piotr0020 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Pomyliles mi sie z autorem tematu, wyczysc teraz bo ci sie tak pogorszy ze szok, ja jak wyczyscilem chyba 2 lata temu to nie mam problemu a tez robie male odcinki Sam czyściłeś czy oddawałeś do fachowców?
Mozgu Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 moze turbo akurat oddalem do "fachowców" i jak składali to założyli mi odwrotnie pierscien i potem musialem jesszcze raz turbo wyciagac, ale kumpla turbo czysciłem sam, jest dużo poradników i nie jest to jakie trudne, ale musisz sie nastawic ze zawsze cos moze pojsc nie tak
Mateo_97 Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Opublikowano 11 Listopada 2016 Nareszcie zrobiłem logi: http://vaglog.pl/log-011_m70ouZ3.html Proszę o analizę i możliwe przyczyny.
sebaa692 Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Nareszcie zrobiłem logi: http://vaglog.pl/log-011_m70ouZ3.html Proszę o analizę i możliwe przyczyny. logowałeś w trybie awaryjnym więc nic dalej nie wiemy. Najlepiej zrób komplet logów http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI
Mateo_97 Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Opublikowano 13 Listopada 2016 Jak mam się pozbyć tego trybu awaryjnego?Proszę o najprostsze wytłumaczenie tego co mam zrobić.
sebaa692 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Jak mam się pozbyć tego trybu awaryjnego?Proszę o najprostsze wytłumaczenie tego co mam zrobić. kopsnąłem ci link jak robić logi, ogarnij to, nic skomplikowanego tylko ogarnij drugą odobę do dynamicznych logów. Dobrze by było, aby log 011 wyszedł ci z tym pompowaniem od 3 tyś. rpm. wtedy byłoby wiadomo co z turbawką.
Mateo_97 Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Opublikowano 13 Listopada 2016 Właśnie mam problem z tym pompowaniem od 3 tys bo od dłuższego czasu mocy nie ma wcale nawet od tych 3 tys obrotów.
Mozgu Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 kolego sprawdz czy chodzi ci geometria, jak bedziesz na biegu jałowym zakładał i zdjemował weżyk z gruszki to bedzie ci podciagać i opuszczać sztange (co widac). to bedzie juz cos wiadomo. Jak nie bedzie to nie masz podcisnienia i lub geometria stoi. Jesli za pomoca wezyka i strzykawki zaciagniesz sztange do góry tzn ze z podcisnieniem lipa, jesli nie masz vacoumetru to nie bedziesz wiedział dokładnie ile go jest ale sprawdzaj WSZYTKIE weżyki podcisnieniowe, wg mnie to typowe przy nadłamanym weżyku. Ewentualnie założyłes zaworek ten jednostronny odwrotnie, pomyliles jakiś weżyk lub nie działa n75 który czysciłeś i moze właśnie juz nie działa bo to trzeba porządnie robić. chyba ze masz ogromna dziure w dolocie, ale sprawdzajmy wszystko po kolei. Ja obstawiam wężyk lub n75. ostatecznie zrób by-pass i podaj podcisnienie bezpośrednio na gruche i sie przejedz, jak nagle dostanie mocy to pewne ze wezyk lub n75
Mateo_97 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 Sprawdziłem sztangę, podciąga tylko mam pytanie, jak wysoko powinna się ponieść? Mi podciąga się praktycznie do końca, mam wrażenie że zasysa ją tyle ile się da, wiadomo wszystko robiłem na biegu jałowym.
Mozgu Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Im wyzej tym lepiej bo im wyzej tym wieksze doladowanie, tzn tak z grubsza mozna powiedziec zanim na mnie naskocza. Podmien czujnik cisnienia doladowania j o w takim przypadku on moze byc winny, to ten na plastikowej czarnej rurze idacej do kolektora dolotowego, znajduje sie nie daleko grodzi
Mateo_97 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 Czujnik był już wymieniony jako pierwszy. Jeśli to coś da to auto zbiera się lepiej jak dodaje gazu stopniowo, ale to też dzieje się rzadko i zależy od nie wiem czego, jeśli wyczuje że ma chęć przyspieszać to daje w podłogę i ma moc(wtedy ma tę moc powyżej 3 tys obrotów)z kolei niekiedy mogę dodawać gazu stopniowo mniej więcej do połowy, a później w podłogę i nic tylko bardziej klekocze i ledwo co przyspiesza.Na odłączonej przepływce wkręca się lepiej na obroty na biegu jałowym i odrobinę ma większą moc podczas jazdy. Na podłączonej przepływce jeśli dam gaz w podłogę to długo i ledwo co dochodzi do maksymalnych obrotów.
maciucha512 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Poprawcie jak źle piszę: w AFN z 1997 czujnik ciśnienia w dolocie jest w ECU, z dolotu poprowadzony jest wężyk do ECU. Olej się odłożył?? Czujnik był już wymieniony jako pierwszy. Czy tak wygląda czujnik, który wymieniłeś?
Hezen Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Do połowy albo końca 97r czujnik był montowany w ecu. Jak nie może zalogować 11bs to stawiam że ma map sensor w ecu i wężyk w nim do wymiany. Edytowane 15 Listopada 2016 przez Hezen
karaluch8 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Moze grucha spadla ze sterowania geometrią?
Mateo_97 Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 Czujnik który wymieniłem był właśnie na tej plastikowej rurze obok ściany grodziowej i wyglądał tak: Grucha nie spadła, sprawdziłem i trzyma.
maciucha512 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Grucha nie spadła, sprawdziłem i trzyma. a logi zrobiłeś? wrzuć
Mateo_97 Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 Już zrobiłem tylko że mam ten cały tryb awaryjny więc to chyba nic nie daje.
Arek8888 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Mam podobny przypadek. Zauważyłem, że zapocony jest przewód prowadzący od turbo do intercoolera (taki w kształcie S). Możliwe, że to na nim jest nieszczelność, a jego ledwo widać i ciężko zlokalizować dziurę.
maciucha512 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Już zrobiłem tylko że mam ten cały tryb awaryjny więc to chyba nic nie daje. Zrób tak: zagrzej wóz, zgaś, odpal, zrób loga jedną (dwie) grupy na raz, zgaś wóz i dalej tak samo. Gaszenie wozu resetuje tryb awaryjny. Chyba, że masz jakąś usterkę, która wywala ciągle błędy. Jakie błędy wyrzuca ECU?
Mateo_97 Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Opublikowano 19 Listopada 2016 Błąd jest cały czas ten sam: Nr 00575 -Ciśnienie w kolektorze dolotowym -Błąd regulacji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się