xsebo1 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 2.0 alt posiada czujnik ciśnienia oleju, i jeżeli jest ono za niskie masz komunikat jaki mnie dopadł po wymianie korpusu filtra oleju. Olej przepłukał czujnik i po kilku dniach brak komunikatu Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Może Wam się przydadzą instrukcje jak poustawiać poduchy i wydech - odnośnie wibracji. ALT - Ustawienie zawieszenia silnika: - Zamontować zawieszenie silnika bez naprężeń. W tym celu przed dokręceniem zawieszenia silnika ustawić silnik, lekko nim potrząsając. (Najlepiej popuszczona też poducha(y) od skrzyni) - Nałożyć ogranicznik wspornika momentu obrotowego na odbojniku gumowym wspornika momentu obrotowego i dokręcić śruby. Ogranicznik ma pod wpływem własnego ciężaru opierać się o odbój gumowy. Momenty dokręcania: Zawieszenie silnika do wspornika zawieszenia silnika - 23 Nm Zawieszenie silnika do podpory silnika - 23 Nm Ogranicznik wspornika momentu obrotowego do poprzecznego pasa nadwozia - 23 Nm ALT - Ustawianie układu wydechowego bez naprężeń: http://chomikuj.pl/xoslox/ALT+-+Ustawianie+uk*c5*82adu+wydechowego+bez+napr*c4*99*c5*bce*c5*84,5651864329.pdf ALT - Poprzeczny wspornik tunelu, zawieszenie skrzyni biegów i wspornik skrzyni biegów - zestawienie montażowe: http://chomikuj.pl/xoslox/ALT+-+Poprzeczny+wspornik+tunelu*2c+zawieszenie+skrzyni+bieg*c3*b3w+i+wspornik+skrzyni+bieg*c3*b3w+-+zestawienie+monta*c5*bcowe,5651864296.pdf
xsebo1 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Ciekawe info Kamil, ale co z wypustami montazowymi? Każdy uchwyt poduszki olejowej ma 3 miejsca montażu co daje 9 możliwości montażu Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
TomOskroba Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 czyli pompa oleju odpada okej, mniej więcej jestem naprowadzony @Kamil na pewno się przyda
xsebo1 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Kamil zawsze wnosi dobre info, zrzucamy się na skrzynkę dla kolegi ;-) Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Zapłon silnika po dziennym postoju, żona gazowała troszkę https://youtu.be/DZ1A5SfalfA Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
tracer123 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Powiem Ci że mój po 2 miesiącach postoju lepiej zatrybił i "lżej" pracował. Z tym że puścił dymek Możesz nagrać film z tym jak silnik działa Ci po rozgrzaniu? Chciałbym usłyszeć zdrowego ALT, porównałbym ze swoim.
TomOskroba Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) a to jest mój po dziennym postoju,pracował 5 min (zszedł jedynie z ssania) u Ciebie xsebo słyszę że silnik pracuje ciszej i nic dziwnego .. http://www22.zippyshare.com/v/rvLDuhbW/file.html http://www22.zippyshare.com/v/HXvUKH1h/file.html Edytowane 28 Listopada 2016 przez TomOskroba
xsebo1 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Powiem Ci że mój po 2 miesiącach postoju lepiej zatrybił i "lżej" pracował. Z tym że puścił dymek Możesz nagrać film z tym jak silnik działa Ci po rozgrzaniu? Chciałbym usłyszeć zdrowego ALT, porównałbym ze swoim. Mam strumiennice dedykowaną i tłumiki ferroza, kiepsko to tłumi i niestety dźwięki się przenoszą do kabiny. W przyszłym roku wrzucę katalizator i jakieś używane tłumiki. Filmik oczywiście mogę wstawić, jak tylko będę gdzieś jechał. Narazie browarek po kolacji Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
tracer123 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) a właśnie, strumienica nie ma wpływu na wibracje? mam zamiar wywalić kata i boję się że będzie jakiś rezonans. i polecam tłumiki z 1.8t 190km, w czasie jazdy cisza, a jak się przyciśnie to mają fajny lekki dźwięk. Edytowane 28 Listopada 2016 przez tracer123
xsebo1 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Strumiennica jest z cienkiej blaszki, na wibracje nie ma wpływu ale dźwięków nie tłumi. Jeden plus to że druga sonda jest zaslonieta kapturem od strony silnika i błąd zapala się po tysiacu km. Wkrecilem emulator kątowy i częściej się zapala Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
