Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ALF] Wrażenie z użytkowania silnika 2.4 V6 5V


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie wstawiłem autko do warsztatu. :wink4: Rozrząd kompletny kosztował mnie 770 zł. :decayed: Po niedzieli powinno być po robocie, więc zrobię wtedy wpis. :tongue4:

Opublikowano

Właśnie wstawiłem autko do warsztatu. :wink4: Rozrząd kompletny kosztował mnie 770 zł. :decayed: Po niedzieli powinno być po robocie, więc zrobię wtedy wpis. :tongue4:

To niewiele, ja do swojego za same graty dałem 1100, a silnik podobny konstrukcyjnie :mysli:

Opublikowano

tez mi się nie chce wierzyć, 10% to maks co można podciągnąć w wolnossącym. w vectrze c 3.2 z 211 zrobił niemiec na 233... i to wszystko. koszt był 300euro, auto było żwawsze i tyle... spalanie deko podskoczyło... także sceptycznie podchodzę do wykresu kolegi... http://www.fasttuning.eu/ zajrzyjcie na tę stronkę...

Opublikowano

patrzyłem na swoj az 16 koni za 300 eu:)

Opublikowano

ja mam u niego program zrobiony , autko hula prawie rok i nie mam żadnych problemów... teraz ostatnio raz chodzi lepiej, raz gorzej... ale może cieplej się robi i człowiek do zimowego-chłodnego powietrza się przyzwyczaił...

Opublikowano

Zainwestowałem w filtr powietrza K&N całe 230 zł ,nowe świeczki irydowe NGK(nie pytajcie ile kosztują bo mnie kieszeń bolała-całe 70 zł za szt x 6,nowe kable WN NGK . Spalanie co prawda nie zmalało,ale da się odczuć nieco żwawsze autko i przede wszystkim zaczęło równo chodzić od samego początku,zero falowania obrotów..Jeśli finanse wystarczą na wiosne pomyślę nad wydechem Remusa.Kolega ma w A4 B5 2.8Q i dżwięk jest przecudny.Przesiadka z 1.8 ADR jest szczególnie zauważalna dla portfela na stacji benzynowej.O ile w 1.8 palił w mieście 11-12 l to 2,4Q pali mi jakieś 14-16 l i to przy spokojnej jeżdzie.Ale nie żałuję zmiany auta.Przyjemność z jazdy nieporównanie większa,silnik elastyczny od niskich obrotów i przyspieszenie wystarczające na bezpieczne wyprzedzanie.Na trasie o dziwo nie pali dużo przy spokojnej jeździe do 120 km/h wyszło mi na odcinku 230 km niecałe 9 l/100.także jestem bardziej niż zadowolony.

Opublikowano

Panowie... ja w 2.5 tdi podnioslem moc o 25-30 km a tu taka niespodzianka ...motor bez turbo i 30ps wiecej :gwizdanie:

Moze niech sie wypowie jakis prof w tej dziedzinie, bo mi az sie nei chce wierzyc ze wolnossaki sie tak czipuja-lub nawet ten konkretny model :shocked:

Opublikowano

Po 5 tys km przejechanych z silnikiem 2.8 30V uwazam ze najlepszym sposobem na poprawe osiagow jest zmiana skrzyni na krotsza, bo biegi 2-4 sa bardzo dlugie i to zamula auto, druga dobra rzecza byla by wymiana walkow na ostrzejsze bo silnik nie ma gory :thumbdown: potem strojenie i powinno grac.

Opublikowano
To mi się wydaje być dość wiarygodne, ktoś kiedyś na forum robił program w 1.8 (na tej stronie też jest), i miał coś koło 133KM (na stronce podają, że 135 zrobią).
Opublikowano
To mi się wydaje być dość wiarygodne, ktoś kiedyś na forum robił program w 1.8 (na tej stronie też jest), i miał coś koło 133KM (na stronce podają, że 135 zrobią).

no to w te 15 to jeszcze uwierze ... ale 30 to ja nei wiem co oni tam zrobili, moze pokryjomu kopresor wmontowali albo NOS z przyciskiem w grzanych siedzeniach i tak idzie ze az w tylek cieplo :wink4:

Opublikowano

Dawno mnie tutaj nie było. :gwizdanie: Jak będę po wymianie rozrządu, to zrobię wpis co i jak. :wink4: Jeśli ktoś chciałby się podzielić opiniami, to zapraszam. :naughty:

Chętnie byśmy zobaczyli. Ale nie w Grecji ;)

Ja też nie widzę tych 30 KM

Opublikowano

skoro jestesmy przy osiagach (myse ze nie zrobie duzego OT) macie jakies porowniania czy 2.8 30V lepiej sie zbiera od A4 B6 1.9 TDI 130+chip?? nie ukrywam ze chodzi mi po glowie SWAP na 1.9 :)

Opublikowano

skoro jestesmy przy osiagach (myse ze nie zrobie duzego OT) macie jakies porowniania czy 2.8 30V lepiej sie zbiera od A4 B6 1.9 TDI 130+chip?? nie ukrywam ze chodzi mi po glowie SWAP na 1.9 :)

sadzac po danych techniczych bardzo podobnie. Mysle ze takie 1.9 po chipie setke w 8.5 s zrobi bez problemowo, wiec pewnei lepiej niz stare 2.8Q ktore jak wyjezdzalo z fabryki mialo 8.2 a teraz pewnie kolo ...9

Opublikowano

skoro jestesmy przy osiagach (myse ze nie zrobie duzego OT) macie jakies porowniania czy 2.8 30V lepiej sie zbiera od A4 B6 1.9 TDI 130+chip?? nie ukrywam ze chodzi mi po glowie SWAP na 1.9 :)

sadzac po danych techniczych bardzo podobnie. Mysle ze takie 1.9 po chipie setke w 8.5 s zrobi bez problemowo, wiec pewnei lepiej niz stare 2.8Q ktore jak wyjezdzalo z fabryki mialo 8.2 a teraz pewnie kolo ...9

mmcv

Moje stare :audi: świetnie daje sobie radę i zachowało osiągi. :tongue4:

Opublikowano

skoro jestesmy przy osiagach (myse ze nie zrobie duzego OT) macie jakies porowniania czy 2.8 30V lepiej sie zbiera od A4 B6 1.9 TDI 130+chip?? nie ukrywam ze chodzi mi po glowie SWAP na 1.9 :)

sadzac po danych techniczych bardzo podobnie. Mysle ze takie 1.9 po chipie setke w 8.5 s zrobi bez problemowo, wiec pewnei lepiej niz stare 2.8Q ktore jak wyjezdzalo z fabryki mialo 8.2 a teraz pewnie kolo ...9

Dobry kierowca 2.8Q 193PS robi setkę ~ 7 sek

Pytanie jakie 1.9? Do tego wymiana: Wtryski, Kat, FMIC, program. :offtopic:

Opublikowano

zwracam honor patrzylem na 174. Z danych wynika ze kolo 7.2 no to rzeczywiscie jest czym sie bujac :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...