Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Propozycja zbiorowego zapytania, a poźniej pozwu przeciw Audi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie zatrze Ci się silnik bo jest coś takiego jak kontrolka ciśnienia oleju. Zjedziesz wtedy na bok, zgasisz auto i poczekasz na assistance. Usterka jak każda inna.

Oczywiście :polew: :polew: :polew:

Tylko skąd tyle zatartych na amen silników.

Rozumiem Twoje obawy - niestety masze A4 tracą na wartości czy Ci się to podoba czy nie. Szczególnie, co nas nie cieszy, modele 2.0 TDI :confused4:

Opublikowano

Dobra, podsumowujac, jest juz info od dealera w Polsce i jest to informacja absolutnie nie negujaca zalozenia. IMO trzeba tlumaczyc pismo na DE i wysylac do AUDI AG. Moze je troche przekonstruowac i informowac nie o wadzie kostrukcyjnej calego ukladu, tylko o jakosci wybieraka i potrzebie jego wymiany. Wtedy nie moga zanegowac rzeczywistego faktu.

Opublikowano

IMO trzeba tlumaczyc pismo na DE i wysylac do AUDI AG

dokladnie i dodac ze to nie tylko pojedyncze przypadki.Glosno jest takze o nich na innych zagranicznych forach i to problem na wieksza skale........

Opublikowano

nie zatrze Ci się silnik bo jest coś takiego jak kontrolka ciśnienia oleju. Zjedziesz wtedy na bok, zgasisz auto i poczekasz na assistance. Usterka jak każda inna. Nie wiem czemu tak panikujecie na temat tego silnika. Wiadomo są auta bardziej lub mniej awaryjne. Wiadomo że naprawa jest rzeczą przykrą i drogą, ale ciekaw jestem ilu z nas się to przytrafi. Bo tak jak już kiedyś pisałem jak narazie to wszyscy się tego boją, ale mało kto miał z tym kłopot...

Pozdrawiam

[br]Dopisany: 10 Luty 2009, 17:47_________________________________________________Kontrolka jest ,ale zwykle bywa tak że zanim wyłączysz silnik i wyrzucisz z biegu na luz to jest już za póżno.
Opublikowano

Ja dzisiaj wymienilem rozrzad i ow wybierak i mechanik powiedzial ze byl dosc wytarty, auto 2006r i 163 udokumentowanego przebiegu lepiec dzialas wczesniej ale czy wymiana tegoz imbusika zalatwia sprawe do kkonca nie wiem :( tez wpierw kupilem Audiczke a potem na tym i innych forach czytam o wybieraku i innych przypadlosciach tegoz modelu, ale nie zalamuje sie leje i jade :) chociaz za te pieniadze oczekiwalbym czegos lepszego ! Wczesniej mialem 14 letnia beemke skarbonke jak sie okazalo pstanowilem zmienic na "nowe" auto a tu taka niespodzianka ! Element wart cirka 20PLN potrafi tak namieszac w silniku ??? :shocked: kpina jak na te marke !! Nie zebym mial jakies ale jezdzilem dosyc dlugo rodzicow a3 94 r i bylo super w ogole sie nie psula tylko oliwka filtry i diesel :evil: Tata jak slyszy co ja wymieniam to sie w glowe pukal :( mnie glupio auto prawie nowe i takie dziwy a on 14l i smiga a z milo :) no nic trzeba jezdzic i juz Pzdr dla wszystkich :rolleyes:

Opublikowano

Hej! Przyłączam się do akcji jak najbardziej!!! takie tam ble ble ble na temat normalnego zużycie części sygnowane przez forumowiczów to nie dyskusja dla nas... Wypadałoby sprawdzić, czy gdzieś w Europie lub nawet na innych kontynentach były akcje serwisowe z pompą oleju i jej wałkami. Ja osobiście mam wymienioną w swojej A czapkę w akcji serwisowej w DE przy 155kkm. Z pompą mam ten sam ból - szumi a wałek ma dość widoczne ślady zużycia - obecnie 170kkm. nowy model pompy - 3500 - do tego wymiana serwisowa 2000 - tylko tu można negocjować. Wymiana nie jest wyzwaniem, ale zrzucić należy cały przód - rzozrząd - michę i dopiero mamy bebechy. Kupujemy nowe koło zębate w ASO na wał i do tego pompę (cały zespół wałków z pompą) np. na allegro - ok. 900zł. Kupe roboty, ale śmigamy dalej...

Uwaga: byłem świadkiem takiej awarii przebieg 150kkm - silnik od razu zgaszony - i tak kiła - opiłki porysowały 1 tuleję cylidra, 3 panewki złapały od razu (wał do szlifowania) to było po rozebraniu - myślę, że nie warto czekać...

Bez względu na wynik POPIERAM - są takie akcje np, że klient pokrywa koszty robocizny...

Opublikowano

Uwaga: byłem świadkiem takiej awarii przebieg 150kkm - silnik od razu zgaszony - i tak kiła - opiłki porysowały 1 tuleję cylidra, 3 panewki złapały od razu (wał do szlifowania) to było po rozebraniu - myślę, że nie warto czekać...

Jak widac, tego nie mozna lekcewazyc.

Pokusze sie o stwierdzenie, ze 2.0TDi to wiekszy babol niz delikatna mechanika w 2.5TDi...

Opublikowano

ktoś się tu pociesza :gwizdanie: :kox:

2.5 chociaz sie nie zaciera i nie staje w trasie z powodu problemu z walkami :decayed:

Opublikowano

ktoś się tu pociesza :gwizdanie: :kox:

2.5 chociaz sie nie zaciera i nie staje w trasie z powodu problemu z walkami :decayed:

staje z innych powodow .... :naughty:

Opublikowano

Autoświat z 26 stycznia 2009 poświęcił b7 3 strony, podał kilka częstych wad typowych dla modelu, ale żadna z nich nie dotyczyła wycierającego się zabieraka :disgust:

Opublikowano

Autoświat z 26 stycznia 2009 poświęcił b7 3 strony, podał kilka częstych wad typowych dla modelu, ale żadna z nich nie dotyczyła wycierającego się zabieraka :disgust:

masz jakiegos bezposredniego linka do tego artykulu bo wszedlem na str.auto swiata z tej daty i nic o audi niema dzieki

Opublikowano

Autoświat z 26 stycznia 2009 poświęcił b7 3 strony, podał kilka częstych wad typowych dla modelu, ale żadna z nich nie dotyczyła wycierającego się zabieraka :disgust:

a co wymienmili ?/

Opublikowano

hehe... nio tak. Ja tam jednak wole byc bez kropka :)

Co do artykulu to wymienili tam że słabą stroną jest przekladnia. Podpisuje sie pod tym obiema rekami bo mnie sie przekladnia posypala i musze ja dac do regeneracji... Tyle że w ASO powiedzili ze to nie jest częsta usterka... ale w ASO pieprzą głupoty...

Pozdrawiam

Opublikowano

wymienili kolo dwumasowe jako czeste usterki, pekajace glowice(poczatki prod.)i wiele innych rzeczy,i dalej twerdza ze przy dobrej jakosci materialow we wnetrzu te wady to nic :polew: :polew: :polew:

glownie na poczatku artykulu uderzyli w b6 co raczej mija sie z prawda,bo modele b6 raczej sa mniej awaryjne niz b7 2.0 tdi,autor raczej sie nie wysilil w tym artykule tylko polegal na opini kolesia z ASO VW,

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...