lysy1991 Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 Witam. Mam dziwny problem. Dziś chciałem przyspieszyć trochę szybciej jadąc na 3 biegu i w tym momencie zaplila mi się czerwona kontrolka na liczniku z wykrzyknikiem w kółku plus piszczacy alarm, piszczy krótko ale za to dioda miga dobre 10-20 sekund. Stało się to przy gwałtownym przyspieszeniu ale już później już przy normalnym przyspieszeniu wyskakuje ten błąd. Ostatnio kolega z forum audi80 wyczyscil mi nastawnik bo miał opiłki a przed tym samochód zgasł sobie. Z dziwnych rzeczy to zauważyłem że od jakiegoś czasu mam coś takiego jakby samochód wpadł w wibracje przy przyspieszeniu na 4 czy 5 biegu w granicy 1800-2000obr/min i po chwili jest już spokój no i drgaja sobie obroty z 861 na 840 co jakiś czas stojąc na luzie. Zmieniałem szklanki ostatnio, olej i filtry. Ten błąd zapala się teraz już przy normalnym ruszaniu nie wiem od czego jest i gdzie szukać usterki.
Karolek1997 Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 Uszkodzony nastawnik, mam identycznie. Czekam tylko na chwile czasu aby go wymienić, albo wcześniej sam odmowi posłuszeństwa
lysy1991 Opublikowano 4 Września 2016 Autor Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) Ta dioda z wykrzyknikiem która świeci się na liczniku to sygnalizuje? Tylko ze kolega mechanik założył mi drugi inny nastawnik który był sprawny i wyczyszczony więc... Edytowane 4 Września 2016 przez lysy1991
radimm Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Witam. Mam dziwny problem. Dziś chciałem przyspieszyć trochę szybciej jadąc na 3 biegu i w tym momencie zaplila mi się czerwona kontrolka na liczniku z wykrzyknikiem w kółku plus piszczacy alarm, piszczy krótko ale za to dioda miga dobre 10-20 sekund. Stało się to przy gwałtownym przyspieszeniu ale już później już przy normalnym przyspieszeniu wyskakuje ten błąd. Ostatnio kolega z forum audi80 wyczyscil mi nastawnik bo miał opiłki a przed tym samochód zgasł sobie. Z dziwnych rzeczy to zauważyłem że od jakiegoś czasu mam coś takiego jakby samochód wpadł w wibracje przy przyspieszeniu na 4 czy 5 biegu w granicy 1800-2000obr/min i po chwili jest już spokój no i drgaja sobie obroty z 861 na 840 co jakiś czas stojąc na luzie. Zmieniałem szklanki ostatnio, olej i filtry. Ten błąd zapala się teraz już przy normalnym ruszaniu nie wiem od czego jest i gdzie szukać usterki. drgania podczas przyśpieszania, zwłaszcza w tych zakresach prędkości obrotowych, plus drgania na luzie mogą być objawami zużytego koła dwumasowego.
Bartollo Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) A z wykrzyknikiem nie zapala się abs ? i mógłbyś sprawdzić poziom płynu hamulcowego Edytowane 5 Września 2016 przez Bartollo
Bedzial Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Koledzy dajcie spokoj z tymi dwumasami i nastawnikami. Swiecaca sie kontrolka czerwonego wykrzyknika w kole to kontrolka hamulcow. Widocznie masz malo plynu i przy gwaltownym przyspieszaniu poziom sie zmienial i plywak zahaczal o stan ponizej minimalnego stad ten blad na komputerze ktory po chwili gasnie. Teraz masz plynu jeszcze mniej dlatego wystarczy drobne rpzechylenie przy malym przyspieszaniu. Dolej plynu i problem zniknie i zacznij lepiej szukac gdzie ci plyn ucieka bo to nic dobrego. Takze w skrocie powtorze co napisal kolega Bartollo: sprawdz plyn hamulcowy.
