Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 AVANTador S4/LINE GTB 2260VZK 19' Pompei S5 STYLING 132 BIX INTEMO Koito Q5 continue by KoJ@K


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 godzin temu, KoJ@K napisał:

trafił się Servotronik ZF z S4 B7 + nowe drążki, nowe końcówki, nowe osłony + cała kompletna ori wiązka na przekaźniku 638 również z S4 ...:whistling:

Dobra robota Mati ??

Opublikowano

Servotronik fajna sprawa :D Potwierdzam! Ktoś orientuje się, czy duże są różnice między zwykłym servotronikiem a tym z s4?

Opublikowano

@turzol kiedyś opisywał jak mi się zdaje różnice między poszczególnymi numerami przekaźników. Ten z esy utwardza się chyba przy niższej prędkości. 

Same przekładnie są takie same. 

Opublikowano

Servo masz na pewno z S4? według etki był inny z tego co pamiętam.

Opublikowano
7 godzin temu, Dev napisał:

Przydały się informacje od Wujka Dobra Rada ?

Dziękować :giveheart:

Ale wychodzi na to, że też "jestem mechanikiem z Bożej łaski" bo wytargałem i włożyłem magiel bez odkręcania wahaczy, amorka itd :dance:

 

Tak jak wyżej, w servotronikach raczej jako takiej różnicy nie ma, bo tutaj główną robote robi przekaźnik. Ten eSowy nr 638 jedynie mi nie odpowiada przy prędkościach 30-40-50 gdy jadąc sobie normalnie mamy skręcac w jakiś łuk lub wjechać w zakręt na osiedlu - no to wtedy ten jego opór jest trochę za duży jak na taką niską prędkość. Zaś na trasie...hmmm opór też jest spory, ale nie przeszkadza to..nie przeszkadza, a wręcz daje fajne uczucie pewnego auta z "twardym układem" :cool1:

Opublikowano
4 minuty temu, H4mm3R napisał:

Servo masz na pewno z S4? według etki był inny z tego co pamiętam.

 

Tak z S4 servo jak i cała wiązka oraz przekaźnik. A jakie niby jest inne servo w S4 ?

Opublikowano

Dołożyć przycisk "S", zrobić tak, że zmienia Ci mapę na sport i do tego przekaźnik z S4, dezaktywacja przycisku ori mapa i drugi przekaźnik z e standardowej wersji... Zapewne do ogarnięcia ?

Opublikowano
23 minuty temu, KoJ@K napisał:

 

Tak z S4 servo jak i cała wiązka oraz przekaźnik. A jakie niby jest inne servo w S4 ?

A co ja w Ingolstadt pracuję :decayed: etka podaje inne numery przy 8V.

Opublikowano
52 minuty temu, kamil-vag napisał:

Dołożyć przycisk "S", zrobić tak, że zmienia Ci mapę na sport i do tego przekaźnik z S4, dezaktywacja przycisku ori mapa i drugi przekaźnik z e standardowej wersji... Zapewne do ogarnięcia ?

Tu się podpinasz pod sygnał prędkości, więc nie wiem czy taki przekaznik na zasadzoe 0-1 zdał by tu egzamin. Ciekawy jestem jeszcze czy po zrobieniu zbieżności coś się zmieni. Bo wczoraj jak skończyłem to nie było za bardzo gdzie, a w tygodniu pobyt w szpitalu. Szukam przekazników :cool1:

Opublikowano
11 minut temu, KoJ@K napisał:

Tu się podpinasz pod sygnał prędkości, więc nie wiem czy taki przekaznik na zasadzoe 0-1 zdał by tu egzamin

Bardziej mi tu chodziło o przełączanie zasilania ;)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
33 minuty temu, KoJ@K napisał:

Tu się podpinasz pod sygnał prędkości, więc nie wiem czy taki przekaznik na zasadzoe 0-1 zdał by tu egzamin. Ciekawy jestem jeszcze czy po zrobieniu zbieżności coś się zmieni. Bo wczoraj jak skończyłem to nie było za bardzo gdzie, a w tygodniu pobyt w szpitalu. Szukam przekazników :cool1:

Chyba gdzieś mam wsady z eprom z exeo, B6, B7. 5min i wgrywasz co chcesz do obecnego przekaźnika.

Opublikowano

Mati gdzie ty te fanty znajdujesz ,ja jak szukałem  servo to jedna sztuka wisiała i za takie pieniądze że odpuściłem, podoba mi się podejście do tematu, auto na handel a Ty nadal coś modzisz .

Opublikowano

A tu w sumie nie daleko mnie gościu miał. Podjechałem, obczaiłem, wyszzabrowałem wiązki, powycinałem co było potrzebne i wio do garażu :cool1:

No ale racja, z tym że nie którzy za te magle życzą sobie jak poyebani :doh:

Opublikowano
3 godziny temu, kamil-vag napisał:

Bardziej mi tu chodziło o przełączanie zasilania ;)

Z tym może być lekki problem. Ja w B7 takie coś robiłem swego czasu. Tzn. może nie tak zaawansowane ale dokładałem też sobie servo i po mieście czasami mi za bardzo utwardzał przy niższych prędkościach. A właściwie utwardzał odpowiednio ale ja chciałem kanapowca po prostu żeby można było leciutko kręcić na małych zakrętach.

Podłączyłem więc przekaźnik zwykły pod włącznik CLH który miałem akurat nieaktywny. I tam jak miałem na 0 to odcinał sygnał prędkości do przekaźnika od serva czyli cały czas był super lekko niezależnie od prędkośći. A jak włącznik był na 1 to servo normalnie działało jak stary niemiecki konstruktor z Audi przykazał.

Problem był w tym, że nie zawsze to łapało podczas jazdy i czasami tryby się nie przełączały. Trzeba było np. się zatrzymać lub zgasić auto żeby dopiero "załapało".

No ale to była prosta konstrukcja i i tak byłem zadowolony bo miałem możliwości przestawienia np. miasto vs trasa. 

I to tylko na jednym oryginalnym przekaźniku serva więc być może przy włożeniu dwóch inaczej to zadziała. Ale jak ktoś chce kanapowca z super lekką kierownicą to nie trzeba dokładać drugiego ori przekaźnika, u mnie wystarczyło odcinać sygnał prędkości.

Opublikowano

Kilka baniek olio, jak do hondy :whistling:

20190704_174819.jpg

Opublikowano

Po jakiego te 2 dodatkowe litry ?

Opublikowano
24 minuty temu, kamil-vag napisał:

Po jakiego te 2 dodatkowe litry ?

Weź zapełnij taki kolektor z ltka ?

Opublikowano

W razie Wu, na dolewke co by nie brakło :kox:

Opublikowano

Oliwę zmieniasz jak może jutro sprzedasz ? ?

Opublikowano

Sprzedaż sprzedażą, ale olio ważna sprawa, a że się już za nie długo należało no to wymieniłem :cool1:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...