onthefloor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 witam jak w temacie chcę kupić bex 190ps samym programem wycisne około 225kucy czy sama turbina jakaś wydajna sprawi że moc będzie miała około 260 kucy??czy trzeba też ic i reszte gratów czy downpipe turbo i program i będzie?? jakie turbo polecacie by tanim kosztem z minimalnym wkładem przeróbek maximum zwiększyć moc??ceny lub linki mile widziane dziękie za wypowiedzi znalazłem coś takiego co sądzicie?? http://allegro.pl/turbina-turbo-td04-td0419t-1-8t-tuning-k64-330km-i5566742576.html http://allegro.pl/turbo-turbina-gt28-wastegate-1-8t-2-2l-400km-k64-i5841065312.html
marcindlug Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 bylo wielokrotnie, jest odpowiedni temat. uwazasz ze Twoje auto jest tak wyjatkowe ze kolejny raz trzeba pytac o to samo?
onthefloor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 nie pytam bo czytam to 20 min tyle jest wątków niby o 1.8t a pózniej rozmowa wchodzi w inne motory i nic z tego nie wiem:) podaj link jak możesz
marcindlug Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/270907-etapy-budowy-i-podnoszenia-mocy-w-18t/
onthefloor Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2016 no i własnie tu rozmowa schodzi wogóle na temat innycy silników i człowiek nic nie wie a czytać to całę to maskra dzieki za info w końcu forum nie jest po to nie??:)ja nie chce mądrości tylko konkretów na jeden post i tyle
audicoman Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Jeszcze nie masz kupionego auta a zakładasz temat i pytasz o to samo co wałkowane jest setki razy na forum. Moim zdaniem jeżeli interesuje Cię coś więcej niż 250 km to nie warto bulić za BEX-a, tylko poszukać jakiegoś BFB, AVJ w quattro i modzić. Lista gratów do zmiany ta sama co przy BEX, a cenowo te motory można taniej kupić, bo za BEX-a to niektórzy się cenią jak za mokre zboże.
Pudlik Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Jeszcze nie masz kupionego auta a zakładasz temat i pytasz o to samo co wałkowane jest setki razy na forum. Moim zdaniem jeżeli interesuje Cię coś więcej niż 250 km to nie warto bulić za BEX-a, tylko poszukać jakiegoś BFB, AVJ w quattro i modzić. Lista gratów do zmiany ta sama co przy BEX, a cenowo te motory można taniej kupić, bo za BEX-a to niektórzy się cenią jak za mokre zboże. Dokładnie nie kupuj BEX-a bo i tak trzeba zmienić wtryski, turbo i najlepiej fmic nie baw sie w półśrodki tylko laduj k04-064 adapter wyjdzie cie tyle co kolektor pod jakieś td04 lub gt28rs do tego wtryski 525cc i pompa bosch 044 w obieg. Z wydechem jakies 6k + strojenie .
gregor10 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) Jeszcze nie masz kupionego auta a zakładasz temat i pytasz o to samo co wałkowane jest setki razy na forum. Moim zdaniem jeżeli interesuje Cię coś więcej niż 250 km to nie warto bulić za BEX-a, tylko poszukać jakiegoś BFB, AVJ w quattro i modzić. Lista gratów do zmiany ta sama co przy BEX, a cenowo te motory można taniej kupić, bo za BEX-a to niektórzy się cenią jak za mokre zboże. Dokładnie nie kupuj BEX-a bo i tak trzeba zmienić wtryski, turbo i najlepiej fmic nie baw sie w półśrodki tylko laduj k04-064 adapter wyjdzie cie tyle co kolektor pod jakieś td04 lub gt28rs do tego wtryski 525cc i pompa bosch 044 w obieg. Z wydechem jakies 6k + strojenie . samo nowe turbo k04 to okolice 4kzl wiec nie wiem jak za 6kzl chcesz to zrobic ? nowe wtryski to masz lekko 900-1000zl. adapter 750zl a lista jest dużo dluższa i tak dalej Edytowane 1 Maja 2016 przez gregor10
Dev Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Bez 10000zl nawet nie ma co podchodzić do tematu.
sambo Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Przepraszam, ale jak słyszę niski koszt - jak najwieksza moc to aż mi slabo.. Dobry tuning swoje kosztuje. I nie ma co oszczędzać bo często bywa ze potem trzeba dokładać. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Pudlik Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Jeszcze nie masz kupionego auta a zakładasz temat i pytasz o to samo co wałkowane jest setki razy na forum. Moim zdaniem jeżeli interesuje Cię coś więcej niż 250 km to nie warto bulić za BEX-a, tylko poszukać jakiegoś BFB, AVJ w quattro i modzić. Lista gratów do zmiany ta sama co przy BEX, a cenowo te motory można taniej kupić, bo za BEX-a to niektórzy się cenią jak za mokre zboże. Dokładnie nie kupuj BEX-a bo i tak trzeba zmienić wtryski, turbo i najlepiej fmic nie baw sie w półśrodki tylko laduj k04-064 adapter wyjdzie cie tyle co kolektor pod jakieś td04 lub gt28rs do tego wtryski 525cc i pompa bosch 044 w obieg. Z wydechem jakies 6k + strojenie . samo nowe turbo k04 to okolice 4kzl wiec nie wiem jak za 6kzl chcesz to zrobic ? nowe wtryski to masz lekko 900-1000zl. adapter 750zl a lista jest dużo dluższa i tak dalej Używana turbina ok 2,6tys dużo tez zalezy czy potrafi sobie cos sam zrobić. Ja bym sie zmieścił w 6 tys bez strojenia
arek_cccp Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) Z uzywkami różnie bywa zwlaszcza k04 tfsi :)to raz a dwa też uważam że lista i kwota jest znacznie wieksza niz Ci sie wydaje. Sprzeglo wtryski turbina dolot downpipe pewnie cos z wydechem do ruszenia nowe filtry olej masa uszczelek adapter fmic itp nie mówiąc ze 1.8t często trzeba coś jeszcze wyremontować . Jak ktoś myśli ze w 1.8t zapoda k04 wtryski pompa i Soft to powodzenia w modzeniu na 300HP. Jest nawet temat niżej jak po remoncie, masa kasy wlozona i dalej wystroic się nie da. Chyba ze ktos wystroi na te 280hp na pol srodkach uzywkach a oo chwili bedzie dokladal na sprzrglo i inne pierdoly ale to powodzenia życzę i cierpliwości . Edytowane 2 Maja 2016 przez arek_cccp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się