Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)


kamil-vag

Rekomendowane odpowiedzi

No to fajnie, że podróż się udało i oby było takich więcej :naughty:

To co, teraz pakiet S-line co :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Spróbowało by sie nie spisac !przy takim włascicielu jak Ty Kamil[emoji106][emoji6]
Skrobnij mi tutaj albo na pw jak wygladala sprawa z asistans?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Norbas napisał:

To co, teraz pakiet S-line co :P 

Norbert, chciałbym bardzo, ale nie ukrywam, że się trochę wycyckałem z kasy na wczasach :P Powoli po części się będzie kompletować...  Szykuje się też powoli na serwis hamulców, bo po kupnie wymieniłem tylko klocki P+T a jak się skończą to trzeba będzie już komplety z tarczami... Ale zaglądałem i klocka jeszcze jest sporo ;)

2 godziny temu, rrrudy25 napisał:

Skrobnij mi tutaj albo na pw jak wygladala sprawa z asistans?

Piotruś, brałem z AXA: https://www.assistancewpodrozy.pl/?_ga=2.172607968.2141735126.1499244142-1853588982.1494334260

Za 156 zł wyszła mi PL + EU na 30 dni ;) Myślę, że to nie jest dużo przy planowaniu dalekich tras... 

Dziś z ciekawości sprawdzałem płyny i olej... Od wymiany do wymiany nie musiałem nigdy dolewać oleju, ale zawsze tam trochę ubywało na miarce, a dziś byłem w szoku bo stoi jak stało przed wyjazdem. Czyli wychodzi na to, że olej wciąga nie na długich trasach, a podczas jazdy po mieście...

Z trasy mam kilka ciekawych spostrzeżeń co do wykonanych modów:

  • Lotka S-line na klapie powoduje, że tylna szyba się o wiele mniej brudzi podczas deszczu czy mżawki
  • Spryski mgłowe o wiele lepiej czyszczą szybę niż zwykłe i płynu idzie malutko.
  • Po zastosowaniu Archoila 9100 zdecydowanie ciszej jest w wyższej partii obrotów - tak przy 140 praktycznie nie słyszałem silnika - myślę teraz przy kolejnej wymianie oleju zalać ARCHOIL AR 9200
  • Tempomat i MF znacznie umila podróżowanie - ale to sprawa oczywista...

Także wydanej kasy nie szkoda, bo jest na plus :P

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no kolego, przejzałem cały temat... widze wszystko profi, ASO, + profesjonalna robota, tak jak lubie :-) Bardziej upgrady niż niepotrzebne tunningi

Trzymać taki poziom! :---) PS. Czy ta gałka z B8 lepiej sie trzyma? Miałeś problem jakis z montażem czy p&p?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, golden87 napisał:

PS. Czy ta gałka z B8 lepiej sie trzyma? Miałeś problem jakis z montażem czy p&p?

Gałka mi pasuje, jak dla mnie dobrze i pewnie leży w dłoni ;) Sama gałka P&P, ale trzeba trochę pokombinować ze zmianą ramki mieszka. W tej gałce z B8 jest taki pierścień, który dość ciężko schodzi, ale podgrzanie suszarką załatwiło sprawę i zszedł bez oporów ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak przejrzałem z grubsza Twój temat to doszedłem do wniosku, że wszystkie te mechaniczne wymiany powielają się z moimi- że można by stworzyć taką biblię rzeczy, które trzeba sprawdzić po zakupie i ew wymienić. Mam tu na myśli uszczelniacze pompek razem ze śrubami, kontrolka wałka, oringi w wężach dolotu, oringi w wężach klimy, rurka bagnetu, uszczelka korka, zapocenie przy chłodniczce wspomagania. To wszystko przerabiałem już u siebie czy to w ajm czy w awx i pare razy przy swapach silników :) Czasami te 1.9 można diagnozować z zamkniętymi oczami dzięki tej powtarzalności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@misiek95 - Michał, w sumie to dobrze, że się "psują" takie rzeczy proste i które można ogarnąć samemu z odrobiną chęci ;) A tu masz rację z tą biblią... w każdym dłuższym temacie użytkowników na forum można zauważyć tą powtarzalność  ;) Ale jak się zadba o ten motor, i porobi w nim to co trzeba, to odwdzięcza się piękną i bezawaryjną pracą. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem wczesniej QD od Tenzi - Quartz Spray - i jakoś mi nie podszedł, niby dobrze się rozprowadza itd ale wydaje mi się słaby. Dokupiłem sobie od Soft 99 - Luxury Gloss - zobaczymy jak się spisze. Kiedyś używałem Meguiar's Gold Class Premium (niezły) oraz Mainz Honey Bee.  Ten soft powinien ładnie grać z woskiem, ale jak się nie sprawdzi to wrócę do miodu :P Chyba, że macie jeszcze coś godnego polecenia ? ? ? 

Do tego jakiś tam środek do felg: Alu Teufel Spezial od Tuga Chemie i nowy ręczniczek do osuszania. 

