Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)


kamil-vag

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 4.05.2017 o 15:22, MARCIN607 napisał:

fura kozak Kamilu :-) 

A dzięki Marcin, coś tam się dzieje, zaczyna jako tako wyglądać :P

Karol, Marcin - Trzeba by kiedy urządzić spot kielecko-ostrowiecki :/ Tylko jak się robi na brygady to ciężko się wpasować gdziekolwiek... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przyszła dziś paczka z ASO i kilka pierdółek :P

  • 4H0919311 - Atrapa zapalniczki 12V

_DSC0360.JPG

  • 8E1819422A 01C - Pokrywa/Osłona akumulatora (Stara miała połamane zaczepy)

_DSC0359.JPG

  • 8E1998430 - Adapter ze spojlerem pióra wycieraczki

_DSC0361.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin, 33 zł zapłaciłem ;) Niektóre rzeczy w ASO po zniżkach naprawdę nie są drogie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogoda piękna a auto przykurzone, więc pojechalem na bezdotykówkę :P

3 zł + ręcznik do osuszenia i jest rewelacja - opłacało się kupić ten Fusso ^^ 

Telefon tego nie oddaje, ale teraz bardzo szybko auto się domywa i niewielkim nakładem pracy... no i woda momentalnie znika sama z auta. Może to zaleta tenzi (quick detailera), ktory jest silnie hydrofobowy... a stosuje go po każdym myciu auta ;)

WP_20170520_10_27_08_Pro.jpg

WP_20170520_10_26_47_Pro.jpg

WP_20170520_10_26_56_Pro.jpg

Sorry za jakość, ale cyfrówki ze sobą nie wożę :P A marna nokia robi słabe zdj, jak wyżej widać ^^

Prosiliście, żeby zdać relację z tego Archoil 9100 - w sumie wielkiego łał nie ma... ale nie o to mi chodziło, auto pracuje na pewno ciszej, bardziej miękko. Druga sprawa - zdecydowanie wolniej się nagrzewa... widzę to wyraźnie po zastosowaniu środka, no ale niby ma on redukować tarcie, więc możliwe, że działa.  Mam nadzieje, że zabezpieczy w jakimś tam stopniu wałek i to był główny cel dodania tego środka :)

Przyznam się Wam też, że od jakiegoś czasu stosuje co 2 bak 250 ml oleju 2T :P:P:P 

Dokładnie to ten: https://www.najlepszeoleje.pl/pl/p/VALVOLINE-DuraBlend-SCOOTER-2T-olej-do-mieszanki-paliwowej/422

Sporo czytałem o stosowaniu oleju do 2T jako środek wspomagający smarowanie PD, po zmniejszeniu zawartości siarki w paliwie. Zdecydowałem się, dwóch moich znajomych też leje... jak na razie korekcje się nie pogarszają... 

Jeździłem dziś sporo po mieście, zawsze na światłach miałem takie dziwne drgawki, nierównomierne bujnięcia silnika... i z nikły :P

Tylko teraz nie powiem Wam co tak naprawdę pomogło. Bo w zimie mi się to nie działo nigdy. Jedynie jak było tak powyżej 20... może uszczelnienia i regulacja PD + synchro na 0,0, może Archoil 9100, może olej 2T :P Ważne, że tego nie ma...

Na dzień dzisiejszy jestem bardzo zadowolony z auta :) Już nie długo wypad z rodziną na mały Eurotrip, zobaczymy jak się spisze :P

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,moje okolice ,autko n plus,mysle ze kiedyś się stykniemy ,,pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ciemnym lakierze nie odwzylbym sie na taki manewr - 3zl, woda i ręcznik do osuszania ... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropo oleju 2t, to na forum Toyoty jest obszerny wątek na ten temat. Może widziałeś.

Można tam znaleźć zestawienie najlepszych olei do tego celu (użytkownicy jakiegoś niemieckiego forum zlecali nawet badania w laboratorium jak mi się pamięta).

Ja leję to MANNOL 2-TAKT PLUS semi-syknthetic,można kupić bezproblemowo, ma dobrą cenę i jest wysoko w zestawieniu o którym wspominałem. 

 

Pozdr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, staniek napisał:

na forum Toyoty jest obszerny wątek na ten temat. Może widziałeś.

Tam jest szeroko opisany właśnie, u nas słabiutko... nikt się nie chwali ale wiem, że wiele osób korzysta z 2T :P

7 godzin temu, KoJ@K napisał:

Na ciemnym lakierze nie odwzylbym sie na taki manewr - 3zl, woda i ręcznik do osuszania ... :wink:

Mateusz za 3 zł szybko mycie zasadnicze a potem spłukanie zdemiralizowaną, a ręcznik delikatny z mikrofibry... ale, że bałbyś się, że się porysuje ? ? ? 

