Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Opony letnie - jakie polecacie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Z tego wynika że najlepiej kupić najtańsze tylko nie Chińskie?

I tak i nie. Te opony które wymieniłeś są porównywalne. Nie spodziewaj się że ktoś ci powie że ta konkretna jest za***ista a reszta to badziewie i masz brać dokładnie tą jedną. Co innego jakbyś się spytał: kupić Micheline czy Dębice

  • Odpowiedzi 6.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja raczej oczekuję wypowiedzi typu "ja z ww. wybrałbym ...", albo "miałem/mam ... i jestem z niej ...".

Opublikowano

Te opony które podałeś bardzo często się przewijają w tym temacie.

Przeczytaj 88 stron a znajdziesz opinie o nich.

Opublikowano

Chłopaki przeczytałem te strony i mam większy mętlik niż miałem...

Już nie wiem czy mam kupić opony używane sezon lub 2 czy kupić nowe a jeśli nowe to jakie....

Napiszcie 3 typy opon 350-550 zł i z nich jak nie znajdę dobrych używek w dobrej cenie to kupie nowe

Mam 18 i chce założyć gwinta planuje na przód 225/40 a tył 235/40

Opublikowano
Już nie wiem czy mam kupić opony używane sezon lub 2 czy kupić nowe a jeśli nowe to jakie....

A kto sprzedaje takie opony? Przed kupnem nówek też sporo czasu szukałem jakiś porządnych używek - nic sensownego nie znalazłem. Jak było coś na prawdę dobrego to w cenach nie wiele niższych niż opona nowa albo ich DOT był taki że szkoda gadać. Rozwalił mnie kiedyś jeden sprzedający. Opony wyglądały na fotach niby ok, cena niezbyt interesująca ale najgorsze było to że opony miały 14 lat.

Opublikowano
A do jakiej głębkości bieżnika powinno się jeździć, przy jak zjechanym bieżniku powinno sie wymienić opony na nowe?

Bez urazy, ale to jest jedno z podstawowych pytań na prawko...:wink:

Opublikowano
A do jakiej głębkości bieżnika powinno się jeździć, przy jak zjechanym bieżniku powinno sie wymienić opony na nowe?

Bez urazy, ale to jest jedno z podstawowych pytań na prawko...:wink:

Oj tam, oj tam. Pamiętam jak pojechałem kiedyś naprawić oponę zimę. Podjechał koleś kupić jakieś opony bo stwierdził że nie może już ujechać. Wulkanizator ściąga koła a tam... sliki. Nieodpowiedzialność ludzi czasem mnie przeraża.

Opublikowano
tylko ze lepsze opony powinny byc z tylu w osce, to tak na marginesie

Trochę latek już mam i fakt, faktem, że teraz ponoć tak specjaliści zalecają. Ale pamiętam, że jeszcze ok. 8-10 latek wstecz obowiązywała inna prawidłowość - w ośce - lepsze przód - bez względu na to, czy napęd jest na przednią czy tylną oś. Czasy się zmieniają i teorie również, jak chociażby lobby spożywczego - co jest zdrowsze, masło czy margaryna...:decayed:

---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ----------

A do jakiej głębkości bieżnika powinno się jeździć, przy jak zjechanym bieżniku powinno sie wymienić opony na nowe?

Bez urazy, ale to jest jedno z podstawowych pytań na prawko...:wink:

Oj tam, oj tam. Pamiętam jak pojechałem kiedyś naprawić oponę zimę. Podjechał koleś kupić jakieś opony bo stwierdził że nie może już ujechać. Wulkanizator ściąga koła a tam... sliki. Nieodpowiedzialność ludzi czasem mnie przeraża.

Tragedia! Moje pytanie brzmi, czy diagnosta na przeglądzie widział to auto?

Opublikowano
tylko ze lepsze opony powinny byc z tylu w osce, to tak na marginesie

Tyle jest przeciwników, ile zwolenników.:wink:

Opublikowano

Panowie dajcie namiary na jakieś ciekawe opony napisałem wyżej co potrzeba dzięki z góry

Opublikowano

Tragedia! Moje pytanie brzmi, czy diagnosta na przeglądzie widział to auto?

