majlet Opublikowano 30 Grudnia 2019 Opublikowano 30 Grudnia 2019 (edytowane) witam. a4 1.8t quattro 2002r Problem tego typu Wczoraj zobaczyłem że kapie mi paliwo z okolicy prawego tylnego koła. Zlokalizowałem że paliwo leci spod uszczelki prawej pompy paliwa( pod kanapą, do wymiany bo jakaś porozciągana już) okazało się że jest pełna ( wskazanie poziomu 1/3) Otworzyłem lewą komore i jest ledwo na dnie jeszcze takie bardziej mleczne to paliwo... Gdzie szukać problemu panowie bo nie mam pomysłu? Dodam że tydzień temu padł mi akumulator i po naładowaniu wskazywało mi całkowite zero w baku, pojeździłem chwilę i nic się nie zmieniło więc dolałem paliwa za 50zł i po kilku odpaleniach poziom się podniósł do tej 1/3 Edytowane 30 Grudnia 2019 przez majlet
kazzi Opublikowano 28 Stycznia 2020 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Poratuje ktoś numerem wkładu pasującego do 1.8t BFB ośka? Może być zamiennik, który podejdzie p&p. Moja pompa daje już o sobie znać, więc czas na wymianę.
phoenix1996 Opublikowano 14 Lutego 2020 Opublikowano 14 Lutego 2020 odświeżam. Jaką pompę kupić do a4 1.8t quattro? 8E0 906 087 N SKV 02SKV272 sam wkład za 100zł padła po 2ch tygodniach...VDO 8E0 906 087 N z koszykiem 800ZłPIERBURG 7.02701.96.0 sam wklad 600złMagneti Marelli sam wkład 200zł Ma ktos namiary na jakieś tansze lepszej jakości? moze podejdzie pompa z innym symbolem, jesli tak to jaka?
dudpis Opublikowano 29 Lipca 2020 Opublikowano 29 Lipca 2020 Panowie o co chodzi z tymi dwoma pompami w 1.8t quattro? Wymieniłem prawą (tą od pasażera) narazie na SKV bo samochód po nocy nie palił, ciśnienie około 2.5 bara i nic się nie zmieniło, to samo, brak mocy, ciśnienie to samo. Brać się za tą drugą? Po co wgl dwie?
Marcin22248 Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 11 godzin temu, dudpis napisał: Panowie o co chodzi z tymi dwoma pompami w 1.8t quattro? Wymieniłem prawą (tą od pasażera) narazie na SKV bo samochód po nocy nie palił, ciśnienie około 2.5 bara i nic się nie zmieniło, to samo, brak mocy, ciśnienie to samo. Brać się za tą drugą? Po co wgl dwie? Druga pompa jest przelewowa, zbiornik quattro jest 2 częściowy ze wzgledu na wał. Jeśli pompa jest tej samej wydajności co oryginał to wymień filtr paliwa bo w nim jest regulator 1
traczu_lca Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 Z własnego doświadczenia szedł bym w stronę listwy z powrotem i zwykłego filtra Mniej problemów z filtrem i tym buczeniem, filtry zwykłe 20-30 zł, stałe ciśnienie, a robota stosunkowo prosta. listwa wtryskowa PASSAT B5 FL 2.0 ALT, nr 058 133 681 z regulatorem 4 bary filtr paliwa np. Bosch 0 450 905 318 5m przewodu paliwowego 8mm. np. Fagumit
Marcin22248 Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 Wystarczy dbać o wymiane filtra na oryginalny i nie trzeba nic zmieniać 1
dudpis Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 Filtr wymieniłem w marcu, bodajże Febi i nie było żadnych problemów, dopiero teraz takie jaja. Nic nie buczało, tylko zaczęły się problemy z odpalaniem, najpierw lekkie, teraz już tragedia jest bo mocy też nie ma. Probować filtr? Jaki tam oryginał szedł?
roger18sx Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 Ja zapodałem u siebie filtr knechta który trafił się wadliwy i po 2 dniach coś w nim padło i poszło paliwo na filtr węgla aktywnego i nie paliło. Poszedł oryginał za 180 pln i jest ok. W lewej części baku nie ma żadnej pompy . Pompa z prawej komory tłoczy paliwo do filtra i z tamtąd nadmiar przelewa się do lewej komory tak mi się wydaje.
Marcin22248 Opublikowano 31 Lipca 2020 Opublikowano 31 Lipca 2020 W dniu 30.07.2020 o 21:23, roger18sx napisał: Ja zapodałem u siebie filtr knechta który trafił się wadliwy i po 2 dniach coś w nim padło i poszło paliwo na filtr węgla aktywnego i nie paliło. Poszedł oryginał za 180 pln i jest ok. W lewej części baku nie ma żadnej pompy . Pompa z prawej komory tłoczy paliwo do filtra i z tamtąd nadmiar przelewa się do lewej komory tak mi się wydaje. Za kierowcą jest tylko pływak
Marcin22248 Opublikowano 31 Lipca 2020 Opublikowano 31 Lipca 2020 W dniu 30.07.2020 o 21:23, roger18sx napisał: Ja zapodałem u siebie filtr knechta który trafił się wadliwy i po 2 dniach coś w nim padło i poszło paliwo na filtr węgla aktywnego i nie paliło. Poszedł oryginał za 180 pln i jest ok. W lewej części baku nie ma żadnej pompy . Pompa z prawej komory tłoczy paliwo do filtra i z tamtąd nadmiar przelewa się do lewej komory tak mi się wydaje. W dniu 30.07.2020 o 19:38, dudpis napisał: Filtr wymieniłem w marcu, bodajże Febi i nie było żadnych problemów, dopiero teraz takie jaja. Nic nie buczało, tylko zaczęły się problemy z odpalaniem, najpierw lekkie, teraz już tragedia jest bo mocy też nie ma. Probować filtr? Jaki tam oryginał szedł? Skoro nie ma mocy to pozostaje pompa tylko podejrzana, czas wyjąć i sprawdzić numery. Podobne pompy wystepuja w nowszych modelach np. 3.2.fsi itp.
