bobik96 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) cześć problem polega na biciu kierownicy. powyzej 120 cała budą trzęsie więc tak 1. gdy hamuje nawet z małej prędkosci czuję bicie, im z wiekszej predkosci wieksze bicie 2. jade po prostej drodzę(bez hamowania) czuć bicie, wieksza prędkość wieksze bicie. najbardziej czuć od 100km/h obstawiałem na tarcze ale wyglądają prawie jak nowe klocki to samo. do tego trzesie nawet gdy nie hamuje. pedał hamulca raczej nie pulsuje możliwe że tarczę pokrzywione i do tego któraś z opon/alu ? od czego polecacie zacząc? nie chcę jezdzić po mechaniokach, sam staram sie to naprawić ale nie chce tez kasy w błoto wywalać z góry dzieki )) Edytowane 21 Września 2016 przez bobik96
wesz82 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Wpierw sprawdz czy masz wyważone dobrze koła,to raczej na pewno bedzie to. Jak pojedziesz i okaze sie ze z kołami jest ok to zacznij od sprawdzenia czy biją piasty.
bobik96 Opublikowano 21 Września 2016 Autor Opublikowano 21 Września 2016 ok. jutro z samego rana jade wyważyć jak po tym przejdzie to bede w siódmym niebie miałem dzisiaj jechać ale wydawało mi się że nie biło by przy hamowaniu jakby koła były nie wyważone
k232 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 U mnie po wymianie tarcz i klocków z tyłu też coś lekko zaczyna bić przy 120km , wcześniej kierownica ani nie drgnęła. Mówicie, że to mogą być piasty źle złożone?
donalex Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 2. jade po prostej drodzę(bez hamowania) czuć bicie, wieksza prędkość wieksze bicie. najbardziej czuć od 100km/h Miałem tak gdy miałem guza na oponie.
wesz82 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Jezeli ktos zmieniał tarcze i po tym jest bicie to albo mechanik nie przylożył sie do pucowania piast albo nowa tarcza krzywa... Grzes sprawdz z tyłu czy dobrze dokrecili lożyska.
k232 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Grzes sprawdz z tyłu czy dobrze dokrecili lożyska. Fakt, może być tak jak piszesz, zmieniał mi znajomy, który lubi wypić a nie bierze dużo za wymianę, eh następne doświadczenie - samo życie kuźwa
bobik96 Opublikowano 22 Września 2016 Autor Opublikowano 22 Września 2016 hamowanie powyżej 110 to tragedia bije niemiłosiernie. przejechałem trochę km z górki i zaświecil się ABS może to przez wibracje? panowie dzisiaj wywazylem koła i jest ok
bandyta928 Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 a ja u siebie wymienialem tarcze i klocki i dalej to samo..... problemem okazaly sie kola
k232 Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 problemem okazaly sie kola Co dokładnie z kołami?
Drops24 Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 Miałem podobne problemy,zmieniłem komplet tarcz i klocków, po przejechaniu ok. 1000 km zaczęło delikatnie szarpać przy hamowaniu, tak jakby tarcza była krzywa, wydało mi się to niemożliwe ponieważ założyłem oryginalne Ate, ale problem się nasilał, oddałem auto do serwisu ne reklamację i okazało się że piasta i łożysko do wymiany. Trzeba było też wymienić komplet tarcz i klocków z przodu. Dobrze ze kupowałem części w zakładzie to wszystkie koszty poszły w reklamację, inaczej z 1,2 tysia by mnie to wyniosło.
Przemek.1997 Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 Witam, ja miałem taki problem ale w drugim aucie, w Passacie B4. Założyłem nowe tarcze i klocki, może z 1k km przejechałem i się zaczęło. U mnie okazała się krzywa tarcza. Po wymianie jak ręką odjął.
Drops24 Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 A sprawdzali ci piasty i łożyska? Bo możesz znowu mieć to samo jak były rozjechane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się