kamil-vag Opublikowano 24 Czerwca 2019 Opublikowano 24 Czerwca 2019 8 godzin temu, KoJ@K napisał: trafił się Servotronik ZF z S4 B7 + nowe drążki, nowe końcówki, nowe osłony + cała kompletna ori wiązka na przekaźniku 638 również z S4 ... Dobra robota Mati ??
trepek Opublikowano 24 Czerwca 2019 Opublikowano 24 Czerwca 2019 Servotronik fajna sprawa Potwierdzam! Ktoś orientuje się, czy duże są różnice między zwykłym servotronikiem a tym z s4?
staniek Opublikowano 24 Czerwca 2019 Opublikowano 24 Czerwca 2019 @turzol kiedyś opisywał jak mi się zdaje różnice między poszczególnymi numerami przekaźników. Ten z esy utwardza się chyba przy niższej prędkości. Same przekładnie są takie same.
H4mm3R Opublikowano 24 Czerwca 2019 Opublikowano 24 Czerwca 2019 Servo masz na pewno z S4? według etki był inny z tego co pamiętam.
KoJ@K Opublikowano 24 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2019 7 godzin temu, Dev napisał: Przydały się informacje od Wujka Dobra Rada ? Dziękować Ale wychodzi na to, że też "jestem mechanikiem z Bożej łaski" bo wytargałem i włożyłem magiel bez odkręcania wahaczy, amorka itd Tak jak wyżej, w servotronikach raczej jako takiej różnicy nie ma, bo tutaj główną robote robi przekaźnik. Ten eSowy nr 638 jedynie mi nie odpowiada przy prędkościach 30-40-50 gdy jadąc sobie normalnie mamy skręcac w jakiś łuk lub wjechać w zakręt na osiedlu - no to wtedy ten jego opór jest trochę za duży jak na taką niską prędkość. Zaś na trasie...hmmm opór też jest spory, ale nie przeszkadza to..nie przeszkadza, a wręcz daje fajne uczucie pewnego auta z "twardym układem"
KoJ@K Opublikowano 24 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2019 4 minuty temu, H4mm3R napisał: Servo masz na pewno z S4? według etki był inny z tego co pamiętam. Tak z S4 servo jak i cała wiązka oraz przekaźnik. A jakie niby jest inne servo w S4 ?
kamil-vag Opublikowano 24 Czerwca 2019 Opublikowano 24 Czerwca 2019 Dołożyć przycisk "S", zrobić tak, że zmienia Ci mapę na sport i do tego przekaźnik z S4, dezaktywacja przycisku ori mapa i drugi przekaźnik z e standardowej wersji... Zapewne do ogarnięcia ?
H4mm3R Opublikowano 24 Czerwca 2019 Opublikowano 24 Czerwca 2019 23 minuty temu, KoJ@K napisał: Tak z S4 servo jak i cała wiązka oraz przekaźnik. A jakie niby jest inne servo w S4 ? A co ja w Ingolstadt pracuję etka podaje inne numery przy 8V.
KoJ@K Opublikowano 24 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2019 52 minuty temu, kamil-vag napisał: Dołożyć przycisk "S", zrobić tak, że zmienia Ci mapę na sport i do tego przekaźnik z S4, dezaktywacja przycisku ori mapa i drugi przekaźnik z e standardowej wersji... Zapewne do ogarnięcia ? Tu się podpinasz pod sygnał prędkości, więc nie wiem czy taki przekaznik na zasadzoe 0-1 zdał by tu egzamin. Ciekawy jestem jeszcze czy po zrobieniu zbieżności coś się zmieni. Bo wczoraj jak skończyłem to nie było za bardzo gdzie, a w tygodniu pobyt w szpitalu. Szukam przekazników
kamil-vag Opublikowano 24 Czerwca 2019 Opublikowano 24 Czerwca 2019 11 minut temu, KoJ@K napisał: Tu się podpinasz pod sygnał prędkości, więc nie wiem czy taki przekaznik na zasadzoe 0-1 zdał by tu egzamin Bardziej mi tu chodziło o przełączanie zasilania 1
H4mm3R Opublikowano 24 Czerwca 2019 Opublikowano 24 Czerwca 2019 33 minuty temu, KoJ@K napisał: Tu się podpinasz pod sygnał prędkości, więc nie wiem czy taki przekaznik na zasadzoe 0-1 zdał by tu egzamin. Ciekawy jestem jeszcze czy po zrobieniu zbieżności coś się zmieni. Bo wczoraj jak skończyłem to nie było za bardzo gdzie, a w tygodniu pobyt w szpitalu. Szukam przekazników Chyba gdzieś mam wsady z eprom z exeo, B6, B7. 5min i wgrywasz co chcesz do obecnego przekaźnika.