A kto tam wie czy on w ogóle przegląd miał. Znam gościa który jeździł takim wrakiem że mu z tyłu rury między kielichami wspawywali bo auto się łamało. Pamiętam też jak ganiałem za jedną A4. Koleś popierniczał koło 120. Nie byłoby nic w tym może strasznego gdyby nie to że co chwilę d*pa uciekała mu na prawo. Oczywiście auto łamane, 4 ślady ale co tam, liczy się pedał w podłodze. Po prostu nie rozumiem ludzi. Mi padł statnio jeden amore z tyłu, musiałem przejeździć tak 2tyg zanim nie wróciłem do domu na wymianę i jak dla mnie jazda była masakryczna, co dziura to d*pa niestabilna a dla innych to norma że auto jedzie tam gdzie chce a nie tam gdzie powinno.

Opublikowano
tylko ze lepsze opony powinny byc z tylu w osce, to tak na marginesie

Tyle jest przeciwników, ile zwolenników.:wink:

Zgadza się. Ja akurat skłaniam się do starej szkoły i z uporem maniaka lepsze zakładam na przód. Mam ośkę, uważam, że oś kierowana jest szczególnie ważna, ponadto hamulce zasadnicze to te również z przodu (tył to praktycznie głownie rola korekcyjna) i tyle. Chociaż Kuba Bielak na pewno będzie polemizował :decayed: - no, może nie z takim dyletantem jak ja...:wink:

Opublikowano

Co do tyłu i funkcji korekcyjnej... Odepnij tył i zobaczymy jak będzie wyglądało twoje hamowanie. Jak tył nie hamuje to hamowania praktycznie brak.

Opublikowano

Panowie, to jest wątek na temat polecanych/niepolecanych opon a nie o przeglądach, diagnostach i stanie bieżnika. Później zdziwko i odsyłanie do szukajki, bo ktoś pyta o omawiane już wcześniej opony dlatego, że przebrnąć przez 88 stron wątku, z czego może połowa zawiera jakieś info jest naprawdę ciężkie.

Trzymając się tematu, może ktoś użytkuje i może się podzielić wrażeniami z nowych Rainsportów 3 ?

Uniroyal samochod Polska - Nowość: RainSport 3

Opublikowano

Też się nad nimi zastanawiałem,ale postanowiłem dołożyć parę dyszek do sztuki i nie kupować chińczyków:kox:

Moje typy to:

1 Federale

2 Wiking

3 Barum

W przyszłym tyg zamawiam te spod jedynki:decayed:niech się dzieje...

Opublikowano
witam mam pytanko szukam budżetowych opon takie mam na oku INFINITY 225/45r17 ktoś na tym jeździł ??? INFINITY INF-050 INF050 215/45R17 91W 2013/2014 (4031551797) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

jakies opinie

Pozdrawiam i dziękuję

Mam właśnie te opony od tamtego sezonu jestem z nich bardzo zadowolony,ładnie się trzymają drogi,dobre na wodę i ciche testowałem je do 230 km/h ogólnie POLECAM.

Opublikowano

Witam.

zastanawiam się na tymi 3 typami opon...

chce kupić 225/40/18

1. continental sportcontact 5 92 Y

2. Vredestein Ultrac Sessanta

3. Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 225/40 R18 92 W XL FR

Które polecacie ???

A może macie jakieś inne typy do tego rozmiaru opon????

Opublikowano
Witam.

zastanawiam się na tymi 3 typami opon...

chce kupić 225/40/18

1. continental sportcontact 5 92 Y

2. Vredestein Ultrac Sessanta

3. Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 225/40 R18 92 W XL FR

Które polecacie ???

A może macie jakieś inne typy do tego rozmiaru opon????

Ja zdecydowałem się na te drugie. Po wielu przeczytanych info na forach i rozmowach z użytkownikiem dokładnie tych opon właśnie je kupiłem. Będę je miał w przyszłym tygodniu w rozmiarze 225/45/18. Mam nadzieję, że nie będę żałował.

Opublikowano

Vredestein Ultrac Sessanta to naprawde fajna opona - cicha, super na suchym i mokrym no i cudnie wyglada :wink: jezdzilem na nich w dwoch autach i przejechalem na nich sporo km. Ostatsnio sprzedawalem 245/40/18 i po okolo 35kkm bylo jeszcze 6mm bieznika. Gosciu jak je kupowal byl pod wrazeniem, ja zreszta tez :wink: teraz tez bym tylko takie kupil ale rozmiaru ni ma 235/40/19 :facepalm: chyba, ze zdecyduje sie na 255/35/19 to wtedy zadnych innych...bedziecie zadowoleni. Mi w rozmiarze 235 chodzi po glowie Bridgestone lub Pirelli P Zero chociaz o tych drugich malo kto ma dobre zdanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...