Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana pompy paliwa 1.8 Turbo quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 7.05.2023 o 18:06, Pieterb napisał(a):

Tyż pompę wymieniłem i w końcu w aucie cisza.

Na jaką?

Opublikowano
9 godzin temu, szpakuziom napisał(a):

Na jaką?

Link na poprzedniej stronie.

Opublikowano

@Langista jak podważyłes kluczem wyskoczył Ci cały kosz czy ten plastikowy pierścień razem z pompka? 

Opublikowano

Pompka z wsadem, mocowanie zostaje w baku.

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Langista napisał(a):

Pompka z wsadem, mocowanie zostaje w baku.

Tez sie wczoraj namęczyłem z tym. W pewnym momencie już myślałem czy całego kosza w jakiś sposób nie da sie wyciągnąć, No ale wyszło. Masz jakiś sprawdzony sposób na włożenie całości? Strasznie dużo tych gumek do założenia.. finalnie włożyłem ale nie obeszło się bez opaski aby całość była sztywna, pompka z jednej gumki spadała. 
 

Wymontowalem  starą ponieważ trzymała 2.8bar ale była cicha i poza tym nie dawała żadnych innych oznak swojego końca. Był to dw65v który jest większy niż oryginalna bo ma 50mm szerokości i 136mm długości, siedziała w innym mocowaniu wiec wszystko spełniało swoje funkcje. Pytanie do Was, czy króciec który był zaślepiony wężykiem, a wężyk pękł mógł mieć wpływ na niższe ciśnienie? Zdjęcie poniżej 

 

kolejna sprawa założyłem oryginał, który wcześniej jeździł na tym samochodzie. Pompka trzyma równo 4 bar, ale jest głośna i nawet evap po jej założeniu zaczął dziwne dźwięki wydawać, filmiki poniżej.

 

Przy wymianie jakie sitko założyć i gdzie bo miejsca jest bardzo mało? 

IMG_4276.jpeg

IMG_4270.jpeg

IMG_4273.jpeg

IMG_4277.jpeg

Edytowane przez shogu
Opublikowano

Nie wiem po co ten wężyk, może podłączony jest tam wężyk z drugiej strony baku przy Quattro i zwyczajnie to zaślepili żeby wiru w baku nie tworzyło? 

 

Lepiej jakbyś tą głośną pompę włożył a miał prawidłowe ciśnienie, 2.8 to zdecydowanie za mało.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, shogu napisał(a):

nawet evap po jej założeniu zaczął dziwne dźwięki wydawa

Przecież on ma tak cykać ?‍♂️

Poza tym ta pompka pracuje bardzo cicho. Zapraszam, posłuchasz mojej nowej..

Edytowane przez przem8
Opublikowano
3 godziny temu, Langista napisał(a):

Nie wiem po co ten wężyk, może podłączony jest tam wężyk z drugiej strony baku przy Quattro i zwyczajnie to zaślepili żeby wiru w baku nie tworzyło? 

 

Lepiej jakbyś tą głośną pompę włożył a miał prawidłowe ciśnienie, 2.8 to zdecydowanie za mało.

Właśnie patrząc na zagranicznych forach i YT w Q do kosza są pociągnięte 2 węże może dlatego ten króciec w tej dw jest bo pasuje do wielu modeli z serii Q.. zostawiłem na samochodzie tą która trzyma sztywne 4bar w tamtą będę reklamować. Jaka jest różnica miedzy pompą do fwd i Q? Trzymając w ręce dw dedykowaną do Q i vdo do fwd są identyczne po względem wymiarów i spodu .. czy wrzucając Pierburg 63 w odpowiednie mocowanie będzie wszystko działać jak powinno? 

Opublikowano

Przy webasto były dwa wężyki.

Opublikowano

Godzinę temu, przem8 napisał(a):

Przy webasto były dwa wężyki.

Ma to sens, chociaż były wkłady z 3 króćcami, czasami można się zafixować z tym wszystkim. Co do pierburga 63 przerabiałeś ten temat @przem8

Opublikowano

Nie wsadzisz dw65 i tak samo pierburg 63 tam nie wejdzie ani żadna pompa od oski to są konstrukcyjnie inne pompy 

Opublikowano
1 godzinę temu, shogu napisał(a):

Co do pierburga 63 przerabiałeś ten temat @przem8

Nie ma sensownych zamienników do sedana w q. Zostaje vdo i skv. Skv to gówno, które wyje ale trzyma ciśnienie i ledwo przetrzymuje gwarancje. Kupiłem vdo ale jest w reklamacji, bo tyle paliwa dawało, że ledwo jałowe obroty utrzymywało.

