dawid332 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 witam jak w temacie , robilem plukanie silnika LIQUI MOLY 2640 i zmienilem olej na VALVOLINE MAXLIFE 5W40 https://www.youtube.com/watch?v=8B3pCKuT_pA olejem to nie smierdzi , i przy odcince brak dymienia dopiero jak pochodzi chwile na wolnych obr i jak przygazuje , para raczej tez nie poniewaz tego predzej nie bylo
jacek70 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Obserwuj co będzie , może po czasie wszystko się unormuje. Sprawdzaj poziom oliwy i płynu.
dawid332 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 okej narazie auta nie uzytkuje , bo mam drugie , a wtym szyba do wym , tylko dziwi mnie ze po zmianie taki objaw ;/ przed nie bylo tego
jacek70 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Ile przejechałeś tym autem po zmianie oliwy ?
azure Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Moze zbawienne dzialanie plukanky... objawy jakby T puszczało.
jacek70 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Możliwe dlatego proponuję pojeździć i obserwować co będzie.
kaczorvw Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Jestem pod wrażeniem - zepsuć sobie samochód na podstawie forumowych mądrości. Płukanie silnika i zalewanie syntetykiem starocia, a co mi tam, w końcu mam warsztat i z tego żyję. Super !
dawid332 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 szczeze moze z 5km jezdzilem , wlalem plukanle pochodzil dokladnie 8min zgasilem , spuscilem olej , wymienilem filtr, zalalem nowy olej , odpalam chodzi spobie pare minut patrze ze troche dymi to ja mu gazu a tu chmura;/ kolega mowi ze przepala ta plukanke, dodam ze po zastosowaniu plukanki olej jak woda:) bardzo zadki turbo puszcza ? wole jak by puszczalo turbo jak pierscienie i remontowac silnik , jak mialem z 1.6 zalany doktorem po przejechaniu 50km doktor puscil , ach szkoda gadac , tylko ze tam przy odcince nic nie bylo widac,, a tutaj normalnie
rafal9119 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Jestem pod wrażeniem - zepsuć sobie samochód na podstawie forumowych mądrości. Płukanie silnika i zalewanie syntetykiem starocia, a co mi tam, w końcu mam warsztat i z tego żyję. Super ! co ty za brednie piszesz. Dużo osób tak robi i ja sam zrobiłem płukankę silnika i jakoś tak nie dymi. Jak coś jest do d*py to i tak by sie rozsypało a to jest tylko zbieg okoliczności
dawid332 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Jestem pod wrażeniem - zepsuć sobie samochód na podstawie forumowych mądrości. Płukanie silnika i zalewanie syntetykiem starocia, a co mi tam, w końcu mam warsztat i z tego żyję. Super ! co ty za brednie piszesz. Dużo osób tak robi i ja sam zrobiłem płukankę silnika i jakoś tak nie dymi. Jak coś jest do d*py to i tak by sie rozsypało a to jest tylko zbieg okoliczności Kolego a nie wiesz co jest?, moze przejdzie z czasem?
kaczorvw Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Jestem pod wrażeniem - zepsuć sobie samochód na podstawie forumowych mądrości. Płukanie silnika i zalewanie syntetykiem starocia, a co mi tam, w końcu mam warsztat i z tego żyję. Super ! co ty za brednie piszesz. Dużo osób tak robi i ja sam zrobiłem płukankę silnika i jakoś tak nie dymi. Jak coś jest do d*py to i tak by sie rozsypało a to jest tylko zbieg okoliczności Brednie ? Ok, róbcie sobie co chcecie
lopes1987 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Dziwne, chociaż słyszałem już, że to właśnie przez tą płukanke tak dymi. chociaż świadczyło by to, że silnik bierze olej Skoro dostała się do komory spalania.
