marky2552 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Witam Mam taki problem gdyż podczas hamowania i to zdarza się rzadko że ucieka mi w lewo kierownica głównie jak dojeżdzam np. do skrzyżowania przy małej prędkości wcisnę hamulec i zatrzymam się to czuć jak kierownica sama skręca w lewo delikatnie co to może być dodam że cały przód mam zrobiony zawieszenie nowe Febi końcówki nowe zbieżność zrobiona opony nowe felgi proste i dobrze wyważone jakieś pomysły ? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Cpt.Ryan Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Często się tak zdarza gdy auto ma przeszłość powypadkową.Jeśli jesteś pewien że samochód jest 100% bezwypadkowy, to przyczyny szukałbym może w układzie wspomagania jeśli tak jak mówisz zawieszenie, zbieżność, koła są git.Auto masz salonowe czy używane brałeś?
marky2552 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) Wydaje mi się że auto bezwypadkowe ale mam go od roku czasu a problem jest od niedawna . I jak mam sprawdzić układ wspomagania. Auto kupiłem od prywatnego użytkownika Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez marky2552
Mateuszek1001 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Ja tam proponuje, rozebrać zaciski i wyczyścić prowadnice, sprawdzić też tłoczki czy nie przyrdzewiałe
Cpt.Ryan Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Może pojedź jeszcze na sciezke diagnostyczną, i zobacz czy hamulce na kazdym kole maja podobną siłe hamowania. Układ wspomagania objawiałby się jakimiś dziwnymi odgłosami przy skrecaniu. Zacznij od sprawdzenia czy kolor płynu jest taki jaki powinien być. Mój był czarny, zaszlamiony, po przepłukaniu układu i wymienie płynu. troche się poprawiła praca pompy, wyciszyła sie i lżej sie skreca.
marky2552 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) A który to zbiornik ten z namalowaną kierownicą koło lampy prawej patrząc od przodu i jak sprawdzić ten płyn tam coś jest jakaś miarka czy coś bo nigdy nie sprawdzałem. I podczas jazdy piszczą nie wiem taecze albo klocki z przodu klocki nowe są więc tarcze mogą być zużyte albo coś . Klocek po prawej stronie lata cały góra dół i robi hałas przy nierównej drodze Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez marky2552
mnaso Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Zbiorniczek płynu wspomagania znajduję się z prawej strony. Zielony korek z kierownicą, poziom płynu możesz sprawdzić na bagnecie. Płyn powinno się wymieniać co 2 lata, a na zbiorniczku powinien być rodzaj płynu jakim musisz zalać. Najlepiej kupić 2 litry, tak aby przepłukać układ, oraz zalać już na nowo. Dodatkowo sprawdź jak wygląda zbiorniczek, jak ma dużo nalotu to wrób mu kąpiel w benzynie ekstrakcyjnej.
karaluch8 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 A zawsze tak masz? Może nasze polskie drogi - koleiny? Ja mam taką jedną drogę, gdzie cały czas muszę kierownice trzymać, bo jak bym puścił, to lecę od razu albo w prawo albo w lewo :F
mango_japko Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Jakie masz opony? U mnie na koleinach przy 235/35/19 miota jak szatan
marky2552 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Ja jeżdze po niemieckuch drogach wiadomo niektóre nie są idealne a opony mam 225/45/R17 Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Sprawdzałem ten płyn jest ok nie jest zaszlamiony ani nic z tych rzeczy ale jest grubo po za maximum Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
kt65c453 Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 możliwe luzy w zawieszeniu, warto jechać na szarpaki, mnie rzucało na prawo , po zrobieniu zawieszenia efektu ściągania nie ma
marky2552 Opublikowano 3 Września 2016 Autor Opublikowano 3 Września 2016 Tylko zawieszenie jest nowe niedawno robiłem Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Lukasz_mk2 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 jak ściąga Cię tylko przy hamowaniu oraz zawieszenie masz nowe to nie ma co szukać przyczyn w nie wiadomo czym. Zrób tak jak napisał kolega Cpt.Ryan podjedź na ścieżkę diagnostyczną, zapewne któryś z zacisków dohamowuje bardziej niż ten po przeciwnej stronie osi. Jeśli ściąga Cię w lewo to pewno lewy mocniej hamuje niż prawy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się