Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Miga wykrzyknik na liczniku przy przyspieszeniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam dziwny problem. Dziś chciałem przyspieszyć trochę szybciej jadąc na 3 biegu i w tym momencie zaplila mi się czerwona kontrolka na liczniku z wykrzyknikiem w kółku plus piszczacy alarm, piszczy krótko ale za to dioda miga dobre 10-20 sekund. Stało się to przy gwałtownym przyspieszeniu ale już później już przy normalnym przyspieszeniu wyskakuje ten błąd. Ostatnio kolega z forum audi80 wyczyscil mi nastawnik bo miał opiłki a przed tym samochód zgasł sobie. Z dziwnych rzeczy to zauważyłem że od jakiegoś czasu mam coś takiego jakby samochód wpadł w wibracje przy przyspieszeniu na 4 czy 5 biegu w granicy 1800-2000obr/min i po chwili jest już spokój no i drgaja sobie obroty z 861 na 840 co jakiś czas stojąc na luzie. Zmieniałem szklanki ostatnio, olej i filtry. Ten błąd zapala się teraz już przy normalnym ruszaniu nie wiem od czego jest i gdzie szukać usterki.

Opublikowano

Uszkodzony nastawnik, mam identycznie. Czekam tylko na chwile czasu aby go wymienić, albo wcześniej sam odmowi posłuszeństwa

Opublikowano (edytowane)

Ta dioda z wykrzyknikiem która świeci się na liczniku to sygnalizuje? Tylko ze kolega mechanik założył mi drugi inny nastawnik który był sprawny i wyczyszczony więc...

Edytowane przez lysy1991
Opublikowano

Witam. Mam dziwny problem. Dziś chciałem przyspieszyć trochę szybciej jadąc na 3 biegu i w tym momencie zaplila mi się czerwona kontrolka na liczniku z wykrzyknikiem w kółku plus piszczacy alarm, piszczy krótko ale za to dioda miga dobre 10-20 sekund. Stało się to przy gwałtownym przyspieszeniu ale już później już przy normalnym przyspieszeniu wyskakuje ten błąd. Ostatnio kolega z forum audi80 wyczyscil mi nastawnik bo miał opiłki a przed tym samochód zgasł sobie. Z dziwnych rzeczy to zauważyłem że od jakiegoś czasu mam coś takiego jakby samochód wpadł w wibracje przy przyspieszeniu na 4 czy 5 biegu w granicy 1800-2000obr/min i po chwili jest już spokój no i drgaja sobie obroty z 861 na 840 co jakiś czas stojąc na luzie. Zmieniałem szklanki ostatnio, olej i filtry. Ten błąd zapala się teraz już przy normalnym ruszaniu nie wiem od czego jest i gdzie szukać usterki.

drgania podczas przyśpieszania, zwłaszcza w tych zakresach prędkości obrotowych, plus drgania na luzie mogą być objawami zużytego koła dwumasowego.

Opublikowano (edytowane)

A z wykrzyknikiem nie zapala się abs ? i mógłbyś sprawdzić poziom płynu hamulcowego :)

Edytowane przez Bartollo
Opublikowano

Koledzy dajcie spokoj z tymi dwumasami i nastawnikami. Swiecaca sie kontrolka czerwonego wykrzyknika w kole to kontrolka hamulcow. Widocznie masz malo plynu i przy gwaltownym przyspieszaniu poziom sie zmienial i plywak zahaczal o stan ponizej minimalnego stad ten blad na komputerze ktory po chwili gasnie. Teraz masz plynu jeszcze mniej dlatego wystarczy drobne rpzechylenie przy malym przyspieszaniu. Dolej plynu i problem zniknie i zacznij lepiej szukac gdzie ci plyn ucieka bo to nic dobrego. Takze w skrocie powtorze co napisal kolega Bartollo: sprawdz plyn hamulcowy.

