Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dymienie po zmianie oleju POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jak w temacie , robilem plukanie silnika

LIQUI MOLY 2640 i zmienilem olej na VALVOLINE MAXLIFE 5W40 https://www.youtube.com/watch?v=8B3pCKuT_pA
olejem to nie smierdzi , i przy odcince brak dymienia dopiero jak pochodzi chwile na wolnych obr i jak przygazuje , para raczej tez nie poniewaz tego predzej nie bylo
Opublikowano

Obserwuj co będzie , może po czasie wszystko się unormuje. Sprawdzaj poziom oliwy i płynu.

Opublikowano

okej :) narazie auta nie uzytkuje , bo mam drugie , a wtym szyba do wym , tylko dziwi mnie ze po zmianie taki objaw ;/ przed nie bylo tego

Opublikowano

Ile przejechałeś tym autem po zmianie oliwy ?

Opublikowano

Moze zbawienne dzialanie plukanky... objawy jakby T puszczało.

Opublikowano

Możliwe dlatego proponuję pojeździć i obserwować co będzie.

Opublikowano

Jestem pod wrażeniem - zepsuć sobie samochód na podstawie forumowych mądrości. Płukanie silnika i zalewanie syntetykiem starocia, a co mi tam, w końcu mam warsztat i z tego żyję. Super !

Opublikowano

szczeze moze z 5km jezdzilem , wlalem plukanle pochodzil dokladnie 8min zgasilem , spuscilem olej , wymienilem filtr, zalalem nowy olej , odpalam chodzi spobie pare minut patrze ze troche dymi to ja mu gazu a tu chmura;/ kolega mowi ze przepala ta plukanke, dodam ze po zastosowaniu plukanki olej jak woda:) bardzo zadki


turbo puszcza ? wole jak by puszczalo turbo jak pierscienie i remontowac silnik , jak mialem z 1.6 zalany doktorem po przejechaniu 50km doktor puscil , ach szkoda gadac , tylko ze tam przy odcince nic nie bylo widac,, a tutaj normalnie

Opublikowano

Jestem pod wrażeniem - zepsuć sobie samochód na podstawie forumowych mądrości. Płukanie silnika i zalewanie syntetykiem starocia, a co mi tam, w końcu mam warsztat i z tego żyję. Super !

co ty za brednie piszesz. Dużo osób tak robi i ja sam zrobiłem płukankę silnika i jakoś tak nie dymi.

Jak coś jest do d*py to i tak by sie rozsypało a to jest tylko zbieg okoliczności

Opublikowano

Jestem pod wrażeniem - zepsuć sobie samochód na podstawie forumowych mądrości. Płukanie silnika i zalewanie syntetykiem starocia, a co mi tam, w końcu mam warsztat i z tego żyję. Super !

co ty za brednie piszesz. Dużo osób tak robi i ja sam zrobiłem płukankę silnika i jakoś tak nie dymi.

Jak coś jest do d*py to i tak by sie rozsypało a to jest tylko zbieg okoliczności

Kolego a nie wiesz co jest?, moze przejdzie z czasem?

Opublikowano

Jestem pod wrażeniem - zepsuć sobie samochód na podstawie forumowych mądrości. Płukanie silnika i zalewanie syntetykiem starocia, a co mi tam, w końcu mam warsztat i z tego żyję. Super !

co ty za brednie piszesz. Dużo osób tak robi i ja sam zrobiłem płukankę silnika i jakoś tak nie dymi.

Jak coś jest do d*py to i tak by sie rozsypało a to jest tylko zbieg okoliczności

Brednie ? Ok, róbcie sobie co chcecie :decayed:

Opublikowano

Dziwne, chociaż słyszałem już, że to właśnie przez tą płukanke tak dymi. chociaż świadczyło by to, że silnik bierze olej Skoro dostała się do komory spalania.

Opublikowano

Pewnie wcześniej jeździł na 10w40 albo i 15w ale forumowi mędrcy napisali tylko 5w i grad wykrzykników. W tym przypadku efekt widzimy na filmiku.

