roman_tyk Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 ja nie mówię że miało 400 sądzę że nie całe 300 a tu wyhamowane na ponad 300 nie o to mi chodzi... chodzi o to ze autor tematu może Cie połknąć jak mala dziewczynke w sprincie 50-170 i wcale nie ma sie co jarac logami, w ktorych tjuner moze zrobic co chce i jak chce, a w rzeczywistosci bedzie inaczej
arek_cccp Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Po przepływie tą moc sobie liczycie czy jak ? Trochu to bez sensu moim zdaniem
Imhotet Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 można po przeplywie i zapłonie oszacować moc, dlaczego bez sensu
arek_cccp Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Ja uważam, że jest za dużo innych czynników wpływających na moc. Owszem w przybliżeniu oszacować można (teoretycznie tylko) ale rzeczywistą dokładną moc zweryfikuje droga lub dobry pomiar na hamowni bo czasami można się zdziwić na + lub - ile kuniów jest pod maską ja na przepływ patrzę troszku z przymrużeniem oka ale to moje zdanie i nie każdy musi się zgodzić
Roboform550 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) nie mam kamerki.... dziś pojechałem na hamownię specjalnie Jak tu wrzucić plik *.pdf ? Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez Roboform550
krzysiekml Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 http://www.directupload.net/file/d/4336/vfnf8ac2_pdf.htm
arek_cccp Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Czemu chcesz wrzucać pdf? Wykres to chyba zdjęcie/screen. Czy coś innego masz na myśli ??
Roboform550 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Czemu chcesz wrzucać pdf? Wykres to chyba zdjęcie/screen. Czy coś innego masz na myśli ?? 1Bo dostałem w pdfie dlatego... ooo kolega jakimś cudem ma linka... Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez Roboform550
jarek920 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Czyli logi prawdy nie mówiły bo Mariusza hamownia raczej mało optymistyczna jest.
krzysiekml Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 z jakimś 4.2 (299,310 lub 344KM) sie próbowałeś ?
Roboform550 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Czyli logi prawdy nie mówiły bo Mariusza hamownia raczej mało optymistyczna jest. mam pewną teorie na ten temat...ale nie będę tutaj filozofował bo po prostu nie znam się na strojeniu... z jakimś 4.2 (299,310 lub 344KM) sie próbowałeś ? Nie nie brałem się...
jarek920 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Ale te teksty w stylu ze te auto napewno 300KM nie ma ,chłopaki jak digitun stroi 1.8t na ponad 500 KM to niektórzy z nas na księdza jeszcze batman mówili.Ważne ze auto jeździ bezawaryjnie a nie stoi w warsztacie jak w innych projektach.
Roboform550 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Według mnie oszacowywanie mocy na przepływie jest OK. ale dla seryjnych gratów pod maską. Robiąc tuning przerabiamy doloty zwiększamy średnice rur IC i inne takie.... Może moje myślenie jest błędne ale według mnie ( zaznaczę, że nie znam się na strojeniu są to moje dywagacje) program jest tak robiony, że powyżej jakimś tam obrotów/przepływów ( może jeszcze czegoś) odczyt z przepływomierza nie jest brany pod uwagę. Śmiem twierdzić, że VAG tworząc soft w sterowniku tak zaimplementował mapy i algorytmy, że zrobił furtkę dla takich rzeczy. Najprostszy tuning w silniku Turbo to oszukanie czujnika ciśnienia doładowania jakąś diodą lub rezystorem ze sklepu elektronicznego za kilka zł. Wkładamy w obwód czujnika ecu widzi że jest za niskie doładowanie i delikatnie je podnosi powiedzmy o 0.3 bara ( o tyle żeśmy je oszukali wkładając w obwód opornik). Taki chip za złotówkę...jeżeli ecu sobie z takimi rzeczami daje radę to ingerując z głową w soft można np. olać przepływkę... U mnie jest ten problem że mam FMICA 180 mm i orurowanie 51 mm....i góra wygląda jak wygląda. Mam przykłady na swoim podwórku że też były problemy z zapłonami i auto nie chciało jechać jak powinno. przerobienie orurowania problem rozwiązało. Mam już FMICA kupionego od 2 miesięcy ( lezy i się kurzy) i rurki 63mm...mam to zamiar przerobić i udać się na korektę programu...nie ukrywam, że cel przekroczenia 300 km osiągnięty został ale mam niedosyt bo liczyłem na więcej...zobaczymy... Aktualnie auto śmiga bez problemów. Zrobione jakieś 5 000 kilometrów...wróć padły 2 cewki...na szczęście są na gwarancji...hehe PS. jak ktoś chce mam kompletny wydech do sprzedania przelot z kwasiaka
krzysiekml Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Jarek czy Ty się mnie czepiasz? bo u Darka na maf-ie 220g/s czyli tyle co u mnie i ja próbowałem się z a6 4.2 310KM dlatego takie pytanie zadałem. Darek miałeś dać mi znać co to za wydech.
jarek920 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 (edytowane) nie czepiam sie nikogo pisze tylko zeby nie patrzec na logi i krytykowac czyjas prace bo to nieladnie (tym bardziej kogos kto byl jednym z pierwszych tunerow 1.8 t w polsce) , skoro digitun mowi ze to auto ma 300 to ja wierze ze ma, a skoro u godhoope na hamowni wyszlo 312KM to napewno na innych hamowniach bylo by wiecej.A wiem to bo robilem tam dwa auta i potem je weryfikowalem na maha Edytowane 14 Sierpnia 2016 przez jarek920
Roboform550 Opublikowano 29 Października 2016 Autor Opublikowano 29 Października 2016 Ktoś mnie atakował na pw o film...
WYSKUN Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 (edytowane) Ktoś mnie atakował na pw o film... ło kufa ile to ma z 300 koni? od 0-160 12,5sekundy. Mój seryjny avj ma ok 21 sekund:D Jak robię diagnostyke to na jakim kanale jest EGT??? Edytowane 29 Października 2016 przez WYSKUN
Imhotet Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 34 ale to jest egt liczone softowo, Darek masz sonde czy to z obd wartość ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się