DSC_0513.JPG

Kiedyś opisywałem, że wymieniałem gumę na przegubie wewnętrznym. Już wtedy wyczuwalne były na nim luzy. Sporo szuakłem czytałem i ostatecznie udało się zdobyć komplet ze Spidana - czyli w sumie to co szło na ORI montaż:

  • Spidan 24745

20271929_492849911062130_442938916_n.jpg

20272121_1078211728983059_1770897461_n.jpg

Co dziwne każde pudełeczko zawiera dwie porcje smaru :P na razie przeguby leżą u siostry w DE bo zamawiałem przez ebaya, ale we wrześniu będą u mnie to może pokuszę się o wymianę i porównanie ze starymi jak wygląda ten luz... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W SKFie też są dwie tubki smaru. Jedna w przegub kolejna w osłonę zapewne.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę Ci polecić QD z  firmy Gyeon " WetCoat " :thumbup1: bezpieczny na każdą powierzchnie. Na szyby również możesz nim spryskać  ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Norbert, dzięki za info ;) Z chęcią przetestuje jak mi się ten Fusso skończy :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w ogóle to co oni tam napisali na tym fusso ? Mam na myśli jak długo się utrzymuję na aucie i jaki jest sposób aplikacji ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luxury Gloss

Głębia koloru, świetny połysk. Szybki i łatwy w użyciu wosk. Wystarczy "spryskać i zetrzeć".

  1. Przed użyciem mocno wstrząsnąć. Ustawić rozpylacz w pozycji „ON”.
  2. Spryskać fragment suchej karoserii samochodu.
  3. Wytrzeć delikatnie miękkim ręcznikiem przed całkowitym wyschnięciem.

Oglądałem parę filmików na necie i wydaje się być OK ;) Ale to co Ty poleciłeś wydaje się lepsze :thumbup1: Nie dość, że można kłaść na wszystko to jeszcze "dziwna" aplikacja na mokry lakier :P Szybko można nałożyć na bezdotykowej... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę zabawy z tym fusso jest...  Jak się nie mylę to Autoglym zapoczątkował aplikację na mokro ale zaraz po tym trzeba było wytrzeć ręcznikiem jak w fusso co mi nie odpowiadało :D Wetcoat jest bardzo przyjemny w aplikacji i dość długo utrzymuje się na lakierze ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz Kamil linka do tego środka ?

Kupię na początek 0.5
Zobaczę co to jest
Ty aplikujesz tak jak oni piszą Norbert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak :decayed: ale 0.5l nie ma co brac bo za pierwszym razem szybko go zuzyje :P kupić litra i rrozlac 0.25l do drugiej butelki ;) 

Tak, ważne aby nie zostawiać na słońcu bo mogą zostać plamy ;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz zobacz co napisałem ;) właśnie edytowalem bo zrobiłem błąd. Resztę pytaj w dziale detailing, żeby nie śmiecić w temacie ;) 

Sorki Kamil za ot. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, nie gniewam się :P Ale rzeczywiście mały OT się zrobił :P

Przy okazji wrzucę trochę info. Bo coś tam grzebie przy aucie. 

Teściowa zafundowała mi rozebranie boczków, bo podniosła daszek rolety do góry, wyjęła zakupy i zamiast daszek opuścić to klapnęła klapą i tak się o szybę rozprężyło, że aż popękały zaczepy (te w boczkach) :( I jak zwykle tekst - "przecież to tylko samochód..." - ludziska nie rozumieją pasjonatów :P

No ale z dwojga złego dzięki temu zobaczyłem, że w tylnym zagłębieniu po prawej stronie zebrało mi się trochę wody :kwasny:

IMG_20170729_115828.jpg

Po kilku konewkach wody na auto i siedzeniu w bagażniku znalazłem przyczynę. 

IMG_20170729_115902.jpg

Uszczelka na kratce wentylacyjnej rozpadała mi się na 3 części w rękach. Druga sprawa pełno pod nią piachu i syfu. Widac nawet na kratce mokre ślady jeszcze... Szybka akcja mycia i odtłuszczania i kratka zamocowana z pomocą uszczelki w płynie, dodatkowo zrobiona fazka po obwodzie i z lewej i z prawej. 

IMG_20170729_134929.jpg

IMG_20170729_135104.jpg

Po zrobieniu kratek, zabieram się za montaż... Patrzę i myślę - kur... przecież tu nie ma belki :/ Nie wiem czy to w DE czy już w PL się tego pozbyli... Dało mi to do myślenia czy może nie był bity z tyłu czy co, ale po oględzinach wszystko jest OK, nie ma nigdzie żadnego śladu uderzenia itd... Wszystko proste... 

No ale belka już do mnie jedzie - całe 37 zł z wysyłką na allegro :P Dobrze, że dotychczas nikt mi d*pę nie wjechał bo by była masakra z tyłem... 

Zakupiłem też przy okazji czujniki parkowania 18mm z samym buzerem - takie co można malować, więc mimo, że nie ORI to nie powinno to wyjść źle, ale wrzucę zdjęcia już po robocie. Także czekam na belkę, na PDC i zderzak będę składał. 

Także jak kiedykolwiek będziecie zrzucać zderzak zwróćcie sobie uwagę na te kratki wentylacyjne.

Boczki powolutku naprawiam. Najpierw poskładałem wszystko do kupy za pomocą zgrzewów z lutownicy :P A potem dałem od środka bardzo mocny klej elastyczny... robiłem na razie próby i trzyma się dobrze, może coś z tego będzie hehe.  

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...