nik23 Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 Kamil dobrze pisze może tylko konektory są luźne i jest problem z zasilaniem na listwie a mechanik dognie i skasuje cie na 1200pln. Trzeba było by logi 13 23 18 004 zdjąć pokrywe przepatrzeć konektory, podoginać i wiedy ewentualnie podjąć decyzje czy jest sens wymiany. A co do regeneracji to loteria, raz sie uda a raz nie, koledze tu z forum zawór upaliło po źle zregenerowanych pd przez znany serwis. A co do używki to z gwarancją i z pewnego źródła. Tak byś wiedział co i od kogo kupujesz.
daros Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 Potrzebne są logi wyk. na zimnym I ciepłym grup 001, 004, 013, 018, 023. Po za tym pompki masz ustawione na 180'?
Wąski94 Opublikowano 24 Września 2016 Autor Opublikowano 24 Września 2016 Hyba 220 mam problem z logami bo jakimś cudem kabel mi zginął. Mam auto Coma jeszcze spróbuję. Co ciekawe przyjechałem z niemic i było 2 dni cisza. A spalił mi tak malutko jechałem max 160 tylko raz go przyciągnęlem 220 przez może 20 km ale to już w Polsce na obwodnicy. Zalalem 70 litrów zrobiłem 1350 Witam kolegów oring dolny na 2 był walnienty wymieniony śmiga. Drogi problem auto zaczęło głosniej chodzić twarda praca po tej operacji ustawił wtryski na 220 stopni
kamil-vag Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Dziwne bo na 220 powinien pracować bardziej miękko niż twardo :/ jesteś pewny tego mechanika ?
piotrsob1 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 tylko raz go przyciągnęlem 220 przez może 20 km ale to już w Polsce na obwodnicy. AVB z jego stoma konikami 220 km/h ? Witam kolegów oring dolny na 2 był walnienty wymieniony śmiga. Drogi problem auto zaczęło głosniej chodzić twarda praca po tej operacji ustawił wtryski na 220 stopni Miękko to pracują CR-y, zdrowy PD-ek pracuje twardo. Z resztą miękko czy twardo to rzecz względna , porównaj z innymi, jak faktycznie jest duża różnica w pracy to dopiero szukaj przyczyny .
Wąski94 Opublikowano 25 Września 2016 Autor Opublikowano 25 Września 2016 Nie wiem może to nie avb tak pisze na obudowie rozrządu w dowodzie tez jest 101 km. Za dobrze się zbiera przy 220 mam 4100 obrotów skrzynia 5 sam się zdziwiłem no i wtedy jak jechałem mnialem felgi 15,teraz jak jechałem do założyłem 17 245/45 i niechce przekroczyć 200 Kolego Kamil jestem pewny sam to robiłem.wrzystki ustawiłem na 220 stopni.
nik23 Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 To jak sam robiłeś to przestaw na 180. I bedziesz miał porównanie, w jakim przedziale masz synchro?
Wąski94 Opublikowano 25 Września 2016 Autor Opublikowano 25 Września 2016 Tak będę musiał zrobić. W czwartek przyjeżdżam znowu to zabiorę się do tego. Synchro w jakim sensie?
kamil-vag Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 VAG i kanał 004 ostatnie pole - ma być -1,1 do +1.1
Wąski94 Opublikowano 25 Września 2016 Autor Opublikowano 25 Września 2016 Na zimnym ciepłym, czy bez różnicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się