Pjotras Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 (edytowane) Witam To może i ja pokaże swoje wozidło ale najpierw krótka historia. Były różne auta lepsze i gorsze, było a4b7 na ON ale to nie to. A że żona stwierdziła iż jestem już stary to jak przystało na kryzys wieku średniego trzeba było kupić coś męskiego i tak stałem się posiadaczem S4 z V8 pod maską. Pokrótce o esie Rok 2003 Silnik 4.2 V8 BBK Napęd quattro Skrzynia 6b manual Z ciekawszego wyposażenia znajdziemy m.in. Jasne Recaro Xenony RNS-D + zmieniarka 6cd Dźwięk Bose Czujnik Światła Pełna elektryka oprócz składanych luster Pakiet oświetlenia Parktronik tył Tempomat Plany jak plany, każdy jakieś ma, można by dużo wypisywać. Bardziej kilka rzeczy które zrobiłem/zrobię. Zrobione Xenon został zastąpiony przez bixenon na projektorach z a6c7 - teraz świeci Dokładeczka z przodu Felgi 18" z A5 Talerzyki z b5 na przodzie Do zrobienia Na dniach będzie moduł DRL i będzie współpracował z czujnika światła Przydałby się też bluetooth Może jakieś inne końcówki wydechu Póki co to wszystko, nie ma co wydziwiać tylko jeździć. Dziś trochę "podetajlingowałem" więc jest co pokazać. Został mi jeszcze środek do ogarnięcia. A o to i ona Autko od użytkownika forum, ale nie obeszło się bez drobnych problemów. Poprzednik wymienił kompletny rozrząd i grzebał coś w głowicach na co mam faktury i wyciąg z aso. Ja natomiast musiałem zrobić klimatyzację gdyż sprężarka się zatarła. Jako, że po takim czymś należy wymienić kilka rzeczy, wpadła nowa sprężarka nissens, osuszacz, chłodnica i dławik, a reszta układu została dokładnie wypłukana. Teraz mam zimę w aucie i już stopy mi się nie gotują od silnika Regeneracji został poddany również rozrusznik który czasami nie chciał zapalić potworka. I to tyle, reszta chodzi bez zarzutu. Dziękuję za uwagę Słowa krytyki mile widziane Edytowane 21 Maja 2016 przez Pjotras
_quattro_ Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 Czy ja dobrze widzę, że nie ma oryginalnych dekorów z S4?
pyra111 Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 (edytowane) A spoiler/lotka kaj? Był lakierowany zad bo ma inne lampy na tyle? Edytowane 21 Maja 2016 przez pyra111
Pjotras Opublikowano 21 Maja 2016 Autor Opublikowano 21 Maja 2016 Dekory w oryginale były drewniane ale zostały oklejone przez poprzednika. A że taki wygląd mniej mnie wkurza niż drewno to zostaje. Tył cały. A z tego co mi wiadomo w esie lotki nie było, chyba, że się mylę.
lukasz2107 Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 Dźwięk Bose to nie jest nowość auto godne podziwu a ile pali?
C4NC3R Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 A spoiler/lotka kaj? Był lakierowany zad bo ma inne lampy na tyle? Przeglądam mobile.de i inne tego typu portale i 99% eSek nie ma lotki na klapie. Dźwięk Bose to nie jest nowość auto godne podziwu a ile pali? Jak każde inne, spali tyle za ile wlejesz Bezawaryjnej jazdy!
niebieski708 Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 Gratki :-) i bez awaryjnej jazdy, coraz wiecej nas :-)
Binek1.8T Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 (edytowane) Lotki w Esce nie było.. Miałem przez jakiś czas zanim jej nie straciłem a warto ja zamontować bo sylwetka robi się jakby niższa agresywniejsza autko fajne pakuj RNS-E. Jest go twoje autko do codziennej jazdy czy raczej weekendowe? PS. Najważniejsze: witaj w gronie Edytowane 22 Maja 2016 przez Binek1.8T
Pjotras Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Opublikowano 22 Maja 2016 Dzięki Panowie Co do spalania to ile sie wleje tyle weźmie, ale wg moich statystyk prowadzonych odkąd mam auto to średnio wychodzi mi 17/100 głównie po mieście. Eską jeżdżę codziennie do pracy i na zakupy.