K4rol81 Opublikowano 24 Czerwca 2019 Opublikowano 24 Czerwca 2019 Mati gdzie ty te fanty znajdujesz ,ja jak szukałem servo to jedna sztuka wisiała i za takie pieniądze że odpuściłem, podoba mi się podejście do tematu, auto na handel a Ty nadal coś modzisz .
KoJ@K Opublikowano 24 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2019 A tu w sumie nie daleko mnie gościu miał. Podjechałem, obczaiłem, wyszzabrowałem wiązki, powycinałem co było potrzebne i wio do garażu No ale racja, z tym że nie którzy za te magle życzą sobie jak poyebani
cinkers Opublikowano 24 Czerwca 2019 Opublikowano 24 Czerwca 2019 3 godziny temu, kamil-vag napisał: Bardziej mi tu chodziło o przełączanie zasilania Z tym może być lekki problem. Ja w B7 takie coś robiłem swego czasu. Tzn. może nie tak zaawansowane ale dokładałem też sobie servo i po mieście czasami mi za bardzo utwardzał przy niższych prędkościach. A właściwie utwardzał odpowiednio ale ja chciałem kanapowca po prostu żeby można było leciutko kręcić na małych zakrętach. Podłączyłem więc przekaźnik zwykły pod włącznik CLH który miałem akurat nieaktywny. I tam jak miałem na 0 to odcinał sygnał prędkości do przekaźnika od serva czyli cały czas był super lekko niezależnie od prędkośći. A jak włącznik był na 1 to servo normalnie działało jak stary niemiecki konstruktor z Audi przykazał. Problem był w tym, że nie zawsze to łapało podczas jazdy i czasami tryby się nie przełączały. Trzeba było np. się zatrzymać lub zgasić auto żeby dopiero "załapało". No ale to była prosta konstrukcja i i tak byłem zadowolony bo miałem możliwości przestawienia np. miasto vs trasa. I to tylko na jednym oryginalnym przekaźniku serva więc być może przy włożeniu dwóch inaczej to zadziała. Ale jak ktoś chce kanapowca z super lekką kierownicą to nie trzeba dokładać drugiego ori przekaźnika, u mnie wystarczyło odcinać sygnał prędkości.
wesz82 Opublikowano 4 Lipca 2019 Opublikowano 4 Lipca 2019 24 minuty temu, kamil-vag napisał: Po jakiego te 2 dodatkowe litry ? ? Weź zapełnij taki kolektor z ltka ?
KoJ@K Opublikowano 4 Lipca 2019 Autor Opublikowano 4 Lipca 2019 W razie Wu, na dolewke co by nie brakło
dekiel 13 Opublikowano 4 Lipca 2019 Opublikowano 4 Lipca 2019 Oliwę zmieniasz jak może jutro sprzedasz ? ?
KoJ@K Opublikowano 5 Lipca 2019 Autor Opublikowano 5 Lipca 2019 Sprzedaż sprzedażą, ale olio ważna sprawa, a że się już za nie długo należało no to wymieniłem
Rekomendowane odpowiedzi