leewang 20 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Koledzy, szukam oponek 225/45 R17 które nie mają dużej tendencji do ząbkowania. Przeczytałem trochę stron tego tematu i wybrałem kilka: 1. Yokohama Advan Sport (zamknięty bieżnik - z tego co słyszałem - najmniejsza tendencja do ząbkowania) 2. Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 3. BRIDGESTONE POTENZA S001 Budżet to około 1500zł. Które z tych kompletów będą najlepsze? Zależy mi na ogólnym stosunku cena/jakość. Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez leewang Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hutch1 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Ja kupiłem w tym roku S001 i jak narazie jestem zadowolony. Opona cicha dobrze sie trzyma. Rozmiar 235/40/18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leewang 20 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Mi zależy na tym żeby wytrzymała 3 sezony bez ząbkowania i będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 większość opon ząbkuje się szczególnie w avant(lekki tył) ,lekarstwem jest zamiana opon miejscami co ok 8-10tkm lub przynajmiej co sezon, LP-PT ,PP-LT opony asymetryczne ,przód- tył opony kierunkowe ,pomijam sprawność auta,amory,odpowiednie ciśnienie,proste felgi itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk 15 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 w tą Yokohamę to tak średni obym wchodził chyba że masz wiarygodne i sprawdzone dane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werbel 1 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 U mnie Yokohamy od sierpnia 2013 (33kkm przejechane wliczając to przebieg na zimówkach) do wyrzucenia. ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk 15 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 nie mam więcej pytań ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leewang 20 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Ok pozostaje na polu bitwy: 1. Bridgestone Adrenalin RE002 2. Michelin primacy 3 3. Bridgestone Potenza S001 Ktoś może polecić ? Muszę dziś/jutro kupić opony żeby na piątek mieć je na aucie i naczytałem się już tyle opinii że już mam mętlik w głowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 czytałem trochę opini bo też miałem dylemat ,ale bridgestone odpadły od razu , michelin miałem kiedyś w innym aucie jak miały ok5mm zaczęły się ślizgać ,drugie dostały guzów i jakoś nie biorę ich pod uwagę ,chyba mam pecha do tej firmy,dlatego padł wybór na dunlop ,ojciec zjeździł 2 kompl i były ok, brałem jeszcze pod uwagę continental ,ale cena za wysoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley 23 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Nie popadajcie w skrajności Panowie, różnice nie są chyba jakieś olbrzymie.... Nowa opona przez pierwsze dwa, max trzy sezony spełnia swoje zadania - obojętne czy jest to Barum, Nokian czy Michelin. Ważne żeby tą oponę po max 3 sezonach wymienić na nową ( obojętne ile ma jeszcze mięsa) Takie moje odczucia, ja wymieniam opony po max 3 sezonach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leewang 20 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Nie no masakra, to nie ma dobrych opon Ja chce opony które pojeżdżą 3 sezony, dla mnie to wystarczy, ale co czytam to każdy piszę o każdej oponie że ciężko jest 10k km przejechać bo zdarty bieżnik, albo bije itp Pójdę do sklepu kupię co będzie i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 nie zgodzę się z tobą mam 4 letnią oponę barum i continental , barum jest jak kamień twarda ,a conti nadal mięciutka ,co do wymiany jeśli bieżnik pozwala spokojnie 5 sezonów,zimowe trochę inna bajka ,ale też 3 sezony wg mnie to mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley 23 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Nie no masakra, to nie ma dobrych opon Ja chce opony które pojeżdżą 3 sezony, dla mnie to wystarczy, ale co czytam to każdy piszę