Opublikowano

Tylko co wyje, sam silnik? Da się to rozebrać, czy jest jakoś zaciśnięte/zgrzane? Bo miałem już pomysł żeby przełożyć sam wirnik, może w nim jest ten problem, że zamienniki mają inaczej wirniki skonstruowane i wyją.. co prawda ja mam z vdo i nie słyszę tej pompy ale boje się podłączać manometru ? niby lambda jest ok to łudzę się, że te dwa lata temu udało mi się znaleźć dobrą sztukę.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 4.06.2023 o 18:23, krzysiekml napisał(a):

Nie wsadzisz dw65 i tak samo pierburg 63 tam nie wejdzie ani żadna pompa od oski to są konstrukcyjnie inne pompy 

Wsadzisz dw65 przecież ja dopiero co zdemontowałem. Podjechałem sobie z moja zużyta dw65 do sklepu w celu weryfikacji czym się różni wersja fwd od Q. Różnią się jedynie króćcami, wersja Q ma dwa a wersja fwd 1. Więc jeden pieron, równie dobrze włożysz pierburg 63 i będzie działać, jezeli umiesz to wsadzic w kosz.. 

Edytowane przez shogu
Opublikowano
13 godzin temu, shogu napisał(a):

Wsadzisz dw65 przecież ja dopiero co zdemontowałem. Podjechałem sobie z moja zużyta dw65 do sklepu w celu weryfikacji czym się różni wersja fwd od Q. Różnią się jedynie króćcami, wersja Q ma dwa a wersja fwd 1. Więc jeden pieron, równie dobrze włożysz pierburg 63 i będzie działać, jezeli umiesz to wsadzic w kosz.. 

Nie wprowadzaj w błąd to zupełnie inne pompy inaczej montowane i znacznie innych wymiarów i chyba że potrafisz wsadzić pierburga 63 ktiry ma 50mm średnicy w kosz od q który jest o około 1cm mniejszej średnicy i tak samo ich wysokość kilka cm, zastanów się 

Opublikowano

I od kiedy w b6 pompa ma dwa wyjścia? Tyle tych pomp zakładałem, zmieniałem na inne i pompa ma jedno wyjście chyba że masz na myśli pompę z s3 która jest gabarytów pierburg 63 i ma drugie wyjście na przelew do drugiej Komory czego w b6 zwyczajnie nie ma 

Opublikowano
9 godzin temu, krzysiekml napisał(a):

I od kiedy w b6 pompa ma dwa wyjścia? Tyle tych pomp zakładałem, zmieniałem na inne i pompa ma jedno wyjście chyba że masz na myśli pompę z s3 która jest gabarytów pierburg 63 i ma drugie wyjście na przelew do drugiej Komory czego w b6 zwyczajnie nie ma 

 

10 godzin temu, krzysiekml napisał(a):

Nie wprowadzaj w błąd to zupełnie inne pompy inaczej montowane i znacznie innych wymiarów i chyba że potrafisz wsadzić pierburga 63 ktiry ma 50mm średnicy w kosz od q który jest o około 1cm mniejszej średnicy i tak samo ich wysokość kilka cm, zastanów się 

No to patrz, te dw65v awd siedziało u mnie w koszu na takim oto pierścieniu. Ile mm pokazuje na zdjęciu? Dużo więcej niż seria co nie? Nie montuje i demontuje pomp zawodowo ale mając coś w rękach jestem w stanie stwierdzić czy się da czy nie. Co do drugiego króćca, tak te pompki wypuszczają z fabryki, bo pasują do różnych 1.8t Q i tak chodzi tutaj o przelew do drugiej komory. Więc jeżeli tego nie ma w b6 to nie ma potrzeby kupowania np pompy dedykowanej do Q. Poniżej masz potwierdzenie producenta ?

IMG_4286.jpeg

IMG_4287.jpeg

IMG_4288.jpeg

Opublikowano

Przecież ten kosz jest od q ale tak go ktoś wyciął że szkoda pisać, pompa którą masz teraz to pompa do koszyków zalewowych czyli szczelnie zamykanych, ty tam teraz to pewnie i filtr wstępny masz nie założony? Kup sprawny kosz od q i zobaczysz ile brak masz kosza i czy ta pompa wejdzie ??

Opublikowano

Poszukaj tematu montażu walbro do koszyka q znajdziesz wiele odpowiedzi ?

Opublikowano

Po nr oem moj koszyk wyglada identyko jak oryginał vdo. Gdyby coś było rzezane nie włożyłbym oryginalnej pompy vdo P&P co właśnie zrobiłem ? wstępnego nie zakładałem, bo nie wiedziałem ile bar pompka poda i czy sprawna. Powiem tak, montując ją (dw) w nowy kosz kupiony w aso włożysz ją p&p bo masz do tego zestaw montażowy dzięki któremu nie musisz nic robić z koszem. Przeglądałem temat walbro 255, ma jeszcze inna średnice niż oryginał i dw. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...