KoJ@K Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Opublikowano 15 Listopada 2018 Dopiero po wszystkim już Cię chciałem oznaczyć i serdecznie podziękować
wesz82 Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 Kapuje? Teraz jedna strone sia zaslepi a w druga da ta klape z 2.5 po przyspawaniu flanszy na nia. Nie lepiej byloby dac ten element z egr z awx zamiast tego??
staniek Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 18 minut temu, wesz82 napisał: Nie lepiej byloby dac ten element z egr z awx zamiast tego?? seryjny egr to za***ista zwężka w sumie jest.
KoJ@K Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Opublikowano 15 Listopada 2018 Tylko po co mi tu egry teraz ? Jak już reszta dolotu jest pod tą klape wyspawana.
DanielMod Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 Spawa się tylko klapę od 2.5 tdi albo elektroniczną klapę ori jeśli auto już na EDC16 tak jak moje BPW . Tak wygląda mój a na dniach KoJ@K na pewno pochwali się kolektorem LT pod EDC15 1
wesz82 Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 1 godzinę temu, KoJ@K napisał: Tylko po co mi tu egry teraz ? Jak już reszta dolotu jest pod tą klape wyspawana. Chodzilo mi ino o klape gaszaca.
KoJ@K Opublikowano 19 Listopada 2018 Autor Opublikowano 19 Listopada 2018 LT już na finiszu ... ? Dziekuje bardzo @danielstol za modzik ? Porting kanałów:
kamil-vag Opublikowano 20 Listopada 2018 Opublikowano 20 Listopada 2018 No i to się nazywa pojemny kolektor ssący ? jest różnica, nie ma co
KoJ@K Opublikowano 20 Listopada 2018 Autor Opublikowano 20 Listopada 2018 Już jest, przetłoczenie a'la M3
wesz82 Opublikowano 20 Listopada 2018 Opublikowano 20 Listopada 2018 Dalbys rady sprawdzic o ile jest on wiekszy od tego z awx???
KoJ@K Opublikowano 20 Listopada 2018 Autor Opublikowano 20 Listopada 2018 No na fotkach masz porównanie. Chyba, że chcesz w jakiś inny konkretny sposób by to sprawdzić ?
wesz82 Opublikowano 20 Listopada 2018 Opublikowano 20 Listopada 2018 Przykrecasz deske od strony kanalow i lejesz wode.
KoJ@K Opublikowano 20 Listopada 2018 Autor Opublikowano 20 Listopada 2018 Aaa chodzi Ci o pojemność ? To tak Ci tego nie porównam, bo tego z AVFa już nie mam. Chyba, że @danielstol sprawdzi i porówna oba ?!
wesz82 Opublikowano 20 Listopada 2018 Opublikowano 20 Listopada 2018 Jak możesz to tylko sorawdz tego a ja jak zdejme kiedys swego to tez zaleje dziada?
MilUl Opublikowano 20 Listopada 2018 Opublikowano 20 Listopada 2018 Skoro u kolegi @danielstol po wymianie kolektora wynik wzrósł o +17 km i 8 Nm także jest różnica :), poblem to tylko pewnie znaleść ten kolektor, długo szukałes ?
wesz82 Opublikowano 20 Listopada 2018 Opublikowano 20 Listopada 2018 17 minut temu, MilUl napisał: Skoro u kolegi @danielstol po wymianie kolektora wynik wzrósł o +17 km i 8 Nm także jest różnica :), poblem to tylko pewnie znaleść ten kolektor, długo szukałes ? Ale to widac ze jest wiekszy i to dosc sporo tylko poprostu chcialbym wiedziec o ile wiekszy... Kojak zamontujesz go i co dalej???.cisniesz na korektę czy zobaczysz co bedzie??
KoJ@K Opublikowano 20 Listopada 2018 Autor Opublikowano 20 Listopada 2018 Ja wiem czy go ciężko znaleźć? Mi to zajęło może z 15 minut(czekając w kolejce u lekarza) łącznie z dzwonieniem i jeszcze tak znalazłem, że wychodząc od lekarza pojechałem kawałek dalej 6km i go kupiłem jak go założe to pojeżdże dzień, może dwa i pojade do tunera (ale to bardziej na inne "mody" - typu szybki popcorn, wywalenie procedury startu i jakieś inne duperszwance) , wstępnie jestem z nim ugadany na czw/pt, ale kurde nie wiem czy sie wyrobie jednak ... ?
Rekomendowane odpowiedzi