Kamil Wolski Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Witajcie, od wczoraj jestem posiadaczem audiczki 3.0, kupiłem ją w stanie do mocnego dopieszczenia, jedynym mechanicznym mankamentem jest problem z wypadającym zapłonem, tzn pojawił się dzisiaj, wczoraj jak kupowałem, nie było żadnego błędu, dziś mnie wzięło coś by podłączyć kompa, ponieważ podczas przyśpieszania w granicach od 30-50 szarpie mi samochodem, braku mocy nie ma jedyne błędy, które wskazał mi komputer to wypadający zapłon, chciałbym się dowiedzieć czy to groźne, co trzeba wymienić? Dziękuję z góry za pomoc. Pozdrawiam!
damian92x Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Przyczyn wypadania zapłonu może być mnóstwo. Począwszy od cewek zapłonowych i świec, a skończywszy na nieszczlnościach w układzie dolotowym, przestawionym rozrządzie etc. Proponuję przestudiować kilka tematów, a na pewno znajdziesz odpowiedź na Twoje pytanie.
Kamil Wolski Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Opublikowano 14 Lipca 2016 Czytałem sporo tematów, lecz nadal nie mam odpowiedzi. Zostaje metoda prób i błędów?
cingular Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Podłącz kompa, pozamieniaj cewki miejscami, na spokojnie poczytaj tematy o których wspomina kolega wyżej, w innym wypadku wpędzisz się w niepotrzebne koszta które w zależności od rodzaju usterki nie są małe. Zadzwoń na serwis podaj Vin może Ci się fartnie i cewki wymienią w ramach akcji serwisowej która ciągle obowiązuje. Przy tym silniku trafna diagnoza to podstawa. Poczytaj a nie stracisz bo na razie piszesz zbyt ogólnikowo.
Kruk_89 Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 cewki nie wszystkie podlegają wymianie mają pewne oznaczenia. zobacz czy na benie też masz wypadanie
kt65c453 Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 (edytowane) najlepiej to jeździj na benzynie trochę dłużej, a zrób ok 100 km tylko na pb i wtedy zobacz jak autko chodzi, najprostszy test sprawdzenie czy to nie lpg, czemu aż tyle? żeby korekty które były na lpg zrobiły się na pb i lej pb 98 bo taka jest zalecana do asn . Ps, tworzy sie kolejny wątek o wypadaniu zapłonów, mogłeś się podpiąć pod obecny Edytowane 15 Lipca 2016 przez kt65c453
Envin Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Ja bym zaczął od grupy 93 jeśli jest dobrze ustawiony rozrzad to można szukać dalej
kt65c453 Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 No to jak już ma grzebać kompem to niech podejrzy grupę 32 ile jest rozjechane Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
_quattro_ Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 3.0, kupiłem ją w stanie do mocnego dopieszczenia Powodzenia.
damian92x Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 3.0, kupiłem ją w stanie do mocnego dopieszczenia Powodzenia. Dla chcącego nic trudnego
Kruk_89 Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 trudnego to nic chodzi głównie o $$ ile ja włożyłem siana żeby to cykało to głowa mała żona nawet o 1/4 tego nie wie a i tak raban podnosiła i jeszcze ile włożę
kt65c453 Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 I bogatego Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Kamil Wolski Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Opublikowano 15 Lipca 2016 3.0, kupiłem ją w stanie do mocnego dopieszczenia Powodzenia. Akurat to się tyczy stanu wizualnego jestem totalnym laikiem, sprawdzę tą grupę 32 w polskim vagu? Bo wiem, że kiedyś używałem również innego programu, gdy miałem a6, ale za grzyba nie potrafię sobie przypomnieć jakiego.
Robero321 Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 trudnego to nic chodzi głównie o $$ ile ja włożyłem siana żeby to cykało to głowa mała żona nawet o 1/4 tego nie wie a i tak raban podnosiła i jeszcze ile włożę +1
damian92x Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 3.0, kupiłem ją w stanie do mocnego dopieszczenia Powodzenia. Akurat to się tyczy stanu wizualnego jestem totalnym laikiem, sprawdzę tą grupę 32 w polskim vagu? Bo wiem, że kiedyś używałem również innego programu, gdy miałem a6, ale za grzyba nie potrafię sobie przypomnieć jakiego. Sprawdzisz. Ściągnij sobie VAG-COM 409.1 lub VCDS lite.
_quattro_ Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Dla chcącego nic trudnego Zgadza się tylko żeby nie było, że za chwilę kolejna osoba będzie mówiła jaki to 3.0 jest be i w ogóle
Kamyk41537 Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 Miałem to samo, pomogła wymiana kompletu świec , a po wyjętych świecach było widać że dwie cewki mają przebicie , więc też zostały wymienione. polecam świece DENSO oraz cewki Beru, chodzi elegancko, przy okazji jeśli masz gaz to możesz zmniejszyć przerwę na świecy na 0.7 i będzie git. u mnie spraktykowane i od pół roku śmiga jak trzeba. (po 24000km) nic się nie dzieje. powodzenia. . .
Kamil Wolski Opublikowano 19 Lipca 2016 Autor Opublikowano 19 Lipca 2016 dzięki za porady, wymienię przy najbliższej wypłacie. Dodaję jeszcze błędy, które pokazuje Vag
BeyerBrown Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 18325 - Relay for Coolant After-Run (J151): Open Circuit P1917 - 004 - No Signal/Communication 16815 - Warm Up Catalyst: Bank 2: Efficiency Below Threshold P0431 - 001 - Upper Limit Exceeded Radzę na początek sprawdzić połączenia elektryczne albo chociaż czy w puszce gdzie siedzi ECU nie ma wody. Zrób też test sond lambda i katalizatorów. Na tę chwilę ten od strony pasażera wygląda na uwalony, w następstwie sterownik silnika odcina cyklicznie dawki paliwa celem ochrony środowiska, stąd losowe wypadanie zapłonów https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8VWJhZ3oySFJLQ3M/view?usp=sharing tu masz schemat elektryki wokół silnika, zupełnie gratis
Kamil Wolski Opublikowano 19 Września 2016 Autor Opublikowano 19 Września 2016 Cześć trochę to trwało... ale miałem swoje problemy, wymieniłem cewki świece, wypadanie i brak zapłonu nie został wyeliminowany, normalnie check zapalał się po 300-400km, lecz gdy zacząłem się ostatnio bawić, tzn sprawdzać czy na postoju też szarpie przy 2200-2500 występuje te same szarpanie oraz wywala od razu check, nie mam jak zrobić testu katalizatorów nawet nie mam pojęcia jak, chyba, że mogę polskim vagiem. Macie pomysły co to może być?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się