Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z pracą silnika na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kamil dobrze pisze może tylko konektory są luźne i jest problem z zasilaniem na listwie a mechanik dognie i skasuje cie na 1200pln.

Trzeba było by logi 13 23 18 004 zdjąć pokrywe przepatrzeć konektory, podoginać i wiedy ewentualnie podjąć decyzje czy jest sens wymiany.

A co do regeneracji to loteria, raz sie uda a raz nie, koledze tu z forum zawór upaliło po źle zregenerowanych pd przez znany serwis.

A co do używki to z gwarancją i z pewnego źródła. Tak byś wiedział co i od kogo kupujesz.

Opublikowano

Potrzebne są logi wyk. na zimnym I ciepłym grup 001, 004, 013, 018, 023. Po za tym pompki masz ustawione na 180'?

Opublikowano

Hyba 220 mam problem z logami bo jakimś cudem kabel mi zginął. Mam auto Coma jeszcze spróbuję.

Co ciekawe przyjechałem z niemic i było 2 dni cisza. A spalił mi tak malutko jechałem max 160 tylko raz go przyciągnęlem 220 przez może 20 km ale to już w Polsce na obwodnicy. Zalalem 70 litrów zrobiłem 1350

Witam kolegów oring dolny na 2 był walnienty wymieniony śmiga. Drogi problem auto zaczęło głosniej chodzić twarda praca po tej operacji ustawił wtryski na 220 stopni

Opublikowano

Dziwne bo na 220 powinien pracować bardziej miękko niż twardo :/ jesteś pewny tego mechanika ?

Opublikowano

tylko raz go przyciągnęlem 220 przez może 20 km ale to już w Polsce na obwodnicy.

AVB z jego stoma konikami 220 km/h ? :buahaha::tongue4:

Witam kolegów oring dolny na 2 był walnienty wymieniony śmiga. Drogi problem auto zaczęło głosniej chodzić twarda praca po tej operacji ustawił wtryski na 220 stopni

Miękko to pracują CR-y, zdrowy PD-ek pracuje twardo.

Z resztą miękko czy twardo to rzecz względna , porównaj z innymi, jak faktycznie jest duża różnica w pracy to dopiero szukaj przyczyny . :hi:

Opublikowano

Nie wiem może to nie avb tak pisze na obudowie rozrządu w dowodzie tez jest 101 km. Za dobrze się zbiera przy 220 mam 4100 obrotów skrzynia 5 sam się zdziwiłem no i wtedy jak jechałem mnialem felgi 15,teraz jak jechałem do założyłem 17 245/45 i niechce przekroczyć 200

Kolego Kamil jestem pewny sam to robiłem.wrzystki ustawiłem na 220 stopni.

Opublikowano

To jak sam robiłeś to przestaw na 180. I bedziesz miał porównanie, w jakim przedziale masz synchro?

Opublikowano

Tak będę musiał zrobić. W czwartek przyjeżdżam znowu to zabiorę się do tego.

Synchro w jakim sensie?

Opublikowano

VAG i kanał 004 ostatnie pole - ma być -1,1 do +1.1

Opublikowano

Na zimnym ciepłym, czy bez różnicy

Opublikowano

To bez znaczenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...