evil_71 Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 (edytowane) Dźwięk Bose to nie jest nowość auto godne podziwu a ile pali?Ale, że o co Ci chodzi z tym wpisem o Bose? Chciałeś nam przekazać jakąś prawdę ludową czy coś? ☺Tragedii ze spalaniem nie ma:) ja tam się nie znam, bo na gnojowę jeżdżę, ale wolałbym spalanie 17 w s4 niż 15 w 1.8T Edytowane 24 Maja 2016 przez evil_71
Jacek92 Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Ładna eska. Powodzenia i szerokości żeby służył bez awaryjnie
Pjotras Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Opublikowano 27 Maja 2016 (edytowane) Dziś trochę pobawiłem się z colourlock'iem bo trzeba się w końcu zająć recarosami. Zacząłem od tylnego siedziska zobaczyć jak to pójdzie. Efekt świetny. Z takiego zżółkniętego zrobił się ładny kremowy kolorek. Zostawiam na noc niech to troche odparuje,wyschnie, a jutro impregnat. Efekty pierwszego czyszczenie poniżej. Edytowane 27 Maja 2016 przez Pjotras
k232 Opublikowano 27 Maja 2016 Opublikowano 27 Maja 2016 Jakie to uczucie mieć taki traktorek pod maską? Jestem pełen podziwu tych Panów co mają takie czołgi
Binek1.8T Opublikowano 27 Maja 2016 Opublikowano 27 Maja 2016 Jakie to uczucie mieć taki traktorek pod maską? Jestem pełen podziwu tych Panów co mają takie czołgi To trzeba sie samemu przekonać polecam
pawelosinski83 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 O proszę i kolejna siostra bliźniaczka ostatnio same czarne avanty w S4 się pojawiają Widać ładna, zadbana sztuka, pod maską wręcz idealnie to wygląda. Gratulacje i bezawaryjności życzę
Pjotras Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Opublikowano 26 Lipca 2016 Dzięki Tak jak już pisałem w innym temacie, zastanawiam się nad przerobieniem tylnych tłumików. Na tą chwile klapki są odłączone i całkiem przyjemnie to brzmi na niskich jak i na wysokich obrotach, ale brakuje tego czegoś jeszcze. Ludzie zamiast tylnych tłumików dają zwykłe rury, ale mnie to się nie podoba, jest zbyt ordynarnie, a i wole jak wygląda jak najbardziej ori. Pytanie teraz. Czy jak połączę rury tak jak na foto w zielonym i zaślepię rurę w czerwonym to nie będzie zbyt głośno? Uzyskam efekt tak jak by samej rury bez tłumików ale zamykając ją w puszcze tłumika coś tam delikatnie powinno wytłumić.
pawelosinski83 Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 (edytowane) Taka konfiguracja na pewno będzie bardziej cicha od samej rury. Masz 2 rozwiązania: 1. zrób jak narysowałeś na zielono, ale zostaw tą perforację albo wstaw rurkę perforowaną po calości i wypchaj wełną tą środkową komorę. 2. ewentualnie obetnij perforację i skieruj rury na przeciwko siebie, nie łącz ich "na stałe", niech komora rezonansowa dalej pracuje. No i tą zagiętą zaślep, ale już od zewnątrz, taka zagięta rura zatkana na końcu dobrze tłumi "buczenie" i może się przydać. ewentualnie zostaw ja jak jest, nie zaszkodzi ;-) W punkcie 2 masz tą zaletę, że jeśli będzie za głosno to zawsze możesz zamknąć seryjną klapkę (jeśli nie zaślepisz czerwonej rury) Z doświadczenia w moim poprzednim aucie mogę powiedzieć, że całkowicie przelotowy wydech (rura perforowana na przelot, duze puszki i dobre wypełnienie z wełny) może być zaskakująco cichy Wydech wyglądał tak: http://www.fotosik.pl/u/pawelosinski83/album/2290996 A brzmiał tak: Edytowane 26 Lipca 2016 przez pawelosinski83
PrzemoS4 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Panowie, nie wiem czy ktorys z was pamieta moja eske, jak wygladala lotka z tylu, niestety cena robi swoje i nie wszyscy to montuja... :) http://i60.tinypic.com/2gtc500.jpg Do porownania moja eska i Macieja
Pjotras Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2016 No cóż zmiana planów zawodowych i życiowych doprowadza mnie do jednego. Trzeba sprzedać eskę. Póki co nie będzie żadnego ogłoszenia na portalach, chciałbym aby została w rodzinie na forum. Samochód będzie dostępny gdzieś za około tydzień, ale jeśli byłby ktoś zainteresowany można pisać na pw.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się