Skocz do zawartości
IGNOROWANY

swap 2.7 bi turbo


krzysiekvtec

Rekomendowane odpowiedzi

taka odpowiedz mozesz napisać do kazdego jednego silnika :) czy to 1.8t czy 3.0 czy 2.7 :] zreszta nie chcesz nie robisz :) mnie to w żaden sposób nie przeraża bo wszystko jest do zrobienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


a co daje frajde z jazdy jesli 2.7 300km+ tego nie daje ? W KOLEJNOSCI ALFABETYCZNEJ CZY WG MOCY CZY WG RODZAJU NAPĘDU, CZY RODZAJU SKRZYNI MAM WYMIENIAC?

Ja po proszę w kolejności alfabetycznej bo aż jestem ciekaw :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka odpowiedz mozesz napisać do kazdego jednego silnika :) czy to 1.8t czy 3.0 czy 2.7 :] zreszta nie chcesz nie robisz :) mnie to w żaden sposób nie przeraża bo wszystko jest do zrobienia

On się zgrywa przecież :wink: Jedyne co drogie w tym motorze to fazatory ale to tak jak i w 1.8T. Druga najdroższą kwestią przy 2.7 jest robocizna :decayed: Grzebanie przy turbinach czy poduchach=silnik out.

Co do kosztów to rozrząd około 700zł no i trochę wiecęj oleju i płynów,cewek i świec. Ceny takie jak do każdego innego silnika. Ogólnie warto :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W życiu bym tego silnika nie swapował. wszystko drogie, awaryjny na maxa, bierze olej, poci się z każdej uszczelki, zero frajdy z jazdy

co jest drogie ?

co jest awaryjne ?

bierze kazdy olej w którym poszło uszczelnienie

poci sie tylko z pokryw i fazatorów, 160zł uszczelnienie wszystkiego

a co daje frajde z jazdy jesli 2.7 300km+ tego nie daje ?

każde 2.7(2.4 i 2.8) bierze olej, nawet jak jest w 100% szczelne...

co wchodzi w skład uszczelnienia za 160zł? :lol:

taka odpowiedz mozesz napisać do kazdego jednego silnika :) czy to 1.8t czy 3.0 czy 2.7 :] zreszta nie chcesz nie robisz :) mnie to w żaden sposób nie przeraża bo wszystko jest do zrobienia

On się zgrywa przecież :wink: Jedyne co drogie w tym motorze to fazatory ale to tak jak i w 1.8T. Druga najdroższą kwestią przy 2.7 jest robocizna :decayed: Grzebanie przy turbinach czy poduchach=silnik out.

Co do kosztów to rozrząd około 700zł no i trochę wiecęj oleju i płynów,cewek i świec. Ceny takie jak do każdego innego silnika. Ogólnie warto :kox:

:grin:

Edytowane przez czorny_07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarny, dwie pokrywy 140zl elring +19zl za fazator, gdzieś jeszcze się pocą?

Podpowiesz coś z pompa ABS co zrobić żeby została z b7 2.0 tdi? I czy wywalić wisko? Jeśli tak to jak elektrycznie zrobić wentylatory?

Edytowane przez krzysiekvtec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpel ma wstawiony taki trójnik metalowy z włącznikiem termicznym takim jak były kiedyś w chłodnicach montowane, włączy elektryczny niezależnie od wszystkiego jak będzie za duża temp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powie mi ktoś czy na jakiś czas mogę zostawić licznik disla? Czy koniecznie od razu trzeba pb?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skali Ci zabraknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zostawić nic nie bezie się działo jedynie obroty szybciej się skończą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To szczegół aby wszystko działało, a w między czasie będę szukał fajnych zegarow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj nawet się nie zorientuje jak polecisz na odcince :wink:

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...