michaty Opublikowano 21 Lutego 2007 Opublikowano 21 Lutego 2007 No to mogę zacząc. Autko chodzi dobrze nawet, bardzo dobrze, odpala rano na dotyk, nie przebiera na wolnych obrotach, problem pojawia sie dopiero jak rusze i zaczynam przspieszac gwałtownie to przy 3000 obrotów zaczyna przerywac tak jak by odcinał dopływ paliwa. Gdy ruszam normalnie czyli nie cisne gwałtownie gaz to audi jedzie normalnie. Wydaje mie sie ze to moze byc turbina ale wolałbym ze by to nie była ona bo to juz sa koszta naprawy. Pomozcie prosze. [ Dodano: 21-02-2007, 09:43 ] Mialem przy nim robiona gowlowice i przed naprawa autko nie przerywalo ani nic, ale po wymianie glowicy zaczelo sie dopiero to dziac. Nie mam pojecia co to moze byc. Moze wystarczy wymienic filtr powietrza poz drawiam
poziek Opublikowano 21 Lutego 2007 Opublikowano 21 Lutego 2007 piszesz, że przed wymianą głowicy tego nie było a po wymianie dzieją się dziwne rzeczy i liczysz, że to będzie filtr do wymiany ??
adadur Opublikowano 21 Lutego 2007 Opublikowano 21 Lutego 2007 Jeśli zbiegiem okoliczności to wina turbiny to koniecznie diagnostyka VAGiem Warto by mieć rachunek paragon na to co robił mechanik na ewentualną reklamację - to na wypadek wykręcania się.
michaty Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Opublikowano 21 Lutego 2007 byłem na komputerze VAG i nic nie wykryło nie ma zadnego błędu. ze strony komputera wyglad ze wszystko ok. Na poczatku myslałem ze to jest usterka sondy ale po wymianie nic sie nie zmieniło. Mam nadziej ze ktos cos wie na ten temat.
adamq Opublikowano 21 Lutego 2007 Opublikowano 21 Lutego 2007 No to zrób jeszcze logi. Pozwoli nam to prześledzić co się dzieje z silnikiem.
michaty Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Opublikowano 21 Lutego 2007 nie wiem co to jest ten logi bo nie jestem mechanikiem, mozesz cos wiecej na ten temat napisac ? silnik chodzi dobrze nie przebiera ani nic jak wczesniej napisałem, nawet jak w miejscu podgazuje ją to nie ma zadnych przery wań ani nic.
adamq Opublikowano 21 Lutego 2007 Opublikowano 21 Lutego 2007 LOG jest to plik, który tworzy np. program VAG-COM. W logu zapisane są parametry silnika i odczyty z czujników itp. Po prostu trzeba wybrać odpowiednie kanały do odczytu (max. 3) np. 001, 002 i 025. Aby poprawnie LOGować musimy jechać spokojnie na czwartym biegu (ok. 1500obr/min) i dajemy start (program zaczyna logować) i but w podłogę do maksymalnych obrotów. Potem wrzucasz spokojnie logi na forum i my sprawdzamy co jest nie tak.
pre_pl Opublikowano 21 Lutego 2007 Opublikowano 21 Lutego 2007 michaty, tutaj masz nawet sfilmowane jak to się robi : http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5265 O logach wielokrotnie pisaliśmy, jak się je robi, przygotowuje, publikuje.
jajacek Opublikowano 21 Lutego 2007 Opublikowano 21 Lutego 2007 miałem podobny problem, podczas gwałtownego przyśpieszania silnik przerywał. po podłączeniu VAG w czasie jazdy okazało się że jeden z cylindrów 'gubi' zapłon, wymieniłem cewkę na nową i silnik śmiga jak nowy, a też były przypuszczenia że to turbina, przepływomierz albo sonda.
