Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi 100 c4 quattro 2,7 BiT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Klubowiczow. Chcialbym Wam przedstawic moja trzecia audice w rodzinie a dokładnie moj Project S. Ale po kolei.

Po uzyskaniu informacji na forum audi sport rozpoczelem poszukiwania nowej audicy. Piorytetem byl przede wszystkim naped quattro oraz klimatronik, ktorego przelozenie graniczy z cudem. Po okolo 3 miesiacach znalazlem ogloszenie audi ale w Toruniu 400 km ode mnie. Tutaj na pomoc przyszedl kolega z forum audi c4. Szybkie ogledziny z jego strony i na drugi dzien nowa niunka byla u mnie - Audi 100 c4 quattro 92 rok sedan 2,3 benzyna, stan auta bardzo dobry 80% blach w oryginalnym lakierze, przepieg realny 150 tys km.

Zdjecia po zakupie

P1010641.jpg

P1010643.jpg

DSC_0011.jpg

P1010626.jpg

DSC_0015.jpg

Baza byla idealna do swapa na 2,7 BiT AGB z audi S4 B5. Swap wykonal Nosb Performance z pelnym sukcesem.

Zakres prac :

- swap 2,7 BiT AGB ze wszystkim co z tym zwiazane ( do tego uszczelnienie , rozrzad , oleje itp )

- malowanie sanek , drazka

- odswiezenie i "ogolenie" podluznic

- montaz sportowego zawieszenia

- usztwnienie zawieszenia silnika i sanek

- montaz licznika z Audi S6 c4

- dolozenie gniazda OBD do diagniostyki licznika i silnika

- montaz przednich hamulcow 345 mm

- wykonanie budzetowego ukladu wydechowego majacego ladnie brzmiec

- zalozenie nowych kol , zrobienie zbieznosci

12050974_10205338901092239_1368350085_o.

Po montazu zawieszenia z firmy K.A.W bylo dla mnie za wysoko wiec podjelem decyzje o zamontowaniu zawieszenia air ride.

Sterowanie oddzielnie przod i tyl, zakres regulacji 10 cm. Pare zdjec.

DSC_0683.jpg

DSC_0688.jpg

DSC_0689.jpg

DSC_0690.jpg

Przyszedl czas na skladanie srodka. Zalozenie bylo proste. To co nosilo slady zuzycia wymienic lub odswiezyc. I troche ja doposazyc bo byla strasznie uboga.

Zostaly zalozone lub wymienione nastepujace graty:

- ciemna wykladzina w bardzo dobrym stanie

- elektryczne wszystkie szyby

- podgrzewanie przednich siedzen

- licznik z S6

- listwy carbonowe

- kiera od s4 z nowym obszyciem

- siedzenia od s4 skora+ alcantara z wyszytym napisem -project S-

- boczki oraz polka tylna obszyte alcantara czarna

- roleta tylniej szyby elektryczna

- podswietlenie nog ledami

- galka zmiany biegow od s4 oraz nowy mieszek skora czarna

- nakladki na pedaly carbonowe sparco

- radio dlugie gamma w bardzo dobrym stanie

- zmiana kieszeni konsoli srodkowej pod radio

- nowe dywaniki welurowe

- nowa popielniczka i ramka klimatronika

- pomalowane plastiki klamek

- bagaznik wykonczony od A6

- wszystkie zarowki wymienione na ledowe

- naprawione podswietlenie kilku przyciskow konsoli srodkowej

- podłokietnik w skorze

DSC_0012.jpg

DSC_0015.jpg

DSC_0018.jpg

DSC_0021.jpg

DSC_0031.jpg

DSC_0044.jpg

DSC_0045.jpg

DSC_0025.jpg

I na koniec jeszcze okleilem lusterka carbonem. Czekalem na nie 5 tygodni ale bylo warto, wykonanie pierwsza klasa, uzyty na zamowienie pod kolor auta zielony carbon.

20150315_195724.jpg

20150331_220224.jpg

DSC_0028.jpg

Cdn. Wiecej zdjec na fb serdecznie zapraszam.

https://m.facebook.com/Audi-100-c4-27-BiT-project-S-by-Danon-577524355743970/ Pozdrawiam

Opublikowano

Ale KOZAK!!!!

Opublikowano

Dużo rzeźby z włożeniem BiT-a do budy c4?

Opublikowano

świetna :oklasky: jeździłem kiedyś podobną ,tylko z 2.5 TDi , miała nastukane około 600tyś km , a stuków we wnętrzu ZERO :)

Opublikowano

Również miałem setkę c4. Piękny samochód z duszą, niestety mi ją zajumali. Kiedyś sobie jeszcze taką kupię :) powodzenia w dalszym modzeniu!

Opublikowano

Pieknie sie prezentuje Mi tylko te pedały nie pasują

Opublikowano

Dzieki koledzy za mile słowa. Animal bardzo dużo kombinacji, czego Nosb nie ruszył trzeba było przerabiać. Mody będą napewno, jedne z grubszych dopiero termin mam na październik, taki ma fachowiec nawał pracy.

pozdro

Opublikowano

Lecisz po całości dla mnie kozak no felgi nie mój gust ale projekt mega, jestem ciekawe dalszych prac;)

Opublikowano

To jest to, co może się podobać ;)
Będę śledzić, powodzenia w modach

Opublikowano

o ch*j ale kot :kox:

Opublikowano

Autko super i wszystkie zmiany na "+" ale jedna rzecz mnie dziwi..... połączenie 2.7 BiT i AR..... powiedz tak szczerze jak ci się jeździ wykorzystując moc samochodu na takim zawieszeniu?

Opublikowano (edytowane)

Dzieki. Akurat felgi musialem sprzedac. Kupilem je jeszcze przed swapem i nie przewidzialem ze trzeba bedzie zalozyc dystans pod wieksze heble. Wystawaly poza obrys z przodu dobry 1 cm. Zakupilem monoblocki z A8 W12 w polerce.

DSC_0092.jpg

A-rku wiem o co Ci chodzi :) Ale ta audica jezdze spokojnie, od czasu powalcze na drodze i tyle. Akurat przy mojej jezdzie spelnia sie AR. Przy bezpiecznej wysokosci jest minimalnie twardszy od kitu co mialem wczesniej z K.A,W.

Edytowane przez Morox-2000
Opublikowano

Środeczek masz piękny :wink:

Opublikowano

Graty projektu i odwagi :hi:

Opublikowano

Monoblock nie kupowałeś z woj Łódzkiego ? bo miałem takie z wnękami pomalowanymi na czarno :decayed:

4592f5eb6e89f33emed.jpg

Opublikowano

Fajnie ze się podoba. Dzieki

Wujo1 wnęki faktyczne czarne byly i bebny biale ale kupowałem je kolo Oswiecimia. Teraz wneki i bebny sa pod kolor auta.

Opublikowano

dobra gablota :)

ja mam drugie auto do pośmigania czasem w weekendy S6 C4 :)

nie masz przypadkiem do opchnięcia starego zawiasu? :)

Opublikowano

Dzieki jakubekk. Sprezyny sprzedalem niestety.

Opublikowano

Jednym słowem rewelka! Szacun za projekt! Dla mnie środek zmienił sięnie do poznania, całkiem inne auto. Kox :kox:

Opublikowano

Bardzo ciekawy projekt, daj trochę zdjęć ze swapa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...