TomOskroba Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 ja również posiadam strumienicę dedykowaną i na pewno ciszej samochód chodzi jak na pustej puszce ^^ najgorzej jest od razu po odpaleniu silnika, potem jak spadnie z ssania to już zostaje taki pomruk delikatny. ludzie się nie oglądają jak gazuje więc chyba jest spoko co do emulatora kątowego to wkręciłem jednak błąd pali się dalej.. dodatkowo uszkodzona druga sonda. pozostaje wyłączyć u tunera. na razie jeżdżę z zapaloną. nie irytuje mnie tak bardzo ponawiam pytanie odnośnie napinacza, rolki, czy właśnie popychaczy o których była mowa wcześniej... silnik pracuje dużo głośniej niż wcześniej, czy wymiana tych elementów jest konieczna ? może doprowadzić do jakiejś awarii silnika ? bo jak mam wydawać teraz 3k na naprawę razem z rozrządem to jadę na allegro
xsebo1 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Uszkodzone popychacze mogą doprowadzić do wypalania gniazd zaworów a dojście jest od góry silnika więc 3k na pewno nie wydasz. Do diagnostyki stetoskop, bo może się okazać winne np łożysko alternatora. Emulator sondy powoduje błędy, komputer uważa że sonda nie działa. Nie liczy powietrza. Wrzucam filmik z dzisiaj, żona w roli automatycznej skrzyni biegów ;-) https://youtu.be/uNEJM8aNhZ4 Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
TomOskroba Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 ale 2,5 k ok dzięki za info, alternator będzie na bank po nowym roku regenerowany. a co do remontu zastanowię się, może wypadało by to zrobić od razu przy rozrządzie. wszystko zależy ile to będzie kosztowało
tracer123 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 (edytowane) seba, na jakich to oponach? widzę że nawet po remoncie 5 bieg ssie pałkę, spodziewałem się że będzie lepiej. jak gazownik przerobi mi instalacje lpg pod 2 kominy to nagram jak się zbiera ~240kkm bez remontu na oponach 195/65. btw, nie opłaca się regenerować alternatora. sam się na to naciąłem dwa lata temu, wytrzymał dokładnie 1.5 roku i padło wszystko, było trzeba wydać 6 stówek na nowy. Edytowane 29 Listopada 2016 przez tracer123
TomOskroba Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 mój kolega regeneruje alternatory więc dobrze to ogarnie na dodatek za 50% ceny widzę że nawet po remoncie 5 bieg ssie pałkę, spodziewałem się że będzie lepiej. nawet po remoncie to dalej wolnossący 2.0 131 koni.. na pewno odzyskał dawną moc jednak nie spodziewajmy się torpedy to ma nie brać oleju i posłużyć kolejne 200K a nie mieć 500 koni
tracer123 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Ale jednak wstyd gdy passat b5 1.6 101km lepiej się zbiera z 70 km/h
xsebo1 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Komplet nowych zimówek 195 65 15, a bujnąć się nie było gdzie. Teraz to się buja, choć z dołu 5 biegu nie jest to rakieta. Wolny ssak pokazuje pazur jak się go kręci. Jeszcze miesiąc temu co tak lało to na trójce ESP odcinało frajdę na prostej. Najważniejsze że cicho pracuje i spalanie benzyny spadło w okolice 9l - miasto Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Ale jednak wstyd gdy passat b5 1.6 101km lepiej się zbiera z 70 km/h Passat? Przecież jest o 700 kg cięższy
WYSKUN Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 (edytowane) Tak sobie czytam to co piszecie i jakims strasznym mulem 2.0 alt nie jest (i napewno szybszy od 1.6 passata:) dla porównania wrzuce filmik z mojego 1.8t 150 ale na 5 biegu Btw na 4 biegu od 60-100 jest cos ~7s A tu 0-160 a pozniej sam 3 bieg Edytowane 29 Listopada 2016 przez WYSKUN
Ddarecki Opublikowano 29 Listopada 2016 Autor Opublikowano 29 Listopada 2016 Dziś dla urozmaicenia moich wibracji pojawił się błąd P0133 związany ze zbyt wolną odpowiedzią pierwszej sondy lambda. Ma ktoś jakiś pomyśl o co biega? Zazwyczaj miałem błąd p0141 z drugiej sondy ale teraz pełen zaskok.
xsebo1 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 (edytowane) Sonda lambda przewidziana jest na 250 tkm, i dokładnie po tylu mi padła. Przechodziła adaptacje, ale sprawdzając w kanale 15 po pewnym czasie był błąd. Sonda lambda bada ilość tlenu w spalinach, korekty dobiera żeby mieszanka jak najlepiej się dopalała. Druga sonda za katalizatorem również bada ilość tlenu i różnice ciśnień względem pierwszej. Na tej podstawie ocenia stan katalizatora. Zastosowanie emulatora skutkuje błędem, nie widzi ona tlenu Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Edytowane 29 Listopada 2016 przez xsebo1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się