Jakoob Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Pewnie wcześniej jeździł na 10w40 albo i 15w ale forumowi mędrcy napisali tylko 5w i grad wykrzykników. W tym przypadku efekt widzimy na filmiku.
dawid332 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Pewnie wcześniej jeździł na 10w40 albo i 15w ale forumowi mędrcy napisali tylko 5w i grad wykrzykników. W tym przypadku efekt widzimy na filmiku. Witaj, tak zgadza sie jezdzil na castrol 10w40 , ale co jest teraz przyczyna ze zaczął dymic ? czy lepiej zmienic olej ? zapomnialem dodac ze wlalem za duzo oleju poniewaz jest troche ponad max na miarce ,zleje troche i dam znac czy pomoglo .
kaczorvw Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Nie idzie się przy wymianie oleju z klasą "w górę" - przy zabytkach to morderstwo silnika na własne życzenie - przejście z 10W na 15 jest zrozumiałe, ale odwrotnie to za przeproszeniem idiotyzm jest, jak już wcześniej wspominałem. 3...2...1... ale zaraz będzie hałas znawców-teoretów
Jakoob Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Witaj, tak zgadza sie jezdzil na castrol 10w40 , ale co jest teraz przyczyna ze zaczął dymic ? czy lepiej zmienic olej ? zapomnialem dodac ze wlalem za duzo oleju poniewaz jest troche ponad max na miarce ,zleje troche i dam znac czy pomoglo . Wiedziałem niestety Trudno mi powiedzieć jaki konkretnie skutek to wywołało, niemniej wróć do 10w40, kup coś z normą 502.00 i może znowu będzie ok choć pewności nie będzie zanim nie sprawdzisz. Ponad max na bagnecie w pierwszej kolejności wykańcza uszczelniacze zaworowe. Zrób porządek z tym olejem i zobaczysz, może to wystarczy, napisz jak się skończyło.
Pietia83 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Nie idzie się przy wymianie oleju z klasą "w górę" - przy zabytkach to morderstwo silnika na własne życzenie - przejście z 10W na 15 jest zrozumiałe, ale odwrotnie to za przeproszeniem idiotyzm jest, jak już wcześniej wspominałem. 3...2...1... ale zaraz będzie hałas znawców-teoretów Jak czytam takie wypociny to az mnie trzęsie :/ poczytaj co oznaczają cyferki przy olejach : 5w40 to jest taki sam olej jak 10w40 w temperaturze roboczej pierwsza cyfra ma znaczenie w zimie (niższy punkt krzepnięcia) tutaj moje spostrzezenia z plukanki : Moj sposób na zmniejszenie brania oleju ( u was moze sie nei udac ;-) ) Smoczyca ma na blacie 350 tysi ... od zakupu zrobiła 50 tysi jezdzila całe swoje szwajcarskie zycie (300 tysi) na slabym oleju MIDLAND AVANZA 5W-40 po zakupie zrobiłem : 1) zalanie olejem Motul 5w40 x-cees 1a) spalanie ok 300 ml na 1kkm 2) przy wymianie oleju zalalem płukanke : płukanka liqui moly 2a) zalanie Motulem ... spalanie 250 ml na 1kkm ... troszkę spadło ale może to tylko zmiana oleju czy cus 3a) Zprzyszła zmiana oleju i znowu plukanka 3b) kolejna wymiana oleju znowu na Motula 5w40 x-cees i dodanie cerateka http://liquimoly.pl/produkty/dodatki/dodatki-do-oleju/cera-tec-3721-detail spalanie oleju caly czas tak samo 250 ml 4) wymiana oleju ... juz bez plukanki tylko dobry olej Motul 5w40 x-cees teraz znowu zbliza sie wymiana oleju i po obliczeniach wychodzi ze moje działania zmniejszyły spalanie oleju z 300 na poczatku na ok 120-150 ml oleju moze u was tez cos to da najwazniejsze to IMO 1) nie bać sie płukanki 2) sprobowac cerateka (nie zawszkodzi a moze pomoc ;-) 3) zmieniać olej wczesniej niz zaleca audi ja wymieniam co 12-14 tysi jezeli macie jakieś inne pomysły z miła checia poslucham ;]
