Mayday Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Witam tydzień temu pojawił mi się komunikat oldruck stanolem i zgasilem auto odpaliłem ponownie już wtedy nie swiecila za jakiś czas zauważyłem że przy 1800 obrotow zaswieca się Oil z 3 razowym piknieciem gdy puszczę gaz i spadnie poniżej tych obrotów wszystko jest ok gaśnie sprawdzałem ciśnienie 1.2 na wolnych 4.5 przy 4500 obrotów smok czyszczony od dołu bo tylko sciaglem 1 miskę oraz nowe oringi na rurkach od pompy byłem u mechanika mówił że mogą być jakies kanały pozatykane autko chodzi luksus czujnik cisnienia oleju zmieniony nic nie dalo nawet filtry z filtrona na Boscha zmienione dalej nic ; // co proponujecie dalej ? Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
BeyerBrown Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Auto było mocno katowane (rozgrzane) tuż przed pojawieniem się kontrolki? I czy olej to przypadkiem nie 5W30 by Castrol?
Mayday Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Nie było to się stało jak odpaliłem rano i ujechalem może z 300m delikatnie bo na zimnym się nie daje w palik wyswietlil się oldruck coś takie a potem za dwa dni zaczol wyskakiwac ten Oil od 1800 obrotow olej to platinum Orlen 5w30 full syn chciałem przepukac silnik i wlać motula ale to nie od oleju bo 3 miechy na nim jeździłem i było ok Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka Smok raczej nie bo jak ciśnienie jest a czujnik jest za smokiem bardziej szedł bym w górę silnika jest tam jakiś czujnik od góry związany z kontrolka oleju? Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
BeyerBrown Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) Czujnik ciśnienia jest przy filtrze, nie przy smoku (tzn. na logikę jest za nim - tak jak piszesz ). W zasadzie to przełącznik dwustanowy. Innych czujek odpowiedzialnych za kontrolę ciśnienia oleju w ASN-ie nie ma. Wg. księgi serwisowej VAG minimalne ciśnienie na wolnych obrotach (760rpm) przy oleju rozgrzanym do ok. 80st.C musi wynosić co najmniej 1,5bar oraz 3bar przy 2000rpm Wylej czym prędzej te siki 5W30 i zalej go Motulem X-cess 5W40 lub Liqui Moly SHT 5W40 Płukanka też jak najbardziej wskazana. Po jej zastosowaniu sprawdziłbym profilaktycznie sitko na smoku. Czujnik ori z ASO kupiłeś? Z jego zamiennikami różnie bywa... Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez BeyerBrown
Mayday Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Tak oczywiście rzecz biorąc że za smokiem jest więc jak mówisz że 1.5 ma być a 1.2 jest to troszkę mniej jest plukanke mam z liqui moly wlewa się ją na 5-10 min właśnie nie używki jakieś od kumpla z a6 o takim samym oznaczeniu i kolorze kostki na jutro ma przyjść,czujnik febi to zobaczymy jak będzie, silnik tak jak mówiłem nic nie stuka nic nie puka chodzi pięknie stawiam szklankę na silniku i stoi sobie bez drgań pozdrawiam jak by ktoś coś wiedział piszcie będę próbował :-) Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
Kruk_89 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 polecam rade przedmówcy. Płukanka na stary olej potem zalać 5w40 i myśle że powinno być ok. Motul jest ciut tańszy od LM co do jakość zapewne porównywalna. Ten silnik nie róbi oszczędzania
wircik Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 sprawdż czujnik ciśnienia oleju + przewód idący do niego - to jest przyczyną twojego problemu
Kruk_89 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 nawet jeśli winien jest czujnik to olej prosi się o pomstę do nieba
Mayday Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Okk jutro bd patrzal co i jak bdzie a co do kostki to da się jakoś zmierzyć napięcie ⚡ czy wgl dochodzi tam prąd a nie jest gdzieś tam wcześniej przerwany lub przypalony jak da się to jakie powinno dochodzić do niej miernikiem Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka Co do oleju to ojciec miał w garażu 2 piątki orlena a dopiero co przywiozlem ja z Niemiec chciałem zrobić właśnie pukanke na tym i zalać coś lepszego zrobiłem 2 tys no i ten problem wystąpił i się zastanawiam dalej co robić. Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
House Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Może ktoś wlał jakiegoś zasyfiacza żeby nie było widać kontrolki, zlałeś i problem się pojawił. To taka szybka dedukcja. Ja też latam na Liqui Moly a wcześniej na valvoline
Mayday Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Problem się pojawił dopiero po 3 miesiącach właśnie mnie to bardzo dziwi jutro bd miał nowy czujnik zobaczymy co bdzie dalej jak będzie ok to zmieniam olej na jakis dobry a jak nie to bd szukał przyczynydalej; / Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
gibon_81 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Gdy silnik przekroczy 1800 obrotów i nie ma min 1.5 bara bedzie ci piszczał. Ja obstawiam pompę oleju to bardzo częsta usterka w ASN'ie. Zmień olej na jakiś ludzki i sprawdź ciśnienie jeszcze raz.
Kruk_89 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 jesteś nowy radze poczytać nasze problemy z olejem w wielu przypadkach wystarczyło przejść na dobrej jakość olej tak jak w moim
Robero321 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 oj to fakt w wielu zalej tym co BB zaproponował pierwsze czyli X-cess jest znacząca różnica..
BeyerBrown Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Okk jutro bd patrzal co i jak bdzie a co do kostki to da się jakoś zmierzyć napięcie ⚡ czy wgl dochodzi tam prąd a nie jest gdzieś tam wcześniej przerwany lub przypalony jak da się to jakie powinno dochodzić do niej miernikiem Masz tu schemat elektryki wokół silnika: https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8VWJhZ3oySFJLQ3M/view?usp=sharing Czujnik ciśnienia to F1, ostatnia strona.
Mayday Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Czujnik wymieniony z aso na orginal trochę czekałem na paczkę jednak po ciężkich problemach problem nadal jest ; /// Ponowne sprawdzenie błędów vcds wyszło poprawnie brak błędów coś tam mechanik mu sprawdzał w kody błędów czy jakoś tak ponoć weszedl w czujnik ciśnienia oleju wyswietlalo się na zielono coś tam pisało o 2 barach już dalej nie wiem co robic załamka ; ((( Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka Dzięki za schemat BeyerBrown Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
Mayday Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Tak 5w30 full Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka Jutro jadę po olej motula 5w40 x-cess proponujecie tak? Dalej zobaczymy co będzie się dziać po wymianie no i oczywiście pukanka z lm Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
Kruk_89 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 ja bym zaryzykował przejscie na tego motula i płukanke za nim robil bym remont pompy lub coś w tym stylu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się