bartwwo Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Cześć wszystkim !Jestem tu nowy i nie wiem czy temat już ktoś kiedyś zapodał, czy też nie. Proszę o zrozumienie Panowie, mam taki problem ze spalaniem. Moj samochód posiada silnik 1,9 tdi 110 km ale nie wiem dlaczego tak dużo pali. Podczas zakupu auta informowano mnie, że pali 5 na trasie, 7 w mieście. Standard i opinia stara jak świat. Natomiast 3 raz gdy zatankowałem za 50 zł, po 100 km włącza mi się rezerwa ! Co może być tego przyczyną ? Orientujecie się ? Proszę o odpowiedz.Pozdrawia serdecznie, Bartek
lukasz51237 Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Tak to sobie go możesz liczyć Zatankuj dziada do pełna przejedź 100km i dotankuj i będziesz wszystko wiedział.
januszm41 Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Zatankuj do pełna, jedz do rezerwy, wynik będzie dokładniejszy niż po 100km
lukasz51237 Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Zatankuj do pełna, jedz do rezerwy, wynik będzie dokładniejszy niż po 100km Można i tak
lukaseq1 Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Zaświeci sie rezerwa zatankuj za 50 dyszek i zobaczysz ile wyjdzie, mi srednia wychodzi 6-6,5l
Axel1 Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Rezerwa w traktorze ??? Łapiesz wszystkie syfy a zimą jeszcze wodę. Zrób 1000 km i potem pisz ile pali latem, zimą, na trasie, w mieście, lub w cyklu mieszanym.
rafalinsky1906 Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Jedyny i sprawdzony sposób to tankowanie do pełna (ja osobiście leje do trzeciego odbicia). Audicą zrobisz nwaet po 1200km ale jeśli chcesz szybko sprawdzić to przejedź np. te 100km i zatankuj, wtedy dzielisz ilość litrów przez ilość kilometrów. Masz wynik spalania a nie bawienie się w jakieś tankowanie po 5 dych czy za stówe...
marcinwhite Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Nie wiem jak jest w Audi, ale jak miałem Signum to przy laniu za 50zl na rezerwie komputer często w ogóle nie przeliczal zasięgu i rezerwa włączala się wcześniej niż przy pełnym baku. Poprostu komputer głupial na dłuższą metę. A o ściąganiu syfu z dna baku nie wspomnę. Ja osobiście nie lubię tankowań samochodu i leje zawsze po korek, żeby jak najrzadziej ta czynność wykonywać,strasznie mnie irytuje ta czynność w UK to w ogóle jest dramat bo pistolety na stacji nie mają blokady. I trzeba stać i trzymać te 60 litrów... via Nexus6@Tapatalk
bartwwo Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Opublikowano 27 Maja 2016 Bardzo Wam Panowie dziękuję za pomoc.
jospethe Opublikowano 27 Maja 2016 Opublikowano 27 Maja 2016 Z tymi syfami to jedna wielka bzdura. Przecież paliwo i tak zasysane jest z dna baku.
karaluch8 Opublikowano 27 Maja 2016 Opublikowano 27 Maja 2016 Z tymi syfami to jedna wielka bzdura. Przecież paliwo i tak zasysane jest z dna baku. No niby ta, ale jak pływają jakieś farfocle na powierzchni, to wraz ze spadkiem poziomu paliwa, one też opadają na dół. Może zassać. Aczkolwiek wychodzę z założenia, że jak ma zassać to i nawet na pełnym baku zassie.
januszm41 Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 no napewno a filter paliwa to tez raczej wszyscy maja, tak wiec chyba to nie problem.
karaluch8 Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 no napewno a filter paliwa to tez raczej wszyscy maja, tak wiec chyba to nie problem. Mają, mają. Ale kto by pamiętał o jego wymianie? A później płacz, bo na rezerwie jechałem, i syf z baku zassało :F
lukaseq1 Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Od 6 lat mam diesla i co 10 tyś wymiana filtra paliwa, zalewany jest liqui moly 2666 przy odpalaniu. Zima -30, lato +35 pali od strzala. Także glupie gadanie, każdy z nas mając TDI powinien wymieniać filtr co 10tys, wtedy takie problemy znikną. Spokojna jazda 5.3l agresywnie 6,5l
januszm41 Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 sorry alle co 10 tys to przesada. zalecane jest przy 60tkm i ja tak wymieniam. jak ktos chce co 10 albo co 5 albo co miesiac wymieniac, niech wymienia. ja nic nie dolewam i pali tez jak strzala, o kazdej porze roku.
luciferion Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Ja robię podobnie, wymieniam filtr paliwa co drugi przegląd (wymiana wszystkich filtrow oraz oleju, to robię co 10k km/co roku), czyli co 20k lub co 2 lata. I też pali od strzała. Filtr oleju nie jest taki drogi, zeby żałować.
karaluch8 Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Otóż to. Polskie paliwo to syf. Ja co 15 tysięcy wymieniam. Jeździ? Jeździ.
lukaseq1 Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 sorry alle co 10 tys to przesada. zalecane jest przy 60tkm i ja tak wymieniam. jak ktos chce co 10 albo co 5 albo co miesiac wymieniac, niech wymienia. ja nic nie dolewam i pali tez jak strzala, o kazdej porze roku. zalecane jest co 60 tys, tak ale nie w polsce gdzie paliwo jest złej jakosci! Kolego najzwyklejsze paliwo z de jest duzo razy lepsze niz paliwo premium w polsce. Kazdy robi jak uwaza, mi nie jest zal wydac co 10 tys 60zł na filt paliwa. Droga sprawa to taka ze z opisu widze ze masz b6 z 2004r nie wiem jaki masz przebieg, ja mam b5 z 2000r nalatane bóg wie ile, obstawiam ok 480 tys i korekcje jak i bipy są idealne. Od kad mam auto nigdy nie robiłem pompek
scania1213 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Ktoś pisał, że afn zrobi na pełnym baku nawet 1200km. I po swoim doświadczeniu potwierdzę twoja opinie. Zrobiłem 1200 z groszem, zalany do pełna trasa nad morze i z powrotem+ jakieś tam przejazdy po mieście. Mój rekord był na starej dawce paliwa, coś około 5 mg. Spalanie około 4,70. Ale z biegiem czasu znudziła się mulowata jazda, i teraz na dawce 3,6-3,8 jest 5,10 co i tak jest fajnym wynikiem :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się