dawid332 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Nie idzie się przy wymianie oleju z klasą "w górę" - przy zabytkach to morderstwo silnika na własne życzenie - przejście z 10W na 15 jest zrozumiałe, ale odwrotnie to za przeproszeniem idiotyzm jest, jak już wcześniej wspominałem. 3...2...1... ale zaraz będzie hałas znawców-teoretów Jak czytam takie wypociny to az mnie trzęsie :/ poczytaj co oznaczają cyferki przy olejach : 5w40 to jest taki sam olej jak 10w40 w temperaturze roboczej pierwsza cyfra ma znaczenie w zimie (niższy punkt krzepnięcia) tutaj moje spostrzezenia z plukanki : Moj sposób na zmniejszenie brania oleju ( u was moze sie nei udac ;-) ) Smoczyca ma na blacie 350 tysi ... od zakupu zrobiła 50 tysi jezdzila całe swoje szwajcarskie zycie (300 tysi) na slabym oleju MIDLAND AVANZA 5W-40 po zakupie zrobiłem : 1) zalanie olejem Motul 5w40 x-cees 1a) spalanie ok 300 ml na 1kkm 2) przy wymianie oleju zalalem płukanke : płukanka liqui moly 2a) zalanie Motulem ... spalanie 250 ml na 1kkm ... troszkę spadło ale może to tylko zmiana oleju czy cus 3a) Zprzyszła zmiana oleju i znowu plukanka 3b) kolejna wymiana oleju znowu na Motula 5w40 x-cees i dodanie cerateka http://liquimoly.pl/produkty/dodatki/dodatki-do-oleju/cera-tec-3721-detail spalanie oleju caly czas tak samo 250 ml 4) wymiana oleju ... juz bez plukanki tylko dobry olej Motul 5w40 x-cees teraz znowu zbliza sie wymiana oleju i po obliczeniach wychodzi ze moje działania zmniejszyły spalanie oleju z 300 na poczatku na ok 120-150 ml oleju moze u was tez cos to da najwazniejsze to IMO 1) nie bać sie płukanki 2) sprobowac cerateka (nie zawszkodzi a moze pomoc ;-) 3) zmieniać olej wczesniej niz zaleca audi ja wymieniam co 12-14 tysi jezeli macie jakieś inne pomysły z miła checia poslucham ;] no ja rowniez robilem plukanke tym srodkiem, ale jak widac na filmie takie skutki ;/ nie wiem czy to od tego , a moze zbyt wysoki poziom oleju wywołał taki skutek , jak bedzie pogoda to spuszcze troche oleju i zobacze czy cos pomoże,ale watpie;/
mapper Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Ty na razie nic nierób tylko weź auto i je przegoń porządnie o nie słuchaj tych bajek że zmiana na 5w zaszkodziła. Olej masz jak najbardziej ok. Prawie wszystko co tylko można zalewam max life 5w40 olej bardzo dobry, dużo aut które jeździło na 15w40 dostawało od razu 5w i chodzą pięknie. Zobacz czym dym pachnie, palonym olejem czy czym?
dawid332 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Ty na razie nic nierób tylko weź auto i je przegoń porządnie o nie słuchaj tych bajek że zmiana na 5w zaszkodziła. Olej masz jak najbardziej ok. Prawie wszystko co tylko można zalewam max life 5w40 olej bardzo dobry, dużo aut które jeździło na 15w40 dostawało od razu 5w i chodzą pięknie. Zobacz czym dym pachnie, palonym olejem czy czym? no wlasnie olejem nie smierdzi ;/ wiem jak smierdzi palony olej bo mialem w 1.6 silnik remontowany bo bral olej , i dodam ze przy odcince nic nie bylo widac..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się