wisniowy44 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Czy poradziłby mi ktoś jak dodać troszke mocy do mojego audi? jest to silnik 2.8 ma 174 kucyki ale tak ze 50 jeszcze by nie zaszkodziło...
Tukan Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Jedyne wyjscie,sprzedac i kupic cos z Turbo I rezac
MoSSS Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Jedyne wyjscie,sprzedac i kupic cos z Turbo I rezac zgadzam się , 1.8 T + elegancki chip i 174 konne 2.8 zostaje w tyle , gorzej z wersją 193 konną , gdyż idzie równo (osobiście sprawdzone) , albo jeszcze większy silnik , ja przymierzam się obecnie do kupna A6 2.7 biturbo , to dopiero wymiata z chipem pod 290 KM podejdzie
peter22 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 AHH to nie jest oznaczenie 1.9 TDI 90 KM ???
wiissnia Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 bi-turbo, kompresor innych sposobów nie widzę
wisniowy44 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2008 AAH to jest silnik 2.8.. e to kiepsko dobralem silnik..no coz..[br]Dopisany: 15 Grudzień 2008, 10:14_________________________________________________oj rzeczywiscie zle tytuł dobrałem...sorkiichodziło mi o 2.8
spetsnaz Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Jedyne wyjscie,sprzedac i kupic cos z Turbo I rezac zgadzam się , 1.8 T + elegancki chip i 174 konne 2.8 zostaje w tyle , gorzej z wersją 193 konną , gdyż idzie równo (osobiście sprawdzone) , albo jeszcze większy silnik , ja przymierzam się obecnie do kupna A6 2.7 biturbo , to dopiero wymiata z chipem pod 290 KM podejdzie do ośki??
wisniowy44 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2008 No trudno..miałem nadzieje ze cos da sie zniego wykrzesać..
arek87 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Nie łam się mam taki motor w stówce Poprawiłem dolot , zmodyfikowałem wydech, dobre świeczki i przewody. Nie jest taki zły. napewno lepiej sie zbiera niz moje AEB które mieli jeszcze na trójce
gregory Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 W rozsądnych kosztach nie da się nic zrobić. Poza rozsądnością owszem. @ arek87 To masz pewnie 300+ KM skoro mieli i na trójce
wisniowy44 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2008 No cóż zostało mi tylko rzucic narzeczona i zainwestowac pieniadze w firmie tuningowej
ctv Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-VW-Supercharger-System-PES-G2_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a1163Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1308Q7c301Q3a1Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem300280394013QQitemZ300280394013QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
arek87 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Oj chciałbym chiałbym , pewnie jesli zmyje ten brud z auta to bedzie troche lepiej jechac
poziek Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Oj chciałbym chiałbym , pewnie jesli zmyje ten brud z auta to bedzie troche lepiej jechac nawoskuj
gregory Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Hej! Zapomniałem dodać, że są dwa sposoby aby twoje 2.8 było szybsze: 1: podnieść moc silnika 2:obniżyć mase własną pojazdu Wypruj go , zostaw tylko fotel kierowcy i zegary i zobaczysz jak będzie jeździć :> No, zapomniałem może i kierownice też zostaw
adams78 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Kiedyś też chorowałem na 2.8 V6 193KM, ale nie żałuję zakupu AEB. Chociaż ciekawszy i lepszy był R5 2.2T - szkoda, że księgowi w Audi pokonali legendę... ;(
Martti Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Witam, niestety z tego silnika nic ciekawego nie da sie wykrzesać, oczywiście mowie tu o sensownych pieniądzach. Sam silnik nie jest jakoś specjalnie mocny, ani skory do rezania. Sam mam taki motor, i trochę rozgryzałem temat. Tez chciałem montować kompresor, podlinkowany zestaw PES jest, ale do motoru 30 zaworowego, co ważniejsze dysponującego sensownym kompem, z ktorym cos sie da zrobić. AAH dysponuje kompem hitachi, niektórych czujników smt6 nie chce ogarniać, problemem staje sie nawet przestawienie zapłonu. Kolega z audiklubu opisuje swoja historie ;-) http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=65298 Jakoś poskładał wszystko do kupy, jednak albo występuje spalanie stukowe, albo EGT zbyt wysokie, a to juz niebezpiecznie blisko, aby tłoki/zawory podziękowały za współprace. Czyli albo sprzedać furkę i kupić cos turbo, albo robić swapa... Sam rozgryzam obecnie to drugie wyjście chce wrzucić 2,7 BiT. pozdrawiam, Martti
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się