Karolek1997 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Koledzy dajcie spokoj z tymi dwumasami i nastawnikami. Swiecaca sie kontrolka czerwonego wykrzyknika w kole to kontrolka hamulcow. Widocznie masz malo plynu i przy gwaltownym przyspieszaniu poziom sie zmienial i plywak zahaczal o stan ponizej minimalnego stad ten blad na komputerze ktory po chwili gasnie. Teraz masz plynu jeszcze mniej dlatego wystarczy drobne rpzechylenie przy malym przyspieszaniu. Dolej plynu i problem zniknie i zacznij lepiej szukac gdzie ci plyn ucieka bo to nic dobrego. Takze w skrocie powtorze co napisal kolega Bartollo: sprawdz plyn hamulcowy. Tylko to jest dokładnie objaw j**niętego nastawnika ;] jakiegoś czasu mam coś takiego jakby samochód wpadł w wibracje przy przyspieszeniu na 4 czy 5 biegu w granicy 1800-2000obr/min i po chwili jest już spokój no i drgaja sobie obroty z 861 na 840 co jakiś czas stojąc na luzie
mantix Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Tylko to jest dokładnie objaw j**niętego nastawnika ;]lysy1991, dnia 04 Wrze 2016 - 22:25, napisał:jakiegoś czasu mam coś takiego jakby samochód wpadł w wibracje przy przyspieszeniu na 4 czy 5 biegu w granicy 1800-2000obr/min i po chwili jest już spokój no i drgaja sobie obroty z 861 na 840 co jakiś czas stojąc na luzie Tyle, że to akurat można sprawdzić wypinając wtyczkę od impulsatora.
enczu Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Sprawdzic abs, klocki jesli masz z czujnikami zuzycia, plyny U mnie wykrzyknik pokazal sie jak bylo malo plynu hamulcowego.
lysy1991 Opublikowano 7 Września 2016 Autor Opublikowano 7 Września 2016 Ok faktycznie płynu było malo i przy przyspieszeniu płyn uciekal od czujnika. Pytanie co to za wibracje w okolicy 1800obr - 2200 obr. Skąd może brać się nierówna praca silnika na biegu jałowym?
sebidi Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Ok faktycznie płynu było malo i przy przyspieszeniu płyn uciekal od czujnika. Pytanie co to za wibracje w okolicy 1800obr - 2200 obr. Skąd może brać się nierówna praca silnika na biegu jałowym?To akutat z dwumasu moze pochodzic
lysy1991 Opublikowano 7 Września 2016 Autor Opublikowano 7 Września 2016 Po czym jeszcze mozna poznac ze dwumas umiera? Tak zeby byc na 100% pewnym. Bo powiem szczerze ze nie odczuwam jakiegos dyskomfortu zeby cos nie bylo ok ze sprzeglem.
Langista Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 (edytowane) Po rozgrzaniu silnika, jeżeli jest zużyte powinny pojawiać się drgania przy ruszaniu, lub na poszczególnych biegach(u mnie np są drgania kiedy rozpędzam się na 2 biegu), nie mówie tu już o przypadku, w którym sie ślizga oczywiście. Edytowane 7 Września 2016 przez Langista
lysy1991 Opublikowano 7 Września 2016 Autor Opublikowano 7 Września 2016 Kurde no nie czuje czegoś takiego. Wrzucę logi do odpowiedniego tematu i niech chłopaki patrzą.
Bartollo Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Dwumasa czesto objawia się stukaniem przy gaszeniu,
GreGoriO Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 u mnie waliła na wolnych obrotach....jakbym miał ursusa c360
radimm Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Po czym jeszcze mozna poznac ze dwumas umiera? Tak zeby byc na 100% pewnym. Bo powiem szczerze ze nie odczuwam jakiegos dyskomfortu zeby cos nie bylo ok ze sprzeglem. Zrzucasz skrzynie odkręcasz sprzęgło i sprawdzasz luzy na kołe i masz 100% pewności
enczu Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Po czym jeszcze mozna poznac ze dwumas umiera? Tak zeby byc na 100% pewnym. Bo powiem szczerze ze nie odczuwam jakiegos dyskomfortu zeby cos nie bylo ok ze sprzeglem.Zrzucasz skrzynie odkręcasz sprzęgło i sprawdzasz luzy na kołe i masz 100% pewności Polecam robote na parkingu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się