dudpis Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Pompa jest nowy zamiennik na próbę, pisałem wyżej, nic gorzej, nic lepiej. Takie samo ciśnienie lekko ponad 2 bary, spada po przegazowaniu na wolnych.
dudpis Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Panowie ogarnąłem temat. Wymieniałem jeszcze raz filtr paliwa. Febi wytrzymał 3 miesiące. Pompę wymieniłem wcześniej na skv, narazie śmiga, nie buczy, myślałem, że niepotrzebnie, ale auto lepiej wstaje, także możliwe, że stara była lekko zmęczona.
files Opublikowano 1 Listopada 2020 Opublikowano 1 Listopada 2020 DW200 BFB Quattro Takie FYI po montażu Wkład można zastosować jako zamiennik, bez montowania regulatora paliwa na listwie. Kupiłem zestaw montażowy 9-1019 od Mazda RX-8 (04-08) ponieważ sitko jest podobne do ori. Średnica pompy jest troszkę mniejsza od ori VDO więc zastosowałem 3 kawałki paska wielorowkowego na wcisk aby pompa siedziała mocno w koszu (załączone zdjęcia). Dodatkowo trzeba było przylutować konektor 6,3mm przewodu żółtego (minus) na większy, i zastosować koszulki na konektory ponieważ są blisko siebie. Pompa chodzi cicho, praktycznie jej nie słychać i samochód pali od strzała. Log 002 033 po wymianie pompy: http://vaglogi.pl/log-002_033_O0627x.html
dudpis Opublikowano 2 Listopada 2020 Opublikowano 2 Listopada 2020 Ile taka pompa? Kupiłeś zamiennik czy oryginał?
files Opublikowano 2 Listopada 2020 Opublikowano 2 Listopada 2020 Kupiłem ten zestaw Pompa paliwa DW200 DeatschWerks (255lph), Mazda RX-8 (04-08) zestaw montażowy 9-1019 DW-9-201-1019 FMIC.PL Pompa paliwa DW200 DeatschWerks (255lph), Mazda RX-8 (04-08) zestaw montażowy 9-1019 DW-9-201-1019 ►FMIC.PL◄ Twój tuningowy sklep internetowy!
Jack0 Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 W dniu 2.11.2020 o 16:32, files napisał: Kupiłem ten zestaw Pompa paliwa DW200 DeatschWerks (255lph), Mazda RX-8 (04-08) zestaw montażowy 9-1019 DW-9-201-1019 FMIC.PL Pompa paliwa DW200 DeatschWerks (255lph), Mazda RX-8 (04-08) zestaw montażowy 9-1019 DW-9-201-1019 ►FMIC.PL◄ Twój tuningowy sklep internetowy! Tutaj jest z zestawem uniwersalnym. Czy w Twoim nie było? https://tomson.com.pl/product-pol-1417-Pompa-paliwa-Deatschwerks-DW200-255LPH-uniwersalna-z-zestawem-montazowym.html Co to oznacza? "Wkład można zastosować jako zamiennik, bez montowania regulatora paliwa na listwie."
Tamek141 Opublikowano 17 Maja 2021 Opublikowano 17 Maja 2021 W dniu 26.03.2021 o 20:52, Jack0 napisał: Tutaj jest z zestawem uniwersalnym. Czy w Twoim nie było? https://tomson.com.pl/product-pol-1417-Pompa-paliwa-Deatschwerks-DW200-255LPH-uniwersalna-z-zestawem-montazowym.html Co to oznacza? "Wkład można zastosować jako zamiennik, bez montowania regulatora paliwa na listwie." Myśle ze chodzi o to że zostając przy seryjnym regulatorze na listwie będzie zalecane 4bar a nie tak jak w przypadku np Walbro gdzie na listwie miałem 5.5bar i potrzebę przerobienia układu paliwowego i zamontowania regulatora na listwie.
kibel983 Opublikowano 29 Maja 2021 Opublikowano 29 Maja 2021 Witajcie czy tylko mi nie odtwarza zdjęć ?
maniek1983 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Czesc I mnie dopadła historia z pompą? u mnie nic nie buczało to w sumie ostatnie dni miałem wrażenie że wydech mi gdzieś ociera a to pewnie pompa się kończyła. Otóż dzis odpaliłem auto zapaliło od strzała jak zawsze, przejechałem 5 km zgasiłem i już auto nie zapaliło. Przełączyłem na lpg i zapaliło od strzała. W domu sprawdziłem bezpiecznik nr 28, bezpiecznik sprawny, dokopałem się do pompy paliwa odpiąłem wtyczkę i podłączyłem żarówkę żarówka podczas kręcenia świeciła. Po przekręceniu kluczyka czy też kreceniu rozrusznikiem pompa się nie odzywa nic. Widzę że to stały problem po tylu latach. I mam pytanie czy moglibyście polecić jakiś zamiennik tzn. Sam wklad beż koszyka który u was hula już jakiś czas. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się