Maxero Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 (edytowane) Gdzie się podłączyłeś pod ciśnienie oleju w komorze silnika do zegara ,że się tak zapytam ? Edytowane 13 Kwietnia 2019 przez Maxero
Mad_Maxs Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2019 (edytowane) W dniu 13.04.2019 o 16:03, Maxero napisał: Gdzie się podłączyłeś pod ciśnienie oleju w komorze silnika do zegara ,że się tak zapytam ? W miejsce oryginalnego czujnika w podstawie filtra, wpadł trójnik, a w niego ori czujnik + ten na zegar Ale trzeba przyznać, że ten zegar ma spory błąd pomiarowy... Czasami pokazuje 0.5 bara, czasami 0.8 bara na zimnym.. w sumie nie wiem od czego to zależy. Już myślałem że to coś z nową pompą, ale jak zrobiliśmy pomiar miernikiem zegarowym to wyszło książkowe, więc traktuję go z lekkim przymróżeniem oka Tak to wygląda: Edytowane 14 Kwietnia 2019 przez Mad_Maxs
Mad_Maxs Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Koledzy, rozebrałem osłony kolumny i popiskiwanie dobiega ewidentnie z podstawy kierownicy, a nie z magla jak sugerowały różne znalezione w internecie tematy. Pytanie do Was, gdzie tam dać smaru, ewentualnie co przeczyścić?? Podobne popiskiwanie pojawiło mi się w Toledo 2 po wymianie jednej z manetek, ale nie zdążyłem go zdiagnozować, gdyż auto się sprzedało
Maxero Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 (edytowane) A pamiętasz jaki trójnik zastosowałeś. Ja będę chciał temperaturę oleju sobie podebrać do zegara. Edytowane 14 Kwietnia 2019 przez Maxero
Mad_Maxs Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2019 21 godzin temu, Maxero napisał: A pamiętasz jaki trójnik zastosowałeś. Ja będę chciał temperaturę oleju sobie podebrać do zegara. Dokładnie ten: https://archiwum.allegro.pl/oferta/adapter-czujnika-cis-temperatury-oleju-y-m10x1-0-i7314239753.html Ale pamiętaj, żeby dopasować adapter do czujników jakie masz zamiar użyć, bo tu masz dwa różnewejścia
Mad_Maxs Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Dzisiaj w końcu wymieniłem to: na to: Nie wyszło do końca tak jak bym chciał, ale jak na pierwsze lakierowanie, tak mocno zniszczonego elementu (kupiłem za grosze, ale do malowania) to i tak jestem zadowolony. Moją blendę którą zdjąłem z auta, oczyszczę i na spokojnie zrobię (może nawet w kolorze nadwozia ) Poszła też kropla oleju w kolumnę kierownicy, bo popiskiwała, zobaczymy czy pomoże
MM1311 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Super że sobie tak działasz z samochodem by było tip top
dayd_4 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 @Mad_Maxs gratuluję zapału! Przeglądam Twoje wpisy i psuje mi smak tylko jedna kwestia - po co ten Rapid? Przy prawdziwym samochodzie, jakim jest B5, to papierowe origami! Pozdrawiam serdecznie!
Mad_Maxs Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2019 (edytowane) Rapid to dopiero dwumiesięczne maleństwo i jest służbowo prywatny. Miałem sobie go wziąć w kredycie na siebie, ale firma zrobiła to za mnie i tak śmigam. Na prawdę przyjemne autko, z najmocniejszym w ofercie 1.0 TSI i 110 KM przyzwoicie się zbiera. Nowego Audi raczej sobie nie kupię, a Rapid to ciekawy kompromis daje to poczucie pewności, że zawsze dojedziesz do celu, a i mając jedno prywatne, zamiast dwóch, mogę skupić swoją uwagę na B5, aby zrobić wreszcie to, na co nie było czasu/funduszy. Audi na codzień jeździ moja luba i powiedziała że go nie odda Dzisiaj zakupiłem listwę progową strony kierowcy, bo moja jest uszkodzona z tyłu i lada moment odpadnie. Czym przykleić nową listwę?? Używacie jakiejś konkretnej taśmy?? czy taka zwykła piankowa do luster? Mam też już nową końcówkę drążka na stronę lewą oraz olej Febi do wspomagania, bo mimo dolania ponad pół litra podczas wymiany węża, nadal robi się bursztynowy po chwili pracy. Jako nowy olej wybrałem FEBI: Tak wyglądał olej spuszczony z układu, rozcieńczony przez płukanie: Tak wygląda teraz olej w układzie: A tu dla porównania czysty olej z bańki: A to najlepszy dowód, że kręcenie w miejscu, to bardzo słaby pomysł ? następnym razem muszę pod opony wrzucić jakiś karton, żeby nie tarły o kostkę Chciałbym zdemontować przednią dokładkę zderzaka, w celu naprostowania jej spodu. Podpowie ktoś jak ją zdemontować? Edytowane 27 Kwietnia 2019 przez Mad_Maxs
Jacentyy91 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 W dniu 24.08.2018 o 23:53, Mukade93 napisał: skad ja to znam ze w zime nic a w lato nie dalo sie w aucie wysiedziec Witam ja w sumie od tygodnia mam moje a4 i tez wlasnie strasznie mi skrzypi nawet na rownej drodze. Co moze to powodowac? Wiem od poprzedniego wlasciciela ze jeden z wachaczy gornych jest do wymiany.