michaty Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Opublikowano 21 Lutego 2007 dzieki za może cenne informacje dzisja jade do mechanika i gadam mu co sie naczytałem i mam nadziej ze damy rade podłaczyć sie przez VAG wczasie jazdy bo raczej nie ma innego sopsobu?? Tylko nie wiem czy on ma laptopa. piszcie dalej moze sie cos wyłapie pomocnego. dziekuj wam wszystkim :redface:
przemek1979 Opublikowano 21 Lutego 2007 Opublikowano 21 Lutego 2007 Witam .mam problem z obrotami, to znaczy jak dam gazu i puszcze to za kazdym razem obroty nie równo chodza przez chwile i zaraz jest dobrze. Co to moze byc ,moze ktos wie? [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 21-02-2007, 21:47 ] przecież Ty masz zupełnie inny silnik, o Twoich problemach trochę użytkownicy ADRów już napisali
adadur Opublikowano 22 Lutego 2007 Opublikowano 22 Lutego 2007 VAGowanie to nie tylko odczyt czy kasacja błędów ale przede wszystkim odczyt pewnych wartości w tym przypadku silnika i odpowiednia ich interpratacja. Dziwne że mechanik nie zaproponował ci tych pomiarów odrazu albo jego wiedza o diagnostyce komputerowej jest marna.
michaty Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Opublikowano 22 Lutego 2007 Byłem u mechanika i umówiłem sie z nim na sobote zeby sie podłączyc i w czasie jazdy sparawdzic jak sie zachowuje auto. Mam nadzieje ze to pomoże, bo juz nie mam sił na tę usterke. Wczoraj jak jechałem i np dawałem równomiernie i w miare spokojnie gaz to spokojnie doszedłem do 4500obr/min i nie przerywał i było to na 3biegu. Bedę walczył do końca az :biggrin: pozbede sie tej usterki.
adadur Opublikowano 23 Lutego 2007 Opublikowano 23 Lutego 2007 Dla benzyniaka to nie wiele 4500 obr. A zanim jeszcze mechanika wyczekasz to sprawdz szczelność (na połączeniach i dziury) wszystkich przewodów idąć od wylotu z turbiny aż do kolektora.
michaty Opublikowano 23 Lutego 2007 Autor Opublikowano 23 Lutego 2007 witam mam jeszcze jedno pytanie zwiazane z tymi cewkami. Jezli jakas cewka gubi zapłon i jezdze sobie tak na przez tydzień to po tygodniu jak jade na kontrole VAGIEM ale takim ze nie jade tylko w miejscu jest podłaczony do kopmutera to powinno pokazywac jakikolwiek błąd lub albo powinno takie cos byc zapisane ze np cewka dział nie poprawnie lub usterka wystepuje sporadycznie, czy takie cos mozna wykryc tylko w czasie jazdy?? postaram sie sprawdzic tylko musze dowiedziec sie gdzie jest takie połaczenie miedzy turbina a kolektorem. pozdrawiam
szogun0 Opublikowano 23 Lutego 2007 Opublikowano 23 Lutego 2007 W twoim roczniku nie ma diagnozy układu wysokiego napięcia. Nie zapisze błędu.
michaty Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Opublikowano 27 Lutego 2007 witam wszystkich przepraszam ze tak długo nie pisałem ale dopiero byłem u mechanika i okazało sie ze cewki na pracuja dobrze. jedyne co to pojawiał sie błąd: "00544 - Przekroczone do maksymalnej cisnienia doładowania" nie wiem czy to jest jakas ważna wskazówka? Moze ktos to zinterpretowac? pozdrawiam
pre_pl Opublikowano 28 Lutego 2007 Opublikowano 28 Lutego 2007 sprawdź czy jest wszystko szczelne, może być że jakiś wąż ma dziurę albo coś takiego
michaty Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Opublikowano 28 Lutego 2007 a czy jest mozliwe ze na turbina może byc zapieczona albo przegrzana, bo tak mój mechanik twierdzi i chce turbine wykręcic i jak rozebrac.
ma-ciej Opublikowano 28 Lutego 2007 Opublikowano 28 Lutego 2007 Ciśnienie doładowania zmniejsza mechanizm w turbinie, który przepuszcza część spalin obok wirnika. Jest on poruszany siłownikiem pneumatycznym, a ten z kolei jest włączany przez elektrozawór sterowany przez komputer. Teoretycznie mogło się coś tam zapiec. Ale chciałbym się podłączyć z pytaniem: na podstawie jakich parametrów ECU mierzy ciśnienie doładowania, bo przecież nie ma czujnika ciśnienia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się