 to miało fabrycznie ? Takie są nr ORI: 8E0853887A - spoiler koła L 8E0853888A - spoiler koła P cena duża nie jest, ok 30 zł za sztukę w ASO...
Gremlin0209 Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Heh farciarz Moje letnie były tak zużyte, że do wyrzucenia. Więc podczas zimy zainwestowałem w felunek i opony
PatrykB6A4 Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Szykuje się mega zadbana i odpicowana A4-ka, czekam na konkret fotki Powodzonka
blanky Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Ile dałeś za opony? Bo też je miałem kupić z tym, że 225/45/17, ale zmieniłem zdanie 225/45/17 nie bedzie dobrze nawet na 1bv te oponki sa wizualnie za male. Dlugo sie zastanawialem i polecam 215/50/17 leza idealnie i nie odczuwam roznic w komforcie i spalaniu miedzy 205/55/16 a na 225/45/17 gorszy komfort i czuc koleiny. Pozdrawiam
Gremlin0209 Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Ile dałeś za opony? Bo też je miałem kupić z tym, że 225/45/17, ale zmieniłem zdanie 225/45/17 nie bedzie dobrze nawet na 1bv te oponki sa wizualnie za male. Dlugo sie zastanawialem i polecam 215/50/17 leza idealnie i nie odczuwam roznic w komforcie i spalaniu miedzy 205/55/16 a na 225/45/17 gorszy komfort i czuc koleiny. Pozdrawiam Nie zgodzę się. Moja felga akurat ładnie leży Miałem zamiar kupić 215/50/17 ale ceny gniotą. Dzięki temu zaoszczędziłem prawie 7 stówek, wtedy raczej też byś wybrał 225/45/17. Ja nie odczuwam, aż tak brak tego komfortu.
PatrykB6A4 Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Jeżdżę już 2 rok na 225/45/17 i według mnie różnica nie jest taka duża jeśli chodzi o komfort jazdy. Tą zimę przejeździłem na 205/55', po zmianie na letnie 225/45 nie jest tak źle, oczywiście czuć szerokość opony, ale bez przesady.
kamil-vag Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 A ja wam powiem, że jeżdżę na tych 235 i nie narzekam. Nie wiem co ma A4 w sobie, ale prowadzi sie jak po sznurku i nie straszne mi koleiny ani nierowności. Miałem A3 225/45/17 i była tragedia na tym, potem zmieniłem na 215/50 i było już dobrze a tu w A4 jest jak dla mnie super na tych 235. Kolega ma passata b5 fl i na 225 tez jest tragedia z jazdą...jak przejechał się moim to był w szoku, że tak dobrze się jeździ na takich szerokich oponach.Może zawieszenie robi swoje i precyzja układu kierowniczego, tego do końca nie wiem... Do tego nawet spalanie jest dosyc niskie jak na takie kapcie w 6l mieści się spokojnie - tryb mieszany.
Gremlin0209 Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 A ja wam powiem, że jeżdżę na tych 235 i nie narzekam. Nie wiem co ma A4 w sobie, ale prowadzi sie jak po sznurku i nie straszne mi koleiny ani nierowności. Miałem A3 225/45/17 i była tragedia na tym, potem zmieniłem na 215/50 i było już dobrze a tu w A4 jest jak dla mnie super na tych 235. Kolega ma passata b5 fl i na 225 tez jest tragedia z jazdą...jak przejechał się moim to był w szoku, że tak dobrze się jeździ na takich szerokich oponach.Może zawieszenie robi swoje i precyzja układu kierowniczego, tego do końca nie wiem... Do tego nawet spalanie jest dosyc niskie jak na takie kapcie w 6l mieści się spokojnie - tryb mieszany. Dokładnie
kamil-vag Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) Pogoda dziś dopisała Kółeczka już na aucie. Dokładnie oczyściłem powierzchnie styku z tarczami, wyczyściłem śruby i dałem na nie smar miedziany, by na zimę się łatwiej odkręcało Po założeniu próba na obwodnicy Ostrowca, do 140 zero bicia więc jestem zadowolony Oczywiście spalanie lekko w górę hehe. Edytowane 2 Marca 2020 przez kamil-vag
Gremlin0209 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Ładnie Ja już od początku marca śmigam na letnich xD
kamil-vag Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) Gremlin0209 Teraz jeszcze chcę zakupić wosk, niestety już puszka mi się skończyła. Chyba znowu zakupię Finish Kare 1000p tylko zastanawiam się, czy nie dokupić Finish Kare Pink Wax i położyć jeden na drugi Tylko w jakiej kolejności ? Myślę też nad jakimś zestawem do pielęgnacji elementów skórzanych. Huczy, szumi mi skrzynia GBA... trochę lektury i wychodzi, że już tak mają. Powoli zbieram nowe graty. Chciałbym podziękować kolegom silnik i greg2505 za info co i jak dalej. Mianowicie planuje swap skrzyni z B7 o oznaczeniu JEM. Pierwsze części z osprzętu już u mnie, czyli drążki zmiany biegów. Kupiłem z Seata Exeo '11r. 8E0711271H 8E0711151L Poluje na łapę skrzyni, towar dosłownie deficytowy :/ Jakby ktoś miał na to namiary 8E0399115P - będę wdzięczny... Jak się okazuje ze skrzynią problemu nie będzie bo jest tego trochę na rynku... Tylko chodzi mi jeszcze myśl po głowie czy się nie wstrzymać i nie dołożyć do skrzyni HCK (byłaby na pewno młodsza). Tymczasem przyszły też nowe graty do kompletu poduszek silnika, a mianowicie poduszka pod skrzynię i odbojnik na przód silnika: 31106 01 LEMFORDER 25864 01 LEMFORDER Zamówiłem też trochę kosmetyków do Edytowane 2 Marca 2020 przez kamil-vag
m1chal_p Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) Co do łapy skrzyni biegów, szukaj na allegro aukcji z kompletną przekładką z automatu na manuala, ja w ten sposób kupiłem wspomnianą łapę. Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez m1chal_p
kamil-vag Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 HCF i JEM to skrzynie o takich samych przełożeniach. JEM zastępuje HCF od 2006r. Dlatego wybrałem tą skrzynię, bo będzie młodsza od HCF.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się