Mukade93 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 te skrzypienie w moim przypadku bylo ciezko zdiagnozowac, ja jak napisalem to mi skrzypialo po zimie na nierownosciach bo wahacz z tulei wyskakiwal, u ciebie to tez moze byc wahacz a moze cos innego
Mad_Maxs Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2019 15 godzin temu, Jacentyy91 napisał: Witam ja w sumie od tygodnia mam moje a4 i tez wlasnie strasznie mi skrzypi nawet na rownej drodze. Co moze to powodowac? Wiem od poprzedniego wlasciciela ze jeden z wachaczy gornych jest do wymiany. Jeżeli skrzypi Ci na zewnątrz, to na 90% wahacz, jak w środku to masz problem jak ja najlepiej jak ktoś ci pomoże kręcąc delikatnie kierownicą, a Ty nasłuc**j skąd to skrzypienie dobiega. Jak już zidentyfikujesz, to strzykawka z oliwą i wbijasz żeby przebić gumę wybranego wahacza. Jak ucichnie, to wiesz już na pewno że to ten. Ja jestem na 100% pewny że skrzypienie występuje pomiędzy krzyżakiem kolumny a kierownicą - zdemontowałem osłony i ewidentnie stamtąd dochodzi to popiskiwanie. Demontowałem kierwonicę i dałem od góry trochę oleju na łożyska w kolumnie, ale efektu raczej żadnego to nie przyniosło
Mad_Maxs Opublikowano 4 Maja 2019 Autor Opublikowano 4 Maja 2019 (edytowane) Koledzy, czym usuwacie resztki taśmy dwustronnej z nakładek progowych?? Na temperaturę jest ona odporniejsza niż materiał na którym jest naklejona, benzyny ekstrakcyjne, czy inna znana mi cchhemia też nie robią na tym wrażenia.Podpowiedzcie coś, bo drapanie po kilka mm zajmie mi kilka dni ? Edytowane 4 Maja 2019 przez Mad_Maxs
Mad_Maxs Opublikowano 7 Lipca 2019 Autor Opublikowano 7 Lipca 2019 Koledzy, po wymianie listwy, zauważyłem że mam lekko opadnięte drzwi kierowcy. Objawia się to wyczuwalnym obcieraniem o nakładkę progową i jak się dobrze przyjrzeć, to widać zaraz po otwarciu, jak siadają lekko w dół. Co ciekawe, jak spróbuję nimi poruszać góra-dół, to nie czuć żeby na którymś zawiasie był luz. Co radzicie??
Langista Opublikowano 7 Lipca 2019 Opublikowano 7 Lipca 2019 Zwyczajnie obwisły z czasem. Wyreguluj na zawiasach. Nie masz problemu z zamykaniem? Z reguły tylne drzwi idealnie się zamykają po lekkim pchnięciu, dobrze wyregulowane przednie drzwi powinny domykać się tak samo.
Mad_Maxs Opublikowano 7 Lipca 2019 Autor Opublikowano 7 Lipca 2019 Trzeba delikatnie mocniej pociągnąć żeby się zatrzasnęły, właśnie przez to że na koniec lekko do góry idą. Na którym zawiasie regulować?
Langista Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 Górny w stronę maski, dolny w stronę tyłu. 1
Mad_Maxs Opublikowano 21 Lipca 2019 Autor Opublikowano 21 Lipca 2019 Regulację przeprowadza się na śrubach TORX pokazanych na zdjęciach?
Mad_Maxs Opublikowano 22 Lipca 2019 Autor Opublikowano 22 Lipca 2019 Dzięki, ale akurat śruby są tutaj wymienione w treści, ale nie pokazane na zdjęciach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się