Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Piszczenie paska wielorowkowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trzeba przynajmniej poluzować przedni pas bo śruby są długie.

Można bez ruszania przodu :good:

:arrow2:http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=109325.msg1280057#msg1280057

Pasek wymieniałem bez ruszania przodu ale napinacz? Ma ktoś jakieś foto z tej operacji?

Opublikowano

Niektórzy nawet wymieniają rozrząd bez ruszania przodu ... tylko po co :cool1:

Więcej pieprzenia będzie z dłubaniem łapami w chińskich pozycjach niż z odkręceniem tych paru śrubek :good:

Opublikowano

Niektórzy nawet wymieniają rozrząd bez ruszania przodu ... tylko po co :cool1:

Więcej pieprzenia będzie z dłubaniem łapami w chińskich pozycjach niż z odkręceniem tych paru śrubek :good:

a przy rozbieraniu przodu nic się z klimą nie stanie?

Opublikowano

Złącza są elastyczne można chłodnice klimy odprowadzić na bok bez problemu. Ale poza wymianą rorządu/pompy wody nie trzeba wszystkiego zwalać. Wystarczy odchylić :good:

Opublikowano

Złącza są elastyczne można chłodnice klimy odprowadzić na bok bez problemu. Ale poza wymianą rorządu/pompy wody nie trzeba wszystkiego zwalać. Wystarczy odchylić :good:

Czyli radzisz zrzucić sam zderzak czy coś jeszcze?

Opublikowano

27b943f41083a993med.png

to odkręcić i odchylić, jak byś chciał zdejmować w ogóle trzeba odpiąć chłodnicę, ale w wypadku napinacza wystarczy zrobić sobie miejsce :good:

01c79425b06b847bmed.png

Opublikowano

zrobić sobie miejsce to znaczy? Proponujesz zdjąć zderzak i odchylić tak?

Opublikowano

:wtf:

Przecież podalem link jak wymienić napinacz bez ruszania przodu :mysli: luzujesz tylko mocowanie wiatraka śrubą znajdującą się za alternatorem, przesuwasz wiatrak w stronę chłodnicy i masz już miejsce na wyciągnięcie napinacza :guma:

Opublikowano

Niektórzy nawet wymieniają rozrząd bez ruszania przodu ... tylko po co :cool1:

Więcej pieprzenia będzie z dłubaniem łapami w chińskich pozycjach niż z odkręceniem tych paru śrubek :good:

rozrzadu bez odsuniecia pasa nie wymienisz ani w B5, B6 ani w B7. nie ma opcji zeby zdemontowac chociazby kolo pasowe walu korbowego.

natomiast po odsunieciu pasa przedniego do pozycji serwisowej dostep jest idealny tylko trzeba pracowac i od gory i od dolu.

tak jak koledzy napisali wszelkie operacje przy elementach napedu paska wieloklinowego mozna wykonac swobodnie bez ruszania prozdu

Opublikowano

nie wiem co teraz robić czy go wymieniać czy nie. Rano jak odpalam i jest zimny to jęczy tak gdzies przez 2 km a potem przestaje i cały dzień go nie słychać nawet podczas przyspieszania. Przedwczoraj spsiakłęm go specyfikiem do pasków i nic to nie dało bo następnego dnia było znowu to samo z rana. Wczoraj z kolei użyłem specyfiku do opon, czernidło w spreju bezbarwne i o dziwo dzisiaj z rana nic nie słychać. Dodam że jeżdżę bez osłony

Opublikowano

Wczoraj z kolei użyłem specyfiku do opon, czernidło w spreju bezbarwne i o dziwo dzisiaj z rana nic nie słychać. Dodam że jeżdżę bez osłony

a probowales stosowac olej silnikowy? :decayed::polew:[br]Dopisany: 24 Wrzesień 2010, 12:02_________________________________________________

a przy rozbieraniu przodu nic się z klimą nie stanie?

zdarza sie ze przewody ze wzgledu na wiek nie wytrzymuja takiej deformacji, i prowadzi do utraty szczelnosci ukladu.

Opublikowano
:polew: dałby za to ostrzeżenie :naughty::decayed:
Opublikowano

:polew: dałby za to ostrzeżenie :naughty::decayed:

sobie? :kox: czasami puszczaja mi nerwy,

skoro cos piszczy, szura, skrzypi, nalezy usuwac przyczyne czy skutek ? :cool1:

Opublikowano

:polew: dałby za to ostrzeżenie :naughty::decayed:

sobie? :kox: czasami puszczaja mi nerwy,

skoro cos piszczy, szura, skrzypi, nalezy usuwac przyczyne czy skutek ? :cool1:

spoko to tylko tymczasowe rozwiązanie, zrobię ten napinacz na pewno. Szukałem na allegro i jakieś tanie napinacze były po 130 zł i niby made in Germany ciakwe czy dałyby radę, choć pewnie kupię coś INA, SKF ktoś się orientuje po ile chodzą?

Opublikowano

ja za oryginał zaplaciłem ok 320 zł :przebiegly:

Opublikowano

300 trzeba szykowac

Opublikowano

witam

Miesiąc temu zalozylem pasek wielorowkowy Bosch, po około tygidniu zaczał strasznie piszczeć dopiero po bardzo dlugiej jezdzie sie wyciszał. Wiec wymieniłem go na Conti i przez dwa tygodnie była cisza, ale od 3 dni znow zaczal sie pisk i dodam ze jak psikne np WD na koło pasowe wspomagania to pisk na godzine sie wyciszy ale potem pisk wraca. Rok temu wymienialem napinacz na ori i koło wspomagania a w tym roku wymienialem sprzegiełko alternatora. Co moze byc ze ten pisk sie pojawił

Opublikowano

Koledzy powiedzcie kiedy nalerzy wymienic kolo pasowe,pytam bo kiedys czytalem jakis artykul na onecie ze winno sie rownierz wymieniarz kolo pasowe za x razem gdy sie juz wymienialo rozrzad. Czy to prawda?

Opublikowano

"przy wymianie rozrzadu w B5 trzeba zwalic cała morde na glebe .... "

Nie na glebe tylko odsunac przedni pas w pozycje serwisowa, i nie wiem dlaczego wszyscy tak narzekaja na ta funkcje, 30 min roboty i rozrzad jest jak na talerzu :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...