Opublikowano

Koledzy dajcie spokoj z tymi dwumasami i nastawnikami. Swiecaca sie kontrolka czerwonego wykrzyknika w kole to kontrolka hamulcow. Widocznie masz malo plynu i przy gwaltownym przyspieszaniu poziom sie zmienial i plywak zahaczal o stan ponizej minimalnego stad ten blad na komputerze ktory po chwili gasnie. Teraz masz plynu jeszcze mniej dlatego wystarczy drobne rpzechylenie przy malym przyspieszaniu. Dolej plynu i problem zniknie i zacznij lepiej szukac gdzie ci plyn ucieka bo to nic dobrego. Takze w skrocie powtorze co napisal kolega Bartollo: sprawdz plyn hamulcowy.

Tylko to jest dokładnie objaw j**niętego nastawnika ;]


jakiegoś czasu mam coś takiego jakby samochód wpadł w wibracje przy przyspieszeniu na 4 czy 5 biegu w granicy 1800-2000obr/min i po chwili jest już spokój no i drgaja sobie obroty z 861 na 840 co jakiś czas stojąc na luzie
Opublikowano

Tylko to jest dokładnie objaw j**niętego nastawnika ;]



lysy1991, dnia 04 Wrze 2016 - 22:25, napisał:


jakiegoś czasu mam coś takiego jakby samochód wpadł w wibracje przy przyspieszeniu na 4 czy 5 biegu w granicy 1800-2000obr/min i po chwili jest już spokój no i drgaja sobie obroty z 861 na 840 co jakiś czas stojąc na luzie

Tyle, że to akurat można sprawdzić wypinając wtyczkę od impulsatora.

Opublikowano

Sprawdzic abs, klocki jesli masz z czujnikami zuzycia, plyny ;) U mnie wykrzyknik pokazal sie jak bylo malo plynu hamulcowego.

Opublikowano

Ok faktycznie płynu było malo i przy przyspieszeniu płyn uciekal od czujnika. Pytanie co to za wibracje w okolicy 1800obr - 2200 obr. Skąd może brać się nierówna praca silnika na biegu jałowym?

Opublikowano

Ok faktycznie płynu było malo i przy przyspieszeniu płyn uciekal od czujnika. Pytanie co to za wibracje w okolicy 1800obr - 2200 obr. Skąd może brać się nierówna praca silnika na biegu jałowym?

To akutat z dwumasu moze pochodzic
Opublikowano

Po czym jeszcze mozna poznac ze dwumas umiera? Tak zeby byc na 100% pewnym. Bo powiem szczerze ze nie odczuwam jakiegos dyskomfortu zeby cos nie bylo ok ze sprzeglem.

Opublikowano (edytowane)

Po rozgrzaniu silnika, jeżeli jest zużyte powinny pojawiać się drgania przy ruszaniu, lub na poszczególnych biegach(u mnie np są drgania kiedy rozpędzam się na 2 biegu), nie mówie tu już o przypadku, w którym sie ślizga oczywiście.

Edytowane przez Langista
Opublikowano

Kurde no nie czuje czegoś takiego. Wrzucę logi do odpowiedniego tematu i niech chłopaki patrzą.

Opublikowano

Dwumasa czesto objawia się stukaniem przy gaszeniu,

Opublikowano

u mnie waliła na wolnych obrotach....jakbym miał ursusa c360

Opublikowano

Po czym jeszcze mozna poznac ze dwumas umiera? Tak zeby byc na 100% pewnym. Bo powiem szczerze ze nie odczuwam jakiegos dyskomfortu zeby cos nie bylo ok ze sprzeglem.

Zrzucasz skrzynie odkręcasz sprzęgło i sprawdzasz luzy na kołe i masz 100% pewności :decayed:

Opublikowano

Po czym jeszcze mozna poznac ze dwumas umiera? Tak zeby byc na 100% pewnym. Bo powiem szczerze ze nie odczuwam jakiegos dyskomfortu zeby cos nie bylo ok ze sprzeglem.

Zrzucasz skrzynie odkręcasz sprzęgło i sprawdzasz luzy na kołe i masz 100% pewności :decayed:

Polecam robote na parkingu :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...