krzysiekvtec Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2016 taka odpowiedz mozesz napisać do kazdego jednego silnika czy to 1.8t czy 3.0 czy 2.7 :] zreszta nie chcesz nie robisz mnie to w żaden sposób nie przeraża bo wszystko jest do zrobienia
arek_cccp Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 a co daje frajde z jazdy jesli 2.7 300km+ tego nie daje ? W KOLEJNOSCI ALFABETYCZNEJ CZY WG MOCY CZY WG RODZAJU NAPĘDU, CZY RODZAJU SKRZYNI MAM WYMIENIAC? Ja po proszę w kolejności alfabetycznej bo aż jestem ciekaw
Wandej Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 taka odpowiedz mozesz napisać do kazdego jednego silnika czy to 1.8t czy 3.0 czy 2.7 :] zreszta nie chcesz nie robisz mnie to w żaden sposób nie przeraża bo wszystko jest do zrobienia On się zgrywa przecież Jedyne co drogie w tym motorze to fazatory ale to tak jak i w 1.8T. Druga najdroższą kwestią przy 2.7 jest robocizna Grzebanie przy turbinach czy poduchach=silnik out. Co do kosztów to rozrząd około 700zł no i trochę wiecęj oleju i płynów,cewek i świec. Ceny takie jak do każdego innego silnika. Ogólnie warto
czorny_07 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) W życiu bym tego silnika nie swapował. wszystko drogie, awaryjny na maxa, bierze olej, poci się z każdej uszczelki, zero frajdy z jazdy co jest drogie ? co jest awaryjne ? bierze kazdy olej w którym poszło uszczelnienie poci sie tylko z pokryw i fazatorów, 160zł uszczelnienie wszystkiego a co daje frajde z jazdy jesli 2.7 300km+ tego nie daje ? każde 2.7(2.4 i 2.8) bierze olej, nawet jak jest w 100% szczelne... co wchodzi w skład uszczelnienia za 160zł? taka odpowiedz mozesz napisać do kazdego jednego silnika czy to 1.8t czy 3.0 czy 2.7 :] zreszta nie chcesz nie robisz mnie to w żaden sposób nie przeraża bo wszystko jest do zrobienia On się zgrywa przecież Jedyne co drogie w tym motorze to fazatory ale to tak jak i w 1.8T. Druga najdroższą kwestią przy 2.7 jest robocizna Grzebanie przy turbinach czy poduchach=silnik out. Co do kosztów to rozrząd około 700zł no i trochę wiecęj oleju i płynów,cewek i świec. Ceny takie jak do każdego innego silnika. Ogólnie warto Edytowane 29 Czerwca 2016 przez czorny_07
krzysiekvtec Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Czarny, dwie pokrywy 140zl elring +19zl za fazator, gdzieś jeszcze się pocą? Podpowiesz coś z pompa ABS co zrobić żeby została z b7 2.0 tdi? I czy wywalić wisko? Jeśli tak to jak elektrycznie zrobić wentylatory? Edytowane 30 Czerwca 2016 przez krzysiekvtec
koziol1172 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Wywal wisko, wiekszosc je wyrzuca bo tylko niepotrzebne opory stawia silnikowi
krzysiekvtec Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2016 ok tylko powiedz jak zrobic elektrycznie aby sie załączały oba
koziol1172 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 kumpel ma wstawiony taki trójnik metalowy z włącznikiem termicznym takim jak były kiedyś w chłodnicach montowane, włączy elektryczny niezależnie od wszystkiego jak będzie za duża temp
krzysiekvtec Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Opublikowano 1 Lipca 2016 A powie mi ktoś czy na jakiś czas mogę zostawić licznik disla? Czy koniecznie od razu trzeba pb?
Tom A4 Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Możesz zostawić nic nie bezie się działo jedynie obroty szybciej się skończą
krzysiekvtec Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Opublikowano 2 Lipca 2016 To szczegół aby wszystko działało, a w między czasie będę szukał fajnych zegarow
marcin4x4 Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 pamiętaj że ropniaki nie lubią wysokich obrotów
krzysiekvtec Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Opublikowano 2 Lipca 2016 skala do 6000rpm ktos piłuje wiecej ? ja 1.8 t nie bo i po co
Dev Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 (edytowane) Tutaj nawet się nie zorientuje jak polecisz na odcince Edytowane 2 Lipca 2016 przez Dev
krzysiekvtec Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Opublikowano 2 Lipca 2016 Dev na razie to się modlę żeby to wszystko działało
marcin4x4 Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 na nowej hybrydzie mi też brakuje rpm'ów...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się