Opublikowano

Pewnie wcześniej jeździł na 10w40 albo i 15w ale forumowi mędrcy napisali tylko 5w i grad wykrzykników. W tym przypadku efekt widzimy na filmiku.

Witaj, tak zgadza sie jezdzil na castrol 10w40 , ale co jest teraz przyczyna ze zaczął dymic ? czy lepiej zmienic olej ?

zapomnialem dodac ze wlalem za duzo oleju poniewaz jest troche ponad max na miarce ,zleje troche i dam znac czy pomoglo .

Opublikowano

Nie idzie się przy wymianie oleju z klasą "w górę" - przy zabytkach to morderstwo silnika na własne życzenie - przejście z 10W na 15 jest zrozumiałe, ale odwrotnie to za przeproszeniem idiotyzm jest, jak już wcześniej wspominałem. 3...2...1... ale zaraz będzie hałas znawców-teoretów :kox:

Opublikowano

Witaj, tak zgadza sie jezdzil na castrol 10w40 , ale co jest teraz przyczyna ze zaczął dymic ? czy lepiej zmienic olej ?

zapomnialem dodac ze wlalem za duzo oleju poniewaz jest troche ponad max na miarce ,zleje troche i dam znac czy pomoglo .

Wiedziałem niestety :( Trudno mi powiedzieć jaki konkretnie skutek to wywołało, niemniej wróć do 10w40, kup coś z normą 502.00 i może znowu będzie ok choć pewności nie będzie zanim nie sprawdzisz. Ponad max na bagnecie w pierwszej kolejności wykańcza uszczelniacze zaworowe. Zrób porządek z tym olejem i zobaczysz, może to wystarczy, napisz jak się skończyło.

Opublikowano

Nie idzie się przy wymianie oleju z klasą "w górę" - przy zabytkach to morderstwo silnika na własne życzenie - przejście z 10W na 15 jest zrozumiałe, ale odwrotnie to za przeproszeniem idiotyzm jest, jak już wcześniej wspominałem. 3...2...1... ale zaraz będzie hałas znawców-teoretów :kox:

Jak czytam takie wypociny to az mnie trzęsie :/

poczytaj co oznaczają cyferki przy olejach : 5w40 to jest taki sam olej jak 10w40 w temperaturze roboczej

pierwsza cyfra ma znaczenie w zimie (niższy punkt krzepnięcia)

tutaj moje spostrzezenia z plukanki :

Moj sposób na zmniejszenie brania oleju ( u was moze sie nei udac ;-) )

Smoczyca ma na blacie 350 tysi ...

od zakupu zrobiła 50 tysi

jezdzila całe swoje szwajcarskie zycie (300 tysi) na slabym oleju MIDLAND AVANZA 5W-40

po zakupie zrobiłem :

1) zalanie olejem Motul 5w40 x-cees

1a) spalanie ok 300 ml na 1kkm

2) przy wymianie oleju zalalem płukanke :

płukanka liqui moly

2a) zalanie Motulem ... spalanie 250 ml na 1kkm ... troszkę spadło ale może to tylko zmiana oleju czy cus

3a) Zprzyszła zmiana oleju i znowu plukanka

3b) kolejna wymiana oleju znowu na Motula 5w40 x-cees i dodanie cerateka http://liquimoly.pl/produkty/dodatki/dodatki-do-oleju/cera-tec-3721-detail

spalanie oleju caly czas tak samo 250 ml

4) wymiana oleju ... juz bez plukanki tylko dobry olej Motul 5w40 x-cees

teraz znowu zbliza sie wymiana oleju i po obliczeniach wychodzi ze moje działania zmniejszyły spalanie oleju z 300 na poczatku na ok 120-150 ml oleju

moze u was tez cos to da

najwazniejsze to IMO

1) nie bać sie płukanki

2) sprobowac cerateka (nie zawszkodzi a moze pomoc ;-)

