lukaszeke60 Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 Naigorszy scenariusz mnie spotkał jak nazlosc :-( 1000zl głowica plus uszczelka i pierścienie masakra ?
TomOskroba Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Naigorszy scenariusz mnie spotkał jak nazlosc :-( 1000zl głowica plus uszczelka i pierścienie masakra nietstety, samochody mają swoje lata, wszystko się kiedyś zużywa ; (
edraven Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 O ile gładzie na cylindrach są OK, bardziej o to bym sie martwił.
lukaszeke60 Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 Ja mam takiego pecha że każdy samochód jak kupie to na początku włożyć w niego muszę kolo 2 tys zł Myślę że dół w porządku bo jak robiłem prube olejowa to było bez zmian z kompresja i myślę że gniazda albo zawory wypalone ale to się okaże jak głowice ściągnę :-(
TomOskroba Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Ja mam takiego pecha że każdy samochód jak kupie to na początku włożyć w niego muszę kolo 2 tys zł Myślę że dół w porządku bo jak robiłem prube olejowa to było bez zmian z kompresja i myślę że gniazda albo zawory wypalone ale to się okaże jak głowice ściągnę :-( skoro nowy zakup kolego to współczuję ja jeżdżę od października i jak narazie nic nie robiłęm prócz podstawowej eksploatacji (wahacze,oleje itp) ale szykuje mi isę również spory wydatek pytanie tylko czy robisz czy sprzedajesz. ja zdecydowałem się robić tego ALT, zobaczymy co dalej. jak ma zamiar dokuczać mi co kilka miesięcy to niestety będę musiał się go pozbyc, wole dołozyc do wakacji niz do samochodu
lukaszeke60 Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 Plan mam taki że nie oddaje głowicy do roboty będę zakładał głowice która jest sprawna i tyle mniej to mnie wyjdzie bo remont kolo 2 tys zł jak nie więcej
em0t Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Lukaszek i tak musisz ją splanowac nwm czy jest sens to robić po kosztach juz lepiej dołożyć i zrobić żeby to ręce i nogi miało.
lukaszeke60 Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 Moja głowice daje do roboty i powiedzieli mi za 8 gniazd i 8 zaworów przedział cenowy między 1000zl do 1500 zł do tego czyszczenie sprawdzenie szczelności planowanie i wychodzi 2000zl za głowice a facet chce mi sprzedać głowice za 600 zł sprawna wyczyszczona i splanowana i daje pisemną pół roczna gwarancję wiec moim zdaniem to się lepiej opłaca i dużo taniej jak myślicie
Kruk_89 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 z pół roczną gwarancjo pisemną to warto chyba 600zł to nie 2 tysię ale dziwnie drogi koszt naprawy, u mnie za remont głowicy wyszło 700zł
TomOskroba Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Moja głowice daje do roboty i powiedzieli mi za 8 gniazd i 8 zaworów przedział cenowy między 1000zl do 1500 zł do tego czyszczenie sprawdzenie szczelności planowanie i wychodzi 2000zl za głowice a facet chce mi sprzedać głowice za 600 zł sprawna wyczyszczona i splanowana i daje pisemną pół roczna gwarancję wiec moim zdaniem to się lepiej opłaca i dużo taniej jak myślicie faktycznie coś drogo ; )
em0t Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Każdy mechanik/warsztat ma swoje ceny. Warto jeszcze podzwonić i się zorientować
lukaszeke60 Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Opublikowano 14 Maja 2016 Tak drogo wychodzi dzwoniłem w kilka miejsc i wszyscy mówią prawie tą samą cenę wiec się zdecyduje na tą za 600 zł bo lepiej mi się opłaca dziś głowice ściągam wszystko się okaże co tam pod nią słychać
Kruk_89 Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 (edytowane) z pół roczną gwarancjo pisemną to warto chyba 600zł to nie 2 tysię ale dziwnie drogi koszt naprawy, u mnie za remont głowicy wyszło 700zł mały edit te 700zł wyszło za samo głowice do tego dochodzi jeszcze uszczelka i robota mechaniora ale to było coś koło 1100zł wracając do tematu jeśli masz pół roku gwarancji to sądzę że będzie cykać Edytowane 14 Maja 2016 przez Kruk_89
lukaszeke60 Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Opublikowano 14 Maja 2016 Głowica ściągnięte i wszędzie sam czarny nagar w każdym miejscu na głowicy nie widać nic niepokojącego po oględzinach wstępnych dołu silnika tłoki całe gładzie całe nie naruszone zero rys w poniedziałek dobiore się do pierscieni okaże się wszystko
TomOskroba Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Głowica ściągnięte i wszędzie sam czarny nagar w każdym miejscu na głowicy nie widać nic niepokojącego po oględzinach wstępnych dołu silnika tłoki całe gładzie całe nie naruszone zero rys w poniedziałek dobiore się do pierscieni okaże się wszystko nie chce się mądrzyć bo zbyt mało wiem o silnikach, lecz czy na tych fsi nie od zawsze ciąży klątwa ? kolego no oby to była jak najmniej kosztowna rzecz
lukaszeke60 Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Opublikowano 17 Maja 2016 Myślę że jak założę nowe pierścienie sprawna głowice tobbędzie wszystko ok bo jak nie to już sam nie wiem co zrobię wtedy Witam wszystkich poskladalem cały silnik nowe pierścienie głowica splanowana sprawdzona szczelność nowa uszczelka poskladany cały przy składaniu zmieniłem miejscami wtryski z pierwszego dałem na drugi i urochomilem samochód chodzi dużo lepiej cicho i tylko słychać cykanie wtryskow ale jutro musze wymienić wtrysk bo jak założyłem go na drugi cylinder to wypadają teraz na drugim
edraven Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 w jakiej kwocie sie zmieściłeś za całość? Lepiej jeździ czy samo palenie sie poprawiło ?
lukaszeke60 Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Opublikowano 18 Maja 2016 Powiem tak pozamienialem wtryski miejscami wypada zapłon na drugim dalej od czasu do czasu ale tylko na wolnych obrotach później już nie wypada wcześniej był mulowaty był cały czas teraz jak przekroczy 2.5 tyś obrotów to zaczyna ciągnąć czuć to wcześniej tak nie było był cały czas mulowaty teraz jest poprawa ale wydaje mi się że to nie jest jeszcze to będę musiał szukać dalej bo teraz zachowuje się jak diesel z turbo dziura Zastanawiam się co może być jeszcze przyczyną całkowity koszt wyszedł mnie jak narazie 1000zl Jedna rzecz mnie zaciekawiła bo wypadały zapłony na drugim po złożeniu głowicy wiec pozamienialem miejscami wtryski z drugiego dałem na czwarty z czwartego na drugi odpaliłem wypadanie zaplonow dalej było na drugim wiec zmieniłem cewki nic to nie dało wiec zmieniłem świece miejscami pierwsza z drugą i wypadanie zaplonow zmieiszylo się zaczol ruwno chodzić co może być teraz przyczyną tego
lukaszeke60 Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 Witam wszystkich Mam problem z audi a4 2.0fsi 2002r nie mogę sobie poradzić od kilku miesięcy tylko dokładam i dokładam i zamiast lepiej to coraz gorzej potrzebował bym pomocy jeśli ktoś chciał by mi pomóż to przedstawię mu mój problem :-(
TomOskroba Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 dalej się bujasz z tym autem ? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/240761-polecam-elektrocar-karol-chrzczonowski-raszyn-ul-wysoka-7-tel-669-950-109/ tutaj jest podobno magik od audi. może on coś wymyśli, z tego co się czyta to ma księgę audi w głowie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się