o każdej oponie że ciężko jest 10k km przejechać bo zdarty bieżnik, albo bije itp Pójdę do sklepu kupię co będzie i tyle Kolego, miałem nowe Bridgestony, Fuldy i Uniroyale.... i w takiej kolejności, jakość/zużycie itp bym je ustawil..... Moim zdaniem: chcesz miesć lepiej - musisz ciut więcej zapłacić... Pytanie czy ta doplata jest tyle warta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Nie no masakra, to nie ma dobrych opon Ja chce opony które pojeżdżą 3 sezony, dla mnie to wystarczy, ale co czytam to każdy piszę o każdej oponie że ciężko jest 10k km przejechać bo zdarty bieżnik, albo bije itp Pójdę do sklepu kupię co będzie i tyle wszystko zależy od stylu jazdy i przebiegu jaki robisz ,jeden pojeździ sezon na oponach drugi 4,jak robisz duże przebiegi bież tańsze opony bo i tak nie zdążą się zestażeć, znam ludzi co co sezon zakładają nowe i niektórzy biorą chińszczyznę bo przez sezon są dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leewang 20 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Nie no masakra, to nie ma dobrych opon Ja chce opony które pojeżdżą 3 sezony, dla mnie to wystarczy, ale co czytam to każdy piszę o każdej oponie że ciężko jest 10k km przejechać bo zdarty bieżnik, albo bije itp Pójdę do sklepu kupię co będzie i tyle Kolego, miałem nowe Bridgestony, Fuldy i Uniroyale.... i w takiej kolejności, jakość/zużycie itp bym je ustawil..... Moim zdaniem: chcesz miesć lepiej - musisz ciut więcej zapłacić... Pytanie czy ta doplata jest tyle warta Dzięki, dlatego pewnie kupię Bridgestone Potenza S001. Nie chce dopłacać 500-700zł do lepszej opony nie mając gwarancji że wytrzyma dłużej od tańszego Bridgestone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley 23 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 nie zgodzę się z tobą mam 4 letnią oponę barum i continental , barum jest jak kamień twarda ,a conti nadal mięciutka ,co do wymiany jeśli bieżnik pozwala spokojnie 5 sezonów,zimowe trochę inna bajka ,ale też 3 sezony wg mnie to mało szanuję twoje zdanie na ten temat,ja mam całkiem inne. Jeżdżę często dosyć szybko, wręcz na pograniczu przyczepności.... w 3 sezonie Uniroyal Rainsport 2, pomimo 6-7mm gł bieżnika po deszczu, nie potrafił utrzymać auta w łuku przy 70-80km/h.... Po założeniu nowej Fuldy przejeżdzałem łuk 110-120 km/h bez żadnego stresu Dla mnie 3 sezony to max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 nie zgodzę się z tobą mam 4 letnią oponę barum i continental , barum jest jak kamień twarda ,a conti nadal mięciutka ,co do wymiany jeśli bieżnik pozwala spokojnie 5 sezonów,zimowe trochę inna bajka ,ale też 3 sezony wg mnie to mało szanuję twoje zdanie na ten temat,ja mam całkiem inne. Jeżdżę często dosyć szybko, wręcz na pograniczu przyczepności.... w 3 sezonie Uniroyal Rainsport 2, pomimo 6-7mm gł bieżnika po deszczu, nie potrafił utrzymać auta w łuku przy 70-80km/h.... Po założeniu nowej Fuldy przejeżdzałem łuk 110-120 km/h bez żadnego stresu Dla mnie 3 sezony to max spoko każdy robi jak uważa, są tacy co 10 letnie kupują bo bieżnik ma 4mm i jeszcze da radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3ns 34 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Nie popadajcie w skrajności Panowie, różnice nie są chyba jakieś olbrzymie.... Nowa opona przez pierwsze dwa, max trzy sezony spełnia swoje zadania - obojętne czy jest to Barum, Nokian czy Michelin. +1 Wg mnie leewang, co byś nie kupił, poza chincami i oponami cenowo do nich zblizonymi to te 3 sezony zrobisz. Nówka to nówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iceweed 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Ja kupilem falkeny 912 xl i jestem zadowolony 5 lat gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk 15 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Ja kupilem falkeny 912 xl i jestem zadowolony 5 lat gwarancji myślisz że to gra jakąkolwiek rolę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się