Byliśmy dziś z żoną i córą trochę pozwiedzać okolice i trafiłem taki okaz do zdjęcia :P Znowu bez lustrzanki ehhh :(

WP_20170520_14_31_23_Pro.jpg

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokladnie, ze porysuje. :wink: jezeli auto jezdzilo w jakis deszczowy dzien, a pozniej tylko plukanie i wycieranie, to nie ma szans, zeby zrzucic caly brud z auta, po samym wosku :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie Mateusz, to był taki kurz z pyłków delikatny, nie jeździłem nim w deszcz itd :P Od kiedy żona ma swoje Polo 1.4 TDI , to mój teraz ma więcej odpoczynku ;)

A przy okazji ja się mniej denerwuje hehe :P

 

 

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zabrałem się za układ wspomagania. Założyłem nowe opaski, węże trochę skróciłem, by mocowanie było pewne. Miałem 2l płynu, także udało mi się układ naprawdę dobrze przepłukać, zbiorniczek też wyczyściłem, chociaż nie był jakoś specjalnie zasyfiony...Stary płyn to brązowy syf jak nie wiem :/ Po wymianie jak dla mnie kierownica chodzi leciutko, lepiej niż wcześniej - chociaż niektórzy piszą, że nie zauważają zmian po wymianie płynu :P

WP_20170527_12_50_30_Pro.jpg

Przy okazji zamówiłem sobie nowy osuszacz do klimy  i dysze rozprężną:

  • Behr-Hella 8FT351198771 
  • NRF 38449

I chyba dobrze zrobiłem, bo będąc w kanale zauważyłem, że osuszacz mam cały w takiej zielonej oleistej mazi, czyli tam jest prawdopodobnie nieszczelność :P Podjadę na zakład niech mi odessą czynnik i się wymieni. Oringi zamówiłem w ASO bo w sumie nie wiem czy będą w komplecie z osuszaczem... 

  • 2 x 4E0260749C
  • 1 x 8E0260749

Rok temu nabijałem klimę, bo się nawet nie włączała... i czuć, że teraz nie ma tyle czynnika co trzeba bo ma słabą wydajność... Na wylocie z parownika raptem 12-13 stopni, gdzie powinno być z połowę mniej...

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana plynu wspomagania na +,tez to zrobilem jakis czas temu,kiera o wiele lzej chodzi![emoji5] Po przeplukaniu rowniez taki szlam mi wylecial,a teraz,jak ostatnio sprawdzalem,to poziom plynu sie trzyma w normie,a po sciagnieciu strzykawka plynu jest dalej zieloniutki,taki jak zalalem,wiec warto zrobic co jakis czas taki manewr.[emoji4]
Ogolnie bardzo fajnie sie czyta Twoj temat,wrecz mozna sie z niego uczyc,bo widac ze masz wiedze i bardzo dobrze dbasz o samochod od strony mechanicznej.Bede sledzil watek.[emoji4]
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz wymieniasz osuszacz to proponuje Ci już rozepnij sobie wszystkie węże idące Do i Od sprężarki i powymieniaj wszystkie wszystkie oringi na lączeniach rurek, nie ma ich za wiele, nie trzeba brac w aso - spokojnie mozna dopasowac w sklepie z takimi rzeczami, wtedy glowa bedzie spokojna :cool1: tez mnie to czeka za nie dlugo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, RobsonSNC napisał:

Ogolnie bardzo fajnie sie czyta Twoj temat,wrecz mozna sie z niego uczyc,bo widac ze masz wiedze i bardzo dobrze dbasz o samochod od strony mechanicznej.Bede sledzil watek.emoji4.png
Pozdrawiam

Robert, dzięki za dobre słowo ;)

1 godzinę temu, KoJ@K napisał:

to proponuje Ci już rozepnij sobie wszystkie węże idące Do i Od sprężarki i powymieniaj wszystkie oringi na łączeniach rurek

Mateusz, pomysł dobry, tylko, że nie będę miał na razie dostępu do kanału... popatrzę jak to tam widać, lampę i puchę filtra wyciągnę... i co będę w stanie od góry to powymieniam jak radzisz :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wjedz sobie na jakies klocki, postaw auto na kobylkach i wczolgasz sie spokojnie pod spód. Zrobisz za jednym zamachem wsio, nabijesz i o klimie zapomnisz. A wiesz jak to jest, tu wszystko niby powymieniasz, ponabijasz, pojezdzisz 2 miechy i zobaczysz, ze gdzies po drugiej stronie na przewodzie zaczelo sie pocic tym zielonym olejem z klimy... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, KoJ@K napisał:

A wiesz jak to jest, tu wszystko niby powymieniasz, ponabijasz, pojezdzisz 2 miechy i zobaczysz, ze gdzies po drugiej stronie na przewodzie zaczelo sie pocic tym zielonym olejem z klimy... :wink:

Dobra, przekonałeś mnie jak zawsze hehe :P

Poszło zamówienie na: 

  • 2 szt x 4E0260749A - 11 x 2,5
  • 1 szt x 4E0260749B - 13,7 x 2,5
  • 1 szt x 8E0260749C - 23,8 x 2,4
  • 1 szt x 7H0820896 - 7,6 x 1,8
  • 2 szt x 4E0260749C - 16,2 x 2,5
  • 1 szt x 8E0260749 - 10,8 x 1,82

Za cholerę takich wymiarów nie idzie wyszukać :P specjalnie chyba takie robią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo specjalnie specjalnie wlasnie, ale przy klimie spokojnie mozna zalozyc takie "sklepowe" i posluza - byle dobrac wymiary odpowiednie. Kilka razy robilem w roznych autach i trzymalo elegancko :thumbup1:

Za to jak kiedys wymienialem oring przy glowicy, na plastikowym króćcu od wody to robilem to chyba 4 razy :grin: bo wydawalo mi sie, ze cos zrobilem nie tak, za 5 razem zalozylem ori oring i wszystko czymie, nic nie cieknie :whistling:

 

Ile Cie wyszly te wszystkie ori gumki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, KoJ@K napisał:

Ile Cie wyszly te wszystkie ori gumki ?

Będę wiedział w poniedziałek, to Ci napiszę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...