3) zmieniać olej wczesniej niz zaleca audi ja wymieniam co 12-14 tysi

jezeli macie jakieś inne pomysły z miła checia poslucham ;]

Opublikowano

Nie idzie się przy wymianie oleju z klasą "w górę" - przy zabytkach to morderstwo silnika na własne życzenie - przejście z 10W na 15 jest zrozumiałe, ale odwrotnie to za przeproszeniem idiotyzm jest, jak już wcześniej wspominałem. 3...2...1... ale zaraz będzie hałas znawców-teoretów :kox:

Jak czytam takie wypociny to az mnie trzęsie :/

poczytaj co oznaczają cyferki przy olejach : 5w40 to jest taki sam olej jak 10w40 w temperaturze roboczej

pierwsza cyfra ma znaczenie w zimie (niższy punkt krzepnięcia)

tutaj moje spostrzezenia z plukanki :

Moj sposób na zmniejszenie brania oleju ( u was moze sie nei udac ;-) )

Smoczyca ma na blacie 350 tysi ...

od zakupu zrobiła 50 tysi

jezdzila całe swoje szwajcarskie zycie (300 tysi) na slabym oleju MIDLAND AVANZA 5W-40

po zakupie zrobiłem :

1) zalanie olejem Motul 5w40 x-cees

1a) spalanie ok 300 ml na 1kkm

2) przy wymianie oleju zalalem płukanke :

płukanka liqui moly

2a) zalanie Motulem ... spalanie 250 ml na 1kkm ... troszkę spadło ale może to tylko zmiana oleju czy cus

3a) Zprzyszła zmiana oleju i znowu plukanka

3b) kolejna wymiana oleju znowu na Motula 5w40 x-cees i dodanie cerateka http://liquimoly.pl/produkty/dodatki/dodatki-do-oleju/cera-tec-3721-detail

spalanie oleju caly czas tak samo 250 ml

4) wymiana oleju ... juz bez plukanki tylko dobry olej Motul 5w40 x-cees

teraz znowu zbliza sie wymiana oleju i po obliczeniach wychodzi ze moje działania zmniejszyły spalanie oleju z 300 na poczatku na ok 120-150 ml oleju

moze u was tez cos to da

najwazniejsze to IMO

1) nie bać sie płukanki

2) sprobowac cerateka (nie zawszkodzi a moze pomoc ;-)

3) zmieniać olej wczesniej niz zaleca audi ja wymieniam co 12-14 tysi

jezeli macie jakieś inne pomysły z miła checia poslucham ;]

no ja rowniez robilem plukanke tym srodkiem, ale jak widac na filmie takie skutki ;/ nie wiem czy to od tego , a moze zbyt wysoki poziom oleju wywołał taki skutek , jak bedzie pogoda to spuszcze troche oleju i zobacze czy cos pomoże,ale watpie;/

Opublikowano

Ty na razie nic nierób tylko weź auto i je przegoń porządnie o nie słuchaj tych bajek że zmiana na 5w zaszkodziła. Olej masz jak najbardziej ok. Prawie wszystko co tylko można zalewam max life 5w40 olej bardzo dobry, dużo aut które jeździło na 15w40 dostawało od razu 5w i chodzą pięknie. Zobacz czym dym pachnie, palonym olejem czy czym?

Opublikowano

Ty na razie nic nierób tylko weź auto i je przegoń porządnie o nie słuchaj tych bajek że zmiana na 5w zaszkodziła. Olej masz jak najbardziej ok. Prawie wszystko co tylko można zalewam max life 5w40 olej bardzo dobry, dużo aut które jeździło na 15w40 dostawało od razu 5w i chodzą pięknie. Zobacz czym dym pachnie, palonym olejem czy czym?

no wlasnie olejem nie smierdzi ;/ wiem jak smierdzi palony olej bo mialem w 1.6 silnik remontowany bo bral olej , i dodam ze przy odcince nic nie bylo widac..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...