Tomeks Opublikowano 12 Lipca 2018 Autor Opublikowano 12 Lipca 2018 tuner sie rozchorowal,w przyszlym tyg dalej walczymy,poki co jest 330PS i 660Nm przy cisneiniu na szynie 1800,takze lajtowe jak na taki setap,u brachola cisnienie ok 1900 i jest ponad 340 i 650 wyniki na "uczciwej" hamowni,u brata byl program compotow,niby mialo byc 309PS i 630Nm,ale jak tuner zobaczyl program,mowil ze nie wie jakim cudem tam mialo byc tyle...zreszta jakis czas temu byl hamowany i pokazal jakos 280 i 610 takze nad liczbami niema co sie spuszczac...auto juz zapierdziela,przy ok 2100obr jest 500 niuta...
peter22 Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 Czyli turbiny sprawują się dobrze z tc . Jaki model macie turbin na 400 KM czy na 350KM . Perun ma kilka modeli moja jest na ponad 400 KM ale maja tez takie na 350-360 i na niej jest lepszy dół . Ja tez nie narzekam , tak jak mówisz cyferki nie jadą
mystic.pl Opublikowano 13 Lipca 2018 Opublikowano 13 Lipca 2018 (edytowane) Tu masz najmocniejszy układ CR z A4 B8 Silnik CCLA 3.0tdi pod fabryczne 2000 bar (pompa, czujnik, wtryski) : Pompa wys CCLA.pdf CCLA.pdf Dla porównania CCWA 1800bar (najsłabszy CR jest w CAPA, fabrycznie 1600 bar): pompa wys CCWA+CCWB+CAMA+CAMB.pdf CCWA+CCWB+CAMA+CAMB.pdf CAPA.pdf Edytowane 13 Lipca 2018 przez mystic.pl
Tomeks Opublikowano 13 Lipca 2018 Autor Opublikowano 13 Lipca 2018 Można pompę z BiT wsadzić,na tej pompie w Łodzi zrobili 404ps w CCWA,ale ich hamowania dodaje sporo
Tomeks Opublikowano 13 Lipca 2018 Autor Opublikowano 13 Lipca 2018 Można pompę z BiT wsadzić,na tej pompie w Łodzi zrobili 404ps w CCWA,ale ich hamowania dodaje sporo co do turbin,niby mówili,ze potencjał maja na 460 czy 480,nie pamietam dokładnie
mystic.pl Opublikowano 13 Lipca 2018 Opublikowano 13 Lipca 2018 3 godziny temu, Tomeks napisał: Można pompę z BiT wsadzić,na tej pompie w Łodzi zrobili 404ps w CCWA,ale ich hamowania dodaje sporo Z tego co pamiętam ta z CCLA podchodzi plug & play, z biturbo trzeba trochę rzeźbić.
peter22 Opublikowano 13 Lipca 2018 Opublikowano 13 Lipca 2018 Biturbo się wycierają , co za tym idzie pojawiają się opiłki i układ paliwowy do wymiany. Mój układ paliwowy jest ponoć do 480 KM. Szkoda ze Witek r-performance nie miał okazji pogrzebać w sterowniku jak miałem wyjęty dpf . Ciekawe ile by wyszło
peter22 Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 Pompa paliwa cp3 przerobiona ze starszego silnika kolejny plus ze nic tam się nie wyciera . Robiłem ja u marcela w Płocku dieselsoft
Tomeks Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 Aa taki myk,jakie masz ciśnienie na listwie wiesz może?
peter22 Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 Nie mam pojęcia . Mam jeszcze zmieniony mapsensor na 4 barowy , ale na chwile obecna i tak jest poniżej 2 barów
Tomeks Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 Właśnie tez bede mail zmieniany mapsensor
mystic.pl Opublikowano 29 Października 2018 Opublikowano 29 Października 2018 Podziałałeś coś tam w końcu, bo coś cisza. Jestem b.ciekawy efektów finalnego setupu ?
Tomeks Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 Do tej pory nic nie robiłem,tak to jest jak kumpel robi,24 paz złożył mi życzenia urodzinowe,na koniec powiedział „niebawem się odezwę i dokończymy projekt”...i cisza?...ale nie mam ciśnienia,praktycznie nią nie jeżdżę,jak mam gdzieś podjechać,to szkoda odpalać,bo zimno,to olej gesty,kijowe smarowanie...a bus już rozgrzany...i śmigam jumperkiem lub leonem laski...tyle mam z mocy? kuzwa kiedyś gadałem z takim mechanikiem i powiedział,ze jak odpalasz auto przy -10*,to silnik zużywa się tak,jakby zrobił 10kkm w idealnych warunkach...i od tego czasu jestem niewolnikiem tej teorii? btw dzisiaj dotarla paczka od www.carbonimports.ca Przyłożony na szybko
Kosmita Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 Zawsze taki ładny smaczek.. A tak apropos teorii.. Zużywa się bardziej na pewno ale nie aż tak
Tomeks Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 Teraz trzeba zamówić dyfuzor,albo od nich,albo od rigera carbonimports
kamelus_ Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 Godzinę temu, Tomeks napisał: Do tej pory nic nie robiłem,tak to jest jak kumpel robi,24 paz złożył mi życzenia urodzinowe,na koniec powiedział „niebawem się odezwę i dokończymy projekt”...i cisza?...ale nie mam ciśnienia,praktycznie nią nie jeżdżę,jak mam gdzieś podjechać,to szkoda odpalać,bo zimno,to olej gesty,kijowe smarowanie...a bus już rozgrzany...i śmigam jumperkiem lub leonem laski...tyle mam z mocy? kuzwa kiedyś gadałem z takim mechanikiem i powiedział,ze jak odpalasz auto przy -10*,to silnik zużywa się tak,jakby zrobił 10kkm w idealnych warunkach...i od tego czasu jestem niewolnikiem tej teorii? btw dzisiaj dotarla paczka od www.carbonimports.ca Przyłożony na szybko Jak dla mnie za duży. Słabo to wygląda. Ori znacznie lepszy i dyskretniejszy.
Tomeks Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 Ostanio jeździłem sporo S5 sb i ori mi nie podchodzi,za malutki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się