koloboro Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 To pryskanie wd-40 nic nie daje. Nie ma co sobie d*py zawracać. Tylko specjalny ściągacz lub wybicie wybijakiem na dobrym kowadle.
.Pablo. Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Wszystko zależy od śruby ja miałem 2 jedna czarna z aso druga z kompletu febi srebra. Obie montowane w tym samym czasie. Finał był taki ze ta srebna puściła bez kłopotu a ta czarna franca tak się zapiekla ze 2 godz z nią walczyłem. Teraz daje tylko srebrne :-P A fakt faktem najlepszy ściągacz żeby śrubę ruszyć.
kt65c453 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Niestety nie da sie wykręcić śrub górnego wahacza, ta jedna długa co 2 wahacze spina, wiem standard, będą do wymiany ale ktoś może podać wymiar tej śruby?? żebym kupił już na podmiankę zanim to wszystko znowu rozbiorę, z góry dzięki wielkie za pomoc
.Pablo. Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Jedz do aso kosztuje coś koło 13zl
kt65c453 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 znalazłem w intercars lemfordera za 12,50 , maja na miejscu wiec raczej to wezmę ale dzięki za odpowiedzi, rozmiar nie był jednak potrzebny
wyzyk83 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 jak kupisz wahacz lemfordera to nowe śruby są w zestawie
lukaszooo Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Jesli kupuje sie wahacze na sztuki to dlugiej nie ma, calego zestawu lema nigdy nie mialem w reku wiec nie wiem.
wyzyk83 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) mylisz się kolego ori lemforder w kartoniku na sztuki posiada tą srubę https://www.google.pl/search?q=a4+wahacz+g%C3%B3rny+lemforder&biw=1920&bih=947&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjonfyf3tfOAhVE6CwKHb47ACMQ_AUIBigB#imgrc=lTOpVbs1O7O94M%3A Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez wyzyk83
lukaszooo Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Montowalem takie i nie bylo. Do masterow i myle tez nie daja chyba ze w sklepie je podbieraja.
wyzyk83 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) kupuje wahacze ze sprawdzonego źródła i zawsze były nowe śruby(tak jak na foto zamieszczonym powyżej) nie zależnie czy brałem cały zestaw czy pojedyńcze sztuki. może nie uczciwi sprzedawcy wyciągają te śruby i sprzedają osobno Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez wyzyk83
lukaszooo Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Tez mam pewne zrodlo i dlugiej jak i dolnej od banana nigdy nie mialem w pojedynczych wahaczach.
mlodziak22 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Wszystko zależy od śruby ja miałem 2 jedna czarna z aso druga z kompletu febi srebra. Obie montowane w tym samym czasie. Finał był taki ze ta srebna puściła bez kłopotu a ta czarna franca tak się zapiekla ze 2 godz z nią walczyłem. Teraz daje tylko srebrne :-P A fakt faktem najlepszy ściągacz żeby śrubę ruszyć.Wystarczyło śrubę posmarować lekko smarem grafitowym. Dwa lata po wymianie wahaczy śrubę wyjelem dosłownie palcami. Wysłane z mojego LG-D802
marcinch001 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Też tak zabezpieczyłem swoje śruby .
szakal222 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Ja miedzianym smarem co to bedzie czas pokaze Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
kt65c453 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 ja musiałem całą "kolumnę" wyciągać i na imadło żeby france wyjąć , po wszystkim też poszedł na to smar grafitowy , i troszkę się zawiodłem że śruba lema ma twardość tylko 8,8 ale ze smarem myślę że nie będzie kłopotów za x czasu, choć jak rozbierałem to zauważyłem że mam jeszcze fabryczne zawieszenie, data się pokrywa z datą produkcji auta
zaba84 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Ja z prawej sciągałem zwrotnice i rozwiercałem, z lewej na aucie walczyłem. Powszystkim wiertło 10.2 i przeleciałem zwrotnice że sruba ma luzik, Nawaliłem smaru miedzianego i zobaczymy kiedyś .. Sruby kupiłem febiego, 105mm ma do b6 do b5 chyba 100 ale nie wiem czy jest tak na prawdę jakaś róznica...
marcinch001 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Ja z prawej sciągałem zwrotnice i rozwiercałem, z lewej na aucie walczyłem. Powszystkim wiertło 10.2 i przeleciałem zwrotnice że sruba ma luzik, Nawaliłem smaru miedzianego i zobaczymy kiedyś .. Sruby kupiłem febiego, 105mm ma do b6 do b5 chyba 100 ale nie wiem czy jest tak na prawdę jakaś róznica... Śruba nie może mieć luzu , nie wolno powiększać otworu bo mimo przykręcenia mogą wyskoczyć w czasie jazdy sworznie górnych wahaczy i może dojąć do tragedii .
lukaszooo Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Śruba przechodzi obok sworznia i go blokuje a dodatkowo zaciska. Najprościej wsadzić Lema i przez przynajmniej 150 tys jest spokój.
zaba84 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Sworzeń wahacza ma rowek i sruba conajmnie 1/3 średnicy wchodzi w niego także jeżeli otwór pod śrubę będzie miał 10,25mm a śruba nawet 0,1mm w minus to moim zdaniem nic nie wypadnie po skręceniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się