Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Po zrobieniu chipa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

seria ładna i gładkie wykresiki GRATULACJE !!!

Opublikowano

szkoda tylko że to nie wiosna i poszaleć cięzko ale rożnica diametralna

Opublikowano

ladnie jak na seryjne graty .... :wink4:

Opublikowano

Na wstępnej bazowej modyfikacji wyszło w tym aucie 147PS gdzie normalnie jest około 138-140. Ten wynik na wykresie jest po korektach obniżających. Silnik perfekcyjny, kreski idealne bo przed modyfikacją robiliśmy czyszczenie turbo i jej zachowania podczas strojenia były wzorcowe.

Była też ostatnio Klubowa A4 AVF i po ustawieniu rozrzadu wygenerowała na seryjnym sofcie 153PS :kox:

Tylko szkoda, że takie egzemplarze trafiaja sie raz na pół roku.

PS. Zimno się zrobiło na dworzu i w dolocie... :wink4:

Pozdrawiam

Opublikowano

PS. Zimno się zrobiło na dworzu i w dolocie... :wink4:

Pozdrawiam

i stad te ladne wyniki ... bedzie cieplej [goraco] to i auta oslabna ... :wink4:

Opublikowano

nie ma co komentowac . jak zawsze perfekcyjnie. :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan:

Opublikowano

jeszcze raz dziękuje Panie Rogalotti i wielkie pozdro :good:

Opublikowano

witam

a jesli chodzi o ta serie to filtr masz orginalny czy jakis stozek zamonotowany

wykres robi wrazenie ale podczas jazdy tez napewno odczuwa sie znacznie róznice tak mysle ,aż mam ochote swoja troszke poprwaić serie.pozdro

Opublikowano

To auto było kompletnie seryjne. Starsze samochody z przebiegiem jeżeli są w stanie idealnym do tego mierzone w tak niskich temperaturach generują większe moce niż katalogowo.

Pozdrawiam

Opublikowano

Tak się patrzę na te kreski i czas mojego parcha wreszcie do Witka za uszy zaciągnąć bo czas mija i szkoda bez wirusa jeździć ;)

Opublikowano

Rogal a jest jakiś przelicznik np w sieci jak zachowuje się moc/krzywe biorąc pod uwagę zwiększającą/zmieniającą się temp?

nie wiem czy nie zakręciłem więc zapytam inaczej :decayed:

samochód ma 100KM/150NM przy 0 stopni celsjusza.

ile będzie miał np przy 10 , 20, 30 stopniach?

da się to jakoś sensownie wyliczyć? czy jest za dużo nie wiadomych np. ciśnienia?

Opublikowano

Rogal a jest jakiś przelicznik np w sieci jak zachowuje się moc/krzywe biorąc pod uwagę zwiększającą/zmieniającą się temp?

nie wiem czy nie zakręciłem więc zapytam inaczej :decayed:

samochód ma 100KM/150NM przy 0 stopni celsjusza.

ile będzie miał np przy 10 , 20, 30 stopniach?

da się to jakoś sensownie wyliczyć? czy jest za dużo nie wiadomych np. ciśnienia?

Program w hamowni przelicza to na norme DIN automatycznie i sprowadza do warunków "normalnych". Wykorzystują to co niektórzy podgrzewając sondę temperatury otoczenia powyżej realnej. Powoduje to "gratisowe" konie. Dobrze patrz na parametr "temperatura w dolocie" na hamowniach :polew:

Opublikowano

Ta nowa hamownia to obciążeniowa?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...